עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by DL,

    קיבלתי שילשום מחשב חדש עם Sapphire Radeon 9800 , התקנתי ווינדוס ודריברים 3.10 ומשום מה בכל מקום שאני מסתכל זה מזהה את הכרטיס מסך כ 9800P !! (אני מתכוון בווינדוס עצמו, הדרייבר של ATI, ב AIDA32 וב 3Dmark 2003 ...) לעומת זאת ב AIDA זה מראה לי: Graphics Processor Properties Video Adapter ATI Radeon 9800 Pro (R350) 0 GPU Code Name R350 PCI Device 1002 / 4E48 Transistors 117 million Process Technology 0.15u Bus Type AGP Memory Size 128 MB GPU Clock 324 MHz RAMDAC Clock 400 MHz Pixel Pipelines 8 TMU Per Pipeline 1 Vertex Shaders 4 (v2.0)0 Pixel Shaders 1 (v2.0)0 DirectX Hardware Support DirectX v9.0 Pixel Fillrate 2592 MPixel/s Texel Fillrate 2592 MTexel/s Memory Bus Propert…

    • 9 תגובות
    • 842 צפיות
  2. בדקתי היום בCCC של ATI וגם שם זה מראה לי את הכרטיס כ (0x9440). כמו שהבנתי זה פשוט שם הליבה של הכרטיס וזאת בעיה שהיא באה ישר מ ATI...האם זה נכון? ומה בקשר לביצועים....המחשב בזמן הרצת משחקים מזהה שזה 4870 ומריץ אותו מכו שצריך ומשתמש בכל התכונות שלו? ואולי יש פיתרון שמסדר את זה? תודה.!

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  3. התקנתי את הדריברים הכי חדשים לכרטיס,לוח אם, עדכון ביוס , התקנתי גם את INTEL ACCELERATOR ... פשוט שום דבר לא עוזר! נ.ב וגם התקנתי SP1 גם לא עזר ...

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  4. למה תמיד הכרטיסים של ATI מפסידים? מה בדיוק הבעיה שלהם? למה הם לא מצליחים לסחוב דברים כבדים? האם זה בעיה טכנית או העיקר בגלל דריוורים? ולמה ATI לא יודעים להוציא דריורים? נ.ב אני לא מתיחס לR300...

    • 41 תגובות
    • 4.8k צפיות
  5. Started by free fraek,

    כשאני מתסתכל הרבה על תמונות של כרטיסי מסך אני רואה שהקירור הוא בצד התחתון של הכרטיס אבל ככה נפגעת יכולת הקירור לא?

    • 10 תגובות
    • 874 צפיות
  6. Started by Omry,

    לפי מה שהבנתי, הם יותר חזקים מכרטיסים כמו 9800GTX+ אבל הם ישנים יותר. הבנתי גם שהם פשוט נעלמו מהעולם, אפילו שהם היו כרטיסים חזקים ביותר. אשמח לדעת איך ולמה זה קרה.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. באפשריות תצוגה ... בין דירקס 9 לה דירקס 7 יש הבדל שמיים וארץ ושאני עושה זה את זה רואים את זה , הבעיה היא שאני שם על דירקס 9 לא משנה (: איזו רזלוציה לא משנה מה מי מו המשחק זז ממש לאט את מזיז את הרובה רק אחרי כמה שניות את רואה את זה זז /: יש לי ראידון 9700 פרו 1 gb זיכרון מעבד 3.06 אינטל

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. 800X600 כרטיס המסך שלי RADEONE 9550 תומך גם בזה וגם בזה את מה אני צריך להעדיף? במצב 1024X768 האותיות בדפדפן מאוד קטנות אל עף שכיוונתי בתצוגה לגודל המקסימלי תודה

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  9. Started by pk1,

    שמתי לב בתמונות של9800 פרו יש חיבור של 3 "חלקים" בAGP ול6600GT יש 2? למה זה? 9800 http://www.hwzone.co.il/newspics/omri/r9800pro.jpg 6600 http://hwzone.co.il/phpMyWebmin/_uploads/news/pictures/MoRtZkInG/gforce_6600agp.jpg בחוברת של הלוח אם שלי יש תמונה של כרטיס שמתאים ללוח והוא עם 3 "חלקים". זה אומר שה 6600GT לא יתאים ללוח?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  10. או שזה גם כניסה?

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  11. שלום קניתי נייד ולהפתעתי הרבה המסך היה היה כל כך מבריק שבצבע שחור אני יכול לראות את עצמי בצבעים בתוכו, בצבע בהיר זה פחות נורא אבל עדיין... מבירור קל שמעתי שקשה להשיג ניידים בלי מסכים מבריקים. למה יצרנים מעדיפים לייצר מסכים מבריקים? והאם מעכשיו כולם יהיו? נדב

    • 5 תגובות
    • 737 צפיות
  12. Started by tal_be,

    שלום לכולם, יש לי את המסך L1760TR של LG מהסדרה החדשה וכ.מסך 8800GTS 640MB. לפני שקניתי את המחשב הזה השתמשתי במסך הזה במחשב הקודם שלי בחיבור VGA והקצב רענון היה 75HZ גם בויסטה. ועכשיו אני מחובר ב DVI והקצב רענון הוא 60HZ בויסטה... והתיבה של לא להציג מצבים שאי אפשר באפשרויות הקצב רענון היא מסומנת בשני המחשבים... מה לעשות כדי להשתמש שוב ב 75HZ??

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  13. Started by eli.g,

    אוקי אז ככה לפני כמה זמן תיקנתי את קצבי הריעון של המסך על ידי riva כי מקודם הוא עשה בעיות (לא משנה) אז פתרתי את זה, עכשיו אני בא לשחק בblig blop וכשהמשחק עולה אז הוא מראה את זה מסך מלאה לא כמו פעם, כי לפני שהגדרתי את קצבי הריענון היה מן כזה מסך לא מלא. אוקי אז הבעיה שלי: כשאני זז "במקום" במשחק אז הכול בסדר רואים טוב אבל כשאני כיאלו מזיז את המסך,נו כשהו זז כאילו בכלל כשהמסך זז, אז משקורה זה שהכול נהיה כזה מטושטש לא איזה בעיה ענקית אבל בכל זאת נהיה כזה מטושטש, וכשאני אוצר במקום אז הכול נהיה חד כמו שצריך. וכשאני שיחקתי מקודם לפני די הרבה זמן הכול היה בסדר. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  14. כרטיס tv של stlab עולה באזור ה200שקל http://www.sunsway.com.hk/ לעומת זאת הכרטיס של leadtek עולה יותר מפי 2 ממנו http://www.leadtek.com/multimedia.html אכשיו לא מצאתי הבדל גדול ביכולות או בביצועים שנותן עדיפות כלכך גדןלה לleadtek אז אם משהו יכול לחדש לי אז אני אשמח למה?

  15. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת למה יש 2 יצאות DVI בכרטיס מסך שלי? 1 למסך אבל למה השניה לחבר עוד אחד תודה מראש נ.ב הכרטיס מסך XFX 6600GT

    • 10 תגובות
    • 826 צפיות
  16. יש לי כרטיס Gigabyte Radeon 9000 PRO ומשום מה יש לי שני דברים מותקנים: Gigabyte Radeon 9000 PRO , וגם Gigabyte Radeon 9000 PRO - secondary. מה זה הדבר הזה?? זה אמור להיות ככה? גם אחרי שעשיתי uninstall לשניהם ועשיתי ריסט, אז הwindows התקין לי אוטמטית את שניהם שוב! אני שואל כי מאז שקניתי את הכרטיס, המחשב שלי לפעמים נתקע פתאום בלי שום סיבה ואז כשאני חוזר אחרי שעשיתי ריסט, אז זה אומר שהבעיה היתה כנראה בכרטיס המסך..

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  17. Started by TAMIRRR013,

    תיראו יש לי תכרטיס zotac 9800gtx+ 512mb וכתוב לי ב gpu-z שיש לכרטיס שלי GPU CLOCK 740 MHZ וה memory clock 1100mhz הגיוני? באתר של החברה כתוב שאמור להיות לי ה memory 2200 הינה הלינק http://www.zotac.com/index.php?option=com_content&view=article&id=214%3Azotac-unleashes-geforce-9800-gtx&catid=1&Itemid=268〈=en זה היאתר של היצרן,והינה תמונה מהתוכנה http://img291.imageshack.us/img291/6053/125818777864.jpg

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  18. הכל בכותרת

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. אני קונה מחשב ובתוכו את הכרטיס מסך הבא: PALIT PCI-EX GeForce 7600GT SONIC 256MB DDR3 128 BIT TV/O DVI - RETAIL מחיר: 719 ש"ח רציתי לדעת למה יש אחריות רק למשך שנה אחת בלבד. משהו בדר"כ נדפק בכרטיס מסך אחרי המועד הזה? אם כן אז כבר עדיף לי להחליף כרטיס מסך מאשר שאני אקנה את זה עכשיו ועוד שנה עוד אחד... --- עכשיו פה באשכול אמרו לי שיש בקצת יותר את ה-X1800GTO ובאמת זה נכון אז הנה הפרטים של שתי הכרטיסי מסך: הראשון (7600GT): PALIT PCI-EX GeForce 7600GT SONIC 256MB DDR3 128 BIT TV/O DVI - RETAIL מחיר כולל מע"מ: 719 ¤ אחריות: שנה. מידע על המוצר באתר היצרן: http://www.palit.com.tw/en/products/nv_pcie_7600GT-Sonic.html והשני (X1800GTO): SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1800G…

    • 5 תגובות
    • 565 צפיות
  20. למה כאשר אני מפעיל את 3D MARK03 היא יוצאת לי בסוף התעינה? gf4-440

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. ניסיתי כמה משחקים על רזולוציית 4K עם כרטיס מסך GTX970. נכון, יש משחקים כמו The Witcher שעובדים על 20 FPS. לא חלק. אבל ניסיתי גם משחקים כמו GTA5 שעובד על 30 FPS שזה נורמה בשביל קונסולה ואם כבר מקבלים תמונה של 4K אז למה לא? הגדרות: רוב ההגדרות על Ultra ופה ושם High וכמובן AA ביטלתי. ניסיתי גם Project Cars שנראה מעולה על 1080p ועובד לי על 4K על 45-50 FPS. הופתעתי לטובה, רץ ממש חלק. הגדרות: הכי גבוהות חוץ מAA שביטלתי. אז השאלה שלי, למה כל מי שאי פעם פתח פה דיון בשנה האחרונה עם שאלה "האם כדאי לקנות מסך 4K לגיימינג" ונתקל רק בתשובות שליליות, מאיפה זה בא?

    • 89 תגובות
    • 18.5k צפיות
  22. למה כולם אומרים ש6800U יותר חזק מ7600 ו6600GT בערך כמו 7600 איך זה למה זה? אפשר לדעת עם זה נכון ולמה?

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Almogtim,

    היה לי 6950 dual bios, שהתחבר דרך שני כבלי pice 6 פינים לספק הכוח. (והכרטיס עובד מצוין) קניתי gtx 1070, שיש לו חיבור 8 פינים אחד. ניסיתי לחבר אותו בעזרת כבל 6 פינים, לא עובד, המחשב נדלק, אבל מודיע שצריך לחבר את הpice בצורה נכונה לכרטיס. אמרו לי שאני צריך כבל 8 פינים לכרטיס המסך כדי שהוא יעבוד. חיפשתי בארץ בכל מיני חנויות, לא מצאתי. בסוף החלטתי לקנות כבר ספק כוח זול ומודולרי ועם הספק נמוך, שיש לו את הכבלים האלו, ואחרי זה אולי למכור אותו. אז יש לו שני חיבורי pcie, 6+2 פינים. ניסיתי לחבר את הראשון לספק הכוח, antec 620w Neo Eco, שאני חושב שהוא חצי מודולרי, כי יש לו כמה חיבורים פנויים שאפשר לחבר אליהם כבלים. הראשון …

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. קניתי בעקבות ההמלצה את כרטיס המסך של ATI 6670 למחשב שלי על מנת להריץ BLUE RAYS ומשחקי 3D חיברתי כבל HDMI לכרטיס על מנת לשמוע גם AUDIO איכותי של DD וDTS דרכו - אך משום מה בWINDOWS אני רואה אפשרות רק ל2 רמקולים ולא עובר דרכו הSOUND הדיגטלי ב5.1 ערוצים ניסיתי גם את הDRIVER של REALTEK וגם את של ATI ובשניהים אותה בעיה

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  25. אשמח לעזרה. קנינו כרטיס מסך RTX 3060. הקודם היה 580 של AMD. ה fps בפורטנייט לא עלו - נעים בין 90 ל 120 בהגדרות לא גבוהות במיוחד. המעבד הוא Ryzen 5 2600 six core, זכרון RAM שמונה גי'גה. מה לדעתכם הבעיה?

דיונים חדשים בפורומים