כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שיעשו הרחבת זיכרון מ-64 ל-128 רגיל ,מה בדיוק הבעייה סליחה על הבורות
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמיד עניין אותי לדעת למה המלבן הזה שבסה''כ מכיל ברזל, אלומיניום, נחושת, פלסטיק, וקצת פיבר-גלאס, כלכך יקר, כרטיסי גיימרים כמובן. לא אכפת לי שכרטיסי מסך workstation או מעבדים גראפיים יעלו הון וממון אבל מה הסיפור עם כרטיסי הגיימרים... למה לא יכול להיות כרטיס אחד לכל המחשקים בעולם, או כרטיס רק לצ'וטט ולעבוד עם המחשב בword...
-
- 6 תגובות
- 992 צפיות
-
-
כרטיס מסך הוא פשוט מחשב קטן בפני עצמו... יש לו זיכרון יש לא ליבה ויש לו 'לוח אם' ... מה הסיבה שלא מאפשרים לשנות את החלקים שעליו כמו שקורה בכל לוח אם היום ? כאליו תחשבו על .. יש לי אחלה קטיס מסך אבל יש לו רק 256 ראם.. אם אני רוצה 512 אני פשוט יורד לחנות קונה 512 מגה.. אולי אפילו מהיר יותר... עולה ורכיב ו... זהו. או כל אותם בעלי X1800XT שרצו לעבור ל X1900XT במיקרה שמתואר למעלה הם היו יכולים להחליף רק ליבה ולא כרטיס שלם.. אני הצלחתי לחשוב על שניים אבל הם נישללו שניה וחצי אחרי.. 1. סיבוך בבחירת חלקים, בילבול בין חלקים לשילוש הרגיל לבין השילוש לכרטיס מסך. נישלל כי : גם ככה לא בידיוק כל ליקנות מחשב היום ומי שרוצה או שהוא מבין ובא לפורום או שהוא קונה את הזבל שנותנים לו בחנות …
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אולי השאלה קצת מוזרה. האם פרט למשחקים ותוכנות שעובדות עם גרפיקה תלת מימדית, יש הבדל בין כרטיס מסך טוב לבין כרטיס מסך פשוט O/B? אני מודע לכך שיש הבדלים במספר/סוגי היציאות, אבל אני השאלה היא האם יש הבדלים נוספים. יש בשוק הרבה כרטיסים בסביבות 200-300 ש"ח, שלא מסוגלים להריץ משחקים. רציתי לדעת מה השימושים שלהם. תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
^^?
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני מחבר את ה5600 FX דרך ה SVIDEO לטלוייזיה , עם היה הכל טוב ועכשיו כשאני מחבר אני רואה בשחור לבן , אני בטוח שזה משהובהגדרות כי לפני כמה ימים זה קרה לי ויחקתי שם משהו עם ההגדרות וזה חזר לעצמו אבל עכשיו אני לא זוכר ואני לא מצליח יותר, מישהו אולי יודע מה לעשות?[דרך ההגדרות של 56.72 אני משתמש , לא דרך TVTOOL כי אני לא מצליח דרכה]
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
בדקתי את כול החיבורים , בהתחלה שמדליקים את המחשב אז רואים את התעינה של הווינדוס , אבל שזה ניכנס באמת לווינדוס מראים לי את הסמל האפור שרשום אליו "out of range". (הכרטיס מסך תקין). בבקשה
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
ראיתי כאן בעבר הרבה אנשים שהמליצו על הכרטיס אך עכשיו אני רואה הרבה אנשים שלא ממליצים לקנות אותו (HERCULES FDX 8500LE ) מישהו אולי מוכן להסביר לי למה? ???
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
יש סיבה מיוחדת שאני לא מוצא את ה9600 איקס טי של אסוס בשום מקום? אני רואה רק את של SAPHIRE, הם יותר טובים? איך הם באובר? מישהוא שיש לו יכול לתת ביקורת? תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אני לא מבין למה לא מוכרים את כרטיס המסך הזה, הוא אמור להיות אחד מהיותר טובים של nvidia. למה בכלל ייצרו אותו אם לא מוכרים אותו?
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
למה לא ניתן לכוון כרטיס מסך NVIDIA ל- 4:4:4 , מצורף תמונה לא דרך RGB או YCBCR גם לא ניתן לכוון טווח דינאמי פלט כל פעם שמנסה לשנות או חוזר לנתונים שבתמונה , מסך HDMI 2.0 כרטיס סמך 2070 לבלו ריי חיצוני אין בעיה לעבוד ב- 12 BIT RGB או YCBCR ולמחשב כן יש בעיה ?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מנסה לחבר 2 מסכים למחשב בשיכפול עם NVIDIA 2070 המסכים תומכים ב- HDR אבל ווינדוס בחיבור 2 מסכים לא נותן להפעיל HDR אין בעיה לקבל HDR בווינדוס בחיבור מסך אחד דרך HDMI
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש לי GIGABYTE 6600GT עם VIVO התקנתי תדרייבירים של הWDM את ההכי חדש הורדתי ניסית בשתי התוכנות WIN DVR ו POWER VCR זה קולט רק את הקול של הליין אין אבל בתמונה זה לא מראה כלום עכשו זה לא עובד לי למרות שהכל מחובר כמו שצריך ההוכחה לכך היא שב WINDOWS MOVIE MAKER זה כן קולט לי את השידורים אבל הבעייה ששמה אני לא יכול לצפות כמו בנאדם אלא רק לראותת על מסך קטן ורק אחרי שאני מקליט אני יכול לראות על מסך גדול עזרה בבקשה למה זה לא הגיוני מה שהולך פה
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 799 צפיות
-
-
אני לא יודע אם אתם שמים לב לזה אבל אנחנו כרגע בתקופה שהחומרה פשוט לא מנוצלת, ולמרות זאת אנשים רצים לקנות כרטיסים במאות שקלים יותר מהקנייה המשתלמת. הנה תגובה שלי מהדיון של הכרטיסים החדשים : ניסיתי לחשוב על זה ולבדוק ואני חושב שהבנתי למה כולם מחפשים כרטיסים כל כך חזקים : קחו לדוג' אחד שרק נכנס לעסק ומחפש כרטיס חדש שיריץ לו את כל המשחקים הכי חמים בשוק, הצרכן החכם ניגש להשוות כרטיסים ומחירים ובעיקר להיסתכל על באנצ'ים - ליראות איזה כרטיס ייתן לו את העלות תועלת הגבוה ביותר, מה שכולם מתעלמים ממנו זה ההגדרות שהבאנצ'ים רצים עליהם ! כבר קרה לי פעם שאחד שקנה כרטיס למסך 22" ראה באנ'צים עם רזו' של 1920 וכמעט קנה כרטיס חזק בהרבה שהוא לא היה צריך. עכשיו הקטע של הרזו' זה באמת על קצה המז…
-
- 134 תגובות
- 15.4k צפיות
-
-
למה אם הדריברים של ASUS 44.03 לא רואים כתוביות בטלויזיה?
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
הוא לא אמור להיות יותר טוב מה 7600GT והרבה יותר זול מה GTX או ה 7900GT? גם לא ראיתי אותו בהמלצות של כרטיסי המסך ליוני..
-
- 9 תגובות
- 717 צפיות
-
-
-
חובבי חומרה מערב הסעודית זכו להפתעה בלתי צפויה מטעם Gigabyte ו-NVIDIA, חרף הדיווחים על דחייה אפשרית של ההצגה הרשמיתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
- 1 follower
-
-
השאלה שלי למה לי לקנות כרטיס מסך x300 se 182mb אם אני יכול לקנות גיפורס 6800 טורבו 256mb באותו מחיר הסבירו לי בפורום שה256 טורבו לוקח 128 כוח מהמחשב והמליצו לי על ה x300 אבל אני שואל למה אם אני יכול אם ה256 להגיע ל256
-
- 8 תגובות
- 924 צפיות
-
-
היי, שתי שאלות לי: -השאלה הראשונה בכותרת. -עוד שאלה שונה בתכלית:האם כל כרטיס מסך הנקרא בשם RADEON מכיל את השבבים והטכנולוגיה של ATI; לדוגמא ASUS RADEON=ATI? תודה רבה מאוד מראש לעונים...
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אז הדרייברים החדשים של נוידיה, ה-52.16 יצאו לפני כמה שבועות וכולם אמרו שהם משפרים איכות וביצועים. גם אני שמחתי. עד שראיתי של-Win95/98[me=CommandoGuard]יש באתר רק את ה-45.23.[/me] אני נכנס לאתר של נוידיה אחרי כמה שבועות בציפייה למצוא דרייברים של 52.16 ל-Win98SE שלי. ועדיין אין. מה לעזאזל קורה ?
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני מחפש בנרות 6800XT במחיר שפוי, ובכל מקום המחירים מתחילים מ4400~4600שקל לדגמים הכי פשוטים של ה6800XT!! ביזיון!! ה3080 עדיין נמכר ב3690שח בכמה חנויות שאני מכיר. איך לעזאזל יש הבדל כזה מטורף במחיר שמישהו יסביר לי??
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם !!! כמו שאמרתי קיבלתי ציון נמוך מאוד 4699 (!!!) זה המפרט שלי Pentium 3 731 MHz 256MB of RAM Mother borad Asus cuv4x G-force ti4200 128 DDR רציתי לדעת למה קיבלתי כזה ציון נמוך !??!!? יש לציין כי הכרטיס חזר מתיקון לא מזמן... היתכן שיש בו עוד בעיה !?!? ??? ??? ??? ??? ??? ??? בתודה מראש lir@n סליחה שלא ציינתי... אבל כמובן שהאיי איי ואפ אפ היו מכובים... עשיתי השוואה ועדיין קיבלתי נמוך... אין לי דרייברים בו למה שאני מתקין דרייברים משחקים נתקעים לי או לא פועלים בכלל אז אני עם הדרייבר של הווינדוס... הבאיוס בלוח אם מעודכן...
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-


