עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. שלום לכולם קיבלתי מכשיר נתב-מודם של אדימקס מדגם Edimax AR-6024A ADSL Modem Router אין לי את המשתמש והססמא שלו לכן עשיתי לו ריסט אך הוא עשה ריסט בופן חלקי בלבד אי אפשר להיכנס בהגדרות הבסיסיות שבאות עם הנתב - משתמש וססמא מקוריות שבאו איתו וגם כתובת IP שלו שמסרבת לחזור למצב מפעל. במצב כזה הנתב הוא חסר תועלת, כמה פעמים שלחצתי על כפתור ריסט שום דבר לא קרה. האם יש פיתרון לאיך להחזיר אותו למצב התחלתי. יש לציין שכשקיבלתי אותו חיברתי אותו ישר הוא עבד בסדר ו 3 מחשבים גלשו בעזרתו אך הייתי צריך לקנפג אותו בשביל אאוטלוק ועוד כמה דברים, וכשלחצתי על כפתור הריסט בפעם הראשונה כבר אי אפשר היה לגלוש אך גם אי אפשר היה לקנפג את הנתב. בנוסף יש לנתב חיבור USB, האם אפשר דרכו לאתחל את הנתב?[br]…

  2. Harmonics DataSystems (Conexant) AccesRunner PCI ADSL Interface Device למיטב זכרוני ע"מ להשתמש בו נדרשה תוכנה/דרייבר בשם Global משהו, מישהו מכיר ?

  3. Started by Lavelle,

    שלום, יש לי שני מחשבים שמחוברים לאותו מודם, אחד דרך USB והשני דרך כרטיס רשת. היום פתאום נוצרה בעיה, והיא ששני המחשבים לא מתחברים יותר ביחד לאינטרנט אבל כל אחד בנפרד כן. ממה יכולה לנבוע הבעיה? הרי הם תמיד עבדו ביחד ופתאום לא.

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  4. Started by Matanr,

    שלום, יש ברשותי מחשב אחד עם WIN98SE שהוא מחובר ישירות לאינטרנט ממודם לכרטיס רשת ומחשב שני עם WIM ME התקנתי כמו שמתואר פה: התקנת תוכנת Ics: http://users.tapuz.co.il/broadband/guides/ics/ics-srv-98-me.asp קליינטים: http://users.tapuz.co.il/broadband/guides/ics/ics-clnt-98-me.asp יש לזכור, שהאינטרנט מחובר לא דרך חייגן הוא מחובר כל הזמן. עשיתי את כל מה שרשום שם והאינטרנט לא עובד במחשב השני, יש לכם אוליי רעיון מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  5. לאחר שהצלחתי להגדיר את הראוטר הישן שלי בתור נקודת גישה בעיקר ע"פ המדריך שבלינק הזה: http://www.netcheif.com/Articles/RouterAsAP/RouterAsAP.htm אני כעת מעוניין לאבטח אותו ואין לי מושג איך??? תודה מראש לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  6. Started by Cheif,

    רק תזכורת קטנה -- לאתר http://www.NetCHEIF.com יש דף בפייסבוק דרכו אתם יכולים להתעדכן בכל הדברים החדשים שאני מפרסם. אם אתה אוהבים את האתר שלי, אתם מוזמנים לעשות LIKE לדף. http://www.facebook.com/pages/NetCHEIF-Articles/117804464911927

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by FARKASH7,

    שלום יש לי רשת אלחוטית בבית 5 חדרים בבניין. בכול החדרים קולטים בצורה טובה למעט הממד, ניתוקים בלתי פוסקים. הבנתי שזו בעיה ידועה בממדים. אדם מסוים שמתעסק בתחום נתן לי פתרון. הוא אמר לי שמוכרים רכיב שמתלבש על שקע חשמל בבית אליו מחברים את הנתב בצורה ישירה עם כבל רשת, בחדר הבעייתי(במקרה הזה הממד) עושים את אותה פעולה ומחברים את המחשב לרכיב דומה שיושב שם על שקע. הוא אמר שצריך לבדוק אם שני השקעים יושבים על אותה פזה וזה פותר את הבעיה במאה אחוזים. כמה שאלות: רציתי לדעת איך קוראים לשיטה ולרכיבים האלה? האם זה עובד? מה העלויות? ואם אפשר הכוונה לחנות שמוכרת אותם? איך אני בודק אם שני שקעים יושבים על אותה פאזה? האם יש פתרון אחר בטוח לבעיה? הנתב הוא של חברת Lynksis הדגם המוכר הישן הכחול/ס…

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. יש לי אלקטל משודרג שעובד עכשיו גם כראוטר ואני עובד איתו ברשת עם שני מחשבים כבר הרבה זמן בלי שום בעיות רציתי לדעת בשביל מה או האם זה ישפר לי ביצועים אם אני יפתח פורטים כי עד עכשיו לא הבנתי בשביל מה אני צריך את זה ויש לי עוד בעיה עם ביטורנט או אי מיול שכל פעם שאני פותח את זה הרשת אינטרנט שלי צונחת המהירות יורדת באינטרט לממש כלום (4K) בשני המחשבים מה עושים ?

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  9. Started by The Ripper,

    אהלן, צריך נתב לעד 4 מחשבים משהו סטנדרטי שעושה את העבודה כרגע יהיו מוחברים לנתב רק 2 מחשבים כשהשניים הנותרים הם לנייד שאולי יתצרף לו ועוד אחד שיהיה... בדירה יש שלושה מפלסים כך שנתב אלחוטי למחשבה לעתיד לא יהיה יעיל ולא ממש נחוץ. תודה, המרטש.

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  10. בניגוד למרבית מערכות ה-MESH, המבססות את ערוץ התקשורת בין היחידות על אלחוט, מערכת ה-MESH של חברת Huawei מאפשרת גם תקשורת המתבססת על רשת החשמל הבייתית, בטכנולוגית G.Hn. כל הפרטים בפוסט המצ"ב. http://www.netcheif.com/blog/?p=7097

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by crovei,

    שבוע טוב. כמו שהבנתם מהכותרת יש לי בבית 2 קומות, ורשת אלחוטית עם כמה מחשבים שפזורים בבית. המחשב שלי מחובר לראוטר של level one (WBR-3406TX). המחשב נמצא בקומה התחתונה והייתה לנו בעיית קליטה בקומה העליונה. ניסינו להוסיף איזה מגבר אבל הוא עשה בעיות. קיצור עכשיו אני מחשב נתב חדש עם טווח קליטה שיהיה מספיק חזק לעבור כמה קירות ולקומה למעלה (הבית לא גדול, פשוט יש בעיה עם הבדלי הקומות) אני כבר לא מעודכן בכל התחום, אז אם יש לכם מה להמליץ אני אשמח.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by יואב שניר,

    הוידאו הזה מסביר כיצד למפות כונן רשת. ... חיבור כונן חיצוני USB לנתב. מאוד יעיל. וידאו למיפוי כונן רשת

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. ממש תודה רבה! כבר שבוע שאני מנסה לזהות את הבעיה בחיבור רשת, ופשוט עקבתי אחרי המדריך וזה עובד! דנקה!

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  14. Started by GaTor120,

    אני מחפש משהו ביתי שיגבה מקסימום 4TB אם אני לא טועה שיתמוך ב 2 דיסקים ב RAID1 תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  15. אני מנסה לחבר כבל רשת מהמדפסת לראוטר, הראטור לא מזהה אותו כלל בדקתי תקינות כבל רשת, וזה תקין

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  16. Started by wintert,

    שלום לכולם, יש לי חבר שיש לו ראוטר כלשהוא ו-AP של Edimax דגם EW7416APN. ה-AP מחובר מול הראוטר הנ"ל והכל תקין. כאשר יש הפסקת חשמל, לוקח לראוטר כמה דקות להתאפס אבל ל-AP לוקח ממש כמה שניות. הבעיה היא שה-AP עולה יותר מהר מהראוטר ואז הוא לא מצליח להתחבר אליו וכנראה מפסיק לנסות ואז הוא צריך ללכת ל-AP, להתחבר אליו פיזית עם כבל ולסנכרן אותו מול הראוטר שוב. בעיה: ה-AP נמצא על הגג אופציה אחת היא כנראה להתחבר עם כבל ישירות מהראוטר ל-AP ואז לא תהיה בעיה. מצד שני, למה לקנות AP אלחוטי אם הוא מתחבר אליו עם כבל. שאלה: האם יש אפשרות להגדיר ל-AP שיעשה כל כמה זמן ניסיון להתחברות מחדש?

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  17. טוב אז נתחיל עם הרשת הביתית. יש לי מודם רגיל של בזק שמחובר לנתב EDIMAX BR-6524N שהוא ממש גרוע. היה לי את הDLNIK של בזק הראוטר מודם הזה, וכשיחקתי בPS3 ברשת לא היו לי כלל בעיות חוץ מפה ושם בעיות לאגים ופינגים די גבוהים ומשהבאתי את הEDIMAX הרשת אפילו הקווית לא הספיקה וממש זה סיוט, אי אפשר לשחק במשחקים כבדים במולטי! אז השאלה שלי היא: האם אני יכול להשאיר את הEDIMAX בסלון ולהוסיף איכשהו עוד נתב בסביבת הPS3 ? ועכשיו אני צריך המלצה לנתב שיהיה יותר טוב מהDLINK של בזק ושהמהירות הקווית שלו תספיק! אז שמעתי על המותג LINKSYS אבל אני לא מבין גדול! אז איזה נתב מומלץ לי לקחת? התקציב הוא עד 400 ש"ח אשמח מאוד אם תיעצו לי עזרה

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by RX7,

    טוב יש לי מחשב קניתי לו ראוטר וחיברתי עוד מחשב לראוטור באמצעות כבל טלפון ארוך עכשיו יש לי שאלה אני רוצה להתחבר אל אותו מחשב דרך הוינדוס זאת אומרת לראות את הקבצים והתקיות דרך המחשב שלי וככה להפך איך אני עושה זאת? תודה מראש עומרי

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  19. Started by HADBI,

    שלום ברצוני להתקין realVNC - serber בלבד! במחשבים רבים, מבלי לעבור תחנה תחנה! ידוע שישנו ה- deplyment אבל ההתקנה איתו מדליקה את ה- server. וברצוני שהמשתמש ידליק את הserver ע"י דבל-קליק על האיקון רק בשעת ההשתלטות. ידוע גם שניתן דרך הרשת המקומית, שב- loggin יריץ את קובץ exe אבל אז המשתמש צריך להקיש בעצמו next-next ולסמן את כל ההגדרות. מה שלא מתאים. אשמח לרעיונות נוספים - כיצד לעשות זאת?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  20. בית המשפט בתל אביב הכריע כי תבוטל חסימת ההורדה המקוונת של התוכנה הפופולרית, אשר משמשת כמרכז הזרמה ישירה לתכני וידאו פיראטיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/popcorn-time-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8-%d7%91%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98/

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by WaRez.,

    שנים אני מנסה ולא מצליח.. הוא תמיד חוסם לי דברים וזה ממש מעצבן.. הROUTER שלי הוא FBR-1418TX של LEVEL ONE.. אגב, הDMZ זה הFIREWALL? תמונות של הROUTER.. זה מראה שם את כל האפשרויות כמעט http://img206.imageshack.us/img206/7180/aaa57wk.jpg http://img206.imageshack.us/img206/6559/aaa4bg.jpg

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  22. Started by snaidis,

    רציתי לשאול האם ה SIGNAL הזה מספיק טוב לעבודה שוטפת? לפעמים הוא קופץ לי ל 3 קווים ולפעמים ל 2 אבל זה נדיר, הרוב הוא על 4. יכול להיות שהקפיצות והסיגנל הנמוך שלעיתים מתרחש זה בגלל שהמחשב נמצא ממש על הרצפה וכרטיס הרשת האלחוטי+האנטנה ממש קרובים לרצפה כלומר הם במקום נמוך? האם הגבההת מיקום המחשב יעזור לשיפור הסיגנל? הנה כמה תמונות: http://img78.imageshack.us/img78/3170/routersignalssx6.jpg איך בכל זאת ניתן לשפר את ה SIGNAL? שמעתי שיש מגברים, אבל היכן ניתן להשיג אותם, כמה הם עולים ועד כמה הם באמת יעילים?

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  23. אני מנסה לשחק ב- BF2 ברשת (במשחק מול המחשב הכל עובד סבבה) המשחק נתקע מיד לאחר הכניסה לשרת כלשהו (עם העלאת המפה). סגרתי את הפיירוול בנורטון על המחשב בנתב שלי (B-Focus 312+) סגרתי את הפיירוול (NAT עם זאת מופעל) עדין המצב נותר בעינו (במקרה אחר השארתי את הפיירוול בנתב פעיל ופתחתי את הפורטים הרלוונטים ל-BF2 ע"י port forwarding ושום דבר לא השתנה) היכן יכולה להיות הבעיה? תודה

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  24. סוף סוף הוגשה הצעה אחת בודדת וגלמודה למכרז הסיבים האופטיים של חברת החשמל. http://technation.themarker.com/1.1894064 השאלה היא מתי נזכה לראות אותם מגיעים אלינו הביתה וכיצד יפעלו בזק ו-HOT על מנת לחסום את המיזם הזה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. תגידו ה KILLER הזה נו ה כרטיס רשת מביא שיפור כל שהוא.? FPS\פינג?

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות

דיונים חדשים בפורומים