עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by paranoidy,

    יש לי כרטיס מסך LEADTEK 8600GT EXTREME כבר כמה חודשים, וכשהתקנתי אותו בהתחלה הופיע לי לוח הבקרה המוזר והחדש הזה של NVIDIA.... הבעיה שלי איתו שם שהוא לא מראה לי כולם!! הכל שם בעברית וההגדרות לא הופיעו לי שם בכלל!! אבל לא השתמשתי בזה אז זה לא היה קריטי... אבל לאחרונה כשחיברתי SVIDEO לטלווזיה, זה הופיע לי בשחור לבן....ז"א שהייתי חייב להשתמש בהגדרות כדי להחליף את אות השידור ל PAL.... אבל שום דבר... זה היה בעברית, למרות שהווינדוס שלי באנגלית, וההגדרות לא הופיעו, הורדתי את הדרייברים הכי עדכניים, ואותו דבר, בסוף הסרתי הכל, שיניתי את כל השפות והאזור שלי לאנגלית ולארצות הברית וזה, התקנתי את הדרייברים מחדש... והנה, סופסוף יש לי לוח בקרה נורמאלי, באנגלית, והכל מופיע.... שיניתי ך PAL…

    • 14 תגובות
    • 4.9k צפיות
  2. Started by Gex,

    שלום, יש לי לום אם של gigabyte שנקרא ga-8i865gme-775-rh ורציתי לדעת, האם הוא תומך בכל כרטיס מסך שיש?כי אני רוצה לשים בו אחד סוס תודה מראש..

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  3. Started by Darkemor,

    שלום לכולם . אני מחפש כרטיס מסך איכותי במחיר של 2000 ש"ח על מנת להריץ משחקים כבדים מהדור הבא. אידיאלית, אני רוצה כרטיס מסך עם 256 Ram, שתומך ב-Pixel Shader 4.0 ו-DirectX10. תודה מראש: --Darkemor

    • 9 תגובות
    • 659 צפיות
  4. Started by aviram1002,

    שלום יש לי 2 מסכים שמחוברים למחשב ברגע שאני מעביר את העכבר לצד שמאל של המסך זה עובר למסך השני היתי רוצה לדעת אם יש אופציה לנעול את המסך שאני לא יכול לגעת במסך אלא עם אני יבטל את הנעילה כי אני פשוט רואה סרטים ובו זמנית אחותי במחשב והיא לפעמים סוגרת לי את הסרט מקווה לעזרה יום טוב ;D

  5. Started by oriori,

    שלום, קניתי כבל שמחבר בין הטלויזיה למחשב והחיבורים מתאימים אבל בטלויזיה אני רואה רק את תמונת התצוגה של המסך וגם אותה ללא צבעים. מה אפשר לעשות? תודה. מצטער אם זה לא הפורום המתאים

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  6. Started by dudik,

    שלום לכולם למפרט שמימין - כרטיס מסך: 8600GT או X1950 Pro SCS3 256MB GDDR3 Silently Cooder או Sapphire ATI Radeon X1950PRO 256MB PCIe או כל כרטיס אחר בתקציב דומה.... מיועד לGAMER "בינוני", הרבה חלונות פתוחים עם יישומי אופיס ווידאו במקביל וכן רצון לקנות מחשב למספר שנים. אשמח לתגובותיכם. סופ"ש נעים

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  7. Started by harel_d,

    יש לי מחשב שמרוחק מהמסך בערך כ-3 מ'. אני חייב לקנות כבל DVI כדי שאוכל לחבר ביניהם. בלי הכבל אני לא יכול לעבוד עם המחשב. 1. מה עליי לדעת לפני שאני קונה כבל DVI. 2. ראיתי שיש מחירים שונים לכבל (בין 70 ל-140 ש"ח לכבל 3 מ') - מה ההבדל בין המחירים. 3. האם יש סוגים של כבלים. אם כן - איך אני יודע מה הסוג שלי? 4. אשמח לקבל המלצה על חנות או מקום שכדאי לקנות בו. אציין כי אני מעוניין שתהיה לי תצוגה איכותית במחשב. תודה!

