כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איזה כרטיס הכי משתלם מבין אלה עד 200 שקל וכאשר אתם בוחרים בבקשה תגידו עד כמה הוא יותר טוב מה כה fx5200 תודה לכם,אם יש המלצות אחרות או עיסקאות אחרות אני מאוד אשמח לשמוע GFORCE FX6200 - 256 http://66.241.251.119/product.asp?pID=29&cID=9&c=18921 GECUBE RADEON 9250 128MB http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1934 6200 tc http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=15192 http://www.tritium.co.il/index.php?main_page=product_info&products_id=1245&language=he&ref=2 כמו שאמרתי איזה עסקה הכי טובה עד 200 ש"ח ל agp (אפשר גם עסקאות אחרות שאתם מכירים) ואיך הכרטיס החדש יהיה לעומת ה 5200? תודה.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
האם כל כרטיס שנשלח דרך השילוח של איביי בטוח 100% משלמים מע"מ? יש את השורה Customs services and international tracking provided לפי מה שאני מבין זה לא כולל את המע"מ שם אלא רק את השחרור עצמו. לא מזמן הזמנתי קלאץ לרכב המוכר רשם 30 אירו על חלק שעולה 700 והכל עבר חלק. פעם שתפסו אותי נתנו לי אזהרה שילמתי את המע"מ וזה השאלה אם יש דרך לקמבן משלוח בלי מע"מ ובכל זאת שיהייה איזשהוא ביטוח הבנתי שאם באמת המוכר מסכים לזה ויהייה נזק אז החבילה לא תהייה מבוטחת בסכום האמיתי כי החברים שם זורקים את הקרטונים טוב טוב. מישהו פה הזמין מאיביי עם חוויות טובות של הדור האחרון 3080 3080ti?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
לפניכם מדריך מלא המכיל את כל הכרטיסים המומלצים לעת כתיבתו. הנתונים מתעדכנים כל חודש, או כל פעם כשהעדכון הוא חיוני ביותר. אתם מקבלים הצעות על סמך מחירים משוערים ומבחני ביצועים אמינים! חלק זה של המדריך עוסק בהמלצה לכרטיסים באפיק PCIE, כרטיסים מומלצים לאפיק AGP -למעטה. הכרטיסים במדריך מסודרים על פי טווחי המחירים המתאימים לשוק הכרטיסים, הם מהווים חלק עיקרי לעיון וחיפוש אחר כרטיס מומלץ במדריך. בסוף כל טווח מחיר יופיע סיכום על הכרטיסים - מה כדאי לקנות אם יש אפשרות להוסיף מעט לתקציב, על מה כדאי להתפשר והערות אחרות. כל כרטיס יקבל ציון בהתאם ליעילותו ובהתאם לכרטיסים אחרים בקטגוריה: - יחס עלות/ביצועים נדיר! כרטיס מומלץ ביותר! - יחס עלות/ביצועים טוב, הכרטיס הטוב ביותר בטווח ה…
-
- 213 תגובות
- 55.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול כמה דברים על כרטיסי מסך(מן הסתם חחח). יש לי ספק כוח Liberty Enermax 500W וחבל לי מאוד להחליף אותו ואני מסתכל פה ושם בNVIDIA ורואה שרוב הכרטיסים צריכים 550 לפחות(כל הכרטיסים החדשים של סדרת ה200) ואני רוצה לדעת איזה כרטיסים אני אוכל להריץ אפילו עם 500W. המפרט: מעבד: Intel 8400 3.0GHZ לוח אם: Asus P5Q זיכרון: OCZ Reaper 2GB x2 1066 כרטיס קול: Creative X-FI Xtreme Music כרטיס מסך: 8800 GTS 640 MB כונן קשיח:WD 320 GB עוד 5 מאוררים מחוברים, 3 מהם על הספק ועוד כונן אופטי אחד תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אני חדש בכל תחום המחשבים ועם זאת אני גיימר וותיק. לאחרונה את תר אחרי מחשב חדש ובחיפושי ברשת נתקלתי בכרטיסי ה- Quadro fx. אני לא מבין מה הם הכרטיסים האלה ולמה הם אולים מליוני שקלים??? אני ישמח להסבר.. תודה.
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש כבר מחיר לכרטיסים החדשים מהסדרה 8XXX? (אלה שעדיין לא יצאו) והאם כל הכרטיסים מהסדרה הזאת יתמכו בdx10?
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחרונה הופיעה חברת סאפהיר, יצרנית כרטיסי הרדאון (אלו שכביכול Made By ATi), וקצרה שבחים רבים, בעיקר על איכות התמונה. שזה הדבר העיקרי שמבדיל חברה טובה, מחברת קבר. מישהו יכול להעיד על איכות בניית הכרטיס? במחירו הגבוה (pro9700 - כpro2300 ש"ח, 9000 - לא זוכר, בסביבות ה700) האם הוא שווה את זה? אולי דברים מאדם שקנה את הנ"ל?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש כרטיסים המקבילים לאלו שנמצאים כיום בשוק: Nvidia 5200Fx Radeon 9800 תודה.
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אם במאמץ שני הכרטיסים מגיעים ל80 + מעלות זה יכול לפגוע בביצועים ולגרום לארטריפקטים או איך שלא קוראים לזה? במשחקים אני רואה ריצודים מעצבנים, נקודות מוזרות...זה קורה לי בהרבה משחקים לא באחד. לקחתי אותו לבדיקה בחנות והוא אמר לי שהוא התקין דרייברים חדשים וכנראה זה מה שפגע לי בביצועים..... אני חייב להגיד לכם 4850CF זה פשוט מסריח ומאכזב. מה אני יכול לעשות שזה יסתדר? לא נעים לי כבר ללכת לחנות הוא אמר לי שהוא החליף תכרטיסים והוא ראה שעדיין יש את אותה הבעיה!
-
- 11 תגובות
- 831 צפיות
-
-
רציתי לשאול מה ההבדלים בין כל החברות שמייצרות כרטיסי מסך למעבדים גרפיים מסוימים כמו כמו 4850HD או נניח לדוגמא 9800GT וכו' נניח, ה4850 של גאיינוורד מול ה4850 של סאפיר, אם המעבד הגרפי הוא בדיוק אותו מעבד, על מה אני משלם יותר (בהנחה שהקירור הוא אותו קירור והחיבורים נשארים סטנדרטיים 2 חיבורי DVI וחיבור S-VIDEO) ? האם שווה להשקיע את הסכום הנוסף (לפעמים 100-150 שקלים יותר) ולרכוש כרטיס של חברה יותר "נחשבת" כמו אסוס ? אני לא מדבר על ביצועים אגב כי זה ברור שכולם זהים (תקנו אותי אם לא) אלא אני מדבר על איכות הכרטיס והסיכוי לתקלות. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 721 צפיות
-
-
-
שלום יש לי את הX1900XT ורציתי לשאול האם הוא בכלל לא יתמוך ב DX10 ומה תהיה ההשלכה של אי התמיכה?
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
למישהו יש מידע האם הכרטיסים של גיגה בייט 3080 שורה תחתונה עובדים כמו שצריך? וספציפית לדגם GIGABYTE GEFORCE RTX 3080 GV-N3080EAGLE OC-10GD תודה
-
- 2 תגובות
- 944 צפיות
-
-
מישהו פו מכיר את החברה? האם מישהו היתעסק אם הכרטיסים שלהם? מעניינת אותי איכות הפילטרים של הכרטיסים שלהם מכיון שאני רוצה לקנות כרטיס שלהם אז אני רוצה לדעת במה מדובר. תודה רבה מראש לכול מי שיכול לעזור.
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אפשר רשימה של כרטיסים שתומכים ב SM3, כולל כרטיסים ישנים? תודה!
-
- 5 תגובות
- 555 צפיות
-
-
איזה כרטיסי מסך תומכים כיום בdirectX10 ? אני רוצה לדעת מה הכרטיס הכי פחות טוב של nvidia ושל ati שתומך בdx10
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
-
במחשב שלי (בן שנתיים) ישנו כרטיס מסך של ATI דגם X1650 עם זיכרון של 256MB ו chip type 0x71c7. אני מתכוון להחליף את המסך הישן שלי (CRT) למסך LCD מסוג T220P של סמסונג. הרזולוציה שלו היא 1920x1200. השאלה היא האם הכרטיס שיש לי יתמוך במסך החדש. תודה,
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
חשבתי לקחת סביב ה1000 שח את ה 1800GTO2 של נעה. יש אפשרות עדיפה על זה בתחום המחיר הזה? תודה
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום רב.קניתי מחשב חדש ואחרי התקנה של הכל יש לי נקודות על המסך.העם זה בעיה של כרטיס מסך? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
בדיקת ה FPS אני בודק עם FRAPS ,וכשאני בודק במצב רגיל זה מראה לי על כ 60 ,וברגע שאני לוחץ על הקלטה קטע וידאו של המשחק באמצעות FRAPS ,ה FPS נופל ישר לכ- 20 והמשחק מקרטע ,זה נורמלי? *המפרט של המחשב בצד.
-
- 8 תגובות
- 926 צפיות
-
-
כשאני חושב על הטכנולוגייה של ה-SLI אני אומר שחיברו שתי כרטיסים אבל לאן מחברים את המסך??? לאיזה מהם? ואם אני מחבר שתי מסכים אחד לכל אחד יראו בשניהם?? ואותה גרפיה.. ? והאם חייב להשתמש בשתי כרטיסי מסך או אפשר להשתמש בינתיים באחד מחריצי הפיסיאי אקספרס ובשלב מאוחר יותר להוסיף עוד אחד?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
למרות שהכרטיס הגרפי שלי אמור לתמוך ב 4.1 לא נתקלתי בזה במשחקים אחרים אולי כי לא היה שם הגדרה ל 4.0 לא זוכר אבל עכשיו במקרה אני משחק ב CRYOSTASIS ושם יש לי את הבעיות הדייברים שלי מעודכנים. יש למישהו פתרון?
-
- 6 תגובות
- 811 צפיות
-
-
כשאני מדליק את המחשב הGPU USAGE ב20 דקות הראשונות 100, ואז צונח ל2-3 והטמפרטורה יורדת מ80-90 ל55 IDLE וזה מביא אותי לשאלה השנייה, 55 צלזיוס בIDLE זה בסדר?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני מחבר את הכרטיס מסך לטלויזיה אני רואה שחור לבן והמסך מרצד למה? ניסיתי להוריד דרייברים אחרים אבל עדיין זה שחור לבן והטלויזיה שלי צבעונית...... יש לי כרטיס מסך ST LAB FX 5600
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-


