כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
תביאו לי אתר שמראים שם ערוץ 22 ו10 או אחד מהם
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3349643,00.html חח איזה חזק היה!! פתאום הרכז ב מהר ואומר" יש שריפה לצאת מהכיתות" והמורה הרוסיה שלנו נלחצה ודיברה איתנו בטעות ברוסית חחח ח אבל בוויאנט הגזימו דיברו על זה בחדשות וברדיו ח אבל הגזימו
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/nimrod/showVideo.asp?pagenumberRes=1&m=1257443
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני התחלתי להתעסק בעריכת וידיאו ואני מחפש איפה אני יכול למצוא חבילות עם קטעי סאונד שאפשר לשלב בסרטים, מנגינות, גשם, כל מיני כאלה . תודה
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
איך נקרא הסכם התקיפה בין רוסיה לגרמניה במלחמת העולם השנייה? ומה התאריך שהוא נחתם?
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/377255/jogabonita/ סרטון מדהים של JogaBonita רונלדיניו
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13399 עריכה: לראות עד הסוף (אחרי הקרדיטס יש עוד קטע)
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה להכין פופקורן בסיר אך אחי חושב שאם אני אכין זה לא יצא טוב, אז הוא רוצה לדעת בוודאות מהתנסות פה כנראה איך מכינים פופקורן בסיר כי אין לי מיקרוגל... אז איך מכינים?
-
- 17 תגובות
- 18.3k צפיות
-
-
-
מי שיקלל אני יכול לפוצץ אותו!!! יעעעעעעעע!!! הגי'מע!!! כל כמה זמן מחליפים לי צבע? שחור זה הכי חזק נכון?
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש מדריכים לחוקי השפה העברית? בתחום הדיקדוק , ניקוד וכדומה... *לכתיבת מאמרים.
-
- 5 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
באיזו שפה/תוכנה הכי כדאי לכתוב אתרי אינטרנט? האם יש מדריכים טובים ללימוד?
-
- 10 תגובות
- 880 צפיות
-
-
מטבעות מכל העולם.. במיוחד אנגליה וישראל..
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
איזה מעופפת אינעל העולם http://www.flix.co.il/MyClip/showVideo.asp?m=1175211 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3346692,00.html מומלץ לקרוא, אחלה ראיון.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
http://rapidshare.com/files/10807917/unknow.wav.html הקלטתי את זה בבקשה אני מחפש את זה מזמן.
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני שם את זה כאן ולא ב"מחשבים ניידים" בכוונה, כי הפורום הזה הוא לדעתי הנצפה ביותר (בתכלס אני חושב שיש מקום אפילו לפרסם את זה בחדשות האתר) (אם מודר רואה צורך להעביר, אפשר להעביר כמובן) לציבור שרכש ניידים בשלוש החודשים האחרונים. מיקרוסופט והיצרנים הבאים: ACER, ASUS, DELL, FUJITSU, HP, Lenovo, LG, SONY ו TOSHIBA. הכריזו כי רוכשי ניידים מ-3 החודשים האחרונים (ניידי VISTA READY ?) עליהם מותקנות מערכות הפעלה XP PRO ו/או MEDIA CENTER, יקבלו בחינם אין כסף (או בעלות משלוח) WIN VISTA מהיצרן. לפרטים נוספים: http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/expressupgrade.mspx
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
יש כזה רינגטון שזה כאילו מישהו שאומר "רינג רינג רינג" וכל צלצול זה נהיה יותר ויותר חזק עד שזה כבר צרחות רינג רינג רינג !! מאיפה אני מוריד את זה ??
-
- 8 תגובות
- 753 צפיות
-
-
כמה ממכם גרים בת"א? ובכמה העלו לכם את שכר הדירה בשנה האחרונה? עזבתי עכשיו דירה לאחר שבעלת הבית חשבה שאני יהיה מוכן לספוג עליה מ 700$ ל 900$ לדירת שני חדרים. דירה גדולה עם המון בעיות ובעלת בית גרועה ... מצאתי דירת שני חדרים מצויינת ומדוגמת ב 670$ ... לסיכום רק יצאתי מורווח מהסיפור ...
-
- 27 תגובות
- 2k צפיות
-
-
משפטים שאסור לומר לדודה פולניה "דודה אני לא רוצה להיות מהנדס אני רוצה להיות מלח, יש מלא כוסיות בספינה"
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
^^^ אם זה נוגד את חוקי הפורום אז תנעלו,אם יש מישהו שיודע שישלח בפרטי בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משהו כמו yad2 .... +שאלה.. איזה מכונית מנהלים טובה אפשר למצוא ב80-85 אלף שקל?2002+
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-


