תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים, שאלה: 1.יש אופציה לבדוק וירוסים בתוכנות, סרטים לפני שאני מוריד אותם למחשב? האם יש סיכון בהדבקה בוירוס אם אני רק מוריד למחשב ולא מפעיל?(וכמובן בודק באנטיוירוס לפני פתיחה) 2.יש כזאת אופציה להוריד קובץ מהשרת ישירות לאתר גיבוי בענן, ואז שם לבדוק אותו מוירוס ישירות, בלי להסתכן בהורדה למחשב? 3.לגבי הורדה מהטלגרם, יש אופציה גם שם לבדיקת וירוס כלשהיא לפני ההורדה, או עדיף לא להוריד משם? 4.יכול להיות שזה לא חוקי לפורום (תקנו אותי) אבל אני בכל זאת אשאל: בכל הנוגע להורדת טורנטים, יש אפשרות לבדוק טורנטים שמכילים קבצים כמו patch, crack בלי שאנטיוירוס יפסול אותם אוטומטית? (או הפיתרון הוא רק הורדת טורנטים מוכרים) אשמח אם תענו לי על השאלות, תודה
-
- 13 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אהלן חברים המחשב מחובר הכל תקין ברגע שעולה הווינדוס הם לא מסתובבים. עוד לא התחלתי את המיינינג בגלל זה אשמח לעזרה תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
המחשב שלי אינו חדש. לאחרונה שדרגתי המחשב הישן שלי בעזרת חברי הפורום. הגדלתי זכרון ל - 8 גיגה (DDR3), שדרגתי למעבד Q6600 בעצת חברי הפורום במקום מעבד הרבה יותר נחות שהיה לי. רכשתי קרור אימתני למעבד מבית זלמן אבל לצערי, המכונה מקרטעת. השימוש הגדול שלי הוא באינטרנט וביישום האאוטלוק שלי שאני מתממשק דרכו לג'ימייל ויש בו כ - 31000 הודעות דואר נכנס ומחובר ב - IMAP לג'ימייל. כל כניסה לאאוטלוק היא סיוט. הדפים נתקעים, לא זזים, במצטבר, שעות מתבזבזות לי על המתנה שמשהו יזוז. כל תנועה באאוטלוק הוא מסתנכרן עם הג'ימייל ולוקח לו דקות ארוכות להתאושש מהסנכרון הזה. אני חשבתי שלאחר השדרוג שעשיתי, המערכת תרוץ כי המחשב שלי מיועד בסה"כ לעבודה - אינטרנט ואופיס. שניהם על הפ…
-
- 37 תגובות
- 11.9k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אני חושד שיש לי בעיה עם כרטיס המסך שלי. מדובר בכרטיס מסך Fury X אשר נקנה לפני כשלוש שנים. אחרי שהוינדוס עולה (זה לא קורה לפני כן), ברגע שכרטיס המסך מתחיל קצת לעבוד אז אני מקבל מעין ריבועים צבעוניים אשר זזים עם העכבר (מצורפת תמונה ) אני משתמש בוינדוס 7. ניסיתי להתקין מחדש דרייברים ואף פירמטתי את המחשב והתקנתי וינדוס מחדש עם דרייברים חדשים ועדיין הבעיה חוזרת על עצמה. כמובן שבדקתי שזאת לא בעיה במסך או בכבל וניסיתי בכל אחת מהיציאות של כרטיס המסך. מישהו נתקל בבעיה כזאת? רעיונות מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה, שגב.
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אשמח לדעת
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
קצת ארוך אבל מפורט: מחשב נייד של HP, ak000nj. אלה הפרטים שיש לי (זה הדגם). המחשב פתאום(יום חמישי) העלה את ההודעה הזו על זה שהוא לא מצליח לעשות boot. בריסטרט הבא לאחר מכן,המחשב כבר לא עלה בכלל והיה רק מסך שחור (מסך דולק,אבל שחור) ולא רואים כלום וכרגע זה המצב. המחשב נלקח לבדיקת מעבדה ושם אמרו שהלך הלוח אם ורוצים 650₪ כדי לתקן. א. איך אפשר לדעת שזה אכן הלוח? ב. המחיר שווה?
-
- 13 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
לאחר שניסיתי להכניס דיסקונקי המחשב קרס וכשאני מנסה להדליק אותו הוא נדלק לכמה שניות ואז קורס מה ניתן לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בתמונה שהעליתי תוכלו לראות שהמחשב לא עולה. ניסתי למלא אחר כל ההוראות. נכנסתי ל bios ונתתי למחשב פקודה לקרוא את הדיסק קודם ולא את ההארד דרייב, בכדי לעשות "SYSTEM REPAIR" דרך ההתקנה של Windows7. אבל, כאשר ניסיתי לעשות זאת המחשב מראה שהוא לכאורה קורא את הדיסק "Boot from CD......." אבל כעבור 2 שניות אני רואה שוב את אותה הודעה שאתם רואים בתמונה, ללא הצלחה להעלות את דיסק הווינדוס. יש שאומרים שההרדיסק הלך, אבל אני רוצה לעשות את כל הבדיקות לפני שאני מגיע למסקנה הזאת, כיוון שיש לי קבצים יקרי ערך עליו. מאוד אעריך את עזרתכם.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחר שביצעתי memtest במשך 6 שעות (הזיכורון תקין) נכנסתי להגדרות של ה bios ועשיתי f5 בשביל לעשות default optimise לאחר מכן המחשב איתחל מחדש והופיע לי מסך למשך שתי שניות: raid volume not defined - ניסיתי לעשות recover, זה לא עזר -הוצאתי את הסוללה מלוח האם לאפס את ההגדרות, גם זה לא עזר מה ההסבר לזה? מה ניתן לעשות? לוח אם asus prime x299a
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, בתקופה האחרונה המחשב המזדקן שלי התחיל להראות סימני מאמץ, אבל אחרי טיפול ותחזוקה הוא חזר להיות אלוף! אך בכל זאת עלתה לי תהייה שהייתי שמח לקבל תשובה מפורשת לגביה, במידה והמחשב המזדקן שלי לא היה חוזר לאליפות והייתי מרגיש צורך להחליף אותו - האם אני יכול להעביר את הכוננים שלי (3 SSD ו2 HDD) כמו שהם למחשב החדש מבלי לאבד מידע? או ליתר דיוק, האם אפשר להעביר את הכונן C מבלי לפרמט או להתקין את מערכת ההפעלה מחדש? באחד הסרטונים של היוטיובר JayzTwoCents הוא אמר שניתן להעביר SSD עם מערכת הפעלה בין מערכות מורכבות ושהמגבלה היחידה שאי אפשר לעשות זאת במחשבי מותג כגון HP, DELL וכדומה, אבל בתגובות לא הסכימו איתו ממה שאני זוכר. אז מה המסקנה …
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בררתי על הנושא של VPN דרך מחשב של חבר בארה"ב בשביל חיבור נוח לשירותים בחו"ל. ברמת העקרון הרעיון בסדר רק שזה מחייב שהמחשב שלו יפעל כל הזמן שזה לא אפשרי. רציתי לשאול אם יש אופציה שה-VPN לא יעבור דרך המחשב שלו אלא דרך המודם שלו ואם כן איך עושים את זה. (יש לי ידע לא רע במחשבים וטיפ טיפה בתכנות) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, מה הסיבה שכרטיס זכרון (microsd ( vevrbatim לא מנגן את כל קבצי הוידאו (חלק כן וחלק לא). וגם קובץ תקין שהועתק אליו ולא ניגן אותו , כשמעבירים חזרה לכנון C או לכרטיס אחר הוא כבר לא עובד. בדקתי בכטיס אחר (toshiba) ושם הוא כן מנגן את הקבצים.
-
- 0 תגובות
- 892 צפיות
-
-
שלום, לפני 3 ימים כרטיס המסך שלי התחיל לעשות בעיות ללא סיבה מוסברת. אפליקציות שדורשות פלאש בקושי מתפקדות וסרטונים בפייסבוק, טוויטר ודומיהם לא עובדים, יש סאונד אבל מסך שחור/לבן. ניסיתי כבר מספר פעמים למחוק את הדרייברים ולהתקין מחדש, זה פתר את בעיית הסרטונים ושיפר מעט את אפליקציות הפלאש אבל לא כמו שהיה קודם, הבעייה היא שלאחר מספר שעות, או בבוקר שאחרי הבעייה חוזרת ואני צריך לחזור על מחיקת התקנת הדרייברים שוב. למישהו יש רעיון מה הבעיה ואיך לסדר זאת? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, קניתי מחשב נייד חדש אבל כשאני משתמש בו באוזניות (Audio Techinca ATH-M50) יש מין הד ביוטוב, תוכנות דיבור ובעצם בהכל. זה הד שנשמע כאילו יש "הגברה" של הסאונד עם קול עמום כזה. במחשב הנייח האוזניות עובדות פיקס כרגיל אז אני מנחש שזה לא האוזניות. לאחר חיפוש בגוגל ראיתי שאפשר לפתור ע"י ביטול של Hardware Acceleration (מצורפת תמונה של מה שביטלתי) וכשעשיתי את זה - זה עבד, אבל ברגע שעשיתי ריסטרט למחשב זה חזר רק שהאופציה נשארה מבוטלת. ניסיתי כמובן להפעיל אותה מחדש ולבטל שוב אבל זה כבר לא עובד וניסיתי לשחק עם זה אלף פעם. כל החיפושים בגוגל מעלים אותו דבר - לבטל את הדבר הזה. אשמח לעזרה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אני מנסה לגרום ללפטופ שלי לזהות מסך נוסף וזה לא הולך. קראתי שזה יכול להיות בגלל שהדרייבר של הכרטיס מסך לא מעודכן - עידכנתי, לא עובד. קראתי שאולי דווקא צריך לעשות roll back לדרייבר - המחשב לא נותן לי (כפתור ה-roll back אפור ולא לחיץ). המסך מחובר לחשמל ומודלק, ניסיתי שני כבלים hdmi שונים. מישהו יודע איך לפתור? פרטים: AMD Radeon HD 8730M Intel HD Graphics 4000 מסך חיצוני: Envision P2273wL תודה מראש!
-
- 19 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
שלום, אני לא מצליח בשום פנים ואופן לחבר מחשב לטלויזיה שלי בחיבור hdmi ניסיתי לחבר גם את המחשב הנייח שלי וגם את המחשב הנייד שלי שמצליחים להתחבר לטלויזיות אחרות בבית אבל הם לא מזהים את הטלויזיה חיבורי ה-hdmi של הטלויזיה ככל הנראה תקינים מכיון שהם עובדים עם הממיר ניסיתי עם כמה כבלים שכולם תקינים ניסיתי גם לכבות ולהדליק את הטלויזיה ולחבר ולנתק אותה מן החשמל אני קצת אובד עצות במה הבעיה מכיון שהטלויזיה התחברה בשבוע שעבר למחשב samsung smart tv 32 inch UA32EH4500
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
שכחתי את הקוד כניסה לא מצליחה להכנס למחשב בןןנדוס 10
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ישנו לוח אם GigaByte H77-D3H. לפני יותר משנה הלך כרטיס קול. לקחתי כרטיס קול חיצוני מאוד דומה לזה. עם הזמן באוזניות נעלם קול באוזן אחת. ניסיתי כמה סוגי אוזניות ביניהם חדשות מהמחבילה - יש מקרים שיש קול בשניהם אבל זה נעלם תיכף וחוזר להשמע רק באוזן אחת. האם הבעיה בכרטיס הקול הזול ויש להחליפו, או האם הבעיה באוזניות הזולות? כמו כן אשמח להמלצה לגבי כרטיס הקול ולגבי אוזניות פשוטות אך אמינות..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היו איזה 6 מחיצות שונות לפני, שמחקתי את כולן ונשארה רק מחיצה אחת, יש לי רק ssd אחד של 250gb. אז כנראה המחיצות שמחקתי היו שייכות למערכת של המחשב. מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום וברכה, אחרי יותר מידי זמן שלא ניקיתי את המחשב החלטתי שהגיע הזמן לנקות אותו אז פרקתי אותו מהחשמל ומכל הכבלים (כשהוא היה מנותק מהחשמל לחצתי על כפתור ההפעלה מס' פעמים כדי לפרוק מתח) ואז פתחתי אותו והשתמשתי בספריי לחץ אוויר בשביל לנקות אותו, השתמשתי המון בספריי כי המחשב היה ממש מלא באבק. לאחר הניקוי, חיברתי את כל הכבלים וכשבאתי להכניס את הכבל של החשמל (כשהתקע כבר בחשמל עצמו) החשמל קפץ, אותו דבר קרה בניסיון השני, אז ניסיתי הפוך, הוצאתי את התקע מהשקע, חיברתי למחשב ורק אז הכנסתי לחשמל ואז לא קפץ החשמל, אבל עדיין לא ראיתי חשמל במארז (יש אצלי אור כתום כזה בתוך המארז כשהוא מחובר לחשמל) רק אחרי טיפה זמן נדלק האור במארז ורק אז הצלחתי להפעיל את המחשב. כשהו…
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, מפרט המחשב הנייד: i7-8550u NVidia 940gmx 8gb ram יש לי בעיה לנגן את הקובץ הזה (וקבצים דומים) ideo ID/String : 1 Format : HEVC Format/Info : High Efficiency Video Coding Format_Profile : Main 10@L5.1@High CodecID : V_MPEGH/ISO/HEVC Duration/String : 2 h 17 min BitRate/String : 17.4 Mb/s Width/String : 3 840 pixels Height/String : 1 600 pixels DisplayAspectRatio/String : 2.40:1 FrameRate_Mode/String : Constan…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אצל היבואן של AOC אין במספר חנויות שבדקתי אין ebay - אין המפרט של המסך: יש לי שנאי עם מפרט דומה בהפרש של 0.5A, החיבור מאוד דומה אבל לא מתאים. מישהו מכיר אולי מקום שבו אוכל למצוא את המבוקש?
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היי, אני מקבל מחשב חדש עם לוח אם של GIGABYTE, SSD של CRUCIAL RAM של HEYPER X. סה"כ מחשב פשוט לא מתכנן OC או שום דבר כזהץ מתכוון להתקין וונידוס 10. יש דרייברים מיוחד שכדאי לי להתקין או שלהשאר עם מה שהווינדוס יתקין? מעניין אותי הלוח אם. אשמח אם משהו שמבין יכול להסתכל כאן תחת קטגוריית Chipset ולאמר מה כדאי לי להתקין. https://www.gigabyte.com/Motherboard/Z370M-D3H-rev-10#support-dl תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי כולם, אשמח לעצתכם, בתקופה האחרונה המחשב שלי מתקשה מאוד להריץ כמה יישומים במקביל (למשל, משחק + סרטון ברקע) ואני מקבל הודעות של low graphics memory במשחקים. יש לי מפרט דיי סביר, ורציתי להתייעץ אתכם בנוגע לאפשרות להקל טיפה על הבעיה הזאת (אולי הוספת זכרון RAM? כל שדרוג אחר שיוכל לעזור יתקבל בברכה). זה המפרט שלי: כרטיס מסך: GTX 970 4gb לוח אם: AsRock H97 Pro4 מעבד: intel i7 4790 quad core 3.6 GHz זכרון: Kingston HX316C10F_8 (8 GB DDR3 16000MHZ) מארז: Antec P100 אחר: ספק כוח ישן + מאוורר נוסף מה דעתכם? האם הוספת RAM תוכל לסייע (ואולי להקצות מה-RAM לזכרון הגרפי)? הייתי מעדיף להימנע מלשדרג את הכרטיס מס…
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-


