כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום ברצוני לבקש את המלצתכם, אני מעונין להקים אתר אינטרנט עסקי כולל מכירות והזמנות דרך האתר ראיתי רשימות של בוני אתרים, אבל אני לא יודע במי לבחור. אם יש לכם נסיון או ידע כלשהו על בוני אתרים מקצועיים אנא ידעו אותי אני מעונין להקים אתר מקצועי... ואני צריך בוני אתר שגם הם יהיה טובים ומקצועים בתודה מראש על העצות
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מקווה שמותר לדבר כאן על יבואנים וזה המקום הנכון (זה לא ממש חנויות..) קיצר רציתי לדעת אם יש כאן דילר שקנה מהיבואן מור לוי. איך הוא? איך החלקים, איך השירות? תודה. (נ.ב הכוונה למור-לוי מראשון)
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
-
אני עכעשיו נפקד כבר שבוע... רציתי לדעת כמה זמן זה כדי להגיע להיות אריק כמה זמן זה לעבור מנפקד לאריק. וכמה בערך אני יקבל על זה כלא ... וכמה אני יכול לקבל על שבוע נפקדות??? ריתוק? בחיים אני לא נשאר ריתוק נמעס לי אני יברח מהריתוק גם המפקד שלי התקשר אליי אומר לי שאם אני יחזור הוא יעזור לי לעבור בסיס ויהיה בסדר חח עד עכשיו הוא לא עזר לי הוא מזיין לי תשכל המצב בטטההה !! נמעס לי אני לא יכול לחזור לשםםםם !! בסיס סגור הלכתי לקבן יום שלישי אני הולך שוב והפעם שאני נפקד אולי זה יעזור !!
-
- 39 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
היום פורסם המיקוד, למישהו יש את האתר של המיקוד או משהו כזה ? ? ? ? חיפשתי בגוגל מצאתי רק של קיץ 2006 אני צריך ת'חורף של 2007. ואני צריך למבחן מתמטיקה 005. תודה מראש לעזורים.
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש לאמץ כלב גולדן לאחר שכלבתי האהובה נדרסה אם מישהו יודע או מכיר על גור גולדן למסירה אשמח אם תיצרו איתי קשר! בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן יש שיר כזה רגוע שאישה שרה.. אני יודע רק קטע קטן מהפזמון.. there sheee goes..there she goes awayyy קצת קשה אבל אם למישהו יש מושג על מה אני מדבר שלא יהסס להגיב תודה
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום רב חברים, אני מחפש פרסומות לנייר טואלט של סנו,סנו סופט או משהו כזה, בתקווה להורדה. מיועד לעבודה . תודה ויום טוב
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אז ככה, קיבלנו עבודה במגמה (רובוטיקה) לבנות קופסא, בעלת חור אחד למעלה, וחור אחד בצד, שמהרגע שיכנס אליה כדור מהפתח העליון הוא יצא אחרי 10 דקות מהפתח הצידי. החוקים: המנגנון צריך ליהיות מכני, כלומר - אסור השימוש באמצעים אלקטרוניים, כימים, ביולוגים, והידראולים. אסור השימוש בנוזל (לא רק בהידראוליקה). אין לגעת בקופסא מרגע ההכנסה. על הקופסא ליהיות במידות מקסימליות של 50X50X50. הרעיון שאני חשבתי עליו הוא לעשות מסלול ספיראלי בשיפוע מאוד מתון למרות שזה נראה לי רעיון לא כ"כ מוצלח. עוד דבר שחשבתי עליו הוא על בסיס של שעון חול וגלגלת, אבל את זה אני אצתרך לסרטט. אני אשמח לשמוע רעיונות חדשים (בגלל שיש פה ריכוז גבוהה של מוחות מבריקים) והצעות! תודה רבה!
-
- 53 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אשמח אם למשהו יש הערכה בנושא כי אני מחכה בגלל זה עד ינואר.
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום, יש לי פרוייקט השנה במגמה תעשייה וניהול (אני בביה"ס טכנולוגי) ואני צריך לדעת איזה מפעל ייצור הכי קרוב שכל הקשור במחשבים נמצא קרוב לפתח-תקווה... באזור... כדיי שתבינו יותר טוב הקריטריונים שעומדים פה למה שאני מחפש הם: 1. מפעל ייצור (חובה) 2. מפעל שמייצרים מוצרים בכל הנוגע למחשבים (כגוו: עכבר, מקלדת, מעבד, כרטיס מסך...) זה יכול להיות אינטל, לוג'יטק... 3. באזור המרכז-פתח תקווה תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
שלום אני לא ממליץ על חנות או משהו בסגנון (לא מפיר את חוקי הפורום), אך רציתי לשאול איך אנשים פה מזמינים משם? מה הקטע? זה לא אתר בחו"ל? זה אפשרי בכלל? ומה עם משלוח ומיסים וכו'? אשמח לקבל תשובה מאוד ממצה מאנשים שמבינים
-
- 37 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שימו לב למוצר היום של ערוץ הקניות - פשוט לא להאמין!!! לא מספיק שיש להם את החוצפה למכור מחשב עם 256 מגה זיכרון הם עוד אומרים שהוא מתאים למערכת ההפעלה הבאה... והדפוק הזה מראה גוף קירור ומסביר שהתחתית שלו זה המעבד... איזה אידיוט!!! פשוט עצוב -אין מילים... וזה עוד לפני שהגענו למחיר הדימיוני ולכרטיס מסך הזבל... :'( אני לא מקנא באלה שממש קונים את זה (תרתי משמע...) http://www.21.tv/arutz/prod.aspx?channel_id=31165&channel=3&video=1 עריכה לכל מי שהצתרף מאוחר מידי רק שיידע שה"מבצע" נגמר והמחשב כבר לא זמין... (מעניין למה...) חבל, פספתם הזדמנות של פעם בחיים... ;D
-
- 89 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
היי אנשים, מה קורה? כ"כ הרבה זמן שלא יצא לי להיות פה... לאלו שעדיין לא יודעים, אני עזבתי משום שהייתי צריך לעלות על מדים ולתרום קצת גם במקום אחר זאת הייתה עזיבה מהירה, משום שהיו לי כמה דברים לא צפויים(גיוס מוקדם), לכן לא יצא לי להגיד שלום כמו שצריך. ובנוסף לא יצא לי להתחבר בכלל מאז, כי לא התאפשר לי מבחינת זמנים. בכל אופן, אני מקווה שהקהילה כאן פורחת והתווספו עוד אנשים איכותיים לזון. אז שיהיה לילה טוב לכולם! (כן כן, שעה הזויה, אבל בשעה הזאת מצאתי את הזמן להיכנס קצת..)
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
טוב קניתי אתמול מצלמה דיגטלית ב- 2100 ש"ח ...(מחיר מלא) ושילמתי במזומן האם הייתי זכאי ל-5% הנחה? אם כן עוד מחר אני הולך לגבות את מה שמגיע לי... ובאיזה מקרים אנו זכאים/לא זכאים לקבל את ההנחה...? מישו יכול לשפוך קצת אור על הנושא?
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני מחפש את השיר שבפרסומת של פלאפון שנשמע כמו סטיבי וונדר BECAUSE I LOVE YOU זה המילים שהצלחתי לקלוט למישהו יש מושג?
-
- 6 תגובות
- 910 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל! כל מי שאוהב ROCK. HEAVY ROCK וMETAL, שווה לו לראות... "קצת" ארוך, אבל עדיין. לינק: http://video.google.com/videoplay?docid=-1648306492583625113&q=Pantera+Metallica&hl=en
-
- 52 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
שעונים זה לא ממש הקטע שלי... חשבתי אולי משקפים (מזויף כמובן) בגדים וזה , זה ברור אז מה אני יכול לבקש מהם, אני בן 17+ אז לא משהו ילדותי בבקשה חשבתי תאמת על סוני 2 או 360 אבל לא יודע עדין לא חשבתי על זה (אי אפשר לדעת שזה לא יתפרק לי שהם יגיעו בארץ.. =] )
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/myClip/showVideo.asp?m=1132481
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
כן כן היום זה יום של שמחה ומחר גיוס מה אני יכול להגיד :-X למי שרוצה לדעת אני מתגייס לתוחנים ויש לי פרופיל 82.
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Access denied You are either behind proxy or using ISP/IP (88.155.52.132) which is not qualified to use TorrentBytes. If you want your IP to be added to our access list, please contact staff. צ'יטרים תמותו
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אולי לא התעדכנתי אבל לא היו אמורות להיות כמה הגרלות גדולות בחודש ספטמבר לרגל 5 שנים לאתר ? הייתה יותר מהגרלה אחת ? פורסמו הזוכים ? אנחנו כבר בתחילת דצמבר.
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-


