Pandas (המלצה) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Pandas (המלצה)


EviLeader

Recommended Posts

שלום לכולם.

אני בד"כ אחרי כמה נסיונות שהיו לי בעבר.. לא אוהב לתת ביקורות רעות על חברות.

רציתי לתת כאן אשכול של Pandas נגד *** בגלל שהיה לי נסיון בשניהם, אבל העדפתי רק להגיד טובות על PANDAS במקום להגיד רעות על חנויות אחרות.

לשם כך, נקרא לPANDAS - PANDAS ולחנות השנייה נקרא ק'.

בעבר (לפני שנה וחצי בערך), קניתי מחשב מPANDAS, קיבלתי שירות מעולה. תמיד אומרים לנטוויז'ן יש את השרות הכי טוב מכול הבחינות אבל אני חייב להודות שאפילו שזה היה רק לשם קנייה, את הניסיון ההכי טוב שלי עד עכשיו, עשיתי דרך PANDAS. דיברתי עם אחד שאת שמו לא זכור לי, כול רגע יכולתי לדבר איתו. ם דרך הטלפון וגם דרך צ'אט באתר. הזמנתי את המחשב דרך שירות הUPS שלהם והוא הגיע לאחר יום.

בחנות ק' התנסיתי כשרציתי לקנות כרטיס קשיח חדש למחשב (להוסיף לישן). מכיוון שהייתי רגיל לשירות החם בPANDAS חשבתי שככה יהיה גם בק'. שאלתי אותו לגבי הלוח אם שלי ואם הוא יכול לקלוט 2 כרטיסי קשיחים השיב לי המוכר בצעקות ובזעם "אתה אל תתן לי שיעור בית אני כאן כדי למכור דברםי תבדוק אם אתה יכול ואז תזמין". די הבהיל אותי לראשונה אבל החלטתי שבסדר, נמשיך הלאה אולי יחליפו את המוכר העצבני. התקשרתי לPANDAS (כן כן.. כדי לקבל תמיכה אפיל שנתיים אחרי) הסביר לי המוכר בPANDAS בנדיבות שכן, שאפשר, ואפילו הסביר לי דרך הטלפון איך לחבר את הכונן הקשיח החדש. לעומת זאת כשהגעתי לחנות ק' לקנות את הכונן הקשיח פתאום המוכר העצבני שדיבר איתי שנייה לפני זה התרכך (עכשיו הרי הוא אמור למכור לי מוצר..), דיבר בנדיבות והכול, ניסה לעבוד עליי.

ראיתי אותו יושב דקה לפני זה עם משפחה שאין לה שום מושג במחשבים אז הוא הציע הם מחשב ב4000 שקל.. בואו נעשה .. מי יודע איך עובדים על משפחה שרוצה לקנות מחשב שאין לה מושג בזה? אני יודע! פשוט שמים להם מעבד סוס כדי שהם יחשבו שזה מחשב אדיר (ווואייי יש לזה פנטיום 4!!!) תוקעים להם מארז עם איזה מאוורר חצי הרוס, מצוין (גם לזה משפחות שלא מבינות כלום שמות לב.. וואייי 160GB!!), כרטיס מסך הכי מעפן שלא מוכרים אותו יותר.. ראיתי וצחקתי.

עכשיו נחזור להמשך הסיפור.. קניתי את הכונן הקשיח אצל המוכר העבצני בעל התלתלים השחורים וגיליתי "אבוי, אין לי כבל", אני לא כל-כך הבנתי במחשבים אז.. אז התקשרתי לשאול אם הוא מוכר כבל אם הייתי אמור לקבל את זה יחד עם זה..? ואז חזר העצבים (הריכוך סתם היה ליצור רושם כמובן) "מה אני אמור לדעת שאין לך כבל? אני אורי גלר?".. חזרתי הביתה ובדרך עברתי בחנות מחשבים אחרת.. קניתי כבל וחיברתי את הכונן הקשיח ועכשיו למדתי, מחשב קונים רק בPANDAS. כי הם, אפילו לאחר שנתיים עזרו לי במדריך טלפוני (כן כן!) איך להתקין בהתחשב לזה שהם יכלו להרוויח על זה כסף! (שעות מעבדה).

עכשיו תחליטו אתם, אם אתם רוצים את המחשב במחיר הכי זול וכמו שצריך לכו לק'.. אם אתם רוצים יחס טוב ולהיות בטוחים שא עובדים עליכם, לכו לPANDAS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

5 הודעות וישר החלטת לצאת במסע פירסום...

בכל מקרה, מדובר בחנות לא להיט, אבל כמו חנויות אחרות דומות (חנויות מחשבים עם מלאי וירטואלי גדול), אין לנו יותר מדי ברירה בארץ שלנו (לפחות באזורים גאוגרפים מסויימים, ולפעמים בכל הארץ), יש ציוד שקשה להשיג...

גם השירות שלהם לא תמיד להיט ולפעמים עם התניות מוזרות.

אני מניח שלגבי החנות השניה שאתה מדבר היא KSP... אז נכון, הם לא אוהבים לקוחות מתחכמים / שואלים יותר מדי, אבל אם אתה יודע מה אתה רוצה מראש, או שאתה בא לקנות משהו על פי המלצה שלהם אין בעיה יותר מדי (גם מבחינת שירות כשיש בעיות) ויש כאלו שמעדיפים את זה (כמובן שמחיר יותר זול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש ניסיון לא טוב עם פנדה

לא חוזר לשם

חוכמה קטנה לקבל שירות שמשלמים

נראה אותך כשמשהו יעשה בעיות

אם משהו יחזיר לך טלפונים וכו

גם לי קרה מקרה דומה איתם..

חכה שתצטרך לקבל שירות על איזה חלק דפוק :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים,

תתרחקו מפנדה כמו מאש. :pissed: :pissed: :pissed:

קניתי כונן סי די רום וושלחו לי הבייתה גיליתי שהכונן משומש ומישהו פתח אותו. ושהתקשרתי לחנות וציצוט"לא יכול להיות.! אתה זה שפתחת את הכונן. אין שום מצב שבעולם שאנחנו מחליפים לך אותו"

ואני אומר על זה

אוליי הרווחתם 130 שקל אבל הפסדתם לקוח שבורג הוא לא יקנה ממכם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעבר (לפני שנה וחצי בערך), קניתי מחשב מPANDAS, קיבלתי שירות מעולה. תמיד אומרים לנטוויז'ן יש את השרות הכי טוב

פה הפסקתי לקרוא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PANDAS SUCKS!! .. אבל זה רק מהנסיון שלי :pissed:

לא רק שלך.

(אשכרה התחברתי עכשיו לאתר רק בשביל לרשום את זה)

פותח הדיון, נראה לך שמישהו קונה את הדיון של הפרסום "הסמוי" הזה? תחשוב שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...