עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלחתי חבר שלי להתקין בבית אימו את המחשב החדש שקנתה. הוא מתקשר אליי באמצע ההתקנה לשאול שאלות ולראות אם הכל בסדר. שאלתי אותו אם התקין את הדריברים של הכל. הוא אומר: אין דיסק של דרייברים, מאיפה אתקין? אני אומר: בטח שיש רקתסתכל ותחפש, כתוב על זה HP! הוא אומר: לא ולא. עברו שבועיים -שלושה, והמחשב שהותקן בלי תמיכה בכרטיס קול/רשת/ וכו' היה חייב כבר דרייברים - הרי אין גישה לרשת וכו'. החבר מתקשר לחברת ארדיטי (נהריה). ושואל למקום דיסק ההתקנה של הדרייברים. שמנו את הדיסקים של הדרייברים בתוך המארז. בתוך הקרטון? לא, בתוך המארז של המחשב! מה מצחיק פה? שזה מחשב של HP!!! מקורי, מחנות של HP. פשוט בושה. מישהו שמע על דבר כזה? ;D

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שמתי לב שבשבוע האחרון אני שותה בירה כמו מטורף(בערך פחית ליום) ורציתי לדעת אם גם אצלכם זה ככה.

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by avi2014,

    הייתי מנוי בסלקום. ועברתי לאחרונה לאורנג'. עכשיו לפלאפון בסלקום נשארו מס' חודשים לתשלום. הפלאפון הוא 6100 והעלות החודשית היא 30 שקל אל התשלום וזהו. אחרי שעברתי לאורנג' ביטלתי אצל סלקום את השיחות היוצאות sms וכל המשתמע מכך ב6100. פתאום השבוע אני מקבל חיוב חודשי. חשבתי ששוב זה 30 שקל. עכשיו אני פותח את המעטפה וחשכו עיניי. 165 שקל!!! חיוב חודשי... מישהו יכול להסביר איך זה יכול להיות?? כדאי לתבוע אותם על דבר כזה??

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  4. Started by sagi_10,

    אהלן אני מחפש שם של סרט שנקרא דא ז'ה וו ...או משהו כזה..עם אפשר לכתוב לי את זה באנגלית זה יהיה אחלה

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  5. אז ככה, השוויתי שני מפרטים דומים מאוד - האחד של Ivory והשני של iqpc (הזולים ביותר שאני מכיר, אחרי אייבורי). Ivory: iqpc: כפי שאתם רואים, יצרתי ב-iqpc מפרט דומה ככל שיכולתי לזה של Ivory, כדי להשוות מחירים. ההבדלים בין המפרטים הם: * לא ידוע מהו המארז+ספק של Ivory ןלכן בחרתי את הזול ביותר ב-iqpc. * לא ידוע מיהו יצרן הזיכרון ב-Ivory ולכן בחרתי את הזול ביותר ב-iqpc (בקוגרויית 1024MB, 667MHZ כמובן). אגב, מישהו יודע למה הכוונה ב-DUAL בפרסום של Ivory? אם הכוונה לשני סטיקים, אז המצב נוטה עוד יותר לטובתם... *לגבי HD, בחרתי ב-iqpc של samsung (הזול ביותר). ההפרש במחיר, כפי שאתם רואים, הוא כ-560 ש"ח - 1830 ש"ח ב-Ivory לעומת 2393 ש"ח ב-iqpc. כלומר ההצעה של iqpc יקרה ב-30%…

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    שמעתי שזאת סדרה טובה, מישהו יכול להגיד לי איפה משדרים וכו'....?

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by AdamS,

    לדעתי הוא הפרק הכי טוב שהיה בעונה השניה עד עכשיוו...! פשוט סידרה אדירההה... מישהו עוד ראה? אדם

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום, לאחר שקיבלתי מספר הצעות למפרטים בפורום (תודה רבה ) הגיעה שעת הרכישה. הבעיה היא (כמובן) היכן. KSP, IVORY קיבלו בפורום ביקורות מאוד שליליות על טיב השרות ועל מקוריות החלקים (בKSP אישית נתקלתי ברכיבים לא מקוריים ולכן ירדו מהפרק) הבעיה היא איפה כן? מרדנית ? באג? OMC? אחר? בתודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. http://www.youtube.com/watch?v=EvjdzfV2iFQ (אנגלית) מאוד משעשע לדעתי, האיכות קצת גרועה

    • 10 תגובות
    • 890 צפיות
  10. נשמע לדעתי יותר טוב על נוקיה מאשר סוני אריקסונים,לא מצליח לפתוח את זה על המחשב,תעבירו לטלפון זה ינגן. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  11. Started by +Eliran+,

    אתם משתמשים בבושם? אם כן אז שכל אחד יכתוב מה הוא הכי אוהב... (אני מחפש לקנות בושם ואני רוצה לדעת מה הכי משתמשים....)

    • 42 תגובות
    • 3.5k צפיות
  12. Started by Thant,

    http://www.reghardware.co.uk/2007/02/21/whopping_widescreen_wii/

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  13. http://www.1-click.jp/ זה כ"כ מצחיק לראות אותם מתעייפים אחרי שהזזתם את העכבר הרבה... @

    • 10 תגובות
    • 942 צפיות
  14. יש לו חיבור רשת וUSB חשבתי אולי לחבר לרשת לנסות אבל אני לא יודע איך להתחבר ניסיתי לעשות פינג לפי הכתובת MAC שרשום מאחורה (לפחות זה נראה ככה )

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by pentax,

    שלום, הכנתי מפרט מסויים של מחשב. בדקתי באתר של זיגזג את מחירו ויצא 4260 ש"ח במזומן (ללא מסך). בחנויות אחרות המחיר מאוד קרוב לזה. אותו מפרט בדיוק באייבורי עולה 3700 (ללא מסך). איך אפשר להסביר את ההפרש של יותר מ- 500 ש"ח? אילו חנויות נוספות מומלצות? האם בהפרש כזה הייתם רוכשים באייבורי או בכל זאת בזיגזג? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by t_elad,

    יש לי כרטיס טלויזיה וממיר במחשב ואני חושב להחליף למסך חדש רחב השאלה אם : yes משדרים גם ב- 16X9 (אני יודע שיש סרטים מסויימים שרשום שכן) או שזה פשוט מכווץ הכל (ואם יש דרך אז איך) ? תודה מראש לכל העוזרים .

    • 0 תגובות
    • 492 צפיות
  17. ;D מה קורה? ;D אין לי כוח לשים הקדמה יפה, אז ישר לעניין. בחרתי במגמת הנדסת תוכנה + פיסיקה / ביולוגיה. אני מתלבט בין פיזיקה לביולוגיה, שני המקצועות נראים לי טובים. מה דעתכם? איזה מקצוע נותן יתרון בלימודים גבוהים בעתיד? (או שזה בכלל לא משנה?)

    • 87 תגובות
    • 4.4k צפיות
  18. Started by 1nstall,

    ערב טוב לכולם. פשוט עצוב שזהו שר הבטחון שלנו... http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=8639 Install

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by IG,

    ראיתי התחלה של איזה פרק ונראה לי נחמד... מה העלילה שם באופן כללי (אני רוצה לדעת לפני שאני מחליט לבזבז מן על לראות פרקים שלמים וכו') תודה ***** לא להפוך את זה לדיון על הסידרה או על סדרות אחרות- אני רק צריך חוות דעת ******

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Devil Servant,

    באשכול ניתן לשאול שאלות על כל מה שעולה ברוחכם. אך ישנם כמה חוקים: 1. כל השאלות כשרות 2. לפני שאתם שואלים שאלה אתה חייבים לענות לזה שלפניכם על השאלה שלו,במידה ואתם לא יודעים (לא חייבים לענות ברצינות כן?) תעתיקו את השאלה שלו להודעה שלכם שלא יצא מקרה שפשוט כל אחד ישאל את השאלות שלו בלי שאף אחד יענה לו... 3. הבאתי אותה בכותרת אה? ;D יש לי שאלה שעלתה לי עכשיו: למה בפרסומת של XI הוא אומר "לא כל מה שבא מאמסטרדם בא בדרך שאתה חושב" ואז מראים אחד עם כפפה? זה כאילו לבדוק סמים בתחת?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by b3ta0,

    מישהו יודע איזה שמן לטיגון הכי בריא, חמניות, תירס, אחר?

    • 27 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. Started by xtx,

    ולמה הוא יקר יותר?

    • 5 תגובות
    • 557 צפיות
  23. Started by Reze,

    יש לי כמה שאלות אליכם .... 1)מה מתרחש בתהליך המיוזה 2?מה מטרת התהליך 3)באילו תאים מתרחש התהליך אני צריך לענות על כל שאלה ב 2 שורות גג. תודה לעוזרים....

    • 4 תגובות
    • 686 צפיות
  24. Started by intel suck,

    סתם לידע כללי מה פירוש המילים הומיה ופאתי שיש בתקווה?

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. אני מתכוון לתמונה של פרץ שהוא באיזה תרגיל צבאי והוא מסתכל במשקפת כאשר היא עם הכיסויים ואי אפשר לראות כלום.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים