IceScream - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IceScream

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    62
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

IceScream last won the day on דצמבר 21 2022

IceScream had the most liked content!

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של IceScream

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

1

דירוג

  1. תודה רבה!! האופציה השנייה זה המחשב הזה, ממה שאני רואה הוא יותר זול משמעותית וההבדל הוא בעיקר בעוצמת הרמקולים. אשמח מאוד לחוות דעתך בנושא https://ksp.co.il/mob/item/194438?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dsa_dynamic_search_display_all_segments&utm_term=m&utm_content=all_segments&gclid=CjwKCAjw44mlBhAQEiwAqP3eVu79rZg2gsFLWS_NYzApsGIdedd0K53XuRBt6U1XA70hEnaPpIf2mhoCUDoQAvD_BwE
  2. היי רצה הגורל ועדיין לא רכשנו חח, אשמח להשוואה של הדגם שנבחר כרגע: https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=67568 עם הדגם הבא: https://ht.bizpro.co.il/product/dell-vostro-3430/ ממה שראיתי מבחינת מעבד הוא יותר טוב -i7 במקום i5, אבל מבחינת SSD זה DDR4 ולא DDR5. אם יש לכם תובנות נוספות מה עדיף אשמח, בעיקרון יש לדל מוניטין מעולים ויש לי ניסיון טוב איתם, אז קצת נוטה לכיוון הזה, אבל כאמור אתם מבינים יותר ממני תודה!!!
  3. בטח ^^ https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=67568 חלק נפסלו משיקולי תקציב או אחריות לשנה בלבד. אגב אם יהיה לך זמן אולי גם להביע את דעתך לגבי מסך חיצוני, ממש אשמח:
  4. היי, מחפש מסך מחשב איכותי ״24, חשיבות למסך טוב ועם רמקולים מובנים איכותיים ומצלמה לשיחות זום איכותיים ככל האפשר. התקציב הוא סביבות 1,500 לא באילת, תיתכן חריגה של כמה מאות שקלים אם זה משתלם. לא מיועד לגיימינג, כן יש חשיבות למסך ששומר על העיניים יחסית חח. תודה לכולם!
  5. אה רגע אני עורך בבקשה, 14 אינץ זה גם מצוין ראיתי בפוסט אחר שהמלצת על זה בתקציב של 3K: https://ksp.co.il/web/item/266827 האם גם במקרה הזה הוא יעשה את העבודה? בנוסף, שכחתי לציין שיש צורך גם במצלמה מובנית באיכות סבירה
  6. . מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 3,500 מקסימום 2. שימושים: לימודים, קצת תיכנות בקטנה 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב: לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב: חשוב 6. גודל פיזי: 14 אינטש 7. מערכת הפעלה: ווינדוז 8. עדיפות לרכישה באילת שייצא יותר זול 9. מתי מתוכננת קניית המחשב: בחודש הקרוב 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: הלפטופ מיועד ללימודים, לא פחות מאחריות מלאה 3 שנים, ומכיוון שסטודנטית יש חשיבות לזמן סוללה ולמשקל. תודה לעוזרים!!
  7. זבל של מחשבים, היה לי zypherus תוך שנתיים התקלקל הלוח אם וכל המחשב לפח תתרחקו כמו מאש, רק Dell
×
  • צור חדש...