עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by arkadur,

    הכיוון כרגע הוא הR9 390 (ללא מע"מ, אילת - בתקווה שזה יצא לפועל כמתוכנן). האם ישנם אופציות נוספות על הפרק? תודה.

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. ריציתי לבדוק כמה אני יוכל להוציא מהכרטיס מסך , ומה שהצלחתי לעשות עד עכשיו זה רק OC : 3D:400@504 2D:400@504 MEM:400@456 1)הטמפ' במנוחה 45 במעמץ 70 ,הטמפ' מאפשר לי להוציא יותר ? (אני יודע שזה יותר קשור לכרטיס מסך )או שהטמפ' מסוכנת כבר פה ? 2)יש אפשרות לפתוח עוד צינורות ? אני עדיין לא יודע מה זה נותן ??? אשמח אם משהו יסביר או יביא קישור המערכת היא : P4 2.8 GIGABYTE P865i Gforce 7600gs AGP של Gainward תודה מראש ;D קצת תמונות

    • 4 תגובות
    • 628 צפיות
  3. עכשיו זה נראה כמעט רשמי: יצרניות ניידי גיימינג מתכוננות לשילוב ה-GeForce RTX 2080 Super במוצריהן לצד מעבדי Comet Lake-H מתומנים חדשים לכתבה

  4. Started by jambo,

    המחשב שלי לוח אם kt333 7vrxp ג'יגה בייט מעבד 1800xp כרטיס מסך הרקולס gf3 prophet 3 64mb ddr מסך סמסונג 959nf 19 זיכרון 256mb ddr pc 3000 win xp והדרייבר שאני משתמש הוא 32,28 של nvidia hd maxtir 40gb 7200 הניקוד שלי נמוך 6240 ב 3dmark מה עלי לעשות להגדלת הניקוד

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. יש לי 7600GT התקנתי לו את הדריוור הכי חדש אך הוא עושה בעיות עם תצוגת וידאו (נתקע\מסכים כחולים) אחרי שמחקתי את הדריוור הסרטים עבדו ללא בעיה אך כמובן שאי אפשר לעבוד באופן נורמלי עם המחשב ללא דריוור *הבעיה היא לא בקודאקים *השתמשתי בשתי הדריוורים האחרונים ובשתיהם היתה אותה הבעיה למישהו יש מושג איכן הבעיה ?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  6. Started by raam123,

    שלום, אני מעוניין לקנות מקרן למחשב גם למשחקים וגם לסרטים. תקציב 10,000 ש"ח. ??? אני די מבולבל מה עדיף מקרן DLP או LCD ? ??? ראיתי את המקרן BENQ DLP PB6210 האם הוא טוב ? ??? המלצות\דעות יתקבלו בברכה.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by Or ei,

    המקרר בחדר שלי כל הזמן מנסה "להתניע" (בסןף מצליח) וכשהוא עושה את זה הוא עושה הפרעות בחשמל (במתח) ואני חושד שהוא מעוות לי את המסך הiiyama 454 היקר שלי :-[ כשהוא מנסה להתניע אני שומע ברמקולים רעשים ובטלוויזה ראיתי כל מיני קפיצות קטנות (היא נשרפה ,מוזר האא) אבל כשה קורה על המסך אני לא רואה כלום כשאני עוזב אותו וחוזר (אחרי שהוא במצב stand by) הוא מתעקם לי זז קצת שמאלה צד ימין מתעקם ימינה בעוד שהחלק העליון נשאר ישר ועוד כל מיני כאלה .... (הוא עקום אבל יציב ,לא קמו שטלפון לייד והוא רועד) אמרו לי שזה כנראה המסך אבל אני רוצה להיות בטוח שזה לא המקרר (והמסך לא בעקבות הטלוויזיה שלי) לא משהו שאי אפשר לסדר אבל מעצבן לסדר את זה אחרי כל פעם שאני חוזר למחשב (זה נשאר קבוע עד שהוא עובר…

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  8. ה-TUF GAMING OC הוא הנציג הזול ביותר מבין דגמי ה-RTX 3060 Ti של אסוס. כיצד הוא מתפקד והאם שווה לשקול רכישה שלו לפני שהמלאים מתאדים? התשובות מחכות בפניםלכתבה

  9. שלום אני כרגע בונה בלוק קירור מים לכרטיס המסך ולכן אני צריך את המרחק שבין החורים שיש על הכרטיס, החורים של הקירור. אני צריך רק את החורים שמסביב לליבה, כי הבלוק ישמש אותי רק ללבית הכרטיס, הבלוק לא יכסה את הזכרונות ולא אין לי צורך בכל החורים שעל הכרטיס. אם אף אחד לא יודע אני אשמח אם תוכלו להפנות אותי לפורום שבו אני אקבל את התשובה לשאלה שלי. זה די חשוב לי, תודה מראש! עריכה: במידה הת'ראד מתאים יותר לפורום אוברקלוק וקירור, תגידו לו ואני אדאג להעביר אותו.

