כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש בהגדרות של ה- 3d בכרטיס מסך העדפות מרקם וורמת פירוט מרחד )mipmap) ושאני מפעיל אותם ולא את הפילטרים המשחק נראה כאילו אני משתמש בפילטרים ואפילו נראה יותר טוב משהו מוכן להסביר לי יותר על הדברים הנ"ל? והאם יש צורך להפעיל אותם שמפעילים פילטרים גם?
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך של GIGABYTE RADEON X1300 מודל GV-RX13128D-RH. לא פתחתי עדיין ולא יודע אם כדאי למכור אותו ולהוסיף עוד 200-250 ש"ח לכרטיס טוב יותר. אני רואה הרבה סרטים ולא GAMER רציני. מידי פעם משחק, האם כדאי להישאר עם הכרטיס או למכור ולשדרג??? ואם כן לאיזה כרטיס??? תודה רבה!!!!
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
יש ברשותי מכשיר פלשטישן 2 כמו לרובכם אני חושב.... טוב ניגש לבעיה הגרפקיה במכשיר התישנה וזה לא מה שזה היה פעם העם יש דרך לשפר את הגרפיקה אני יודע שמעתי על כל מני כבלים שמשפרים והתבלבלתי.... אז אני שואל אותכם. עכשיו הגרפקיה של ה ps2 יפה אבל הטלויזה הורסת אותה העם יש איזה כבל שמשפר ?!
-
- 9 תגובות
- 805 צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס מסך leadtek 8800gts 640mb בבדקה ב- bios ראיתי שכרגע הוא מכוון לעבוד במתח של 1.5v זה הגיוני כזה מתח נמוך ?? בכמה הוא אמרו לעבוד ? תודה
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
זוכרים שלפני שבוע רשמתי לכם שאני לא מצליח להפעיל תמחשב במצב רגיל רק בגלל שהתקנתי תגירסא החדשה של הדרייברים אז תשמעו: לא הצלחתי להפעילו עשיתי שחזורים,כל מה שניתן וזה לא עזר :-[ אז פירמטתי תמחשב אתמול התקנתי תגירסא החשה של הדריביירם 4.11 ושוב אני לא מצליח להפעיל תמחשב במצב רגיל(רק' ב vga modr ) מה עושיםםםםםםםםםםםםם :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :nixweiss:
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
היי, אני עובד כרגע עם מחשב Celeon 1.2@1.6, לוח מבוסס Apollo Pro 133T של PC PARTNER ו 8500LE. מערכת ההפעלה: Windows ME. גרסת Catalyst: 6.2. זו הגרסה הכי חדשה שזמינה ל ME. המסך הוא Polyview V398, עם רז' מיטבית של 1440x900. אני לא מצליח להגיע לרז' הזו משום מה (במחשב שלי אפשר, זה המחשב של אמא שלי). איך אפשר לסדר את זה? תןדה
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך HD4850 ובעבר הצלחתי להוציא קול דרך הHDMI, כעת אני לא מצליח כי ההתקן נעלם לי מרשימת "התקני ההשמעה" בווינדוס 7. מישהו יודע איך להחזיר אותו? ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את הדרייבר הבסיסי של ATI. אני משתמש בATT במקום CCC אם זה משנה. הינה תמונה תודה
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להפעיל את אופצית ה anti alisting המשחק חוזר לרזולוציה 480x640 מישהו יכול לתת רעיונות מה הבעיה
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני עם 4870 , אחרי שהתקנתי ווינדוס 7 בפעם הראשונה הייתי עם 9.7 , יצאו גרסאות חדשות ולא יכולתי לעדכן , אמרתי חפיף , אחרי שראיתי שקיבלתי תוצאה ממש נמוכה בVANTAGE והייתי צריך גם פירמוט פירמתי והצלחתי להתקין 9.12 , עכשיו אני מנסה להתקין 10.2 ושוב אותה בעיה - אחרי שכבר ניסיתי למחוק הכלללל עם DRIVER SWEEPER אחרי שמורידים את הדריבר הוא מחלץ את ההתקנה , בוחרים שפה ואחרי זה INSTALL , ישר הוא יצא לי ורושם שהתוכנית נסגרה , לא יודע מה לעשות , אין לי כח לפרמט וכרגע אני בלי דריבר בכלל.
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
טוב רציתי לעדכן דרייבר אז מחקתי את הדרייבר הקודם ועכשיו לא משנה איזה דרייבר אני מתקין אחרי שאני מפעיל מחדש את המחשב זה כאילו לא התקנתי דרייבר, נפתח לי חלון של חומרה חדשה אבל" בהוספה הסרה של תוכניות "יש את ההתקנה של הדרייבר. ניסיתי למחוק את הדרייבר אפילו Driver Cleaner ואז להתקין אבל גם זה לא עזר.... מה עושים ???
-
- 6 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי מעבד ולוח אם חדש. פרמטתי את המחשב, התקנתי דרייברים, והגעתי לדרייבר של הכרטיס מסך (R9 280X) הורדתי את הדרייבר הכי מעודכן מהאתר של AMD, ושאני לוחץ על ההתקנה אני מקבל את ההודעה הבאה: תודה רבה על העזרה, שתהיה שבת שלום וחג שמח אנשים יקרים!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן יש לי בעיה מוזרה , אני משתמש בנייד של ACER מדגם ASPIRE 4740G ומותקן בו כרטיס 310M , כמה דרייברים שלא הורדתי ואני מנסה להתקין זה רושם לי שאין תאימות בין הדרייבר לכרטיס ולכן לא ניתן להמשיך את ההתקנה . מה יכולה להיות הבעיה, ניסיתי גם ידנית להתקין את הדרייבר וגם זה ללא כל הצלחה . תודה
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי...אז פירמטתי את המחשב..שמתי את הדרייסרים החדשים של ATI Cat 4.2 ועכשיו משום מה אני לא יכול לעלות את הAGP Speed ???זה נשאר על off מה עושים בבקשה?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
חשבתם שספק 850 וואט בריא שרכשתם בתקופה האחרונה יבטיח לכם שנים רבות של שקט? לא בטוח ש-NVIDIA תסכים לכתבה
-
- 6 תגובות
- 2.8k צפיות
- 1 follower
-
-
סרטון חדש מתוך הביתן של מפתחת השבבים בתערוכת CES 2019 אמור לסייע לנו להבין מדוע רק קמצוץ מכל מסכי ה-FreeSync יזכו לתמיכה מובנית ורשמית של כרטיסי ה-GeForce לכתבה
-
- 1 תגובה
- 957 צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים.. ביצעתי בעבר סדרת בדיקות לצריכת חשמל של זוג הכרטיסים שלי 7970 X2 : http://hwzone.co.il/community/threads/522805-%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%93-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%95 הבדיקות בוצעו ללא תוכנת FURMARK כיוון שזו לא עבדה לי משום מה, היום נוכחתי לגלות שהתוכנה הזו פשוט קורעת את הכרטיסים וגורמת להם למשוך חשמל מהספק בצורה הכי מטורפת שקיימת . התוכנה לא בריאה לכרטיסים ולא לספק, אם יש לכם ספק בלי מרווח ביטחון ענקי, סביר להניח שהוא יקרוס או שתגרמו לו נזק. הנה סרט…
-
- 44 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
-
-
אני לא כזה חסיד של ATI , היו לי ניסיונות עבר שמונעים ממני היום לקנות את הכרטיסים שלהם. אבל HD3850 ב 900 ש"ח נראה לי מאוד משתלם. אני פונה לעצותיכם, לקנות לחכות או לקנות ביותר כסף שאין 8800GT ? כי מבחינה טכנולוגית הכרטיס יותר מתקדם מיריבו. תודה לעוזרים אגב השימושים הם , משחקים ב 1280*1024 , כמובן במטרה להגדרות גבוהות וכמובן HD והיתרון של DX10.1
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם, אני עומד לקנות מחשב חדש ורציתי לפני זה לדעת איפה הכרטיס מסך הנוכחי שלי, שנקנה לפני שנתיים ממוקם כרגע בטבלה. יש לי את הטבלה מהאתר הזה http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-review,3107-7.html אבל הכרטיס מסך שלי נקרא (בתוכנה Speccy) Radeon HD6700 series או יותר מדויק SA300/SA350 on AMD Radeon HD 6700 Series למה כתוב רק הסדרה? ולמה הוא לא מופיע וכמה הוא מדורג? תודה על התשובות לכולם! כמו"כ קראתי קצת ואני מחפש כרטיס מסך שיריץ לי בצורה המקסימלית משחקים כמו starcraft וdiablo III וHeroes6 לדוג'. תודה רבה שוב, אני ממש לא מתמצא בתחום הזה ואני גם לא מחפש כרטיס מסך שהוא דווקא המילה האחרונה אלא כרטיס טוב שיריץ משחקים חדשים בצורה טובה גם עוד שנה שנתיים. …
-
- 4 תגובות
- 865 צפיות
-
-
לא ברור לי מדוע כמעט כולם ממליצים במפרטים שלהם על 8800GT ואף אחד לא מציע 8800GTS? ההבדל הוא בערך 170 ש"ח... האם ההבדלים בין הביצועים של הכרטיסים כלכך זניחים שלא שווה להשקיע את ה-170? תודה
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כיום הבדל המחירים בין הכרטיסים 9600GT ל 9800GT הוא קטן מאוד, אני רציתי לקנות 9600GT אבל המליצו לי על 9800GT ואמרו שזה עוד קצת כסף, וצודקים , אבל אני לא מבין למה הוא יותר טוב חוץ מזה שהוא גבוה ממנו במספר בסדרה אפילו לפי המדריך שהכין Dj-Electric אני לא מצליח להבין למה ה9800GT יותר טוב.. nVIDIA GeForce 9600GT מחיר: 530 ל 580 שקלים מפרט טכני: core clock: 650MHZ shader clock: 1625MHZ Memory Clock: 900MHZ Memory Interface: 256-bit חיבור כח דרוש: 6PIN Nvidia GeForce 9800GT מחיר: 640-750 שקלים מפרט טכני: core clock: 600MHZ shader clock: 1500MHZ Memory Clock: 900MHZ Memory Interface Width: 256-bit GDDR3 חיבור כח דרוש: 6PIN טמפ' GPU מקסימאלית: 105C זה העתק מהמדר…
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
היי אני רוצה לרכוש כרטיס 8800 כי שמעתי שהוא מריץ די טוב את המשחקים החדשים. פתחתי את זאפ וראיתי שיש מלא סוגים. הזול ביותר 482 ש"ח. היקר ביותר 1700 ש"ח. מה ההבדלים? אני רוצה משחקים כמו ביושוק וקריסיס למחשב ולא מצליח להבין האם כרטיס 8800 שעולה למשל 482 יצליח או לא יצליח להריץ. בקיצור אם תצליחו להסביר לי בצורה פשוטה אני אשמח. תודה ;D
-
- 12 תגובות
- 897 צפיות
-
-
-
ארגון ה-JEDEC משיק תקינה לדור חדש של זכרונות HBM2 מתקדמים - וסמסונג מתכננת להתבסס עליו על מנת להעניק פוטנציאל לרוחב פס מטורף של 2 טרה-בייט בשנייה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-


