עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום לכל חובבי המחשבים שהם גם מוסיקאים . בחופש האחרון נכנסתי לקטע של סינטיסייזרים, למדתי להשתמש ב YAMAHA CS1X. הוא בעקרון מיועד לטראנסים וDANCE, ולכן הוא לא בא בחשבון למרות שנורא כיף לנגן איתו. אני חבר בלהקת FUNK , ולכן אני זקוק לסינטי עם פאטצ'ים של האמונד ורודס, כדאי שיהיו לו פאט'צים "סניטיים" כי תמיד בא בחשבון האפשרות של פיוז'ן בין פאנק לאלקטרוניקה. ראיתי מספר סינטיים - NORD ELECTRO 2 - הבעיה היא שאין לי מושג איפה קונים אותו בארץ ROLAND JUNO D- זול מאוד אבל מעולה בשביל המשתמש המתחיל ROLAND SH201 - סינטי אנאלוגי זול ונחמד. מישהו יודע על עוד סינטיים זולים אבל טובים בשביל מה שאני צריך? שנה טובה

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  2. חחח מכיוון שמשפחה שלי אירכה את כל המשפחה שלי [והיא ממש גדולה] קיבלתי ממש הרבה 2K+ חח בדיוק מה שהיה חסר לי למחשב :D כמה קיבלתם/נתתם? ועל תיבהלו לגבי מה שקיבלתי היו שמה איזה 120 איש

    • 62 תגובות
    • 3.5k צפיות
  3. Started by X_Dror,

    http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc מקווה שזה לא פורסם כבר, לא הייתי בארץ שבוע.

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by IlanF,

    בממיר של הוט בלי לדעת את הססמא הנוכחית? ואני לא רוצה להתקשר אליהם... לא רוצה להתחיל עם הז**ני שכל של הוט האלה...

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  5. Started by pwntigo,

    אז השאלה אומרת הכל, אם אתם משחקים אוןליין אז איפה. האם מישהו יודע על טורנירים\שולחנות בארץ? והאם מישהו רוצה לארגן שולחן פוקר בארץ?

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by dorviper,

    אני טס לשם עוד שבועיים שלוש בערך... מישו מפה היה שם? איך חיי הלילה לצעירים שם? אני טס לשם עם עוד חבר לטיול גלישה אבל אני רוצה שגם בלילה יהיה מה לעשות יש שם מועדנים וזה? יש הרבה תיירות?

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  7. Started by XxehsomxX,

    שלום תמיד שמעתי שלייזר מסוכן לעיניים, מה בקשר ללייזר בעכברים ? :s05: חג שמח ושנה טובה moshe

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. שנה טבוה ומתוקה לכולם ושפע ברכות אושר עושר וכושר לכול עם ישראל ושלא יהיו השנה בעיות טרור בע"ה והתחממות יתר שנה טובה

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  9. Started by tkcg2k,

    מחירים מוזרים מאוד (לא יכול להיות) בפורום של IEF צריך רק להירשם ולהיכנס לפורום "חלקי מחשב במחיר מוזל!" לינק: http://www.ief-il.com/forum/

    • 1 תגובה
    • 716 צפיות
  10. Started by אמיר יצחקי,

    מכירים את זה שאבא שלכם אוסף דברים מהרחוב ושם בבית?,כמו תמונות למשל? :pissed:

    • 39 תגובות
    • 5.3k צפיות
  11. Started by eegg,

    אני קונה כמה דברים ורציתי את דעתכם: Scythe "KAMA READER" 18-in-1 Media Reader/Writer for External USB 2.0 & 3.5" Internal 80 COOLER-MASTER COOL DRIVE 6 150 OCZ 4GB VBOOST USB 2.0 Vista ReadyBoost 255

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  12. רובינו כאן עובדים (או לומדים, או בצבא, תלוי בקבוצת הגיל). רובינו עובדים ביומיום עם אנשים אחרים או מולם. רוב האנשים הללו הם דיי בסדר סך הכל. אבל לפעמים איכשהו יש תמיד אידיוט אחד שחייב למרר לכולם את החיים, או סתם להיות נודנית. לכל אחד יש או היה אחד כזה איפשהו. בעבודה, בצבא, בלימודים או בצופים. אני אשמח לספר לכם על מפלצת המשרד שלי ואשמח לשמוע על שלכם ומה אתם עושים איתן. אז ככה. קוראים לה ר', היא בת 24 או 26. היא סטודנטית שנה ד' לקישקושולוגיה, עם משקפיים כמו של דרו קרי ושיניים כמו של סוס יאור, שכל הזמן מאיימת שכשהיא תסיים את התואר היא תראה לכולנו (במשרד), כאילו תזרוק לנו שקל מהלימוזינה כשהיא תעבור לידינו. בינתיים עברו להן 4 שנים שהיא עובדת שם והיא עדיין שם. התחביב הכי גדול ש…

    • 70 תגובות
    • 5.1k צפיות
  13. Started by HaEsrimVeArba,

    יש בחורה אחת שהייתי במערכת יחסים אינטרנטית\טלפונית איתה לפני כשנה שנינו יצאנו פגועים. הייתי צריך לעשות את זה מזמן אבל לקראת יום הכיפורים אני רצה להתנצל ולבקש אולי הזדמנות שניה.אני מחפש ציטוט שיתאים למכתב כזה. ואם יש לכם עצות חיוביות תבורכו, שנה טובה ומתוקה לכל חברי הפורם.

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  14. Started by redti,

    אהלן חבר'ה לא מזמן הוצאתי רישיון וקצת "התפרעתי" בכבישי ירושלים (לא בבגין) ליתר דיוק בשד' הרצוג עובר דרך צומת ניות.. הבחנתי בכמה מצלמות בדרך של הכביש המיקום האסטרטגי שלהן העיד שהן מצלמות שתופסות נהגים שעוברים באדום.. רציתי לדעת אם אפשרי שהן יהיו גם של מהירות כי עברתי שם את המהירות המותרת

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by stone cold,

    טוב ראיתי תפרק הראשון מהתחלה בתיקווה שזה תיהיה סידרה שאני יצפה בה הרבה אבל מה אני יגיד לא משהו האם הסדרה הזאת אופכת ליותר טובה בעתיד? אני במחסור של סדרות וסרטים ככה שסידרת אנימה ארוכה מאוד יכולה לעזור בנתיים צפיתי בDB\DBZ נארוטו וניסיתי את One Piece אבל לא הצלחתי ליתחבר אליו גם אחרי כמה פרקים את נארוטו שופידן אני אוהב אבל מגיע פרק רק פעם בשבוע שבועים ככה שאתם יכולים להמליץ על סידרה טובה שיש לה הרבה פרקים כבר?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by TiGeRGuY,

    שלום, מאחר ואני חובב לוגואים של שמות גדולים ( אני יודע ;D) ואני קונה מחשב חדש, רציתי לשאול אם מדביקים לי עליו מדבקה של VISTA? או שאולי זה בא עם הלוח אם? אני לא קונה עם המחשב מערכת הפעלה. יש לי כבר. תודה וחג שמח/שנה טובה!

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by J0n1,

    אבא שלי קיבל מתנה לחג ממישהו, DVD של Graetz קורא DVIX אז צרבתי לו סרטון DVIX עם כתוביות בפורמט SUB באותו השם, והוא קורא בלי בעיה את הסרטון אבל אני לא מצליח להעלות את הכתוביות, זה נתמך בכלל בDVD הזה? או שמא צריך להמיר? או אולי הוא מכיר רק SRT? הדגם הוא AV-745DX תודה! מסתבר שהוא קורא SRT, אבל הפונט ממש מעפן וקטן, יש דרך להגדיל אותו? תודה וחג שמח

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  18. נגיד נדבר על נסיעות, שזה הוצאת מוכרת, כלומר המעביד צריך לשלם לעובד על זה. מה שמעניין אותי זה האם המעביד מקבל על זה החזר מהמדינה, או שלא..? ועוד משהו נסיעות זה רק מדובר על תחבורה ציבורית?