  10. פרטים נוספים הופכים את ה-GeForce GTX 1070 Ti שבדרך למרגש ומסקרן אפילו יותר לכתבה

  11. Started by NIR36,

    ממסך 24 אינץ האם מרחק של 60-70 ס"מ יהווה בעיה? אני שוקל בין 3 גודלי מסכים 19 20-21 24 מה דעתכם-נסיונכם? תודה ניר

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  12. Started by benor,

    איזה מרחק צפייה מומלץ לשבת ממסך בגודל שכזה? הרחקתי אותו כמה שאפשר לכיוון הקיר.

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  13. להשקיע בכרטיס מסך חדש זמן קצר לפני השקה של דור חדש הוא סיכון לא קטן - אך מי שמוכנים לקחת אותו ימצאו תגי מחיר מפתיעים בהחלט לכתבה

  14. יש לי את ה5700 של ג'יגה בייט..הכרטיס החל לעשות לי בעיות, הוא נתקע כל פעם שאני מנסה להפעיל משהו שדורש גראפיקה - משחקים, 3DMARK ואפילו פעם אחת תקע לי את המחשב בלי קשר... כשעיינתי בקבצי וורד.. אני בטוח שהכרטיס מסך הוא הבעיה..כי החלפתי והכל היה בסדר..עכשיו לשאלה, הייתי די בטוח כי זאת בעיית חום, אז הוצאתי את ההיטסינק ומרחתי גריז טרמי חדש, אך הבעיה עדיין לא נפתרה, יש לי עדיין אחריות על הכרטיס עד ה8/7/2005 השאלה שלי האם מריחת הגריז הטרמי ביטלה את האחריות? ומה קורה במידה ואין לחנות אפשרות להחליף את הכרטיס לאותו הדגם? הם יתנו לי זיכוי או שעלי לדרוש החזר כספי בשטרות?

    • 4 תגובות
    • 679 צפיות
  15. Started by oziz_2,

    הי , קניתי מחשב עם כרטיס מסך 7900 של LEADTEK. אבל המסך שלי נמרח -כל פעם שאני פותח חלון מסוים המסך מתרחב וכשאני סוגר את החלון המסך שוב חוזר לעצמו. האם זה בגלל הכרטיס ? או אולי המסך?יש לי מסך של LG F700P לא LCD. ??? מה הסיבה לכך לדעתכם? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 951 צפיות
  16. Started by King Of Action,

    ביחד עם הלוח האם הגיעה משחה העשוייה מסיליקון או בסיס סיליקון. ניתן למרוח אותה על הליבה של המעבד ועל הבסיס של ההיטסינק. מה שרציתי לדעת הוא האם ניתן למרוח אותה ( האם היא מתאימה ) גם על הליבה של הכרטיס מסך והקריסטל אורב שאותו אני מתכוון להרכיב על הכרטיס ?

    • 6 תגובות
    • 943 צפיות
  17. Started by GambiToN,

    יש לי כרטיס geforce 440 mx 128 mb אני מעדכן אותו כל פעם שצריך אבל בעידכונים האחרונים המסך שלי התחיל להמרח קצת זאת אומרת רואים על תמונות ביטמאפ פיקסלים בוהקים .. ועל עוד גרפיקות למישהו יש מושג ? ואם צריך להחזיר לעידכון ישן יותר אז איפה, כי באתר של נוידיה יש רק הכי חדש ??? GambiT

    • 3 תגובות
    • 943 צפיות
  18. Started by climax,

    שלום המפרט שלי amd 64 3000+ 1024 mb ram radeon 9800pro MSI 200gb maxtor בקיצור בזמן האחרון המאוורר של הכ.מ היה תקוע והוא עבד בלי איוורור ראוי.. אחרי כמה זמן הוא כיבה תמחשב פשוט.. עכשיו התקנו מאורר חדש כמו שצריך הבעיה היא שעדיין יש מריחות ועיוותים של פיקסלים במשחקים שונים כמו PES5 Ghost Recon דוגמא: http://zitzman.com/bug.JPG

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  19. יש לי מסך 22" asus mw221 (בן חודש) כשאני מזיז חלונות, או משחק במחשב, יש מן הילה צהובה מסביב לחלונות, או מסביב לעצמים תלת מימדיים, בכיוון שמנוגד לכיוון אליו אני מזיז את החלון. זה ממש בולט בoblivion, למשל, ונראה רע. שאר המערכת: 8800gts 320mb, e6600, vista, ubuntu, 2gb mem - הבעייה היא גם בחלונות וגם בלינוקס. זה מצב חריג? יש לכם אותה בעייה? מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  20. Started by Pollik,

    שלום. בימים האחרונים התחלתי להרגיש שהביצועים ב-COD4 מתחילים לרדת. מתי שיש עשן זה יכול להגיע ל-10 FPS... ראיתי לפני כמה ימים עוד הודעה של מישהו שהתלונן על הביצועים ב-COD4. עכשיו, נזכרתי שלפני כמה ימים החלפתי לדרייבר הבטא, 177.83. עכשיו, חשבתי שזה מה שגרם לירידה בביצועים. האם זה יכול להיות? מפרט: EP35C-DS3R Q9300 @3.11Ghz Gigabyte 9600GT @ 760/1900/1020

    • 10 תגובות
    • 900 צפיות
  21. השקעה מבריקה? מישהו החליט לשלם יותר מ-50,000 שקלים עבור פיסת היסטוריה חומרתית מהתקופה בה NVIDIA הייתה עדיין בחיתוליהלכתבה

  22. Started by yotamavi,

    יש לי את ה7950GT כרגע ,,רציתי לדעת איזה כרטיס היום הכי משתלם בסביבות ה1000 ש"ח שיהיה שיפור בשבילי..

  23. Started by Gamer-Emperor,

    היי חבר'ה, יש לי את המחשב הבא: * לוח אם P5B *E6600 @ 2.4Ghz * Geforce 7950GT 512Mb * 2GBRam 800Mhz * 450W Corsairתאכלס, היו תכנונים ממזמן לשדרג, לא יצא, התגייסתי, 3 שנים אני במערה מבחינת טכנולוגיה - אני לא מבין פאקינג כלום.אני מתכוון בעתיד לקנות מחשב רציני, אבל לעכשיו - אני רוצה לשדרג את המחשב הנוכחי, בשביל להריץ את כל המשחקים שפספסתי ב3 שנים האחרונות. (BF:BC2 לדוגמא, שרץ קקה) תמליצו לי על כ. מסך טוב, שפשוט יחזיק לי בצורה סבבה את המשחקים של היום, ובצורה טובה מאוד את המשחקים של ה3-4 שנים האחרונות. אני צריך גם להוסיף עוד 2 ג'יגה למחשב, נכון? אם כן, איזה? אני כבר לא מבין בזה, בכלל \= אני אפילו מוכן להחליף את ה2 שיש לי, ב4 GB חדש לחלוטין מסדרה חדשה, גם ככה ה…

  24. הזמנתי ספק חדש, השאלה אם המארז שלי יתאים לכרטיסים גדולים וכאלה. אני סבור שהכרטיסים החדשים יוכלו להכנס למארז שלי, אבל האם הם יתחממו במארז שלי או שלא? אין לי מארז ממש מוכר, וג'נרי אפשר לומר. תודה.

    • 36 תגובות
    • 3.6k צפיות
  25. Started by Gamer-Emperor,

    אהלן חבר'ה, אני מתכונן בימים הקרובים לקנות כרטיס מסך חדש. להלן מפרט המחשב שלי: * E6600 @ 2.4Ghz * Geforce 7950GT 512Mb * 2GBRam 800Mhz * 450W Corsair שמעתי ש9800GTX יכול להיות אחלה של אופציה, מה אתם חושבים? עולה 1000 ש"ח +-, והבנתי שהמחיר לעומת ביצועים שלו ממש טוב. מה דעתכם? משהו בסביבות ה1000. הייתי רוצה לדעת מה אתם אומרים על ה9800GTX, והאם ההבדל באמת גדול, והאם הוא יותר טוב מ8800? (אני לא מעודכן בשיט ). ואם כן, אז של איזו חברה לקנות? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים