אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אתמול רכשתי טלוויזיה חדשה(LG 43LF540Y) היא 43", אותה אני מחבר ללפטופ שלי LENOVO G50. בכל רשימת הרזולוציות הקיימות לי באפשרויות, לא קיימת אחת שמתאימה לחלוטין. הרזולוציה שהמחשב כביכול ממליץ לי, היא חותכת את המסך מעט בגבולות (שורת ההתחל טיפה חוצה את הגבוה התחתון, האיקס של החלונות טיפה חוצה את הגבול העליון וכך גם בימין ומשמאל). יש דרך לפתור את הסוגיה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין להחליף את האוזניות שברשותי sennheiser cx980. חשבתי על SHURE 535 או WESTONE 4 , אשמח לשמוע דעות בנושא הנגן שיש לי הוא COWON J3 .
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה יש לי דודים עכשיו בארה"ב שעוד מעט חוזרים לארץ לכן אני גם צריך להחליט די דחוף מה אני רוצה כפי שכבר הבנתם מהכותרת אני מחפש נגן HD mp3 Player שמתי עין על הZenTouch הן מבחינת מחיר והן מבחינת המכשיר עצמו אבל אני לא בטוח בזה... אני מתלבט בין ה Iriver H320 לZenTouch או ה Iriver H120 ( שאני מנסה להבין למה הוא עולה כמו הH320 ) אז בבקשה אנשים תעזרו לי לבחור בינהם ויש לי מס' שאלות: 1) איזה מכשיר יותר משתלם לקנות? 2) כמה אמור לעלות השלט רדיו של הZenTouch בארץ ? 3) האם הבטריה בZenTouch היא בטרייה נשלפת ? 4) איזה אחריות אני מקבל על המכשיר עם אני קונה את זה בארה"ב ? 5) מה היתרונות ומה החסרונות של שני המכשירים ? . 6) ועל איזה מכשיר אתם ממליצים לי ? 7) האם מישהו התנסה ע…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עזרו לי לכתוב פוסט השוואה והכרעה בין המיני למיניהם... יעזור לי ולאחרים.. כשאחזור אני גם אכתוב.. צריך : השוואות.. ביקורות.. ודעות אישיות !! תודה !
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ,ברשותי רמקולים Mini 101 של אומגה אודיו... +סאב 10" שמחוברים לרסיבר Denon 1601 (שנת 2001) מבחנת איכות אני מבסוט עד השמיים (השקעה מינימלית ) כרגע אני מחובר דרך יציאה קוקסאלית ללוח אם ASUS P5Q PRO -Alc 1200 , שומעים אחלה. אבל בעוד מספר ימים אני אקבל סכום של כסף וממש הייתי רוצה לקנות כרטיס קול שיתן לי חוויה עוד יותר טובה למוזיקה וסרטים. כרגע אני רק עם רמקוליים קדמיים וסאב כמו שציינתי, בעתיד הרחוק זה ישודרג לסראונד מלא. בסרטים כל הקודקים שלי מועברים לרסיבר עצמו (DTS,DD). מבחינת מוזיקה... זה קשה להגדיר למשהו ספציפי,משום שאני אוהב גם POP גם קלאסית גם רוק(לא כבד לדוגמא Evanescence) ואני אוהב באס-לא בצורה מוגזמת אבל שהבאס מורגש. אז האופציה היא להשקיע על כרטיס קול …
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם זה אפשרי להתקין כרטיס קול נוסף, ולשמוע מוזיקה מכרטיס אחד, ומוזיקה אחרת (או סרטים וכו') מהכרטיס השני - בו זמנית. אם כן, האם אפשר לעשות את זה עם כרטיסים פשוטים (הכרטיס קול שהגיע עם הלוח אם ועוד כרטיס קול עד 100 שקל), והאם זה דורש התעסקויות מיוחדות או שזו פרוצדורה לא מסובכת למשתמש ממוצע. (לא קניתי עדיין כרטיס קול נוסף, אז ככה שאני לא יכול לבדוק בעצמי עדיין). תודה מראש. נ.ב. עשיתי חיפוש בהודעות הישנות, ולא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שיהיה במחיר של 350-, אני יודע שקיים את הפשוט הזה אבל לא ממש מצאתי ועם יש משהו אחר משהו עם יותר נפח (בטוח שאין אבל אולי...). תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן קניתי רמקולים z5500, פעם ראשונה שאני שם 5.1 בחדר. המצב של החדר שלי קצת בעייתי, המחשב נמצא בפינת החדר ואני רוצה לדעת אם זה יפגע לי בסאונד זה המצב של החדר שלי http://www.fastup.co.il/images/26906570.png הנקודות האדומות אלה הנקודות שאני רוצה לשים את הרמקולים התכנון שלי הוא להגביר את צד ימין כשאני על המחשב. בגדול אני רוצה לדעת אם זה בסדר הסידור הזה וזה לא יפגע לי בסאונד, השימוש הוא לרוב משחקים וסרטים ושאלה קצת טיפשית - בסרטים הדיבור מגיע רק מהסנטר? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי כרטיס קול מובנה AC97 והוא תומך ב-4.1 אפילו 5.1 אני לא בטוח. הבעיה היא שיש לו רק יציאת סאונד אחת, אחת של מיקרופון ואחת לחיבור של מינידיסק אני חושב( סטנדרטי בקיצור.. ורוד ירוק כחול) יש לי גם מערכת 2.1 - סאב וופר של קריאטיב (קמבריד'ג) וזוג רמקולים גדולים של בראדר(של מערכת ישנה) + מערכת סטריאו עם שני רמקולים גדולים. יש איזשהי אפשרות לחבר את המערכת סטריאו לחיבור של המיני דיסק או המיקרופון? הבנתי שאפשר לשנות את היציאות האלה ליציאות סאונד. ואם כן... זה באמת ייתן לי סראונד?? אפשר לגם לחבר את כל ה-4 רמקולים לסאב וופר (חיבור חוטי.. בלי פינים) אבל אני חושב שזה לא יתן סראונד כל תגובה שתעזור תתקבל בשמחה תודה ויום טוב
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לציין שיש לי כרטיס סאונד לא O\B והיום כשהפעלתי חלונות ולחצתי על היוזר המסויים ב-WINXP פתאום נשמע רעש מוזר (כשהיה אמור להתנגן הסאונד של ההתחלה של המחשב) והמחשב עשה לעצמו RESET. מה שתיארתי קורה פעם אחר פעם כשאני מפעיל את המחשב ועכשיו ניתקתי את הכרטיס סאונד והכל עובד טוב. אין לי כח לכרטיס הזה שהוצאתי אז אני רוצה לדעת איך אני מפעיל את ה-O\B כי אני רוצה שיהיה לי סאונד במחשב :-\
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי 20 דקות עם האוזניות, האוזניים ממש כואבות, במיוחד איך שאני מוריד אותן. חשבתי אולי לתפוס אותן איכשהו פתוחות לאיזה יום יומיים כדי להחליש את הלחץ, יש רעיון אחר ? ואגב רק אצלי זה ככה ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן חדש, אבל הדעות פה ממש חלוקות. בדקתי מחירים והZVM יקר מאוד יחסית לאייפוד(30 ג'יגה), חלק אומרים שהZVM יותר טוב וחלק אומרים IPOD, מה גם שהמחיר שלו הרבה יותר טוב... אז מה יותר טוב?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למישהו יש עדכון קושחה במכשיר DVD של LG מסוג DR7622W שהמכשיר יוכל לקרוא כתוביות בעברית.... פעם היה באתר של LIONETWORK אבל הוא ירד.... מישהו???
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום המתאים. הורדתי סידרה עם תרגום מובנה בעברית כשהוידאו מסוג MKV, במחשב אני תמיד רואה את התרגום, אבל בטלויזיה מסוג סמסונג לד D5000 כשאני מחבר DOK, בחלק מהפרקים אני רואה תרגום ובחלק לא, מישהו יודע מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי lcd full HD חדש של LG (קצב רענון גבוה ו- 100MHz) אני מעוניין לחבר מחשב עo כבל HDMI אל ה LCD על מנת שאוכל לראות סרטים באיכות גבוה ויש לי מספר שאלות בנושא 1. איזה מחשב (מפרט מינמאלי) אני צריך על מנת שאוכל לראות FULL HD כמו שצריך ללא הפרעות בעיות וצבע וכו'. 2. האם מחשב ישן עם AGP ומעבד AMD SAPMRON 2400 יוכלו לעשות את העבודה 3. האם יש חשיבות לאורך כבל HDMI? ואילו אורכים מומלצים על מנת שהתמונה תישאר חלקה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע שזה נושא חופר אבל יש לי בעיה שלא מצאתי לה נושא בפורום יש ברשותי TV של סמסונג 40A550 ואני רוצה לחבר את המחשב שלי עם כבל VGA לטלוויזיה. ושאני מחבר אותם אז הTV אומר לי שהחיבור לא תואם או משהו כזה. יש למישהו מוסג מאיפה אני צריך להתחיל בכלל לאתר את התקלה? אגב יש לי כרטיס מסך אוןבורד (לצערי) מסוג G31, לא שזה משנה הרבה אבל בסכלס הוא אמור להציג לי משהו על המסך (לא איכפת לי כרגע עד כמה זה יהייה גרוע).
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אחרי קריאה בפורום למסכי מחשב ראיתי שאין המלצה גורפת למסך מסויים,מה גם שdell היא לא מה שהייתה פעם. אז אני מחפש מסך טלוויזיה בגדלים של 42-44" שישמש אותי גם כמסך מחשב בחיבור קבוע אבל לא במקום מסך מחשב. השימוש הוא בין הייתר למשחקים. התקציב,לא יודע,מה המחירים למסכים כאלה?בוא נגיד עד 4K.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הי, מחפשת לרכוש רמקול BLUETOOTH איכותי בקונפיגורציה פנימית של 2.1. מאד חשוב שייתן באסים טובים. יכולה להיות גם קונפיגורציה אחרת עם באס איכותי. מיועד להשמעת קבצים ממחשב נייד. הכיוון שיש לי כרגע הוא Microlab MD312 , שעולה סביב ה-300ש': http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/microlab-md312-p-13685?cPath=35 האם מישהו מכיר ויכול להמליץ עליו? או על רמקול אחר? האמת שקיוויתי להוציא פחות... המון תודה!!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נושא הזיופים באוזניות תמיד הפחיד אותי ובעיקר כשמדובר על תקציב שכולל את ה CX300 המפורסמות. אני מחפש אוזניות In Ear בתקציב המדובר , נוטה לכיוון ה JBL 220 בגלל הערכה שמגיעה איתו. הפרמטר הכי חשוב בשבילי הוא החנות שממנה אני קונה , אני צריך המלצה למקום שבו אני יהיה כמעט בטוח שאני לא מקבל זיוף , באיזור ת"א אך לא מחוייב. אני מסוגל לחרוג אם צריך. כרגע 2 מקומות שאני יכול להגיע אליהם עוברים לי בראש - KSP ובאג. בבאג יש מגוון אוזניות מעולות בתקציב ובעיקר ה JBL 220 ב 250 , מחיר קצת יקר. לעומת זאת ב KSP יש את ה CX300 ב 150 ואת ה CX500 ב 250 , אך זאת לא החנות עם המוניטין הכי טוב. יש המלצות ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו שמע על משהו כזה ? או יש אולי בתיכנון?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחבר את המחשב לרסיבר מהיציאת spdif לכניסה דיגיטלית קואקס הבעיה היא שלא שומעים סראונד5.1 כשאני מפעיל סרטים של ac3, הרסיבר רושם linear pcm ולא רושם dolby digital או dts שומעים רק בימין שמאל ובסאב, אני מניח שצריך להגדיר משהו במחשב אבל אני לא מצליח למצוא מה אז אם מישהו יודע שיעזור לי בבקשה (זה רסיבר חדש וברסיבר הישן חיברתי דרך היציאות של הכרטיס קול וה5.1 עבד, הבעיה שבחדש אין לי כניסות כאלה אבל אין סיבה שזה לא יעבוד דרך החיבור הדיגיטלי) אני לא יודע אם זה חשוב או לא אבל הלוח אם שלי זה asus p4s800 והרסיבר זה jvc rx-5042
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חדש: טלויזיה LA32A450 של סאמסונג (32) והרמקולים.. דרך אגב רק צבעתי את החדר ובגלל זה אין תמונות ואין כלום.... אם יש לכם תמונות יפות לתלות תשלחו לינק (אל תתיחסו לסנטר כי הוא ישן ולא חיברתי עדיין... יש רק 2 קדמיים וזהו...)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במקרה שיש שאלות אתם מוזמנים וכן אתם יכולים לצחוק מהקול ה"ראדיופוני" שלי שיהיה לי כוח אני יעשה ביקורת גם באנגלית קלוקלת ;D דרך אגב לא עשיתי השוואות מול המתחרים כין אין לי שום אפשרות כזאת יש לי רק את הפליאון והכל היה צריך ליכנס בערך ב10 דקות אז זה מה שהספקתי בווידיאו (לא רציתי לעשות ביקורת בחלקים ו10 דקות זה הגבלה של יוטיוב )
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכיוון שאני לא מבין כלום בזה אז רציתי לשאול אותכם על איזו מערכת אתם ממליצים למחשב ,למוסיקה ובעיקר למשחקים. אני לא בטוח אבל נראה לי 2.1 התקציב הוא 500שח אבל ניתן לחרוג אם זה שווה את זה. שהיה איכותי, כמובן סאוונד טוב , ומאוד חשוב לי גם העיצוב רצויי שהיה שלט אבל ממש לא חייב. אז על מה אתם ממליצים? תודה מראש לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