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  8. ב BIOSHOCK[תמונה מצורפת) וגם ב 3DMARK האחרונים יש לי קצת הייתה לי גם בעיה ב LOST PLANET שלא הצלחתי לפתור שזה מרצד לאללה ואי אפשר לראות כלום. חוץ מזה הכל עובד מצוין.. זה אומר שזה לא תקלה בכרטיס או ..? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 640 צפיות
  9. Started by עמוס ז,

    לאחר התלבטויות רבות קניתי את הכרטיס EVGA 8800GTS 320MB OC. חשבתי שזה ישפר ולו במעט את הביצועים במשחקים בהם אני משחק. הכרטיס הקודם היה 6600GT 128MB... אני משחק בעיקר BF2142 וBF2. ב2142, 1024/768בהגדרות בינוניות עם AA X2 בשרת עם 64 שחקנים הFPS מגיע ל25!! בדיוק כמו שהיה עם ה6600.. בBF2, רז' 1024/768 הגדרות בינוניות,AA OFF, שרת 50 שחקנים, הFPS יורד ל45 ואף פחות.. ממש כמו שהיה עם ה6600. בשרתים קטנים עם פחות אנשים הFPS יציב וגבוה יותר אבל כך היה גם עם הכרטיס הישן. לא שציפיתי לשיפור רצחני כי בכל זאת המעבד והזכרונות(מפרט בצד) ישנים אבל לאיזה שהוא שיפור הייתי בטוח שאני אגיע. אני משתף אתכם מתוך תקוה שיש מישהו שיש לו איזה רעיון או משהו שישפוך אור.

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by liordavid,

    רבותיי.... איך אפשר לראות סרט בפורמט HD ? השתמשתי בכל התוכנות שיש לי וכלום לא עובד ? :s05: PowerDVD, Media Player, MV2Player, VLC, Winamp מישהו מכיר ? שאלה נוספת - האם המחשב שלי יסחוב סרט כזה ? מפרט: 2.6 @ 3.12GHZ HT 2G זיכרון (400MHZ) של Geil BUS - 965MHZ כרטיס מסך - X1900XT 512MB 675/1500MHZ מסך - Dell2007FP הארדיסק - 250GB 16MB Buffer Sata2 (ממשק סאטה1) Raid

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by dor962,

    new computer, dont got hebrew yet. I installed the catalyst driver for my 2900xt and thats what is shows http://img502.imageshack.us/img502/6691/asdzy9.jpg the clocks should be higher right? is it normal that it shows that the clocks are that low? if now, what can i do to fix it?

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  12. Started by Shbd,

    כמו שאתם רואים המפרט שלי בצד << אני רוצה להחליף את ה- X800XL שלי, אני צריך כרטיס בסביבות ה- 1000 ש"ח. כרטיס שלא יחנוק ויהווה צוואר בקבוק, שיתמוך בכל מה שחדש. אני לא הולך לשחק על רזולוציות מטורפות (1024X768) וגרפיקה בינונית+ בלי יותר מדי פילטרים ושטויות. תודה.

    • 9 תגובות
    • 682 צפיות
  13. אני זוכר שקראתי פעם משהו, אני לא בטוח ולכן אני שואל. האם עבודה על HZ נמוך, 60-75HZ פוגעת בעיניים ומאמצת אותם יותר מאשר עבודה על מסך עם 100HZ ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by EEstudent,

    האם יש קשר בין סוג כרטיס המסך לתצוגה בשולחן עבודה? :-\ יש לי מסך LCD 19 וכרטיס מסך מובנה של אינטל 128MB ואני עובד ברזולוציה מירבים 1280*1024 כרטיס חזק יותר יתן תצוגה יותר טובה או יותר נוחה לעיניים למשל?יש קשר בין הדברים? עוד שאלה, המחשב לי פנטיוםD עם זכרון DDR2 512 553MH,על איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים עד 350 שקל ושיהיה נורמלי?

