מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב עוד מעט ויש לי שאלה. עכשיו קונרו יצא וIntel מורידים מחירים, גם AMD מורידים מחירים כדי לא להישאר מאחור. אני רוצה לקנות את הAmd 3800+ dual core וראיתי בנתיים שהמחיר ירד בKSP (רק בKSP). עכשיו, מתי כדי לקנות את המחשב? מתי המחירים התייצבו? יש עוד הרבה לרדת בכלל? תודה.
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
AMD החליטה להפסיק את יצורם של מספר מעבדים כדי לייעל את פסי היצור ולאפשר הורדת מחירים לקראת השקת ה Conroe. התאריך האחרון בו יתקבלו הזמנות עבור המעבדים שהוחלט להפסיק ליצרם הוא ה 28 ביוני. התאריך האחרון ליצור המעבדים יהיה עד סוף השנה, מלבד ה 3700+ וה 4000+ לסוקט 939 שיצורם יפסק כבר בחודש הבא. מקור: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2974 http://www.digitimes.com/mobos/a20060622PR211.html
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה נמצאים המחלקים בלוח הנ"ל.. לפי קריאת החוברת של הלוח..וחפירה בביוס הם פשוט לא שם...(הביוס מעודכן).. יש אופציה להגדיר תזיכרון על AUTO או על 533/667 זהו ...אין שום דבר מעבר לזה... מישהו נתקל עם ה"בעיה"..??
-
- 13 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש תוכנה שמסרבת להיות מותקנת עם ההודעה הזאת:This driver does not work with a PC which has multiple processors. איזה מעבד יש ללא מכפלה?? ???
-
- 7 תגובות
- 526 צפיות
-
-
שלום, מצאתי כמה דגמים של מעבדי ה-CONROE ויש לי עליהם כמה שאלות: 1-מה טווח המחירים הממוצע לכל דגם? 2-איזה מעבד מכל קטגוריה הוא הכי טוב (לא לכלול את סדרת ה-E4000 )? 3-איזה דגם מבין הדגמים הבאים הוא "ספינת הדגל" של אינטל? 4-תוך כמה זמן דגמים אלו יהו נגישים בישראל.? 5-אילו מעבדים כאן מיועדים לשוק הביינים? 6-האם ההבדל היחידי שיש בין דגמי ה-CONROE הוא בתדר השעון? או שיש עוד נתונים שלא מצויינים כאן? 7-האם סדרת ה-Extreme Edition מיועדת לשוק הגבוה? E6000 Series Core E6300 - 1.86GHz, 1066MHz FSB, 32+32KB L1, 4MB L2, Dual Core, TDP <65W Core E6700 - 2.67GHz, 1066MHz FSB, 32+32KB L1, 4MB L2, Dual Core, TDP 65W Core E6600 - 2.40GHz, 1066MHz FSB, 32+32KB L1, 4MB L2, Dual Core, TDP…
-
- 45 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
1. אפשר לחבר אליו זיכרונות DDR2 800MHZ או לחבר אליו זיכרונות 667MHZ ולעשות להם OC ל800 ?? 2. זה לוח טוב? 3. הוא טוב ל אוברקלוק ? 4. יש לוח יותר טוב ממנו שהוא עד המחיר 750 שקל +- ? 5. אם אני מחבר לו את המעבד D930 לכמה GHZ אני יכול להגיע איתו ב OC ? (מאיזה מספר GHZ הוא מגביל?) 6. *יש לו כרטיס קול מובנה? *אם כן, הוא טוב? *אם כן, הוא "יסתדר" טוב עם הכרטיס X-Fi Xtreme Music ו?? הכרטיס המובנה ישפר את הביצועיים של ה X-Fi ו?? 7. * יש לו יציאת SATA1 ? כמה? * יש לו יצאת SATA2 ? כמה? * יש לו יצאת IDE ? כמה? 8. יש לו יציאות USB2 ? כמה? 9. מה ההבדל בינו לבין לוח האם P5LD2 SE ? תודה מראש.... סליחה על כל השאלות, אני פשוט אולי קונה אותו ואני רוצה לדעת עליו את הפרטים ששאלתי, זה…
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820231071 ו- http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820231073 והאם השני הרבה יותר טוב מהראשון... שווה להשקיע עוד 30 דולר?
-
- 14 תגובות
- 864 צפיות
-
-
המעבד מיועד לתוכנות שיתוף, עריכת וידאו ועבודה מאסיבית עם וידאו. תקציב 3K. תודה מראש. .swg
-
- 9 תגובות
- 592 צפיות
-
-
חבר שלי אומר לי שיש פנטיום 5. זה נכון?. או שהוא מתכוון לקונרו ומתבלבל?
-
- 10 תגובות
- 914 צפיות
-
-
כמה מעבדי AMD יכולה לייצר מכל פרוסה של 200ממ? ומפרוסה של 300ממ?
