תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום. אשמח לעזרתם. חוות דעת על מפרט שקיבל אחי, בעל עסק קטן, שזקוק להריץ גם סוליד כתחנת עבודה יחידה. DELL SOLID MOBILE WS PRECISION 3520 3520 DELL Intel® CORE I7 ™ 7700HQ 16GB Gb DDR4 512 Gb ssd 2.5 NVIDIA M620 2GB 15.6 FHD 1920X1080 Windows 10 Pro 64 BT WIFI LAN 1000 USB-C 3 YEARS ON SITE WARRNTY 2.3 kg 1870$ לא כולל מע"מ האם יש נייד עדיף בסדר גודל הזה [כ6700]? אפילו הזמנה מחו"ל. תודה ושבוע טוב לכולם. ליאור.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, השגתי מחשב נייד משומש ורציתי להעביר את הכונן קשיח שלי מהחשב הישן(intel pentium e6600, foxconn motherboard, 2gb ram) אל המחשב החדש(8gb ram, asus motherboard, intel pentium g645) אבל המחשב לא מצליח להגיע אל השולחן עבודה, הוא ניסה לתקן את עצמו ולאחר מכן ניסיתי לעשות שחזור מעכת וגם לא עזר. מה הבעיה, אין דרייברים שיתמכו המחדש החדש? איך אני מסדר את זה בלי להתקין מחדש מערכת הפעלה? איזה מעבד יותר טוב, ה E6600 או ה G645? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, האם מישהו יודע למי החברות HP/לנובו/דל/אסוס יש אחריות בארץ גם על מחשבים שנקנו בארה"ב? תודה
-
- 5 תגובות
- 3k צפיות
-
-
VDSL Modem Router WIFI N -NB403 בדק . תודה מראש לעוזרים. שבוע טוב.
-
- 13 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
יום אחד אני פשוט פותח את המשחק, זה מראה לי שהשמירה שלי נמחקה, אז אני לוחץ: "New Game" והמשחק פשוט קורס, בכל פעם שאני נכנס. חרשתי שעות על האינטרנט ושום דבר לא עבד. מישהו יודע מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
אני מעוניין להוסיף כרטיס מסך חדש למחשב הנייד שלי. האם הסרטון כאן ממחיש ב100 אחוז את תהליך השימוש בכרטיס מסך חיצוני? אתם מכירים מעבדה שמתמחה בנושא הזה בארץ?
-
- 3 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, יש לי מחשב בן שנה וקצת מסדרת Dell vostro 5000 8 גיגה זכרון 256 SSD ומעבד i7 בזמן האחרון אני שם לב שהוא ממש מתאמץ, המאוורר פועל ממש בלי הפסקה, בלי שאני עושה משהו מיוחד כשאני נכנס למנהל המשימות לראות מה הולך שם ניצול המעבד עומד על 35-50% ברגיל והדיסק לרוב גם בניצול של 80% ומעלה, בתמונות אתם יכולים לראות את הצרכניים העיקריים של הדיסק ושל המעבד, זה נראה לי ממש מוזר, האם מישהו נתקל בתופעה ויש לו פתרון? (בתמונה פתוחים במחשב שני קבצי PDF קובץ WORD וכרום עם 4 טאבים) תודה מראש לכל העוזרים:)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייי שלום לכולם אני מקווה שתוכלו לעזור לי עם הבעיה המוזרה שיש לי קניתי לאחרונה לפני שבועיים שלושה 1080 Ti מקורר מיים מ TMS וגם לחבר שלי יש את אותו סוג אבל במשחק מסויים pubg קיבלנו FPS שונה אז רציתי להבין למה (לי ולו יש את אותו מעבד, כרטיס מסך ומותקן על SSD) שמתי לב שלי ולו יש WIN 10 עם גרסת Build שונה אחד מהשני אמרנו אולי זה קשור... אז הורדתי קובץ שעושה עדכון Build ומאז שמתי לב שיש נפילת FPS מוזרה בכל משחק לא משנה איזה רוקט ליג pubg וגם rust כל משחק, חייב לציין שיש אצלי מותקן את התוכנה Aorus Graphic Engine וזה מה שמוזר פתאום... כשהתוכנה עובדת ברקע במסך השני שלי פתאום יש קפיצות מטורפות בגרף תמונה לחץ כאן אני חייב לציין שהטמפרטורות בזמן שזה קו…
-
- 24 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
-
שלום. אנחנו נתקלים בימים האחרונים בבעיית התחברות של מכשירי אנדרואיד אל הרש הביתית - המכשיר מזהה את הראוטר אך לא מצליח לקבל ממנו כתובת IP. מבנה הרשת: קיר -> מודם הוט -> סוויטש, וממנו פיצולים אל: 1. מחשב PC 2. ראוטר אלחוטי TPLINK - מודל TL-WR841HP במקביל יש באותו הרשת קופסת MI_BOX. כאשר מנסים להתחבר מהמכשירים הניידים לראוטר, הם מצליחים לזהות את הראוטר אך לא מצליחים לקבל כתובות IP ולהתחבר אליו. באופן מוזר, באותו הזמן, קופסת ה MIBOX מצליחה להתחבר לרשת האלחוטית ולבצע גלישה ברשת. עוד אציין כי כבל הרשת נכנס לראוטר בכניסה צהובה (ולא הכחולה הרשמית) מאחר ובעבר שמנו לב שאם אנחנו מחברים את הראוטר בין המחשב…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. היום קיבלתי מחשב חדש והכל עובד חלק חוץ מבעיה אחת מוזרה. כל פעם שאני מנסה לפתוח לינק בין אם מסקייפ או מתוכנות אחרות לוקח לזה בין חצי דקה לשתי דקות להיפתח. הבעיה קורת גם בכרום וגם באדג.... תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב ניד של טושיבה נקנה שנה שעברה בארה"ב הזיכרון לא מספיק לי ואני צריכה להסויף זיכרון , המחשב אומר שהכמות זיכרון קטנה ( יש לי רק חומר לימודי ותמונות( מי יכול להסביר לי מה עלי לעשות אני גרה בירושלים תודה מראש לעונים
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
היי מחשב נייד,וינדוס 10 במעבר בין כרטיסיות באינטרנט המסך מחשיך ואין אפשרות להמשיך בפעולה ורק לאחר ניסיונות חוזרים ניתן לסיים את הפעולה . מה יכולה להיות הבעיה?חומרה?תוכנה? תודה מראש אהוד
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי שאלה למומחים יש לי שני הארד דיסקים ועל שניהם מערכות הפעלה. על הישן יותר מותקן nod32 עם רישיון משווקים פעיל ועובד אולם מישהו שם ב-ESET חסם את הרישיון הזה להפעלות עתידיות - זאת אומרת שבהארד דיסק החדש יותר בו התקנתי את מערכת ההפעלה לפני מספר ימים בלבד הרישיון כבר לא מפעיל את האנטי ווירוס. השאלה שלי האם מישהו יודע איך אני מעביר קבצים, חלקי רג'יסטרי או כל דבר אחר בכדי שהתוכנה תעבוד גם על המערכת החדשה יותר?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אני אומנם טכנאי מחשבים אבל נתקלתי בבעיה (דווקא במחשב שלי) שאני לא יודע לאבחן אותה ועל כן צריך את עזרתכם. המחשב שלי יום בהיר אחד החליט שהוא לא מעלה יותר את ווינדוס 10 אלא מעביר אותי למסך תיקון בעיות. אחרי כמה ניסיונות פתאום המחשב כן עלה אבל אז שוב אחרי ש שעשיתי כמה פעמים ריסטרט הוא שוב נכנס למצב הנ"ל. בסופו של דבר התקנתי את הווינדווס מחדש במיוחד עם צאת הגרסה החדשה בימים האחרונים וחזרתי לעבוד. שוב לאחר מספר ימי עבודה רציפים ללא בעיות שוב פעם הווינדווס לא עולה אחרי ריסטרט יזום שלי - זאת אומרת שום מסך כחול באמצע עבודה. לי נראה שזה בעיית חומרה בהרד דיסק עצמו ( למרות שעשיתי לו בדיקה מקיפה ולא נמצאה בעיה בשם סקטור פגום) מכיוון שיש לי הארד מקביל שמותקן …
-
- 19 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קניתי מחשב (אינספיירון 7570) ושדרגתי את הארדיסק, כעת אני מעוניין להתקין עליו מערכת הפעלה באמצעות usb, הבעיה היא שבboot לא מופיעה האפשרות לusb וכשניסתי לסדר את ההגדרות בbios גילתי שהחליפו את המערכת למשהו חדש ומורכב יותר ובאפשרויות boot אני לא מצליח להוסיף אופציות... אם מישהו יכול לעזור להדרכה או משהו, או לחילופין להדריך איך נכנסים לbios אני ישמח. תודה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, יש לי מחשב לא חדש במיוחד, עם windows 7. בהפתעה, מבלי לשנות דבר במחשב, המקלדת והעכבר הפסיקו להגיב לגמרי. בדקתי, הם עובדים ובדקתי גם בשני החיבורים, גם usb וגם ps. אין לי איזה דיסק התקנה או משהו כזה. (לא ממש מעולם המחשבים (: ) אשמח מאוד, אם מישהו יוכל לעזור. תודה רבה! (:
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום ברשותי מחשב מיני pc חיברתי את המחשב באמצעות כבל dp למסך ובטעות חיברתי ל-out ולא ל-in המחשב עבד ולא היתה תצוגה על המסך ונאלצתי לכבות את המחשב בצורה ידנית ואת המסך על מנת לחבר את הכבל ל-in האם גרמתי נזק כלשהו למחשב בגלל שכיביתי אותו ידנית ולא דרך מערכת ההפעלה מכיוון שלא היתה לי תצוגה על המסך ברצוני לציין שזאת פעם ראשונה שאני מכבה אותו בצורה ידנית דרך הכפתור
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה מאז שבת שהיתה סופת ברקים ורעמים אין לי תצוגה למחשב. המחשב מחובר כדרך קבע למסך הטלוויזיה (אין מסך מחשב ייעודי). היה בום קטנטן ומאז אין תצוגה. יש לי במסך שלושה חיבורי HDMI, המחשב מחובר דרך הכרטיס מסך ישירות ליציאה 1. ניסיתי להעביר ל - 2 ו - 3 ללא הצלחה. ממיר יס מחובר ליציאה 2 - עובד כרגיל, עובד גם ביציאה 3 ואילו ביציאה 1 (שהיתה שייכת למחשב) - לא. החלפתי בין הכבלים ולא עזר. התחברתי למחשב דרך אפליקציית TEAM VIEWER והמחשב כן עובד ולפי מנהל ההתקנים יש כרטיס מסך והכל נראה תקין. אולם שאני נכנס להגדרות של הכרטיס מסך בזיהוי מסך הוא מזהה רק חיבור VGA (שלא בשימוש) - חיבור אנלוגי. מה קורה פה? האם הלך הכרטיס מסך? …
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום ברשותי רמקולים 5.1 של לוגיטק z5500 הרמקולים מחוברים באמצעות כבל אופטי שיוצא מהמחשב למגבר מדי פעם אני שומע טיקים ברמקולים גם במצב שהווליום נמוך עד הסוף מה הסיבה לתופעה הזאת?
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לי יש הWINDOWS המקורי (מצורף צילום). אז למה מקבלת את ההודעה הזאת ? אומנם יש לי הרבה הפרעות בגלישה ובכלל במחשב מאז עברתי מספק בזק לאקספון (על תשתית בזק ). השאלה היא :מה לעשות ? אודה לכל מענה .
-
- 12 תגובות
- 2.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכלם, יש ברשותי מחשב נייד lenovo yoga 710, המחשב בן שנה, עובד מצוין, לפני כמה ימים התחילה לי בעיה, שכאשר אני משתמש בטאצ של המסך, המסך נכבה, המחשב עצמו ממשיך לעבוד, ללא בעיה ונדלק בשניה כאשר אני נוגע בעכבר או לוחץ על המקלדת. אין שום בעיה כל שהיא במחשב, אני חושד שזה בעית תוכנה כל שהיא או ששיניתי איזה הגדרה בטעות. תודה רבה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי חיפשתי מידע על המחשב הזה עכשיו קיים על המחשב זיכרון DDR3 1066Mhz סה"כ שני סטיקים של 2GB ושל 1GB סה"כ 3GB חיפשתי מידע עד כמה זיכרון המחשב יכול לתמוך ובאיזה קצב הכי גבוה אפשר אודה מאוד לתגובתכם המודל הספציפי C500-H.ARPPEP
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הי. קניתי מקלדת ועכבר אלחוטיים חדשים. העכבר מגיב והמקלדת מגיבה חלקית. רק פותחת מחשבון מהכפתור הייעודי. האם היא לא תקינה או שפספסתי משהו? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
-


