כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
http://rapidshare.com/files/87379431/monkey_kissing_prank.wmv מה אתם חושבים?
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני יודע איך מגיעים לשם וגם הייתי שם כבר כמה וכמה פעמיים אבל אפעם לא הסתכלתי באיזה רחוב הוא נמצא חפרתי במפות שונות ולא מצאתי (מה הפלא?) חיפשתי בגוגל... אם אני לא טועה זה איפושו ב-"דרך הים" אבל אני לא בטוח ... מישו יודע בוודאות? תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 36.9k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני אמור לחזור לארץ בשבוע הבא (דרך גרמניה) . את התכולה של הבית אנחנו שולחים במטוס עם חברת ההובלה אבל יש לי כונן קשיח נייד שיש עליו את הגיבוי של כל המחשב האישי שלנו . אני כמובן לא רוצה לשלוח את הגיבוי במשלוח יחד עם המחשב וחושש לשים אותו במיזוודה מחשש שיפגע (כל מי שראה איך מעבירים מיזוודות בשדות תעופה יבין על מה אני מדבר). האם מישהו פה התנסה בלהעלות כונן קשיח למטוס והאם זה ייצור לי בעייה בבידוק הבטחוני? תודה מראש לעונים. חיים
-
- 18 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
אחותי עכשיו לומדת לפסיכומטרי ויש לה אפשרות להיכנס לאתר של הפסיכומטרי (עם שם משתמש וסיסמא) וללמוד דרך שם את המילים. אני גם רוצה לללמוד את המילים האלה אבל בשביל ידע בלבד כי אני אעשה פסיכומטרי רק עוד 4 שנים לפחות... מישהו יודע איך? * היה לנו פעם בבית ספר מין תוכנה כזה של הפסיכומטרי אבל נראה לי שמישהו הביא את זה מהבית עם דיסק שהוא קיבל בקורס....
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי, אני מקווה שההודעה קשורה לפורום. רציתי לקבל המלצות איפה כדי לקנות מחשב חדש (מחיר,אמינות וכו')?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחפש המלצה לכסא למחשב , משהו שיהיה נוח לגב . בסביבות 350 - 400 שקל , יש למישהו יש המלצה על משהו ? אגב , כדאי אולי לחפש כיסא ממותג טוב ב ebay או שאין טעם כי צריך לבדוק את נוחות הכיסא בחנות ?
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לפני שנה וחצי בערך (סתם עלה לי עכשיו בראש) ראיתי איזה בחור עם מכשיר פלאפון של סמסונג ובעזרתו העביר תחנות בטלוויזיה.רציתי לדעת איך אפשר לעשות את זה עם המכשירים של היום,האם צריך יישום מיוחד?
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
מה אתם אומרים אל המחשב שלי החדש.? מעבד : INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 STEPING G0 - BOX לוח אם : GIGABYTE GA-P35-DS3L זיכרון : CORSAIR 2048MB (1024MB X2) DDR2 800MHz CL-4-4-4-12 DHX - C2G6400C4H כרטיס מסך : LEADTEK Geforce 8800GT 512MB GDDR3 ספק כוח : ENERMAX NOISETAKER 420W : EG-425P-VE מארז : THERMALTAKE SOPRANO (BLACK+WINDOW) VB1000BWS w/o PSU דיסק קשיח : SAMSUNG 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - HD321KJ מסך: LG L206WT HDCP
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
הנגן מיועד לשמיעה בלבד, ואני אישית מעדיף נגן MP4 דקיק עם סוללת ליטיום שאני רק מחבר למחשב והוא נטען על פני MP3 שאומנם יציב/חזק/עמיד יותר אבל כל פעם צריך להחליף סוללה או להטעין אחת שנטענת עם מטען סוללות. http://www.21.tv/arutz/michrazgrp.aspx?channel_id=69894&channel=15 עריכה: המטרה של הנגן היא יחידה - השמעת מילים ללימוד פסיכומטרי . זאת אומרת שאני אשתמש איתו לרוב (או אפשר להגיד רק) בנסיעות.
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום, "שיפצתי" ערך בוויקפדיה. אני לא מבין איך אפשר להוריד את ההודעה "יש לשכתב ערך זה" בראש העמוד. אשמח לעזרה. תודה
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
יש פה פורום על lcd ? חיפשתי לא מצאתי..
-
- 1 תגובה
- 484 צפיות
-
-
שלום, הגיעה אליי הזמנה של שני אייפודים , אזניות סנהזייר וcaseים . לפי מה שהבנתי , המכס עלה על החבילה. האם ניתן לברר דרך הרשת , כמה יעלה לשחרר את החבילה ? חיפשתי בגוגל , ולא מצאתי כלום . מישהו יכול לעזור לי בנושא? תודה , אסף.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום שלום. כמו ת'רד הגיטרות שהיה פה לא מזמן, החלטתי לפתוח ת'רד לבאסיסטים שיש פה, לראות מי מנגן. לנושא העיקרי- אני מתחיל ללמוד, והתקציב שלי הוא בערך 1.5K. בעקרון בחלילית הבאסים לא שווים ממש לפי דעתי, אבל בכלי זמר (http://www.kley-zemer.co.il/category/ibanez-bass_page) דווקא תפסתי עין על שלושה של איבנז (IBANEZ GSR-200 ו- IBANEZ RD-300 שאלו ההתלבטות שלי, וIBANEZ SRX300 שאולי אני אוכל להשיג בפחות מ1.5K). בעקרון אמרו לי שאם אני יכול להשיג את הSRX300 כדאי לקחת אותו, אבל אני לא רוצה להתקע על הצליל המטאליסטי והכבד שלו, כי אולי אני גם ארצה לנסות פאנק (הסגנון העיקרי שאני מתכוון לנגן הוא רוק אלטרנטיב\פרוגרסיב, רוק בכללי). כן, ברור לי שאני אצטרך ללכת ולבדוק כל אחד, אבל אם למישהו…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נתונה הפונקציה y=a/x-4a/x+b A ו-B פרמטרים חיוביים לישר y=k אין אף נקודה משותפת עם גרף הפונקציה בתחום 11>קיי>3 חשב את A ו-B[br]פורסם בתאריך: 27.01.2008 בשעה 13:10:30 מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
מחר אני כנראה הולך למשרד רישוי ואני צריך לברר אם בשרד הרישוי ניתן לברר אן האוטו משועבד, אם יש על האוטו הלוואה,אם יש חובות או קנסות. רציתי לדעת אם לכל הנ"ל אני אקבל תשובה במשרד הרישוי כשאני אגיע עם האיש שאני קונה ממנו את הרכב, או שאני צריך למקום אחרי בשביל לברר את כל הדברים הללו?
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
אז ככה מי מעשן ? ואם כן אז מה אתם מעשנים ? כמה ?(הכוונה לכמות ביום) וכמה זמן אתם מעשנים? אז נתחיל איתי .. מעשן , l&m אדום , מעשן 7 שנים ,קופסא ליום . ואל תתחילו עם כל הקטע של זה לא בריא וזה דוחה . אני מאמין שאנשים שנימצאים פה הם בוגרים ומבינים זאת בעצמם .
-
- 85 תגובות
- 12.5k צפיות
-
-
כבר יותר משבוע שיש לי הודעה פרטית כל פעם שאני נכנס לאתר צצה תיבה שמציעה לי לקרוא את ההודעה בחלון חדש, אני מאשר, ואני רואה רק הודעות חדשות ניסיתי למחוק קוקיז ניסיתי בפיירפוקס, ואני לא יכול לראות את ההודעה החדשה המסתורית. עזרה מישהו?
-
- 2 תגובות
- 514 צפיות
-
-
הגעתי כבר לפרק 73 ואני מתקדם טוב אבל הפילרים הרבה פחות טובים מהעלילה אז אני רוצה לפחות לדעת מתי הסבל יגמר -למרות שאני יצפה בכל הפרקים
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי אקנה מלפני בערך 3-4 שנים, ועכשיו אני במצב שזה לא כזה נורא אבל כל הזמן יש לי עוד פצעים וזה פשוט גם אם אין הרבה לא נראה שזה עומד להיגמר בזמן הקרוב... במהלך הזמן הזה שמעתי מיליון ואחת דעות לגבי מה מותר, מה טוב, מה לא טוב... כרגע אני שוטף פנים לפחות 3 פעמים ביום, נזהר לא לאכול שום דבר שקשור לשוקולד או גבינה צהובה (כבר שנה וחצי לא אכלתי פיצה!!!)... בקיצור אני מאוד שומר. היום קראתי בעיתון שעדיין לא מצאו כל קשר בין כל החטיפים והשוקולדים לבין האקנה, ושיותר מפעמיים ביום לא טוב לשטוף פנים. עכשיו אני שואל - WTF????? יש כאלה שאומרים שזה אסור, כאלה שאומרים שזה מותר, ואם זה באמת לא מזיק אז בזבזתי שנתיים של לאכול שוקולדים ופוצות בלי שזה יפריע לי בכלל!!! מה שכן ומצאו מזה…
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית אזעקה כבר הרבה זמן שאני רוצה לתכנת אותה מחדש כי אני לא יודע מה הסיסמא שלה עכשיו.. הדגם הוא: AV-GAD EasyLoader AV-701 אשמח אם מישהו ימצא לי מדריך איך לתכנת את האזעקה מחדש ולשים איזה קוד שאני רוצה. (משום מה בסטטוס עליה יש מנורה ירוקה אבל ב-alarm לא מופיע כלום וגם אף פעם לא הופעלה האזעקה בבית.. אני כבר גר פה 8 שנים) תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בבית שני פוסטרים של הצייר Luis Royo פוסטרים מדהימים. סרקתי את כל האינט' ולא מצאתי תמונות כאלה (את הצייר מצאתי ואת התמונות שלו, אבל בינהן אין עוד כאלה תמונות) אולי מישהו מכיר צייר עם סגנון דומה לזה של Luis Royo? אולי למישהו בבית יש תמונות/פוסטרים עם אותו סגנון ויודע את הצייר? שני הפוסטרים שיש לי בבית:
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה בסך הכל שאלתי? בסך הכל ביקשתי המלצה לרכישת חלקים למחשב שברשותי, שלחתי את מפרט והסברתי במפורש מה אני מעוניין לעשות, אבל כנראה שכל החברים פה אינם אלא חברים של עצמם ואינם באמת מעוניינים לעזור, כל היום אתם מקשקשים בינכם על מה זה קנה ומה ההוא קנה ולמי יש יותר טוב, אבל כשמישהו חדש מבקש לקבל עזרה לגבי משהו שכנראה יותר קטן משלכם, כולכם פשוט עוברים הלאה ומתעלמים, חוץ מלקבל איומים ואזהרות! ולא שלא היה זמן לענות 144 צפיות!!!!!! אז שוב, תודה רבה לכולכם, "עזרתם" לי מאוד בדבר אחד זה בטוח להבין מאיזה אתר אני לא אקבל שום התייחסות. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=317260.0
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני בן 16.5 אומנם אני מתחיל להתעניין בצבא, ובעל רצון גדול להתגייס ליחידה מיוחדת הבעיה הכי גדולה שלי, זה שיש לי משקפיים (בעין שמואל יש לי ראיה 1- ובעין השניה 1.5- ) הכושר הגופני שלי הוא מעולה. אבל רציתי לדעת אם אפשר להתגייס ליחידות מיוחדות (מטכ"ל, שייטת וכ'ו) שיש לך משקפיים? בגלל שאחותי אמרה לי שלשייטת אני לא יוכל להתגייס, בגלל שאוטמתית נפלסים עם יש משקפיים למרות שנרשמתי לגיבוש צלילה... תודה רבה נ.ב. הראיה שלי לקרוב די טובה, אני צריך את המשקפיים רק למיקוד (טלוויזיה, קריאה )ץ
-
- 25 תגובות
- 14.9k צפיות
-


