כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
לא יודע אם הביאו כבר, אבל זה ענק http://www.2send.us/uploads/48ef26e451.jpg
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
-
זה וויכוח קטן שיש לי בת'ראד אחר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=240870.10 ויכוח שיכול לגמול אותי מאנימה (שזה משהו קשה) מישהו האז להשוות אנימות איכותייות לאנימות דוגמאת פוקימון אני הייתי בשוק אני מציע בפניכם דוגמית קטנה שיר הפתיחה מהאנימה elfen lied אני צריך חווד על זה. האם אפשר להשוות אנימה שיש לה שיר פתיחה כזה שכחו מהעלילה עצמה, השיר לאנימת ילדים כמו פוקימון הנה השיר/פתיח http://youtube.com/watch?v=FnWIrHn8M9I http://rapidshare.com/files/18118871/01_-_Lilium__opening_version_.mp3.html (זה קובץ שלי, נקי ממזיקים) אני מבקש דעות מכיוון שהנושא חשוב לי ולכל חובבי האנימה בפורום האם באמת אפשר להשוות בין דברים כאלה
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
יש 120 משקולות . ידוע שאחת מן המשקולות יותר כבדה או יותר קלה משאר המשקולות. יש לכם מאזניים רגילים. יש לכם חמש שקילות. מצאו את המשקולת השונה. לעבודה. אני יודע שזה אפשרי אבל לא יודע איך.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/366481/most_amazing_magic_trick_turn_1_into_100/
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחר אני עושה אבחון לבדוק אם יש לי ADD (אני רציתי, לא המלצה של הבצפר). זה באמת משנה מה הם יגידו? יש לזה משמעות כלשהי? ריטלין בכל מקרה אני לא אקח, ואני משש לא זקוק להערכת זמן במבחנים או הקלות כאלה. כדאי בכל זאת לעשות? יש לזה משמעות בתעודת הבגרות? תודה!
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מה זה הסרט המטומטם הזה? לא הבנתי מה קורה בסוף, או בכלל כלום מאמצע הסרט. הוט והסרטים המעפנים שלה =\
-
- 14 תגובות
- 906 צפיות
-
-
-
http://www.idobarkan.com/katzav.html זה עננננננק! שנונים...
-
- 10 תגובות
- 944 צפיות
-
-
hhttp://youtube.com/watch?v=1u6jy_Qfw9I&mode=user&search=
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש להם מנה של נודלס עם עוף תילנדי באיזה 30 שקל ככה הנודלס שלהם צהובים שמנים כאלה כאילו ניפחו אותם, ויש להם טעם נהדר, אותו דבר לגבי הטעם של העוף ושל הירקות מישהו יודע מה המתכון שלהם? או איך עושים את הנודלס המנופחים האלה? אני פשוט מת על זה ומעניין אפשר להכין בבית
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
אני זוכר שהיה בYNET אתמול או ביום חמישי הודעה שיהיה ביום ראשון שביתה אבל יכול להיות שעד עכשיו הגיעו לפשרה או משהו.. יש למישהו מושג מה קורה עם זה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות עכבר ואין אותו בארץ. ההורים שלי נמצאים עוד חודש בגרמניה ולכן חשבתי שהם יכולים לקנות לי שם אותו... http://www.razerzone.com/Products/Gaming-Mice/Razer-DeathAdder-Gaming-Mouse/ מישהו מכיר חנויות שמוכרות ציוד כזה בגרמניה? עדיף רשתות גדולות שיש בהרבה ערים. תודה רבה למי שיכול לעזור...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב בגלל שהסקר ההוא לא שיקף באמת את מה שהוא אמור לשקף אז הכנתי חדש עם אפשרות להצביע 3 פעמים ולשנות את ההצבעה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו שאל את עצמו פעם למה קוראים ל HWzone ככה? יעני zone זה אולי כאילו אזור ומה זה HW אולי קיצור לשעורי בית ? חח (1)בקיצור למה קוראים ככה לאתר? (2)ומי קרא לו ככה -בחר ת'שם..?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
פשוט להפעיל ולהנות. [attachment deleted by admin]
-
- 31 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/3/1066587
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השתחררתי באגוסט ויש לי התייצוות במאי WTF ואיפה זה בא"פ אליקים למען השם ???מה זה בכלל איזה חיל ,הייתי בנ"מ אבל תומך לחימה מכונאי נגמ"ש ?????????
-
- 23 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלומות, מישהו יודע היכן אני יכול לעשות מבחן IQ כשר למהדרין? ולא, לא מבחני אינטרנט תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי ראיון בצבא ושאלו אותי איזו חידה... תנסו לענות(אני לא יודע את התשובה). אם מישהו מכיר שיתן הזדמנות לאחרים. אז ככה: לפניך יש שתי דלתות, אחת מובילה למקום מבטחים והשניה לאבדון. ליד כל דלת עומד שומר. אחד מהם אומר רק אמת והשני רק שקרים. אתה לא יודע מי מהם דובר אמת או שקר וגם לא יודע על איזה דלת הם שומרים. יש לך שאלה אחת להפנות לאחד מהשומרים בלבד. עליך למצוא את הדלת למקום המבטחים. מהי השאלה שצריך לשאול?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב בעיקרון אני צריך המלצות לשמות וסדר של השירים הכי טובים שלהם בלי לינקים וכו כדי לא לעבור על חוקי הפורום בישביל להבין תטעם שלי בIron אחד מהשירים האהובים שלי זה Phantom Of The Opera אני פשוט לא זוכר שמות של הרבה שירים ואני רוצה להכין לעצמי תקליט טוב מהשירים שלהם
-
- 11 תגובות
- 794 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ על חנות מוכרת ואמינה שכדאי לקנות מהם מחשב חדש? עם אחריות, עם טכנאים טובים וכו'? באג הם טובים אבל יקרים...
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
עישון. נושא שנוי במחלוקת בכלל הציבור הרחב. נתקלתי היום במקרה בכתבה באינטרנט ששר הבריאות רוצה להעביר חוק שיעלה את מחירי הסיגריות ב כ 20%. החוק הזה הוא לא מטרת הדיון כאן. מטרת הדיון היא שכול אחד יציג את דעתו לגבי עישון במקומות הציבורים כמו מועדונים, פאבים קניונים,מסעדות,בתי קפה וכו'ה... לאלה שלא מעשנים תתנו את דעתכם וכמובן, גם המעשנים מבניכם, האם אתם חושבים שזה סביר לחנוק את כול הסביבה שלכם בגלל שפשוט בא לכם לעשן? אני באופן אישי לא נגעתי בסיגריה ואפילו בנרגילה בכול החיים שלי. אני לא סובל את מסך העשן המעצבן הזה שמופיע כמעט בכול פאב ומועדון שאני נכנס אליו . עוד דבר שמעצבן אותי באופן אישי זה ליראות בחורות מעשנות, לא יודע למה אבל זה פשוט מעלה לי את הקריזה. דעתכם? ...
-
- 91 תגובות
- 8.1k צפיות
-