-
- 4 תגובות
- 673 צפיות
-
-
הנה, תתעדכנו. לפי מה שרשום כאן, ה- X2 הנוכחיים כבר תומכים בזה וכל מה שנצטרך זה עדכון ביוס ופאץ' ל-WINDOWS. http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20060622143710.html
-
- 93 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף/להחליף זכרון. לוח האם הוא GA-7ZMMMH וראיתי שרשום שהוא תומך רק ב: pc100/pc133 sdram or vcm sdram 3.3v only. האם זה זכרון מיוחד?
-
- 2 תגובות
- 482 צפיות
-
-
מה עדיף Intel Pentium D 3.4GHz 2X2M Cache 950 Dual Core 800MHz 775 Box או Intel Pentium IV 3.8GHz Prescott 2M 64-bit Socket 775 Box CPU
-
- 23 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהו יכול להגיד לי מה ההדבלים בין הצ'פסים האלה NF590 SLI-m2R/G CFX3200-M2R/G
-
- 8 תגובות
- 745 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
-
ראיתי שבזמן האחרון יש ירידת מחירים במעבדים Dual Core של אינטל ואני רוצה לדעת מה המחירים עכשיו למעבדים (אני רוצה לדעת מה יהיה המחירים כנראה בישראל לא בדולרים) והאם יהיה שוב ירידה במחירים של בקרוב (לא אמור להיות ירידה ב23 ביוני) ומישהו בבקשה מוכן להסביר לי מה זה EOL ! והאם לא כדאי לי לקנות עכשיו מעבד אינטל 930D בגלל שיש סוג כלשהו של בעיה איתם או משהו כזסה או שזה כבר תוקן (לפי הכתבה הזאת : http://hwzone.co.il/news/1141322888/57880/) לא הבנתי בדיוק האם יש לה בעיות בחום או משהו כזה ? אני צריך לדעת אם לקנות עכשיו!!! מעבד D930 או שלא כדאי לי ?
-
- 2 תגובות
- 561 צפיות
-
-
אשמח לקבל את חוות דעתכם על לוח האם הנ"ל
-
- 5 תגובות
- 555 צפיות
-
-
איזה מהם יותר טוב (פוטנציאל ל OC) ? יש איזה צ'יפ שיותר טוב מהשני ? נ.ב. ה kingston עולה 290 שקל וה corsair עולה 310.. ומדובר בסטיק של 512MB צריך תשובות מהר כי זה דחוף תודה :}
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
האם נכונה השמועה כי המעבדים יהיו מוגנים ב-DRM?והאם יש אפשרות ללוח M2 לקבל מעבד 939?ואם כן האם ה-DDR2 יעבוד?
-
- 9 תגובות
- 631 צפיות
-
-
האם הקונרו אמור להתחמם פחות מהמעבדים כפולי הליבה של אינטל דהיום (805 ו-930)? מה לגבי צריכת החשמל שלהם? ואם אפשר להטריח אתכם עוד טיפה - אותן שאלות ביחם להבדלים בין 805 ו-930 (אני מניח שה-930, בהיותו בן לדור ה-65 ננו, יתחמם פחות, אבל באמת שקטונתי ...)
-
- 8 תגובות
- 721 צפיות
-
-
חיפשתי בנעוצים, לא מצאתי..
-
- 4 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני מיתלבט אם ליקנות למחשב שאני בונה סטיק אחד של 1024 או שיותר עדיף שני סטיקים 512 שיעבדו בדואל?....
-
- 10 תגובות
- 802 צפיות
-
-
האם AM2 היא רק שיפור מינורי ל-939? קראתי כמה וכמה ביקורות על הזיכרון DDR2 שהתווסף לו והפרש הביצועים זניח.. אך שמתי לב שאלו רק הזיכרונות הראשונים שיצאו עם תיזמונים גבוהים.. מעניין מה יהיה עם הנמוכים.. בקיצור.. אני חושב על השידרוג הבא שלי, ולא, אל תגידו לי לקנות קונרו. אז האם שווה להישאר עם ה-939? או לקפוץ ל-AM2? הבאסה היא שראיתי את מפת הדרכים של AMD וזה ממש מבאס שאחרי AM2 יהיה AM3 ותקן PCI-Express 2.. אוף זה לא נגמר.. אבל מילא.. בקיצור אני רוצה בעיקרון כפול ליבה של AMD ואני לא יודע אם לקחת מבוסס 939 או AM2.. ואני מוכן לחכות כמה חודשים לירידת מחירים.. אז.. אם אפשר- תמליצו לי מה לעשות... תודה.
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אני קונה בזמן הקרוב מחשב ואני רוצה לכלול בו לוח אם מספיק טוב כדי שאני יוכל לעשות בו הרבה שידרוגים והוספות. מדובר על מחשב מבוסס AMD. על מה אתם ממליצים? התקציב יכול לנוע בין 400-600 ש"ח.
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-


