כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש לי מחשב מעבד I5 זיכרון 4 GB רוצה להריץ משחקים כמו diablo 3, transistor ו xcom enemy unknown לדוגמא הבעיה היא שהספק נראה לי חלש מאוד 320W נראה לי האם חייב להחליף ספק כח? אם אפשר על המלצה על מוצרים מהחנות של IVORY גם הם ממש קרובים אלי תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעדיף במחיר כמה שיותר נמוך 500 זה גם גבוהה לי אבל אפשר לעמוד בזה אני רוצה אותו למשחקים אני רוצה שהוא יעלה משחקים דיי חדשים בלי להתקע עכשיו יש לי 7600GT והוא נתקע לפעמים בNFS UC אני רוצה כרטיס שיראו בו טוב אבל שלא יעלה יקר ראיתי ב450 את ה4650 1G הוא שווה ?
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
-
שלום! יש לי מחשב לא חדש אבל טוב ואני מעוניין לשדרג את הכרטיס המסך שלי לטובת משחקים. אני מעוניין בכרטיס שיפעיל את רוב המשחקים כיום ובעתיד הקרוב, אני לא צריך מפלצת ולא חולה פיקסלים וריבוי מסכים. התקציב שלי הוא עד 700 ש"ח. אחי באילת לכמה ימים ויכול לקנות בק.ס.פ. או אייבורי או כל חנות שקיימת שם, ככה שאפשר לקנות כרטיס יותר טוב ביותר זול. תודה לעוזרים. מסך: VIEWSONIC 19" VP930 1280*1024 אולי אשדרג בקרוב למסך רחב, שוב לא הרזולוציות הכי גבוהות. מפרט מחשב: מעבד: Core 2 Extreme Quad Q6600 Box Intel לוח אם: Gigabyte GA-P35C-S3 דיסק קשיח: Corsair SSD - Force Series 3 SATA 3 6Gb/s 90gb West…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בונה כרגע מפרט והינה בנתיים מה שהרכבתי: התקציב הוא עד 800 ש"ח אך מומלץ ואף רצוי לא להגיע לסכום הזה (אני מניח שלא צריך). המסך הינו 19" רחב ברזולוציה של 1440x900. השימושים הם כמובן לגיימינג. המחשב נרכש מ www.skypc.co.il אז בבקשה להתאים כרטיס מסך שנמצא שמה. שימו לב שהמעבד יעבור OC! תודה
-
- 9 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש את הgtx 650ti יש את ה6850oc edition ואת ה7770 ..אני יודע שבתוספת של 150 שקל אני יכול להביא 7850 אבל זה כסף שאין לי מה אתם אומרים מה כדאי לגיימינג? תודה לעוזרים
-
אהלן, כרטיס המסך של אחיין שלי נהרס לאחרונה והוא רוצה להחליף אותו בתקציב של עד כ- 1000 ש"ח, חדש בלבד. הכרטיס מיועד למשחקים, בעיקר GTA-V, truck simulator. עיקרי המפרט: i3-4150 8gb ram מסך FHD seasonic s12ii 520w עד היום הוא עבד עם gtx560 (וקצת התלונן עליו) אך זה שבק חיים. חשבתי לרכוש באילת r9 280x, זה נראה כמו הכרטיס הכי חזק בתקציב הזה.. יש אלטרנטיבות טובות יותר? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אי יוצא עכשיו לקנות מחשב אני צריך המלצה לכרטיס מסך למשחקים על 500ש"ח. לא יהיה OC ישוחק על מסך 19' המון תודה, אריאל
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
יש לי כרגע 7600 GS SONIC מסך 17" ואני משחק בד"כ על רזולוציה 1280*1024 איזה כרטיס מסך יחזיק משחקים על מסך 22" ברזולוציה שלו תיפול ממה שיש לי עכשיו ? אין לי תקציב לכרטיס מסך כי השאלה "תאורטית" ואני לא רץ לקנות מחר !
-
- 7 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב HTPC בסלון שמחובר לטלויזיה עם המפרט הבא: amd X2 220 Gigabyte ma74gm-s2 עם כרטיס מסך מובנה radeon 2100 3gb ram 2 800hz הרד דיסק WD 640GB מארז: coolermaster mini 210 http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/mini210/ עם ספק שבה איתו של 300W אני צריך המלצה לכרטיס מסך שיוכל להפעיל משחקים קלים כמו פיפא NBA ומשחקי מירוצים. וגם כדי לקבל חיבור HDMI, כי כרגע אני צריך לחבר את הקול בנפרד מהטלוויזיה למגבר וזה פחות נוח. תקציב: עדיף עד 300 ש"ח עדיף קצת פחות אם זה הגיוני. המגבלה הגדולה זה המקום במארז, האורך המקסימלי של הכרטיס צריך להיות 21.5 ס"מ וזה חייב להיות כרטיס פרופיל נמוך. תודה רבה!!!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב HTPC בסלון שמחובר לטלויזיה עם המפרט הבא: amd X2 220 Gigabyte ma74gm-s2 עם כרטיס מסך מובנה radeon 2100 2gb ram 2 800hz הרד דיסק WD 640GB מארז: coolermaster mini 210 http://www.coolermaster.com/case/mini-tower/mini210/ עם ספק שבה איתו של 300W חשבתי לקנות גיימפד שאני והבן שלי נוכל לשחק קצת במשחקים, ולכן אני צריך המלצה לכרטיס מסך שיוכל להפעיל משחקים כמו פיפא NBA ומשחקי מירוצים. תקציב: עדיף עד 300 ש"ח אפשר לחרוג קצת במקרה הצורך. מגבלה נוספת זה במקום במארז, במפרט שלו כתוב שהאורך המקסימלי של הכרטיס צריך להיות 21.5 ס"מ תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, לאחרונה התחלתי לשחק במשחק לא כבד במיוחד על הCRT שלי ברזולוציה של 1024*768 ונראה כי כרטיס המסך שלי לא מפעיל את המשחק בצורה מיטבית ולכן עם המעבר ל2209WA אני בטוח שכרטיס המסך לא יאפשר לי יכולת משחק סבירה. מפרט המחשב שלי הוא: מעבד +AMD Athlon x2 4000 לוח אם: ASUS M2A-VM זכרון-2GB(2x1024) 800 ספק כוח-HEC-400TRT המשחק הוא Dragonica,משחק קל יחסית ואני לא מתכוון להתחיל לשחק במחשב הזה משחקים כבדים יותר ולכן פרט למשחק הזה אין דרישות מיוחדות מהכרטיס. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
היי, אני עוזר לחבר לרכוש מחשב לעבודה משרדית, סרטי HD ומשחקים קלים. כרגע הוא קונה מחשב עם ONBOARD בלבד, ובעוד מספר חודשים הוא ירכוש כרטיס מסך חיצוני. אין דוגמה ספציפית למשחק מסויים שהוא ישחק - הוא יתאים את עצמו לפי הביצועים של המחשב. השאלה היא איזה כרטיס יתן לו את הביצועים הכי טובים בתקציב של בערך 500-600 ש"ח? 7750? 6850? המחשב יתחבר למסך הזה: Haier L24F6 http://tinyurl.com/b7jpmts תודה רבה. מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבד: Intel Dual Core G640 2.8GHZ for 1155 Tray כמות: 1 - מחיר: ₪273 קירור למעבד: Intel Original 1155 כמות: 1 - מחיר: ₪29 לוח אם: MSI B75MA-E33 for 1155 Sata3/Usb 3.0 כמות: 1 - מחיר: ₪311 מארז: באנדל תקציב…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אפשר בבקשה לא לחרוג מהתקציב הכרטיס לילד בן 10 יש לו כרגע כרטיס מסך מובנה של אינטל
-
- 7 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום יש לי התלבטות לאיזה כרטיס מסך לשדרג אני צריך כרטיס מסך חזק למשחקים המפרט: QX9770 2 ג'יגה ראם 320 ג'יגה HDD 8800GT 512 מגה ספק:ANTEC 500W(אם הדגם חשוב אתן אותו מאוחר יותר) וויסטא הום פרימיום 32 ביט ההתלבטויות שלי הן: 1. 9800GTX+ גירסאת הOC שהיא ממש לא יקרה 2.HD4870 ג'יגה זיכרון התקציב שלי הוא עד 2000 שח משהו כזה תודה
-
- 40 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך למשחקים, הכי טוב שאפשר לקנות עד 2000 ש"ח... מה כדאי Invidia או ATI...??? (האם יש הבדלים מהותיים בין החברות?) בבקשה לרשום דגם וחברה! (איזה חברות מומלצות!!!) האם כדאי לחכות שירדו קצת המחירים???
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
חשבתי על 1950PRO תכנסו בבקשה ללינק הזה ותראו את הדגם הספציפי הזה, יש לו בעיות קירור או בעיה אחרת? http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1253
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך לניגון קבצי 4K UHD זול שיעשה את העבודה.
-
- 34 תגובות
- 11.9k צפיות
- 3 followers
-
-
האם Intel® Graphics Media Accelerator X3100 Up to 256MB shared memory יצליח להריץ משחקים בינוניים ומטה עם מעבד חזק וזכרון פנימי 2GB ?
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום לכולם עד כמה הכרטיס הזה חזק יותר מהכרטיס של אינטל 4500HD? לאיזה כרטיס שולחני הוא מקביל? תודה חזי
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך 7950 HD מחירו מאוד גבוה ולפעמים נפלתי בכרטיסים שנתנו לי איכות תמונה לא טובה ובעיות טכניות רבות עם הציוד שלי . לכן שאלתי האם אתם מכירים חנות שאני יכול לקנות כרטיס זה בכסף ואם לא מתאים לאחר יום להחזירו ולקבל זיכוי ??? אני חייב לומר שבמוצרים אחרים יקרים הרבה יותר ניתן להחזיר מוצר ! אם הלקוח לא מרוצה ממנו
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, הכרטיס מסך שלי נשרף ואני צריך להחליף אותו. השימוש העיקרי יהיה סתם לאינטרנט אבל כשיצא סטארקרפט 2 אני ארצה לשחק בהגדרות סבירות. למישהו יש מושג איזה כרטיס מספיק? התקציב גמיש אבל לא רוצה לקנות מפלצת ביצועים שאני לא אשתמש בה. תודה, איתי
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, שאלתי היא מה יותר חשוב לסימולטורים, זיכרון יותר מהיר ( DDR or DDRII, 125Bit Or 256Bit ) או מעבד גרפי יותר חזר ? מה ההבדל בין 128Bit ל 256Bit תודה מראש ויום נעים.
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
וזהו לא מעל כרטיס מסך שיפעיל רק סימס 2 יש המלצות? אמור לעלות בסביבות ה200 שקל ככה,רצוי לציין שהוא ישולב עם ג'יגה זיכרון.
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לנובו I5 עם ספק 280W אני לא יודע למה לנובו שמו לי כזה ספק חלש. אולי הבינו שלא צריך כלל להוסיף כרטיס מסך. בכל זאת אני רוצה להוסיף בעיקר לעבודות גרפיקה קלות. חיפשתי קצת ומצאתי כרטיס GT720 2G עם 19W וכן כרטיס R7 240 1G עם 30-45W. האם בכלל אפשר להוסיף? ועד כמה WAT? שאלה נוספת איזה כרטיס יתן לי יותר קצב ריענון כרגע נותן לי עד 75 הרץ. בברכת חג שמח
-
- 22 תגובות
- 6k צפיות
-


