Pandas (המלצה) - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Pandas (המלצה)


EviLeader

Recommended Posts

צריך להבין על חנות KSP ...השרות שלהם מכוון כמו אוכל מהיר ...אתה צריך לדעת מה אתה קונה ...לפני שאתה מגיע לדלפק ..

זוהי שיטת מחירה יחסית טוב ללקוחות מסיומים שיודעים טוב מה שהם רוצים ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ממש ממש אבל ממש לא, אני לא מאמין שתמצא חנות שKSP עדיפה עליה. KSP זה מה שנקרא הזבל שבזבל, אם תרצה עוד פרטים תדבר בפרטי כי לא יפה ללכלך בפומבי על חנויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש ממש אבל ממש לא, אני לא מאמין שתמצא חנות שKSP עדיפה עליה. KSP זה מה שנקרא הזבל שבזבל, אם תרצה עוד פרטים תדבר בפרטי כי לא יפה ללכלך בפומבי על חנויות.

תתפלא אבל מהנסיון הגדול שלי בקניית מחשבים, KSP הביאו לי שירות הרבה יותר טוב מאשר פנדה.

למשל: קניתי כ.מסך לפני כמה שנים אצל פנדה, ואחרי מספר חודשים יציאת ה-TV שלו הפסיקה לעבוד.

הלכתי אליהם לחנות, הם השאירו את המחשב אצלם כמה ימים וכאשר באתי לקחת אותו רציתי לבדוק את

הכרטיס, אך הם לא איפשרו לי(טענו שאין להם טלויזיה). הגעתי הביתה ולהפתעתי היציאת TV עדיין לא עבדה!

כמובן שיצרתי איתם קשר שוב, והצעתי להם להביא בעצמי טלויזיה לחנות על מנת להוכיח להם שהיציאה לא עובדת

והם סירבו. בסופו של דבר הבאתי להם שוב את המחשב לתיקון, שוב הם דיווחו שהיציאה טובה ושוב כשהגעתי הביתה

התברר שהיא לא עובדת. ד"א מאוד מעניינת טענתם שאין להם בחנות, אז הם לא יכולים להראות לי שהכרטיס עובד,וזה

לא הפריע להם כל פעם מחדש לדווח לי שהם תיקנו את הכרטיס... בעבר הרחוק קניתי שם לא מעט ציוד, וכל עוד לא נזקקתי לתיקונים הייתי מרוצה,

אך מאז שהבנתי שכאשר אני יצטרך אותם לא יהיה עם מי לדבר, אני לא מתקרב לחנות הזו.

וד"א לגבי KSP הרבה פעמים ראיתי אותם דוחפים לאנשים שלא מבינים זבל טהור, אך מבחינה אישית תמיד יצאתי מרוצה משם.

גם כאשר הבאתי חלקים לתיקון (HD וכ.מסך אחר), החלקים תוקנו/הוחלפו במהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגתם אותי חח..

"פרסום סמוי"? חברה תעשו טובה ותבדקו מהם ה5 הודעות שיש לי בפורום.. אני נעזר בכם במה לקנות.. אני לא FUCKING "מושחט".. הרגם אותי.

עכשיו לעניין, אני לא יודע מה לגבי חנויות אחרות או מה לגבי הניסיון האחר שלכם איתם. אני רק אומר, לי היה איתם ניסיון מעולה. עזרו לי ועוזרים לי עד היום. ומי שצחק פה על התמיכה של נטווז'ן,גם הם עוזרים לי עד היום למרות שיש להם בעיית PINGים במשחקים, ממש מוגזמת.

בקשר ל"KSP" אתם אמרתם, לא אני.

ושוב, הכול מהתנסות אחת בלבד.. התנסות אחת בPANDAS והתנסות אחד בק'.

ייתכן שאפילו יצא שבדיוק שהתקשרתי נפלתי על יום רע של עובד בק' ועל יום מוצלח ומשועמם של עובד בPANDAS.. אבל ההתנסות שלי היא עובדה.

אני לא אמרתי שאני לא יקנה יותר בק', אני רק אמרתי שעד עכשיו אני יותר מרוצה מPANDAS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איכות של חנות מחשבים לא נמדדת במחיר ולא בשירות בזמן הקנייה, אלא בשירות בזמן תקלה ומימוש האחריות.

את זה אני רוצה שתכתוב על פנדה, נראה אותך!

יכול להיות שיש איתם בעיה כזו.. עוד לא הגעתי למצב כזה (טפו טפו טפו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מיתקרב לפנדה, ניסיון רע.

מנועה מחשבים, אני רק מיתרשם לטובה.

עם יש בעיה במישלוח בעיה כול שהיא, מיתקשרים וחוזרים אלייך, מה שלא היה לי עם פנדה, והפסידו לקוח כמוני.

לנועה היתקשתי\הגעתי לחנות מיספר פעמים ובוא נגיד שיגעתי את המוכר, ועוד הוא אומר לי יום טוב, ובוקר טוב וזה

בפנדה צועקים עליי, אומרים תיבחר מה שאתה רוצה ליקנות ותחזור אליינו.

אני מעדיף לשלם ביוקר העיקר שיהיה לי הרגשה טובה, עם הקנייה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל חנות והבעיות שלה.

ל KSP אני לא מתקרב בחיים, יש לי מליון סיפורים, אבל אחסוך אותם.

פאנדאס עצבנו אותי לא פעם ולא פעמיים עם המלאי הדמיוני שלהם, אני מתקשר, שואל "יש במלאי?", אומרים לי כן

בא לחנות

"לא, אין צריך להזמין"

ומנסים לדחוף משהו חלופי.

מנועה יצאתי מרוצה מאוד. היה לי X800GT פגום. בפעם הראשונה נתתי לבדיקה- אמרו אין בעיה איתו

הבעיות המשיכו, חזרתי איתו לחנות, אחרי יומיים אמרו לי שזה יקח זמן, אז באתי לחנות ונתנו לי X300 חלופי בשביל שהמחשב יעבוד בינתיים, ואחרי שבועיים עם ה X300 הזה החליפו לי חינם ל GTO, ונתנו לי סיילנסר ב 100 שקל במקום 150

לזה אני קורא שירות. הבעיה היחידה שלהם שלפעמים הם שוכחים להתקשר שהם אומרים לך שיתקשרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עובד של פנדה 100 אחוז!

יותר מידיי ליקוקי תחת לפנדה...

שהיא חנות בינונית מינוס מינוס גם מחירים לא כל כך זולים.

וגם את החנות שהוא רוצה להשמיץ הוא כותב "ק"

כי אחרת אם עולים עליו הוא נדפק.

ולכן הוא כותב "ק"

ילדון מפנדה...אתה שקוף...תפרוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מאוד ממליץ על פנדה ומציע להתרחק מנעה אם אתם רוצים לקבל אחריות.

כשקניתי את המחשב באוגוסט קניתי אותו בתפזורת מפנדה ונעה.

נעה סיפקו לי לוח עם חיישן טמפרטורה דפוק (DFI INFINITY 975X\G).

כשפניתי אליהם (אחרי שנסעתי עד לסניף שלהם) הם אמרו שהלוח ניזוק בעוד שאין עליו שום נזק הנראה לעיין, הוא פאקין חדש מהניילונים!

אחרי הרבה עוגמת נפש, שזה כולל 3 נסיעות עד אליהם והכנסת המחשב למעבדה הם פשוט לא עשו כלום (וד"א הטכנאי שלהם עוד רק בילגן את הכבלים וחיבר את הזלמן הפוך :bash:), ועוד טענו ברוב חוצפתם שהם פנו ליבואן והוא לא היה מוכן לקבל את הלוח בחזרה (למה חוצפה? תקראו את החלק השני של הסיפור...).

בדיוק אחרי אותו רגע שסולקנו מהחנות הזוועתית הזאת (מה לעשות, כשאבא שם 5 אלף ומקבל כזה יחס ממוכר 2 שקל פותחים ת'פה) נסענו עד לפנדה שם במזל המנהל היה, לאחר שסיפרנו לו את הסיפור הוא ביקש לראות את הלוח, לאחר מכן הוא אמר שאני ישאיר אצלו את הלוח והוא יבדוק אם אכן הוא ונעה עובדים עם אותו יבואן של DFI והוא ינסה להחליף אותו למרות שלא נקנה ממנו (ולזכות אותי על מחיר עלות כמובן).

באותו יום כבר קניתי ממנו לוח חדש במקום, את הDQ6, הלוח הורכב לי במקום ונבדק שהכל תקין ובאותו יום כבר חזרתי עם מחשב תקין הביתה.

לאחר שבוע קיבלתי טלפון שהיבואן קיבל את הלוח ויש לי זיכוי.

מה המסקנות?

נעה לא פנו ליבואן כפי שטענו - שקרנים. עובדה שהוא כן קיבל את הלוח.

את השירות הכי בסיסי הם לא נתנו, כיאילו איזה נזק הם כבר חוטפים על זה... פשוט גועל נפש של שירות.

כשקונים הם בהחלט נחמדים ואחלה אנשים אבל כשמגיעים לרגע האמת - השימוש באחריות - אוכלים אותה.

לעומת זאת מפנדה יצאתי מאוד מרוצה, שם קיבלתי שירות כמו שצריך (החליפו לי לוח שאפילו לא היה שלהם, כי זה פשוט שירות שהם יכלו לבצע ולעשות עוד לקוח מרוצה!).

אני רק עם פנדה מאז... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי צריך לינעול, בכללית זה לא יפה להמליץ על חנות מסויימת או להכפיש את שמה.

לכול אחד בטוח היה ימים טובים שמה אך עם זה גם ימים רעים.

בקשר לנועה ניבדוק בקשר לאחריות, יום ראשון מגיע לי המחשב שהזמנתי מהם, עם יש פאק בוא ניראה עם הם יתקנו לי או יחליפו לי.

barak_11,לפי מה שאתה אומר, אתה עושה לי סיוטים מנועה, עם יעשו לי את זה וואי, הפסידו לקוח כמוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את הכתוב, אבל אני רק אציין שחבר שלי בהליכי תביעה נגד פנדה. הוא הביא להם את כרטיס המסך שלו (6800) לתיקון במסגרת האחריות ונתנו לו כרטיס חלופי עלוב (9250), 4 חודשים לא קיבל מהם תשובה ואף שלח דוא"ל למנכ"ל החברה ללא מענה. המלצתי לו לתבוע אותם על כ-3500 ש"ח והוא עשה זאת. המשפט יערך במאי ואני מאמין שיזכה בו.

אציין כי מספר ימים לאחר הגשת התביעה, התקשר אליו אותו עובד שתמיד דיבר איתו והודיע לו שהכרטיס שלו מוכן. כמובן שהוא לא מתכוון לקבל אותו, הרי זה לא הגיוני שהוא יצטרך לחכות 4 חודשים עם כרטיס חלופי עלוב ולאחר אותם 4 חודשים לקבל כרטיס שכיום לא שווה הרבה יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנות גרועה,לפחות לדעתי ומנסיוני האישי איתם.

הזמנתי אצליהם כרטיס מסך, וצויין באתר שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים.טוב,חיכיתי. יום אחד ראיתי שהם גבו כבר את התשלום הראשון,למרות שהם לא סיפקו לי את הכרטיס. כתבתי להם והם הבטיחו את המוצר תוך כמה ימים. עבר הזמן המובטח והמוצר לא הגיע. התקשרתי אליהם וכל פעם מנהל השירות שלהם סמי הבטיח לי שהמוצר יגיע עוד X ימים, וכל פעם המציא תרוץ אחר. לבסוף, חודש אחרי שהזמנתי, ביטלתי את העסקה והם זיכו אותי.

מאז אני בכלל לא מתקרב לחנות הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי אצליהם כרטיס מסך, וצויין באתר שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים.טוב,חיכיתי. יום אחד ראיתי שהם גבו כבר את התשלום הראשון,למרות שהם לא סיפקו לי את הכרטיס.

כל החנויות גובות את התשלום באותו הרגע שהזמנת, לא משנה אם קיבלת את המוצר אחרי יום או אחרי שבועיים (מה שכן חודש זה ממש מוגזם, גם שבוע זה מוגזם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...