כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.destructoid.com/minesweeper-the-movie-37770.phtml
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ראיתי את זה עכשיו בחדשות די מדהים ואפילו יש הפי אנד
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שתי האתרים שהייתי מוריד מהם תרגומים נסגרו . מאיפה אתם מורידים?
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אני מתחיל לילמוד (לחמם תקיסה ) עכשו 4 חודשים עכשו יש שני מבחנים בסוף הקורס אחד מעשי ועוד אחד איוני מישהוא יודע מה שואלי בעיונני זתמומרת שאלות מחשילות וקאלה יש מצב שאני יחסוך לעצמי הרבה זמן וסבל אם אני יעבור את המיבחן הזה
-
- 7 תגובות
- 758 צפיות
-
-
מכירים את שירות פנדוה: http://www.pandora.com הם סגרו את השירות למי שלא מארה"ב. אתם מכירים שירותים דומים עם מוזיקה טובה? כלומר אתר שאני נותן לו מספר שירים שאני אוהב והוא בונה פלייליסט לפי הטעם שלי. תודה
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני ממש רוצה לפתוח בפורום אחר וסתם לספר אותם באנגלית (אני חולה עליהן) ואני לא יודע איך, מישהו יכול לעזור לי בבקשה, הדבר הכי קרוב שהגעתי אליו זה: "Did this ever happened to you?" וזה לא ממש מדויק.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ציטוט מהאתר שלהם: היו שפירשו את הפוסט המקורי כניסיון לפרסומת סמויה, אז למען הסר כל ספק - אין ולא היה לי קשר מעולם עם "פנדה" מכל סוג שהוא... אפילו לא קניתי אצלם מעולם . מדובר בסה"כ בצרכנות נבונה. בתור "דרומי" אני יודע כמה זה מעצבן שכמעט ואין חנויות שמאפשרות איסוף עצמי דרומית לראשון (גג אשדוד) ולכן פרסמתי את הפוסט - באמת כשירות לכלל ה"דרומיים" פה באתר. אין ולא היתה כל כוונת פרסום, גלוי או סמוי ותודה ל-Milford Cubicle שהסב את תשומת ליבי לעניין (http://tinyurl.com/3xvd5z) ד"א - את בעית המרחק לקבלת שירות זה לא פותר עדיין... TMP
-
- 2 תגובות
- 825 צפיות
-
-
חוץ מזובירקס שמעלים לתקופת זמן מסויימת... יש לזה תרופה שמעלימה את זה לגמרי?
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי מסמך מודפס ואני צריך לשנות שם כמה ספרות, כיצד אני יכול לגלות את הגופן ואת הגודל שלו? תודה על העזרה ואל תדאגו זה לא למשהו פלילי.
-
- 13 תגובות
- 6.8k צפיות
-
-
אני אישית לא כל כך אוהב את זה וזה בדרך כלל לא עובד אבל האחרון שהשתמשתי איתו היה דווקא בסדר... כבר הרווחתי 27$ וזה גם מחוץ ל USA אז גם מישראל יוכלו להשתמש בו... ממליץ בחום לכולם להרוויח כסף על חשבונם... http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=GetUpaid
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני עד עכשיו עם פה פעור... ב18.01.08 יוצא סרטו החדש של ג'י ג'י אברהמס [המפיק המהולל שיצר את "אבודים"] שמו של הסרט עדיין לא נחשף, אבל מבט חטוף בטריילר פשוט עוצר את הנשימה זה נראה מ-ד-ה-י-ם http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/large.html
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
איך אני מגיע לרחוב ללה גווארדיה מתחנה מרכזית באוטובוס ? ואחר כך איך אני מגיע משם לרחוב דרך השלום?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלנו עיסקה מ YES לאינטרנט, אחרי כמה ימים שדיברנו איתם שוב הם אמרו שזו טעות ולא ניתן לתת לנו את העיסקה הזאת ביקשתי עכשיו לדבר עם המנהל שם, השאלה שלי האם יש תוקף לשיחה שבה נתנו לנו את העיסקה (אפילו שזו "טעות" שלהם) ואיך אני יכול לאיים עליהם ולאלץ אותם, לקיים אותה.
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני עשיתי חיפוש ולא מצאתי מה שאני מחפש יש למישהוא חנויות באזור י-ם שיהיהו זולות ואמינות ואם אפשר גם כתובת אני מכיר את איבורי וטופ מחשבים בגילה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שמעתי ברדיו שיהיו כוכבים נופלים, למישהו יש מושג אם זה יהיה בזמן הקרוב ובאיזה שעות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
-
-
שלום חברים , רציתי לדעת אם מישהו מכיר את החברה HOLYLAND SKINCARE LLC. מוכרים מוצרי קוסמטיקה של ים המלח בארה"ב .. למישהו יש ניסיון בעבודה הזאת? מכיר מישהו שעבד ? תודה רבה !!!
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שמעתי ששובתים במשרדי הרישוי אך לא יידוע לי איפה... למי שיש מידע על זה שייגיד לי, זה דחוף לי כי מחר אני רוצה לעשות תיאוריה. אני עושה את התיאוריה בפתח תקוה.
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני ועוד 15 אנשים מסיימים השנה לימודים של 5 שנים. אנחנו מחפשים הצעות למסיבת סיום כלשהי שאנחנו מעוניינים לערוך. יש למישהו רעיונות למסיבה כזו? תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לכל מי שמחפש להקות חדשות וכאלה! http://www.last.fm באתר הזה אפשר להכניס שם של להקה שאוהבים והוא ימצא להקות עם אותו סגנון מוזיקה של הלהקה שרשמת בנוסף הוא יתן לך דגימות של שירים מהלהקות שהוא נותן!!!!!! תנו ביקורת....
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הוא פנה אלי בשביל שאני יעשה לו עבודות. עכשיו הוא ביקש ממני לעשות באנרים פלאש . לינק:http://www.lime-as.com/adv/tlv/ בקיצור אני צריך לבנות דבר כזה ואני לא יודע אם איזה תוכנה.. זה אפשרי בImageReady ?? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
הסרטון: נראה טוב, מישהו יודע מאיזה סרט זה, הוא לא רשם.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ריציתי להעלות תמונה אבל היא נמחקה לי בקיצר שני הנשקים עולים 12000 ונראה לי מקבלים אותם מ שלב 120 בערך אחד זה SNIPER ועוד אחד FUSAIN או משהו כזה קיצר משהו חבל על הזמן מפלצות של נשקים
-
- 4 תגובות
- 592 צפיות
-
-
ואצלנו זה בצד שמאל ? זה בכוונה ? זה מרגיז...
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-