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  19. לכל מי שהולך לקנות מחשב בקרוב, חשוב לבדוק לכמה זמן נותנים אחריות לחלקים ! אני אפרט את העובדות בלבד, וכל אחד יסיק את המסקנות. לפני שנה וחודשים קניתי ב - KSP מחשב AMD/תושבת 754. לפני חודש המחשב הפסיק לתפקד - נדלק אבל מערכת הפעלה (חוקית...) לא "עולה". לקחתי את המחשב לסניף KSP ברעננה. שם נודע לי פעם ראשונה שהאחריות שהם נותנים ללוח היא לשנה בלבד. לצערי הרב למרות שהפכתי את הבית לא הצלתי למצוא את הקבלה, כי נראה לא מוזר מאוד, אבל כנראה שלא שמתי לב לפרט זה בקניה. אחרי שבוע וחצי בערך של בדיקות הודיעו לי שהלוח התקלקל וצריך להחליפו ולוח חדש עולה כ 350 ש"ח. הסכמתי, וכל כמה ימים התקשרתי לבדוק מה המצב וקיבלתי אותה תשובה : "הלוח צריך להגיע תוך יום - יומיים". כיון ש 754 כבר נחשב י…

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by MiniMizer,

    http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/635/665.html תקשיבו לשני הקטעים, פשוט קורע

  21. תודה

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  22. חבר שלי שהוא חבר כאן בפורום CHENRP קיבל באן לצמיתות כי הוא פתח כפילות יוזרים או משהו כזה. העניין הוא שהוא לא פתח 2 יוזרים אלא אני נכנסתי ליוזר לי דרך המחשב שלו כמה פעמים(למרות שהוא הזהיר אותי שHWZONE יכולים להעיף את שתינו). בקיצור הוא לע עשה כלום. והיה כתוב גם שהוא התחצף לאחד המנהלים והוא לא עשה דבר כזה. אני חבר שלו ואני בטוח שהוא לא יעשה דבר כזה. יש לו כמעט 1400 הודעות בפורום ועכשיו הוא יהרוג אותי אם הוא יגלה שזה בגללי. האמת הוא אמר שזה הכל בגללי. בקיצור, אני חייב שיחזירו לו גישה לפורום אחרת הוא ואני אבודים. CHENRP תרם מאוד ואהב לעזור לאנשים ועכשיו הוא קיבל BAN. בבקשה מנהלים, שלחתי לכולכם הודעה פרטית. קרתה פה טעות. תחזירו לו את היוזר!! :s05:

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  23. מה דעתכם להתחיל לנהוג כבר בגיל 16 באופנוע כזה?: http://fullgaz.co.il/archive/sep-07/news/fg35176-yzf-r125.php הובכן לראשונה ימאהה תציג מתחרה להונדה CBR125 שכנראה יהיה הלהיט הבא של בני הנוער.... אין עדיין מחיר אך סביר להניח שזה ייעלה במחיר זהה להונדה CBR125. בערך 25,000 ש"ח+-. לבוא עם אופנוע כזה לביה"ס, ממממ... 8).

    • 48 תגובות
    • 19.1k צפיות
  24. Started by YossiZ,

    אני רוצה לקנות שם מחשב ורציתי לדעת האם החנות אמינה, איך השירות, ואם שווה לקנות שם. תודה לכם.

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  25. טוב אז ככה אני לא מגדיר את עצמי כבן אדם רגיש גם לא היה לי קשר מיוחד לשכנה הזאת אבל דברים כאלה מעלים רגשות ומחשבות העלתי את זה רק כרגע כי הייתי מוצף בעבודה ולא היה לי כח פיזי או ריגשי לדבר על זה הכשיו שנישאר לי רק קצת עבודה מחר לפני החג אני הרבה יותר נינוח אז יש לי כח לדבר על זה המקרה שלה הזכיר לי את הסוף של הסנדק 3 (הסרט) איך הוא מת על הכיסא לבד סך הכל הילדים שלה עזבו את הקן והיא היתה חולה סרטן תקופה ארוכה ומתה בגיל מוקדם יחסית של 50+ אותי המחשבה על מוות כל כך צעיר מעציבה אנחנו חיים במדינה שרובנו צריכים לעבוד חלק נכבד מהחיים שלנו לאנשים אם ילדים זה בכלל קשה כי אין סביסוד של מעונות וגנים במדינה הדיור יקר פה ושמגעים לגיל כזה של 50 + אני חושב שזה גיל שאמור להיו…

    • 21 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים