עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by hazed,

    אני צריך קישור לתוכנה שהופכת ציור בצייר לדוגמא לאותיות בקובץ טקסט. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  2. Started by yaron266,

    יש לי אינטרנט מהיר 2.5 מגה ויש לי בעייה קטנה באימיול לפעמים האימיול מוריד מהר מאוד מאוד לכמה דקות ואז משנה את המהירות לאיטית מאוד לכמה דקות וזה כל הזמן חוזר על עצמו.. מה עושים כדי שזה ישאר מהיר ??? :

    • 2 תגובות
    • 471 צפיות
  3. Started by Ac-Boy,

    הי אני מעוניין לדעת אם קיים מגזין למחשבים, כל התחומים ממשחק עד ציוד היקפי ומשם לחומרה ואפילו מודינג. ואם יש לכם, תגידו איזה ואם אתם מרוצים וכמה אתה משלמים חודש או שנתי איזה עיסקת חבילה עשיתם וכדומה

    • 8 תגובות
    • 688 צפיות
  4. Started by UNDERDOG,

    • 1 תגובה
    • 511 צפיות
  5. בן דוד שלי מתגייס עוד חודש וחצי והוא רוצה לדעת לאן הוא יתגייס למרות שאמרתי שרוב הסיכוי שזה חיל חימוש

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  6. שלום כולם, זכיתי לפני יומיים ב 8800 GTS מאיביי עכשיו יש לי שתי אופציות לבחור מהן במשלוח -Air Parcel Post שיעלה לי בסביבות ה 30 דולר מקסימום אבל טופס הביטוח הוא מאוד גדול ויכול לעורר חשד אצלנו במכס (לטענת המוכר) -Express Mail שיעלה כבר בסביבות ה 50 דולר אבל בלי הטופס הנ"ל השאלה שלי קודם כל, אם המוצר שלי משומש, עדיין תקף עליו מכס בארץ ?? ויש פה מישהו שכבר הזמין מאיביי איזה חלק ויודע מה הפרוצדורה הכי מומלצת ? תודה ! אגב, הדחיפות היא שכבר יומיים אני דוחה את המוכר ואני רוצה לשלם לו כבר.. :

    • 3 תגובות
    • 522 צפיות
  7. Started by bigwave,

    אהלן, תמליצו לי בבקשה על חנות מחשבים זולה טובה ועם שירות טוב באיזור חדרה גם נתניה זה טוב אם יש לכם

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  8. Started by moonjib,

    אז קראתי את התגובה הזאת ב-ynet, ותהיתי לעצמי "האם יש עוד אלטרנטיבות לויקיפדיה?". * אישית אני אוהב את ויקיפדיה, אני מוצא שם כמעט הכל והמידע נוח ומפורט. רק בשביל ידע כללי. התגובה: 18. שקרים ורמאויות מבית גוגל - כנסו! האם ויקפדיה היא האנציקלופדיה היחידה באינטרנט בעולם? התשובה היא לא, יש עוד עשרות אנציקלופדיות! אז למה ויקפדיה כמעט תמיד בראש תוצאות החיפוש בגוגל? התשובה פשוטה מאד - כסף, והרבה מאד כסף. ויקפדיה כידוע ניזונה "מתרומות", אלה ש 50% מסך התרומות מועבר לגוגל משום מה. קידום בגוגל! והיכן האנציקלופדיות האחרות, שלא עשו דיל עם גוגל - אי שם בתוצאות החיפוש, או לא מופיעות בכלל! גוגל לא מציגים שום תוצאה אובייקטיבית, יד אדם מכוונת את תוצאות החיפוש באופן יזום. …

  9. אני יודע שזה לא הפורום הכי נכון אבל זה נראה לי המקום הכי מתאים. ראיתי שבאייבורי מחשבים יש מחירים נמוכים משמעותית מכל החנויות, מה הסיבה? האם כל החלקים שהם מוכרים הם חדשים או מחודשים? כל הערה תתקבל בברכה, מי שיש לו משהו חשוב להגיד ולא רוצה להגיד את זה פה בפומבי, בבקשה תכתבו לי את זה בהודעה פרטית זה מאוד חשוב לי תודה לכולכם ולילה טוב

    • 7 תגובות
    • 994 צפיות
  10. http://gbtvpc.com/ http://m.podshow.com/media/382/episodes/54051/hd-54051-03-16-2007.mp4

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. אחרי הסרטון הזה: http://www.youtube.com/watch?v=_9T9mH7L2vM פשוט רציתי לשמוע עוד.... יש למישהו מושג איזה פרפורמר הוציא דיסק או משהו אחר(מארש טורקי בסגנון ג'אז)?

