כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלחתי פרויקט לפני כמה ימים, בסוף כתוב "הפרויקט הועלה בהצלחה ומחכה לאישור, כמה זמן לוקח האישור הזה?
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כמעט כל החברים שלי קיבלו מנילה , אני אמור לקבל מנילה ? (יש לי עוד כמה חברים עם פרופיל 45 והם קיבלו גם) .. קיצר מה הולך פה ? :<> גיוס ב10\7
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני לא מבין למה בכלל ממשיכים לשדר את הערוץ הזה. אפשר לתבוע אותם על מרמה ושקר (לקרוא למחשב עם פנטיום 4 + כרטיס מסך מובנה מחשב "תותח על עם ביצועים מדהימים לגיימרים כבדים" - שזה בערך מה שהם אמרו אתמול זה ועוד איך שקר) , מעניין אם מישהו כבר ניסה לעשות נגדם משהו משפטי
-
- 118 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
שבוע הבא אני באילת וחשבתי למה לא לקנות מחשב שם אם אפשר לחסוך את המע"מ אני מוציא על המחשב בארך 6000-7000 ש"ח שזה חוסך לי כ 1000 ש"ח מה אתם חושבים על זה ואם יש חנויות באילת ברמה שאפשר לסמוך . תודה חברה מחכה לתגובות .
-
- 9 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
אנשים שגרים ליד במקום....תלכו תהנו ותהצילו חיים!!(ובמידה והעמותה תסגר יומתו כ-70 כלבים וחתולים!!) נ.ב ותמשיכו ללחוץ על הלינק שבחתימה שלי !!
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
-
שלום אני חדש פה בפורום פורום טוב מאוד לכל הנושא של חומרה וכל הנושא הזה. רציתי לשאול למה אין פה פורום מסחר/ מכירות שונות ? והפורום גם איטי או שזה רק אצלי? מקווה להנות !
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
קיבלתי מנילה ונתנו לי בה 3 אופציות : חיל חימוש-אופטיקה,מערך רכב,מכטרוניקה,מערכות חשמל. מערך התקשוב-תקשורת ומחשוב,מערכות תקשורת,תקשורת רדיו,תקשורת מחשבים. חיל האוויר-מערך המטוסים מערך יחידת בקרה,מערך הנ''מ,מערך יחידת התוכנה,מקצועות טכניים,אלקטרוניקה ומחשבים. 2 שאלות: אם נגיד ואני ילך לחיל האוויר אז אני בוחר מתוך הרשימה מה שאני רוצה או שמשבצים לפי איך שהצבא צריך? בתור מקצוע לעתיד לאן הייתם הכי ממליצים ללכת? אני חזק בכיוון של מחשבים.
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם אם יש לי איזה רעיון לפטנט מה צריך לעשות ? איזה תהליכים צריך לעבור? איך אני בודק שמישהו לא חשב על זה ואולי כבר רשם את זה בתור פטנט? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 686 צפיות
-
-
עריכה: באקספלורר פשוט מריצים במנוע החיפוש הרצוי את המליה TEST ואז מעתיקים את הכתובת, נותנים שם למנו חיפוש ומוסיפים, בפיירפוקס יש מלא מדריכים וסיבוכים, יש איזה "דרך קיצור" כדי לפתוח מנוע חיפוש בלי לקרוא את כל המדריכים האלה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני וכמה חברה מחר נוסעים לאילת. מכיוון שלא היתי באילת עם חברים אלא רק עם משפחה,לא יצאתי למועדונים ולכן אין לי מושג בכלל בכול הענין הזה. האם יש המלצות למועדונים טובים ובכלל אם יש מסיבות מענייננות לסוף שבוע? אנחנו חלק בני 18 וחלק לא. המלצות יתקבלו בברכה,כנ"ל דאנס בארים.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=20063 לא סתם ישנה "מערכת נזק" משוכללת לרכבים במשחק, מדובר באנשים עם נסיון בתחום
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
-
http://www.snotr.com/video/210 ככה בטח יראו כל המקומות בעולם עוד כמה שנים
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
תגידו, שיטת הבחינה כבר השתנתה? כבר נוספו תמרורים חדשים? אני לומד עכשיו לתיאוריה ורציתי דעת אם למהר.... תודה
-
- 6 תגובות
- 724 צפיות
-
-
למשל כאלה ציורים שאפשר לעשות בפלא כמו =] וכאלה דברים, פעם ידעתי גם לעשות לב מכירים אתרים עם כאלה דברים?
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-
-
מנגינה שמזוהה עם הצרפתים... יש אותה בפרסומת לביטוח ישיר, ואם זכור לי נכון גם ב Psychonauts בשלב עם פרד (ווטרלו) מישהו יודע על מה מדובר?
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
אז ככה,החלטתי סוף סוף שאני ניגש לפסיכומטרי,ככל הנראה של דצמבר (מקווה מאוד שישאר מקום עד שאני אחליט איפה להרשם),עכשיו כמובן שישר הלכתי על יואל גבע,אבל חשבתי קצת על זה שיש 40 תלמידים בכל כיתה ובקושי יש יחס אישי,ובתור אחד שיש לו קצת בעיות ריכוז אולי עדיף לי מקום עם פחות תלמידים בכיתה ויותר יחס אישי....מה אתם אומרים? על איזה מכון אתם ממליצים? אם אסור להמליץ פה על מכונים אז אני אשמח להמלצות בהודעה פרטית....
-
- 9 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם.... כפי שכולכם יודעים, דיי קשה להתמודד עם הקיץ הישראלי, וקשה לא להזיע בחוץ. עד היום כל דאודורנט שניסיתי השאיר לי כתמים לבנים על החולצה או שפשוט הקשה לגמרי את איזור בית השחי (בחולצה). אני מחפש דיאודורנט (שמורחים, לא ספריי) שלא משאיר כתמים, better yet, לא משאיר שום סימן כלשהו, ושמגן מזיעה וריח של זיעה בצורה מירבית. תודה רבה.
-
- 23 תגובות
- 19.5k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני משיג עוד אפקטים לוינדוס בשביל התוכנה הזאת? עברתי כבר על כל גוגל וכל מה שהצלחתי למצוא זה הורדות של הטריאל
-
- 5 תגובות
- 746 צפיות
-
-
דפקו לי את הפלא שזה אומר שהלכו כל התמונות שהיו... יש דרך לשחזר את התמונות איכשהו? הכנסתי את הכרטיס זיכרון אל המחשב וצפיתי בתמונות. המחשב לא אמור לשמור תצוגות מקדימות של כל תמונה ותמונה או משהו בסגנון? ובקיצור, יש מצב לשחזר משהו או לא?
-
- 4 תגובות
- 991 צפיות
-
-
השאלות בכותרת, התשובות אצלכם.
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מחפש חנות שמחזיקה את הaaks הבעיה שכל החנויות באיזור שלי רוצות מחירים ממש מוגזמים,שאלתי בכמה חנויות כמה עולה הדגם הזה של ה-500 גיגה ורצו עליו 850 שקל שהוא אמור לעלות 600 שקל גג!יש חנויות טובות וזולות ברמת גן?
-
- 4 תגובות
- 765 צפיות
-
-
היי, אני מתחיל ללמוד קורס רשתות בקרוב, ואני מעוניין להתחיל לעבוד תוך כדי. יש לי כבר *הסמכה* טכנאי PC. במה יותר עדיף, נוח וקל למצוא עבודה, באיזה מעבדת מחשבים או באחת מספקיות האינטרנט? תודה על ההמלצות!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצאתי אתר שאותר לכם איזה שירים כרגע מתנגנים ברדיו בכל מני תחנות. ניתן גם לערוך חיפוש איזה שירים נוגנו בכל תחנה בתאריך וזמן מסויים. תהנו. http://www.hingi.net/ יש בצד שמאל רשימה של כל התחנות הכי פופולאריות ומה מתנגן בהן כרגע... לתחנות האחרות זה כבר בתשלום של אס אם אס.
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-


