עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by JSK,

    שלום, אני עומד לרכוש מחר מחשב ולגבי כרטיס המסך אני לא בטוח. יש את ה Sapphire X1900GT שעולה 1400, והוא כמובן נכנס לתקציב שלי (בערך), ויש את ה Connect3D X1900XT שעולה 1650 ובשבילו אני צריך למתוח את התקציב. (שינהם בגרסת ה 256MB) עכשיו השאלות הם: 1. האם ל GT באמת יש בעית התחממות? 2. בכמה הXT טוב יותר מה GT (באחוזים)? 3. כמה כל אחד יחזיק לי משחקים על Mid-High ללא OC? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  2. התוכנית של NVIDIA לשמירה על מלכות הביצועים של עולם המשחקים ב-PC כוללת שימוש בליבת GA102 מוכרת, עם מספר מירבי של יחידות עיבוד פעילות בדומה לעולם העיבוד הארגונילכתבה

  3. חברת EVGA מתכוננת להשקת דגם מוזל חדש של דגם ה-Turing העממי ביותר אשר כולל האצה חומרתית עבור מעקב קרניים - במטרה להילחם ב-Radeon RX 5600 XT לכתבה

  4. אחרי דגם ה-HOF המאסיבי של GALAX, הגיע הזמן לערוך היכרות רשמית עם הדגם של ה-GeForce GTX 1080 Ti אותו פגשנו קודם בתמונות טיזר קטנות, שמעוניין גם הוא להפיל אתכם מהכיסא לכתבה

  5. ההשקה הרשמית והביקורות של דגמי AMD החדשים מאפשרים לנו לקבל את השוואת הביצועים המסקרנת והמיוחלת אל מול דגמיה המעודכנים של NVIDIA - בצילו של קיצוץ המחירים הבלתי צפוי לכתבה

  6. Started by yonatan.mendelson,

    לכתבה

  7. Started by aldema,

    תסתכלו ותגידו אם שווה לקנות.. http://digma.co.il/shop/product_info.php?products_id=1615&osCsid=6ada97b4d52654c811cf75358375b7b0

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  8. מפתחת השבבים AMD לא ממתינה לנחיתת המתחרים בחנויות ונוקטת בצעדים נגדיים מתבקשים כבר עתה לכתבה

  9. שמועות על ה-GeForce RTX 3060 וה-GeForce RTX 3050 מצד אחד, ושמועות על GeForce RTX 3080 Ti אימתני מצד שני - אילו הפתעות נוספות מכינה לנו NVIDIA עבור השנה הבאה?לכתבה

  10. יש לי מהיום ארטפקים במשחקים ואפילו בעבודה רגילה אינטרנט וכו. ממה זה יכול לנבוע ? חום ספק כוח שלא מספק מספיק WATT ? או משהו אחר ? הטמפ' של הכרטיס שלי היא 68 מעלות הכרטיס הוא 8800GTS ליבת G80

    • 5 תגובות
    • 737 צפיות
  11. Started by Ghtm,

    קראתי בכתבה על ממיר ה DDR ל DDR2 שקיים כזה ממיר, קיים? אם כן מישהו יכול להגיד לי איפה יש?

  12. Started by ron533,

    הי, חיברתי ממיר DVI ליציאת כרטיס מסך ATI 9800 PRO וחיברתי לו מסך אנלוגי - חיבור VGA רגיל - ואין תמונה. בנסיון חיבור מיציאת ה DVI למסך עם כניסת DVI - ללא הממיר - התקבלה תמונה. ניסיתי שני ממירים שונים והם לא עבדו. האם יש צורך לשנות משהו בהגדרות הדרייבר כדי להציג תמונה? (דרייבר 5.11 של אומגה - וגם דרייבר מקורי של ATI לא הועילו). זה אמור לעבוד למיטב הבנתי (אחרת למה שמו את הממיר בקופסה?) תודה על עזרתכם!

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  13. Started by alondor,

    קניתי XBOX בארה"ב המשדר ב- NTSC, והטלויזיה (שאמורה לתמוך ב- NTSC) מראה תמונה לא חדה ולא יפה. מה הפתרון? איפה אני משיג ממיר NTSC ל- PAL?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by aviatawil,

    שלום, ברשותי מחשב עם יציאת VGA בלבד. אני רוצה לחבר אותו למסך שאין בו כניסת VGA. הבנתי שאני צריך לקנות ממיר, (אלא אם כן יש למישהו רעיון אחר, אשמח לשמוע) ראיתי שיש ממיר שממיר ל HDMI או RCA. מה עדיף? מה ההבדל בינהם? (יש פער במחיר של 150 ש"ח). תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  15. Started by demultiplexer,

    יש לי מסך עם שתי כניסות וידאו אחת rgb והשנייה dvi ויש אפשרות לעבור בין הכנניסות. חשבתי לחבר שני מחשבים לאותו מסך. האם יש ממיר מכניסת הdvi לכניסת rgb ? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  16. אני מניח שלכל מי שיש כרטיס מסך עם DVI הוא קיבל גם ממיר מהDVI ל VGA. ראיתי שהממיר לא משתמש בכל הפינים של הDVI, רק בחלקם. יש איזשהו יתרון או חיסרון בשיטה זו?

    • 3 תגובות
    • 894 צפיות
  17. Started by shuy,

    האם אפשר להמיר אות בצורה פסיבית מ-RGB Component ל-RGB D-SUB (חיבור VGA)?

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  18. Started by generalA,

    איך אני יודע איזו חברה יש לממיר שלי ? הוא די דק וכסוף עם פס שחור בצורה מודרנית ששובר את הכסיפות בצורה יפה בפרונט... אני צריך את שם החברה כדי להוריד MANUAL שלו ולראות את כל סוגי החיבורים והשימוש בהם.. תודה אנשים !

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  19. Started by Home Boy,

    רציתי להמליץ לאלו שמתלבטים איזה מסך לקנות על מסך דק של PROVIEW דגם HD872... רכשתי לאחרונה את המסך ואני מאוד מרוצה...18 אינץ' כסוף ומרשים ביותר....צבעים מרהיבים ותמונה חדה...רזולוציה גבוה ורמקולים מובנים שאני לא משתמש בהם כי האיכות לא שווה הרבה אבל קניתי את המסך בשביל המסך ולא בשביל הרמקולים.... הנה לינק לאתר החברה (למי שלא יודע mag ו-proview מאוחדים): http://www.mag.com.tw/change/product/products-lcd-hd-872.htm בקיצור המסך שווה את הכסף....

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  20. Started by hackerlazer,

    ממלית לכולם על GEFORCE 4 TI CHAINTCH ... הוא רק ב 650 ש"ח שווווווההההההה !!!!!!!! עריכת המודר: פרסום אסור

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  21. תודה.. אולי התמונה תעזור... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  22. יש לי ממיר דיגיטלי של "תבל" ועוד מעט גם כרטיס טלוויזיה (צפייה טלוויזיה במחשב) ויש לי גם מחשב ( ;D). תכננתי לחבר את הממיר לכרטיס הטלוויזיה וכך לראות את שידורי הממיר במחשב (אפשרי?). המטרה בחיבור הזה היא שאני רוצה להקליט סרטים שמשודרים בתבל למחשב, כאן אני צריך את עזרתכם - אני לא יודע באיזו תוכנה להשתמש שתאפשר לי לשמור את מה שאני צופה על ההרדיסק בפורמט איכותי כלשהו. ובכלל אם זה אפשרי (וחוקי) לעשות דבר כזה?!

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  23. חברי פורום Hwzone היקרים, לאחר שהדיון המקורי חצה את ה1300 תגובות והתקרב ל20 אלך צפיות, חשנו כי עלינו לטפל בנושא. הרגשנו כי הדיון הענק הזה מיצה את עצמו והאפקטיביות שלו אבדה. אי לכך ובהתאם לזאת, החלטנו (עפ"י רעיונו של lharpaz) לפתוח מחדש סטיקי אשר יתחלף כל חודש. בהתאם לכך, כל חודש ינעל הדיון של החודש שעבר ואילו אחד חדש יפתח, עם עדכונים במדת הצורך. מיותר לציין שבאותו החודש התגובות יכתבו בדיון המיועד לאותו החודש. כמו לגבי הדיון המרוכז הקודם, חל איסור על פרסום נושאים הקשורים להמלצות על LCD ושאלות על מושגים הקשורים לLCD שלא במסגרת הדיון. מי שיעשה זאת יקבל אזהרה. אחרי 3 אזהרות ינקטו כלפיכם צעדים (השתקה/הרחקה מהפורום). אנו מודעים לכך שכרגע אין רשימה של מסכים מומלצים. אם מישהו מ…

    • 232 תגובות
    • 27.5k צפיות
  24. החברה המפתחת מזה זמן את המשחק(עד עכשיו DX11) הסבו אותו ל-DX12 ושחררו בנצ'מרק. והתוצאות מפתיעות. ירידה קלה בביצועים מהצד הירוק. ועליה של עד 100%! מהצד האדום. http://arstechnica.com/gaming/2015/...rly-win-for-amd-and-disappointment-for-nvidia Core i7-5960X, 980 TI vs R9 290X 1080p, DX 11: 54 FPS vs 28 FPS 1080p, DX 12: 50 FPS vs 48 FPS 99th Percentile at 1080p: 29 FPS vs 32 FPS http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-ashes-of-the-singularity-dx12-benchmark-tested Core i3, R9 390: 67% gain Core i7, R9 390: 75% gain Core i3, GTX 970: 14% loss http://wccftech.com/ashes-singularity-alpha-dx12-benchmark/ i7-3770 + GTX 780Ti: 2.5% loss i7-5960X + GTX Titan X: 6.5% l…

  25. אני לא גיימר ולא משתמש כבד בסך הכל רוצה לערוך כמה סרטי וידאו שיש לי וקצת עריכת מוזיקה רציתי שתציעו לי איזה חברה עדיפה בנושא הזכרונות וכרטיסי הטלויזיה.(מבלי להכנס לעומק השבבים) כרטיסי טלויזיה : LEADTEC , FLYVIDEO, PINNACLE,AVER (אני קונה את הדגםפ הטוב ביותר של החברה) זכרון : SAMSUNG , ADATA, CORSAIR , KINGSTON : DDR2 256MB 500MHZ

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות

דיונים חדשים בפורומים