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  12. Started by x-boy_24,

    שלום היום מת לי העקרב שהיה אצלי חצי שנה אז אני וחברים שלי הלכנו לחפש עקרבים ומצאנו שתי נחשים אחד קטן ואחד גדול הגדול מת כי בטעות הכנסנו אותו לבקבוק שהיה שם דלק והקטן אצלי בבית או באורך כ8 או 9 סמ דק מאוד ובצע סגול כהה וכמעט לא רוים לו את הראש אם מתקרבים רואים איך שאו מוצי לשון קטנה השאלה שלי זה איך אני יכול לדעת איזה סוג זה ואם או ארסי ובמה אני מאכיל אותו כי עכברים או לא יכול לאכול כי או קטן מה אני צריך להביא לו לאכול בבקשה דחוף תודה רבה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by J0HNiE,

    (קרדיט לTaimors) סרטון על האמריקאי הממצוע.. ולא חסר גם לי סיפורים ממתי שהייתי בארה"ב...

    • 48 תגובות
    • 3.7k צפיות
  14. Started by approx,

    מה ההבדל בינהם ואיך כול אחד עובד

    • 43 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. אני מעוניין להדפיס עבודה גדולה 40 -50 עמודים ...... שחור וחלק צבעוני ... מישהו מכיר מקום שאפשר להדפיס בו בתשלום כמובן ? תודה

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  16. Started by Big_Guy7,

    יש לי קרוב משפחה בנמצא כרגע בטיול... עכשיו ניו זילנד ועוד כמה ימים מגיע להונג קונג בקיצור, הוא אמר לי להעביר לו כסף לחשבון בנק ומה שאני ירצה הוא יקנה לי מה כדאי לי?! פלאפון כבר יש לי חדש, אייפוד אני לא צריך כי אני שומע שירים ורואה סרטים בפלאפון. אני צריך משהו לא גדול מדי, כי הוא ייסחב עם זה בתיק איזה חודש... אני דיי חזק בתוך הקטע הזה של המודינג, אבל כבר יש לי הכל (קתודות, מאווררים, פאנל LCD) מה אתה מציעים לי??

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. אחרי התלבטות בין "זיגזג" ו-"חידוש במחשבים" ברחובות החלטתי לקנות מחשב ב"זיגזג". רציתי לשמוע את דעתכם על החנות כי יש עוד זמן לשנות את ההחלטה... תודה

    • 32 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by EviLeader,

    שלום לכולם. אני בד"כ אחרי כמה נסיונות שהיו לי בעבר.. לא אוהב לתת ביקורות רעות על חברות. רציתי לתת כאן אשכול של Pandas נגד *** בגלל שהיה לי נסיון בשניהם, אבל העדפתי רק להגיד טובות על PANDAS במקום להגיד רעות על חנויות אחרות. לשם כך, נקרא לPANDAS - PANDAS ולחנות השנייה נקרא ק'. בעבר (לפני שנה וחצי בערך), קניתי מחשב מPANDAS, קיבלתי שירות מעולה. תמיד אומרים לנטוויז'ן יש את השרות הכי טוב מכול הבחינות אבל אני חייב להודות שאפילו שזה היה רק לשם קנייה, את הניסיון ההכי טוב שלי עד עכשיו, עשיתי דרך PANDAS. דיברתי עם אחד שאת שמו לא זכור לי, כול רגע יכולתי לדבר איתו. ם דרך הטלפון וגם דרך צ'אט באתר. הזמנתי את המחשב דרך שירות הUPS שלהם והוא הגיע לאחר יום. בחנות ק' התנסיתי כשרציתי לקנות כר…

    • 49 תגובות
    • 4.9k צפיות
  19. Started by dj_horse,

    יש לי שאלה חשובה לגבי שיר מסויים. אני לא יודע איך קוראים לו ואני לא מצליח להשיג אותו. נידמה לי שיש לו גירסה עברית שניקראת "מאוהבת". האם מישהו יודע מה השם של הלחן המקורי של השיר בלועזית? תודה.

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  20. חיפשתי בגוגל וויקיפדיה אבל ההסברים היו ממש בתכלית קצור, מעין ראשי פרקים . למישהו יש קובץ מפורט בנושא ?

    • 4 תגובות
    • 991 צפיות
  21. אם אני מצרף קובץ GIF הוא לא זז אז השאלה שלי אם יש איזשהי דרך ?

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  22. תודה.

    • 5 תגובות
    • 840 צפיות
  23. טוב אז ככה הרבה מעוצבנים עלי בפורום קונסולות כי אני פאן של נינטנדו אבל אף אחד לא נותן טיעונים אמיתים למה אני טועה בדיונים בפורום אז פתחתי במה ואתם מוזמנים לחפש דיונים שלי וליראות באיזה דברים אני לא צודק אני מבטיח להיות ישר ולהודות בדברים שאני טועה בהם כל עוד יש הוכחות מוצקות בקיצור יש לכם במה רק תיתנו דברים אמיתים בלי דברים מטומטמים כמו שגיאות כתיב וקללות כי זה טיעונים דפוקים

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Born2Kill,

    1)במה אינטל עוסקת חוץ ממעבדים? 2)מה מטרות אינטל לעתיד? 3)מהו המבנה הארגוני שלה? 4)מי קובע את מטרות אינטל?

    • 7 תגובות
    • 714 צפיות

דיונים חדשים בפורומים