  15. Gigabyte ATI RADEON X1950Pro 256MB Zalman Cooling Retail RX195P2 או Sparkle Nvidia Geforce 8600GT 512MB Calibre Overclocked Retail או Leadtek Nvidia Geforce 8600GT 256MB Extreme DDR3 DualDVI Retail או Leadtek Nvidia Geforce 8600GT 256MB Extreme DDR3 DualDVI Retail או משהו אחר למחשב שאמור להיות למשחקים חזקיים יש מפרט רק נשאר לבחור כרטיס מסך וזה התקציב תודה לעוזרים

  16. Started by MagnuM_47,

    האם יש הבדל משמעותי בין שתי הכרטיסי מסך האלה? http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814122018 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814122017 ואם אני קונה את הכרטיס מסך 8800GTS 640MB איזה מסך אני צריך שיהיה לי? ואתו דבר לגבי ה8800GTX 768MB? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  17. Started by nore0,

    גירסה 1.3.6.1042 ב-Catalyst אני רואה את הטמפ'

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  18. Started by ranzz1,

    קניתי Gigabyte Radeon 9550 256MB בגלל שהמחשב עובד AGP X8 ואני לא משחק משחקים. משהו לא בסדר עם התמונה על הטלוויזיה, השידור מרצד וזה בבירור לא עניין של רזולוציה או צבעים. ניסיתי שני כבלים, אחד RCA=>Svideo והשני RCA=>RCA עם הממיר שקיבלתי מצורף עם הכרטיס. עכשיו ממה שאני זוכר הייתה לי את הבעיה הזאת גם ב Nvidia הישן שלי וזה היה קשור לשיטת השידור. אבל ניסיתי את כל השיטות (B/Pal G/Pal) וכו' ועדיין התמונה לא משתפרת. יש הצעות חוץ מלהחזיר לחנות וללכת על Nvidia (מה שאני אמצא ב AGP X8...) כי אני יודע שהכרטיסים שלהם מתאימים לטלוויזיה?

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  19. Started by m.l,

    מי משניהם עדיף? אני יודע שמדבור בשני כרטיסים מאוד חלשים אבל התקציב מקסימום שלי זה 350-400 לכרטיס מסך שיחליף את ה7300LE שיש לי..אני חייב שיהיה מIQPC דרך אגב כי יש לי שם זיכוי... אוליי אם יש שינוי משמעותי אז 450ש"ח ולא משנה ATI או נוידיה...למרות שלATI יש דרייברים מעצבנים ברמות.. דרך אגב גם לא חייב ליהיות DX 10 כביכול כי גם ככה בכרטיסים כאלו חלשים זה לא ירוץ אז ה7300 או ה8400 או אם יש הצעה אחרת שלכם.. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  20. 7600gt. את השינוי שיש לי עכשיו במשחקים אני יכול לבטא במילה אחת- וואו! תודה לyuraxp ולdennis14. והינה התוצאות מ3DMark 06- [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  21. אני קונה מחשב מ-SKYPC ולכן משם אני אציג לכם את הכרטיסים. אני לא גיימר מטורף כי אני רוב הזמן בצבא, אבל לפעמים יש לי דודה למשחקים. כמו כן גם אין לי מי יודע הרבה כסף ו200 ש"ח זה כן שיקול. ולכן הייתי רוצה לקחת את הכרטיס הכי משתלם. אני כמעט סגור על ה1950pro, אבל הבנתי שיש איתו בעיות עם ה-AA. וגם הוא כרטיס ותיק שאולי עדיף לקנות משהו זול יותר (כמו הכרטיס הראשון) ואז להשקיע בכרטיס מסך נורמאלי. עוד חשוב לציין שמהחשב הוא לשנתיים וחצי ולאחר מכן אני קונה מחשב נוסף. כרטיס גרפי Palit nVIDIA GeForce 8600GT 256MB PCIe ¤ 623 כרטיס גרפי Leadtek nVIDIA GeForce 8600GT 256MB PCIe ¤ 678 Gigabyte Radeon X2600XT 256MB PCIe ¤ 693 Sapphire Radeon X1950PRO 256MB PCIe ¤ 830 תודה

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  22. Started by creed111,

    ברשותי מחשב עם מעבד e6300 2g של זיכרון ddr2 667mhz כרטיס מסך נוכחי - מבוסס 7100 nvidia עד היום המחשב שימש באופן בלעדי להקרנת סרטים- בעיקר תכני hd וכותרי dvd החומרה שברשותי איפשרה לי לנגן כל קובץ, ולו הכבד ביותר בצורה חלקה ובלי בעיות. אני רוצה להסב את המחשב בשדרוג של כרטיס המסך בלבד (כרגע) לכזה שיצליח להריץ משחקי ספורט ופעולה. הדרישה שלי היא להוציא רזולוציה של 720p, אין לי צורך ברזולוציה גבוהה יותר שכן זו הרזולוציה שהטלויזיה שלי יודעת לעבוד איתה בצורה הטובה ביותר. התקציב הוא עד 800 ש"ח, אלא אם כן תגידו שעבור תוספת של כמה מאות שקלים אני אקבל יתרון משמעותי. הדרישות מהכרטיס- שידע להוציא תמונה טובה בשידורי hd ו- dvd שיריץ משחקים ללא בעיות אם יש לכם כוח, להשכלתי אני אשמח אם מיש…

    • 11 תגובות
    • 770 צפיות
  23. שלום לכולם ,סוף סוף אמור להיות לי קצת זמן לנשום ולשחק משחקים וחשבתי לשדרג את הx300 הבסיסי משהו שלי כדי שאול לשחק קצת... עקב כך שמצב כרטיסי המסך היום לא משהו לדעתי,ואין לי כוח לחכות שיצאו כרטיסים טובים יותר של 256 ביט טובים יותר מהסדרה של dx9. חשבתי מהו הפתרון המתאים והחכם ביותר בשבילי,נראה לי מיותר לקנות כ. מסך ב850 שח(1950pro) שיכול להיות שיהיה לא כל כך רלבנטי בקרוב. על פי tomshardware נראה לי שהx2600pro לא רע יחסית למחיר שלו(520 שח הזול ביותר עם gddr3). ומראה לפי האתר שהוא בדר"כ יותר טוב מה8600GT שהוא יקר יותר לפחות ב150 שח... רציתי לשמוע מה דעתכם כי לא ראיתי שמתעסקים בכרטיס הזה כל כך פה בפורום.... אני משחק את כל המשחקים החדשים שאני מצליח להשיג-company of heroes,cnc3,ob…

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by liornet,

    ברשימת שיפורים שה DX10 מביא לנו רשום גם שאם לכרטיס מסך יגמר הזיכרון הוא יוכל לפנות לראם ולהשאיל חלק ממנו לעיבוד הנוכחי. אז השאלה שלי היא אם ל 8800GTS 320MB יגמר הזיכרון הוא יפנה לראם? (כמובן כשהדרייבר של DX10 מותקן)? אם כן אז מה הרעיון ב גירסת ה 620 מגה? זה סתם כסף על ממש כלום... ליאור.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by msa90,

    שאלה : האם שווה להשקיע ולקנות 8800GTS כרגע מה שאני מתכנן לקנות זה X1950XT 512MB DDR3 אבל רציתי לדעת האם שווה להשקיע עוד כסף ולקנות 8800GTS 320 MB או לא? תודה לעוזרים .. דרך אגב זה יהיה אצלי כ שנתיים או 3

    • 14 תגובות
    • 837 צפיות

דיונים חדשים בפורומים