עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by SilverBlaze,

    אופניים ללא בולם זעזועים אחורי (אני חושב שקוראים לזה זנב קשיח או משהו), באיזור הגליל התחתון. המחיר לא כל כך גמיש תודה מראש

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. טימיייייייייייייייייייייייייייייייי :lol:

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  3. קיים אתר או תוכנה שניתן דרכה לכוון מיתרים של גיטקה אקוסטית?

    • 9 תגובות
    • 840 צפיות
  4. Started by 114508534,

    מישהו שמע על זה ? יודע איך זה עובד?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by eli_790,

    אשמח לקבל עזרה בנוגע למדיניות שליחת חבילות לארץ והאים יחייבו אותי במיסים על החבילה שכוללת בערכה חלקי מחשב כמו לוח זיכרון ומעבד והארד דיסק החלקים יקנו בארה"ב

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  6. אם מישהו זוכר היתה סדרה בשם אדון החיות...משהו בעבר עם איזה איש ששולט בחיות.. מישהו יודע מה השם של הסדרה באנגלית? וכנראה שזה לא ביסט-מאסטר כי ביקשתי מדוד שלי שיחפש לי והוא לא ממש הבין למה אני מתכוון.

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  7. Started by SciFi7,

    שלום, אמא שלי נוסעת ביום שלישי לארה"ב ואני רוצה שהיא תקנה לי ג'ינסים שם בגלל ששמעתי שהם ממש זולים הג'נסים בארה"ב.. אין לי מושג אבל מה המידות בארה"ב אני די בטוח שהם שונות מהארץ.. איך משווים את המדינות של הארץ למידות בארה"ב? אני בג'ינס 34 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by yonatanR,

    מישהו יודע מה המחירים לחלקי מחשב בפולין? תודה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  9. Started by com,

    שאלה בנושאי טלויזיה: אז ככה, יש לי זוג שכנים מאוד מאוד חביב, שמשתמשים בטלויזיה 29 רגילה, עם חיבור לכבלים, אנלוגי. (בלי ממיר דיגיטלי של הוט, רק באמצעות ההיפרבנד.) והם מרוצים וטובי לב. הם רואים את כל הערוצים הבסיסים, ערוץ 2, ערוץ 1, ספורט5, ערוץ 3, ערוץ 4 (סרטים) 10, וכו וכו וכו. אתמול, הם אמרו לי, שאיכשהוא, פתאום "נעלמו" להם כל הערוצים. אז הלכתי אלהם לבדוק מה קרה.. הכבל מחובר, הכל תקין. שאני סורק את התדרים והערוצים שם - מופיעים רק חלק קטן מהערוצים! לא עזר כמה סרקתי, וניסיתי, ושעות חיפשתי, מופיע רק בערך 7 ערוצים מהכבלים. (אגב, זה ערוצי כבלים, כמו הערוץ הראשון שמראה את ה"לוח שידורים", ככה שאין סיכוי שבעצם מחובר לשם אנטנה ולא כבלים של ממש) בא עוד חבר שמבין בכל השטויות האלו, ג…

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  10. Started by etz,

    אוקיי אז זה אולי קצת מוזר אבל אני רוצה לדעת אם אחד מחברי הפורום היקרים מבין תורכית? יש איזה פורום תורכי שאני רשום אליו, לא משנה כרגע למה כי כמובן שאני לא מפרסם בו כלום, אבל פשוט שלחו לי ממנו איזה הודעה ואין לי מושג מה היא אומרת... קיצר אם מישהו יודע ויוכל לתרגם לי אני אשמח מאוד!

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  11. Started by UltraWaveMUSA,

    אני לוקח איתי את הגיטרה מחר ללג בעומר יש המלצות לשירים יפים?כמו נגיד המתוקות האחרונות של אריק ברמן או אשם של סנרגיה וכאלה... תודה :-*

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  12. Started by yonatanR,

    אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול אבל מישהו יודע מה בערך המחירים לחלקי מחשב בפולין? תודה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  13. Started by talel18,

    אז ככה..יש לי עור רגיש שאני נמצא בשמש בים ומשתזף אז צצות נקודות חן וזה מבאס אחושרמוטה מישהו יודע אם יש משחה כל שהיא שאפשר למרוח על העור ושאני יוכל להשתזף בלי שיצוצו לי נקודות חן תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  14. http://www.vidi.co.il/view_video.php?viewkey=b2fe2ae2e26d917b6477&page=&viewtype=&category ;D

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by gogo444@walla.com,

    קיבלתי היום אי-מייל מפנדורה שבו טענו שמעכשיו בודקים זיהוי באמצעות איי-פי ולא מכניסים מי שמחוץ לארה"ב. זה ממש חבל כי זה היה אחד האתרים האהובים עלי שבאמצעותו הכרתי מוזיקה שלא היכרתי לפני כן. אחרי יותר משנה שאני משתמש באתר, זה ממש עצוב לשמוע שאני כבר לא יוכל להשתמש בו. התקווה היחידה שאולי יש לי היא פרוקסי. אם מישהו מכיר פרוקסי טוב שמתמש בכתובת של ארה"ב, אני אשמח לשמוע. למי שמתעניין, הנה האי-מייל שקיבלתי: Dear Pandora listener, Today we have some extremely disappointing news to share with you. Due to international licensing constraints, we are deeply, deeply sorry to say that we must begin proactively preventing access to Pandora's streaming service for most countries outsi…

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by MOFRA,

    איזה פרק ענק המלחמה מתחילה פרק הבא יהיה סוף הדרך אני בטוח

    • 9 תגובות
    • 764 צפיות
  17. Started by stingeR-,

    http://www.clickclickclick.com/default.asp יאללה להקליק!!!

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  18. http://video.google.com/videoplay?docid=-3035119890962635754&hl=en הסרט גמר של כיתה יב' במגמת תקשורת וקולנוע הוא מדבר על השיעמום המטורף שזורם ביבנה בלילות בעיקרון הסרט הוא לפני 10 חודש אבל המצב הוא כרגע אותו דבר ... מקווה שאני אקבל פידבקים , הערות ,הארות ושאר ירקות

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. למי שלא מכיר את טורק הכוונה לסדרות כמו לוסט פריזון ואם יש גם לסרטים גם טוב תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. http://news.walla.co.il/?w=//1101028 :lol: איזה כתבה הזויה..

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  22. Started by nnfyrbsnss,

    מי מכם לא יודע ששרות "בנה לך מחשב" בIQPC לא עובד בFF (שאלה רטורית) אז שלחתי E-mail לIQPC שאותט אין לי ואחרי יום אני מקבל במייל הודעה שמבסרת על כך: אני אפשרויות נוספות 30 אפריל (לפני 3 ימים) שלום אורי !! העברתי את הבעיה למתכנת...רציתי לדעת האם הבעיה תוקנה ?? תודה !! כמובן שבאותו רגע נכנסתי לIQPC ובדקתי וזה עבד במהירות האור וכך עניתי לו כן, הבעיה תוקנה תודה רבה על ההענות המהירה! מקווה גם שתבקר בפורום ממש מצליח HWzone.co.il פורום החומרה הגדול בישראל. ושוב תודה רבה. ממש נחמד שתיקנו את זה וכ"כ מהר..!!

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. כי זה לא שנותנים קישור להורדה או משהו, זה כולה קישור לאתר... מי שלא מכיר MOORHUNT זו תוכנה שמורדים דרכה קבצים (בלי להעלות[ניראה לי]).

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  24. http://img230.imageshack.us/img230/8778/60764706qj0.jpg אני צריך את החברה ואת הדגם..

    • 7 תגובות
    • 819 צפיות
  25. זה מגניב לאללה , אתם חייבים לנסות את זה, תעצמו עיניים ותלחצו על פליי (אוזניות - חובה) : http://david-heron.me.uk/blog/2007/04/08/virtual-barbershop

    • 30 תגובות
    • 4.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים