כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס מסך LEADTEK 7600GS 256MB עם מאוורר קטן והטמפ' שלו במצב מנוחה נעה בין 60 ל-65 מעלות. לפי ההגדרות מהירות השעון 490MHZ ומהירות הזכרון 400MHZ . נאמר לי שהטמפ' גבוהה מדי כי ביררתי עם חבר שיש לו אותו כרטיס רק של XFX שהטמפ' אצלו נעה בסביבות ה-30 מעלות. ואצלו מהירות הזכרון היא 500MHZ . ניסיתי לבצע אוברקלוק בעזרת ATI TOOL וכשהמהירות של הליבה הגיעה למקסימום שיכולתי 535MHZ ומהירות זכרון מקסימלית, עד שהופיעו ריצודים הייתה 435MHZ והטמפ' הייתה כבר באיזור ה-90 מעלות. הוא הצליח להגיע למהירות זכרון של 800+ וזה די מפתיע אותי שאני במהירות נמוכה של 435 מגיע לטמפ' גבוהה כל כך ומסתכן בשריפת הרכיב. אני לא מבין מה הבעיה מכיוון שהכרטיס אצלי פחות מחודש ובקצב הזה אני אצטרך עוד כמה חודשי…
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום שמתי לב שפה בפורום אנשים שואלים על טמפ' ואומרים כמה הכרטיס שלהם מגיע וכל זה....רציתי לדעת איך אתם בודקים את הטמפרטורה של הכרטיס מסך, מעבד ואם אפשר לבדוק טמפרטורה של עוד רכיבים אז תגידו...תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך Geforce 9600GT שמתי לב שהטמפרטורה באמצעות GPU-Z ואוורסט היא 60 מעלות במנוחה . ניקתי האבק מהמארז ומהכרטיס , וכשהמזגן פועל הטמפ הכ"מ יורדת ל סביבות 50-52 . הורדתי Rivatuner וניסתי להעלות את מהירות המאוורר מ 35 % ל 60 % (ללא מזגן ) ככה שבימיי הקיץ החמים הוא יהיה יותר קר אך כאשר אני שומר אפילו הפורפיל ה fan או מעלה ל 60% אומטמטית התוכנה מחזירה ל 35% ? מדוע . לא יודע מה לעשות פוחד שהכרטיס ישרף ויגמור את חייו.
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, ניראה לי שהתמונה תדבר בעד עצמה. אני בספק אם זאת טמפרטורה נורמלית בזמן מאמץ, בנוסף למה המאורר רק על 74% ממהירותו המקסימלית ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדקתי בתוכנה GPU והיא מראה שהטמפרטורה על 80 מעלות ומהירות המאוור בין 24 אחוז ל27 אחוז איך אני מעלה את מהירות המאוור כדי להוריד בטמפרטורה..?
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
חיברתי את הכריס שקניתי למחשב ועדכנתי לו את הביוס ולאחר מכן לא רואים את מד הטמפ' בהגדרות הכרטיס יש לציין שלפני זה ראו מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
מה הטמפרטורה הסבירה של ליבת הכרטיס 7800 ג'י טי?? אצלי הוא עומד על 44 זה סביר?
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי כרטיס מסך sapphire hd 6970, בבדיקה בתוכנת speedfan ה GPU שזה הכרטיס מסך (תקנו אותי עם אני טועה ) מגיע ל 62 מעלות במאמץ רציתי לדעת האם זה תקין כי לי זה ניראה מוגזם למדי ! ושאלה אחרונה בתוכנה speedfan יש שורה שקוראים לה HD0 והטמפרטורה לאיזה חלק מתכוונים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום ... קניתי מחשב חדש (מזל טוב לי ... תודה) הטמפרטורה של הכרטיס מסך במנוחה מגיעה ל- 50 מעלות , זה לא יותר מידיי ??? ה - VAPOR X לא אמור להיות קר יותר??? התקנתי את הדרייבר 10.4 , המאוורר של הכרטיס מסך עובד על 30% רזולוצית מסך 1920X1200 מארז ANTEC P182 תודה
-
- 4 תגובות
- 995 צפיות
-
-
היום התקנו לי את הכרטיס XFX HD 7970 והטמפרטורה שלו במנוחה מאוורר 50% על 50 מעלות לפי מה שרשום באתר תמפרטורה במנוחה צריכה להיות על 24 מעלות בנוני על 66 מעלות גבוהה על 75 מעלות למה אצלי הטמפרטורה במנוחה גבוה המאווררים עובדים http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=NzA0NTA0
-
- 95 תגובות
- 9k צפיות
-
-
זה הגיוני שהטמפרטורה של הכרטיס geforce 6600 sparkle היא 89 מעלות במנוחה ו125 בזמן שFEAR רץ?
-
- 13 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש ברשותי כ"מ Zotac GTX580 1.5GB אתמול בלילה שיחקתי כמה שעות CRYSIS 2 על מקסימום הגדרות. בשלב מסוים ראיתי שהכרטסי מסך הגיע ל85 מעלות. האם הטמפרטורה הזו תקינה? הקירור הוא קירור סטוק-מפוח.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתחיל עם מפרט: AMD Phenom II x4 925 Gigabyte GA-MA770-UD3 4.096 GB RAM ATI Radeon HD4890 Samsung 2233SW Windows 7 Ultimate 64-bit בזמן האחרון שמתי לב שגם כשאני לא משתמש במחשב ואפילו אם אני משאיר אותו דלוק ללא פעילות מיוחדת, הטמפרטורה של הכרטיס נעה בין 60-62 מעלות. לפי מה שבדקתי זה אמור להיות בין 50-55 מעלות. נכנסתי לדרייבר ובOverdrive החזרתי לdefaults אבל הטמפרטורה נשארה אותו דבר. עכשיו הוא על 61 מעלות, שימוש 0% ומארוור 45% (אוטומטי) הכרטיס נקנה לפני כ10 חודשים.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני מריץ משחק על המחשב שלי הטמפרטורה על המעבד הגרפי מגיעה ל-86 מעלות האם זה תקין ? הכרטיס הגרפי שלי הוא GTX 1660 SUPER
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
רשום לי שזה 38-39 מעלות leadtek g-force 6600GT לא עשיתי שום אוברקלוק.. הטמפ הזו בסדר??
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי EVGA 970GTX 4GB FTW. קראתי קצת באינטרנט ואנשים מקבלים טמפרטורה נמוכה מזו שלי, מה שבעצם קצת מבלבל אותי. הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי כרגע זה 58 מעלות, בלי שום דבר פתוח. אני עם מסך 144HZ גם כן. האם זה גבוה? מאז שאני זוכר שיש לי את הכרטיס זו הייתה הטמפרטורה. האם זה תקין?
-
- 16 תגובות
- 5k צפיות
-
-
ברשותי כרטיס המסך ?(ASUS V8200 T5 (geforce3 ti500 כאשר הווינדוס עולה טמפ' הכרטיס על 50 וקצת וכשהמחשב ממשיך לעבוד גם בסביבת ווינדוס הכרטיס מגיע לטמפ' של 60 וקצת. לפעמים אפילו במשחקים כבדים המחשב דופק ריסט בגלל התחממות יתר של הכרטיס וזה מאוד מעצבן! כאשר הסמארט דוקטור של אזוס דולק בסביבת ווינדוס ומופעלת האפשרות של האוברקלוק הדינמי (כמובן כלפי מטה) הכרטיס פועל על 55 מעלות. האם טמפרטורה כזאת היא הגיונית לכרטיס הנ"ל או שהיא יכולה לפגוע בו? אם לא אז מה אפשר לעשות כדי להוריד את הטמפרטורה? ??? ???
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ככה רציתי לדעת יש חי כרטיס מסך 4870 והוא 80 מעלות ועכשיו הבנתי שאפשר להגדיל את מהירות המאוורר מה שרציתי לדעת זה כמה דברים 1 לטווח הארוך זה יכול לפגום בכרטיס ו 2 ברגע שאני מגביר את מהירות המאוורר זה פוגם באחרויות שלו תודה.
-
- 6 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס 8800 GTS נקנה לפני כשנתיים - לא החלפתי קירור מאז במשחקים אשר צורכים הרבה עיבוד - הכל תקין בדקתי את הטמפ שלו ומצאתי במנוחה 85 מעלות ובעבודה במשחקים 105 מעלות תוכונות SPEEDFAN ובתוכנה של הכרטיס המסך מאתר הבית שלהם שאלה מוזרה איך ב-105 מעלות הכל עובד תקין ללא שום תקלה ללא שום הבעיה האם באיזה שהוא שלב ישרף כרטיס המסך בגלל עודף חום ועדיף להחליף קירור כמה עולה קירור לכרטיס מסך כזה תודה שרון
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע טמפ' מומלצות בעבודה וברגיל ל9800 פרו? יש לי חיישן (לא של הכרטיס) שחיברתי בתוך ההיט סינק קרוב למעבד - (יש דרך טובה יותר לחבר?) כרגע החיישן מראה בערך 37 - 39 במצב רגיל ו 40 - 42 בזמן עבודה או משחק. אני מניח שהטמפרטורה האמיתית גבוהה בהרבה - כי אני מודד בחיישן חיצוני. יש לי כמה אופציות לקירור עם מאוורר שמכוון בדיוק על הכרטיס אבל אין לי מושג לאיזה טמפרטורות אני צריך לנסות להגיע. אציין כי הקירור של הכרטיס הוא הסטנדרטי של R9800 PRO 256MB . הצעות / הערות?? תודה!
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
מה אתם אומרים? 38 מעלולת לכרטיס הזה זה בסדר? טוב?
-
- 6 תגובות
- 624 צפיות
-
-
איך אני מכוון בכרטיס מסך 2600 ATI טמפרטורה צבע ל-6500 מעלות כמו שניתן בכרטיסי נווידיה לאנשים שמבינים
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך 5770 של PowerColor. בלי מאמץ, במצב רגיל הטמפרטורה מגיעה ל45-47 מעלות. כשאני נכנס לBATTLEFIELD BAD COMPANY 2 הטמפרטורה מגיעה ל70-75 מעלות(ההגדרות של BFBC2 על HIGH). בGTA זה לא עובר את ה65 מעלות. מה הטמפרטורות שהכרטיס מסך הספציפי אמור להגיע אליהן בזמן מאמץ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום, שאלה מהירה, טמפרטורה של 6600 של 49 בעבודה רגילה לגמרי על המחשב זה הגיוני? שום משחק לא פתוח רק מערכת הפעלה XP. תודה.
-
- 8 תגובות
- 817 צפיות
-


