כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שגיא גם השנה משחקים ברדוף אחר החוטא באיילון?
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
מכירים את המקומות עבודה בהם יש מקרר משותף ובו המזון של כלל העובדים? מכירים את זה שמידי פעם נעלמים משם דברים באורח פלא ובלי שאף אחד לוקח אותם (בציניות כמובן)? הנה הפיתרון! http://www.skforlee.com/independent_work/lunch_bag.html
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הגעתי ל: sin(180-2a) = 1.5*sin(a) איך אני מוצא את הזווית a?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חיפשתי משהו מעניין זה הדבר היחידי שמצאתי: http://www.sciencescotland.org/register_thankyou.aspx יודעים איך אני מוצא עוד? במגוון תחומים..
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
כרגיל משעמם ואין מה לעשות..אז סתם משחק the witcher ושותה אקסלים כמו מטורף יש לי הרגשה כאילו שאני מסוגל כל היום D: נ.ב
-
- 29 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
ASUS Rampage Formula Logitech Z-5500 Enermax MODU82+ 625w OCZ DDR2 PC2-8500 Platinum 2GB Edition אם כן,אז מאיפה נקנה ובאיזה מחיר? הרי כולם כאן מפזרים מפרטים לקניה עם לוחות מסוצצים ספקים רמקולים זכרונות.... אבל בפועל אלו חלקים שבכלל לא קיימים בחנויות בארץ. אז אם מישהו רכש בעבר,אני רוצה לעשות סקר קטן מכיוון שאני צריך את ה חומרה המצויינת כאן.
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
תודה מראש :] (לא למדנו עוד משפטי דמיון במעגל, אם יש [ויש לי הרגשה שיש], רק הארבעה (?) הרגילים) עריכה: לא משנה, נפתר D: תודה אם הספקתם לנסות בכל מקרה ^^
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו כבר הספיק לראות??? ראיתי את הראשון (Zeitgeist, The Movie), ולדעתי החדש אפילו יותר מעניין (מדכא)... לינק: http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912 כמובן שניתן להוריד אותו מהרבה מקומות נוספים (תירגעו זה לא copyright אלא רישיון CC למי שמכיר ולכן לא WAREZ) אם מישהו ראה ורוצה לדון בנושא אני אשמח, אולי יהיה לי מה לתרום (סטודנט למשפטים וראיית חשבון) אני אישית ראיתי אתמול בלילה ונכנסתי מזה לדיכאון חבל"ז... לינק גם ל Zeitgeist, The Movie למי שרוצה להתעדכן: http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197 גלעד
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
האם מקובל לשלם שם ביורו או שיש מצב שאני אפילו אעלה על האוטובוס הציבורי ויורידו אותי אם אין לי לירה קפריסאית באמתחתי ? ;D והאם הם ממירים (בהנחה שהרוב שם נקוב בלירות) בשער הוגן וקרוב לפחות ליציג ליורו כאשר אתה קונה ביורו בחנות ? תודה !!
-
- 7 תגובות
- 793 צפיות
-
-
כמו שרשום למעלה כמה פרקים יש בעונה הראשונה וכמה בשניה ?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
זה המקום לספר את כול הפדיחות הכי ביזאריות מוזרות מצחיקות ולא נעימות שקרו לכם.. אנא לא להגיב בסגנון , סבתא שלי תפסה אותי עושה סקס או נפלתי ממדרגות .... תנו פפש פירוט שהיהי קיצ'י ומצחיק ד''א , כן ! סבתא שלי תפסה אותי הייה סמיכה עליי והיא שאלה אם אנחנו רוצים לשתות משהו אני כמובן אמרתי :סבתא?בייייייייייי
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
כל מי שלא צם ורוצה "לרדת" על המגיבים בת'ראד הזה: אתה לא רצוי פה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי עבודה שבה נשאלות השאלות: 1.___________ AC stands for 2. As a peson interested in Nikola Tesla, on visiting NEW YORK which places/sites would you visit? what would you find at each? בבקשה תעזרו לי לענות על השאלות [glow=red,2,300](באנגלית)[/glow] כי חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום דבר על האתרים בניו יורק שמזכירים את טסלה ולא את הייעוד של הAC אני צריך את זה דחוף לפני יום כיפור... :please:
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איפה מוצאים מורה טוב לגיטרה? (יש איזה אתר? או משהו כזה?) רועי
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מצאתי אחד חינמי ואני רוצה להוריד אותו, אבל אני מקבל שגיאה שאני צריך ליהיות בארה"ב כדי להוריד... ניסיתי עם כמה פרוקסים לארה"ב, אבל לא הלך... מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
איפה אני יכול לקנות זרוע ברקן לטלויזיה 21 אינצ' וDVD , חנות באיזור המרכז , יותר לכיוון רמת גן תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 965 צפיות
-
-
אלה הזולים ביותר מתוך זאפ.. מישהו מכיר ויכול להמליץ? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 727 צפיות
-
-
לא יודע אם יצא לכם ליראות או לא http://www.youtube.com/watch?v=Jag7oTemldY
-
- 9 תגובות
- 993 צפיות
-
-
Mio&Rio PCpocket אני מתכנן לקנות PDA במחיר לא קטן ולא הייתי רוצה לטעות. תודה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ת'רד המלצות לשירים ישראלים לתפארת מדינת ישראל! היי חבר'ה שמתי לב בזמן האחרון שיש לי דיי בורות במוזיקה ישראלית, ואחרי הכול זה לא שאני לא אוהב שירים בעברית ואפילו נהנה מהם מאוד ברדיו או במסיבות ושאר אירועים ... (נותן מעיין אווירה שונה משירים לועזיים...) אז רציתי לקבל ממכם המלצות לשירים ישראלים מהתקופה האחרונה כולמר עד 3 שנים פחות או יותר (את הקלסיקות אני כבר מכיר) יותר בכיוון של שירים רגועים אבל גם קצביים יתקבלו בברכה. נ.ב לא מוזיקה מזרחית-דיכאונית (אלה אם זה ממש מצחיק ;D) תודה
-
- 19 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
איך משלמים אם מבצעים הזמנה מהאינטרנט ? כשהמחשב מוכן או ביום ההזמנה? אם זה ביום ההזמנה וזה דרך האינטרנט אז משלמים ע"י העברה בנקאית ?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-


