עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6581 דעתכם? או שזה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=8927

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  2. אז ככה, קודם כל סופ"ש נעים לכולם. ושנית, השאלה שלי היא כזאת: אני רוצה לקנות HD4870, ואני מתכנן לקנות גם Dell 2408WFP, האם אני צריך שני כרטיסי HD4870 ב-CF כדי להריץ על רזו' גדולה עם פיטרים וכדו'?... תודה לעונים!

    • 79 תגובות
    • 8.6k צפיות
  3. לפטופ לעריכה גראפית.. הבנתי שהתוכנות האלה צריכות כרטיס מסך.. השאלה כמה חזק? על פחות מ1050 יעבוד חלש בצורה בלתי נסבלת? התוכנות הן מהגרסה החזקה ביותר, מנוי חודשי.. התקציב המקורי היה 3000 ש"ח ובחנות (ksp) אמרו לי שבתקציב הזה אין חומרב שתעמוד בעריכה גרפית

    • 18 תגובות
    • 4.8k צפיות
  4. בעיקרון אני יכול לקנות את ?GV-N66T128D ?GIGABYTE? - ?6600GT 128MB DVI, TV, AGP? כמו ששמתם לך יש ליAGP אני לא מתכנן שדרוג כללי בזמן הקרוב יש לי amd xp 2800+ 512 ddr 9600xt 256 k7-7n400pro2 אני רוצה גם לעשות לו OC (ובכלל לכל המערכת) איך הוא טוב לזה? איך המאורר סטוק שלו?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by CraZyStyLe,

    כדי לי לקנות את הכרטיס ? יש לי עכשיו כרטיס מסך 8500gt כדי לי לקנות אותו בגירסאת אוברקלוק עם קירור ממש טוב והוא עולה 735 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  6. שלום לכם, כרגע אני רואה TV במחשב דרך כרטיס חיצוני של Nogatech שיש לו כניסת RF לשם אני מחבר את הכבל RF וצופה דרך תוכנות שונות. העניין הוא שהאיכות לא הכי טובה בכרטיס הזה, הלבן יותר מדי בוהק והאיכות הכללית ירודה משהו. חשבתי לקנות טלוויזיה אך אני מעדיף לקנות כרטיס טלוויזיה למחשב. אין לי מושג בתחום, וכאן אתם נכנסים לתמונה. אני מוכן להשקיע עד 500 שקלים, ראיתי כרטיס ב-150 ש"ח: http://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=tvtunerp&Cat2Cat1ID=5055&Cat2ID=0&aff=Zap# אך אני חושש כי איכותו תהיה ירודה ככרטיס TV החיצוני שלי כרגע. כמו כן הנני יודע כי לא כל כרטיס שעולה 600 שקל דווקא יהיה איכותי בהרבה ממה שיש לי כרגע. לכן אשמח לשמוע מכם, איזה כרטיס TV נחשב איכותי בסכום שעד …

    • 8 תגובות
    • 674 צפיות
  7. יש לי gigabyte radeon 9550 128mb הגירסה של ה64 ביט שקניתי מksp עכשיו רציתי לדעת עם כדי לשנות משהו במאפיניים שיתן לי יותר ביצועיים

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  8. Started by F430,

    יש לי בנוסף ל5850 את ה7600GS מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 771 צפיות
  9. Started by K_D,

    אז ככה קיבלתי מחשב חדש היום(את המפרט אני אשים עוד מאט בפורום המתאים) קיצר יש לי 6800GS והתכנאי שכח כנראה לחבר עליו את הקבל שנותן לו תוספת כוח מהספק וכהתקנתי דרייברים היה כתוב לי חסר לי כוח ואני צריך לחבר את הקבל הזה... אז השאלה כמה ביצועיים זה מוריד לי....אני כמובן אלך אליהם השבוע ואבקש שיחברו...אבל רציתי לדעת כמה ביצועיים זה מוריד לי בנתיים

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. מפתחת השבבים מכריזה על דגמי ה-GeForce GTX 1050 Ti וה-GeForce GTX 1050, שיהיו זולים אפילו יותר ממה שציפינו על מנת לספק אתגר של ממש ל-AMD לכתבה

  11. אמצע השוק מקבל כרטיס מסך חדש - Radeon RX 7600 של AMD. עם תג מחיר שקיבל שינוי בהול רק יממה לפני הביקורת - האם הגיע הזמן לשדרג מהחומרה הקיימת? בדקנולכתבה

  12. Started by _Amaterasu_,

    שנים שאני קונה NVIDIA בגלל האמינות שלהם והדרייברים המעולים שלהם , עכשיו אנחנו בפתחה של מלחמת עולם של מחירים וביצועים בין AMD לNVIDIA. אני מתכנן לקנות מחשב חזק מאוד לשימושים עריכה,עיצוב (אלו רוב התוכנות שאני אשתמש בהן) ומשחקים , אני יודע של לNVIDIA יש את הCUDA ולAMD יש משהו מקביל לזה ככה שיש להם את אותם יכולות בתוכנות העריכה והעיצוב. בוא נגיד שלאחר הורדות המחירים המחיר של GTX 770 יהיה קרוב מאוד ל280X וGTX 780 יהיה קרוב מאוד ל290X, אם לכרטיס AMD אין עוד בעיות דרייברים או בעיות שמשתמש NVIDIA לא מכירים שיכולים לגרום לי להצטער על קניה שלו?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by DJO,

    מה לעשות ויש לי הרבה חברים עם כרטסי וודו שונים (2,3,4,5) מסקרן אותי לדעת לאיזה כרטיס של נוידיה ניתן להשוות כל אחד מהם? ה 5 שווה בערך ל GF2MX? ה 4 ל GF256? ה 3 ל RIVA TNT 2? ה 2 ל TNT רגיל? סתם זורק הערכות, תודה =] ועוד שאלה שעולה לי עכשיו, המון אנשים קונים מערכות נוראיות "פנטיום 1.7 (כמובן 0.18) עם SDRAM HD 5400RPM וכרטיס גרפי 3D 32MB" מעניין אותי מה כל הכרטיסים המגעילים האלה onboard שווים, אני יודע שמעט מאוד אבל שוב, למה אפשר להשוות אותם?

    • 54 תגובות
    • 5.9k צפיות
  14. אחרי שעידכנתי את הלוח אם אז כול הבעיות שהיה לי עם הכרטיס מסך נפתרו לי עכשיו ב- 3dmark05 אני מקבל תוצאה : 3260 הודות לחברת זיגזאג שעזרה לי בלי הם לא הייתי יודע מה לעשות !

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  15. נגיד יש לי מחשב עם RADEON 9800PRO ואני מחבר אותו לטלויזיה 50Hz עם כבל S-VIDEO ומפעיל סרט מהכונן DVD שיש לי במחשב, האם האיכות תהיה זהה לאיכות של נגן DVD רגיל שמתחבר לטלויזיה? אם יש ירידת איכות, עד כמה היא משמעותית?

    • 5 תגובות
    • 643 צפיות
  16. הזינוק המהיר בעניין שיוצרת כריית ה-Ethereum בא כעת לידי ביטוי מספרי מוחשי לכתבה

  17. אני משנה ייעוד למחשב קיים, ומעוניין להוסיף לו כרטיס מסך לשני מסכים בחיבור DVI. המסכים הם Dell 2209wa (כרגע קיים אחד, ייקנה אחד נוסף כדי להתאים לו). השימוש של המחשב הוא בעיקר משרדי; אני רואה גם טלוויזיה ב-HD (כרגע 720P, אני משער שאפשר לעלות עוד בשימוש בשני המסכים יחד). אני לא משתמש במחשב למשחקים בכלל. המטרה היא לבנות מחשב די שקט, ובהתאמה קניתי לאחרונה מארז Antec P182. אני מעוניין שכרטיס המסך יעמוד בתנאים האלה - הבנתי שכנראה צריך כרטיס בעל קירור פאסיבי? יש ללוח האם כרטיס מובנה (Intel GMA 3100) [עריכה - זה לא משנה בעצם כי אין לו חיבור DVI, רק RGB] התקציב בכותרת סתם מציין את העובדה שאין לי מגבלה תקציבית אמיתית ואני לא מכיר בכלל את המחירים בתחום - אבל מכיוון שאין לי צורך במשחק…

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. הכותר העדכני והתובעני של יוביסופט זוכה לדגם ייחודי של ה-GeForce GTX 1080 Ti שישווק לצידו לכתבה

  19. Started by shloosh,

    אם אני מקבל(אני לא מקבל ככה) תוצאה ב- 3dmark נניח 11,000 אבי יש לי כרטיס נניח r9500 pro . אז זה אומר שהכרטיס באמת "יעביד" את המשחקים כמו כרטיס אחר של NVIDIA למשל G-FORCE4 TI 4200???

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  20. Started by fanan89,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך בסביבות ה-600 ש"ח שיהיה לי למשחקים כמו Call of Duty 4 וה Orange Box. אני לא בטוח כרטיס של איזה חברה לקנות (ATI/NVIDIA) ואיזה כרטיס נותן את היחס תועלת-מחיר הכי טוב ושיספק אותי למה שאני צריך אצל כל חברה :s05:. הצעות?

    • 9 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by itay127,

    אני צריך כרטיס מסך בסביבות ה900 שקל, למשחקים, לא לתוכנות גרפיקה! שלא יתחמם שלא יעשה רעשים, ושיהיה הכי משתלם במחיר הזה בקיצור! ומהחנות הזאת http://skypc.co.il/ תודה רבה לעוזרים! (אני קונה מחשב חדש ומתלבט איזה כרטיס מסך לשים בו)

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by ScreameR,

    אני בעל גאה של 9500 חדש, אבל כמה בעיות מציקות לי... [1] אני לא מוצא את אפשרות כיבוי הvSync [2] התפריטים בעברית [3] יש לי 60 FPS ב Half life : Cstrike, שאמור להיות לי לפחות 100 יציב. מי שיענה לי אני יהיה אסיר תודה

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. Started by erandb1,

    1.אז ככה מצב ההמתנה של המחשב שלי לא פועל יותר .ורציתי לדעת מה יותר כדאי.האם לשים את המחשב על שומר מסך או לכבות את המסך עם הכפתור.בוא נגיד לזמנים של חצי שעה ,שעה ,ו3 שעות.מה עדיף לדעתכם ? 2.האם יש נזק למסך אם אני מכבה אותו ומדליק אותו אחרי חצי שעה ? כמה פעמים ביום או שעדיף לחצי שעה להפעיל שומר מסך ? 3.האם במסכים כיום בכלל שווה להפעיל שומר מסך ? תודה רבה למשיבים !

    • 3 תגובות
    • 780 צפיות
  24. Started by yonir,

    האם יש איזשהי עדיפות בין כיבוי המסך ע"י לחיצה על הכפתור של ה-power שעליו (כך שהנורית power תכבה) לבין כיבוי ע"י בחירה של סגירה אחרי דקה של חוסר פעולה של המחשב ב-Power Properties- מה שמעביר את המסך למצב שנורת ה-Power מהבהבת? (המחשב בכל מקרה נשאר דלוק) (מבחינת אורך חיים של המסך בעיקר, לא נראה לי שיש שיקולים אחרים חוץ מאולי צריכת הספק זניחה ב-standby)

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  25. Started by coorva,

    קניתי כרטיס 6600GT AGP ואני נמצא בהגדרות של הכרטיס בחלק שנקרא performance & quality settings יש שם קטגוריה שנקראת image settings וניתן לכוון לאחת מהקטגוריות הבאות: performance high performance quality high quality באיזה מארבעתם מומלץ לבחור ומה ההבדל ביניהם?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים