כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יום 1 - היום חגגנו את יום הנישואין ה-25 שלנו, לא שיש מה לחגוג. כשהגיע הזמן 'לממש את הנישואין', הוא נעל את עצמו בשירותים ובכה... יום 2 - הנישואים שלנו בבעיה. לאישה יש צרכים. אתמול ראיתי תמונה של פסל דוד (!) והתחלתי לבכות... יום 3 - קרה נס! יש תרופה חדשה בשוק שתפתור את ה'בעיה' שלו. קוראים לה וויאגרה. אמרתי לו שאם ייקח וויאגרה, הכל יחזור להיות כמו ביום נישואינו. החלפתי לו את הפרוזאק בוויאגרה, בתקווה שזה ירים לו עוד משהו חוץ ממצב הרוח... יום 4 - כמה נפלא!!! יום 5 - כמה שהחיים נפלאים, אבל קצת קשה לי לכתוב כשהוא עושה את זה. יום 6 - אני חושבת שהוא לקח יותר מדי בסוף השבוע. אתמול, במקום לכסח את הדשא, הוא שיחק עם החבר החדש שלו... וגם מתחיל לכאוב לי קצת למטה…
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תגידו אמא שלי טסה לחו"ל ולא חוזרת יותר נישארתי אם אבא שלי החורג... ואני מתכוון אוטוטו להיכנס לקבע האם יש סיכוי אני אקבל לשנה הראשונה חייל בודד...
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
-
-
http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=47823
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היום הלכתי לאסוף את המחשב החדש שלי מהחנות של נעה מחשבים בנשר. המחשב, חתיכות מתכת, פלסטיק ועוד מיני חומרים בשווי כולל של 7 אלף, חיכה לי כמו טטלה בחנות. עד כאן הכל טוב ויפה... דבר ראשון שנוחת עליי הוא שהמוכר שבא לקבל ממני את התשלום אומר לי שהוא לא רואה ששילמתי מקדמה על סך 200 שקלים, מקדמה ששילמתי עוד באותו היום של ההזמנה. הוא "החליק" את זה, ואמר שהוא ייבדוק את זה שוב. אז פה הוא יצא סבבה. אחורי זה, כשהלכתי לקחת את המוצרים, למרות שאני מאמין ובוטח בנעה מחשבים, בדקתי את כל המוצרים לראות אם לא הושתל להם שם מישהו מדייבולי (שם שהמצאתי כרגע, כל קשר בינו לבין שם אחר שנשמע דומה הינו מקרי בהחלט). בעודי מתבונן ומהנהן עם הראש קרתה לי התקלה, שמא נקרא לזה קריסה, של הוינדוס, עוד אפילו…
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר שאלות: 1. האם ניתן לרכוש רהיטים ומוצרי חשמל באמצעות PAYPAL ו-ALERTPAY? - הכוונה לסכומים די גבוהים של 3500$ + (אם כן, אילו חנויות תומכות בזה?) 2. האם ניתן להעביר לחשבון בנק ישראלי כספים מ-PAYPAL ו-ALERTPAY? האם מישהו התנסה בכך? (ושוב, הכוונה לסכומים גבוהים) 3. אם הסעיף שלמעלה לא אפשרי, שמעתי שניתן לפתוח חשבון בנק בחו"ל, להעביר אליו את הכסף ולקבל כרטיס אשראי בינלאומי שבו ניתן להשתמש בארץ, כיצד התהליך מתבצע, ומה עלי לעשות? (והבנתי שזה עובד רק על PAYPAL) 4. האם ALERTPAY שולחים צ'קים לארץ? אם כן, כמה זמן לוקח לצ'ק להגיע? אם יש למישהו פה נסיון בעניינים האלו? אם כן, אשמח לתשובות.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מהם פלאפון ביום ראשון למישהו יש ניסיון איתם ? http://www.tikcom.co.il/
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
לא מעט אנשים קנו מהם .. גם אני קניתי איזה הרדיסק מהם אבל טיבה של חנות נמדדת כאשר רוצים לממש אחריות . מישהו מימש אחריות ויכול לשתף אותנו ? או שקיבל מוצר תקול , וביקש מהם להחליף . או כל דבר שקשור לשירות אשמח לשמוע כל חוות דעת ממקור ראשון . שבת שלום וגמר חתימה טובה
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה בקשר לכתבה הבאה בכתבה כתוב ככה: "חברת לוג'יטק העולמית עורכת שני מחזורי השקה גדולים בשנה, השקת החורף במרץ והשקת הקיץ באוגוסט, כשבין לבין יש השקות מוצרים נוספות, למוצרים בודדים." [פסקה ראשונה שורה 2 לפני הסוף] ואז מציגים את החידושים שהולכים להיות מוצגים. השאלה היא האם כל מה שהציגו שם בכתבה זה הדברים שהולכים לצאת בקרוב או שיצאו גם מוצרים שלא מופיעים שם? כן,בטח עכשיו תגידו הינה עוד שאלה מטומטמת ומלא שטויות אבל תעשו טובה אם מישהו יודע שיענה, תודה
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום מישהו יודע מה הסיסמא לביוס שלהם ? זה IBM THINKCENTRE אבל לא מצאתי מה הסיסמא או איך פורצים אותו ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, במסגרת העבודת גמר שלי לתואר ראשון אני כותב מאמר על מערכת הבריאות בישראל, ניסיתי למצוא נתונים על כמות תביעות בנושא רשלנות רפואית בישראל (כמות בלבד ללא חלוקה לנושאי תביעה) בשנת 1997-8, בנוסף כמות תביעות בנושא רשלנות רפואית בישראל בשנת 2007. עד עכשיו העלתי חרס בידי, אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר או מאמר עם נתונים מסוג זה. (אגב, חיפשתי באתר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ובאתר של לשכת עורכי הדין, וכמובן בגוגל). תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
בדיוק כמו אותו פרק בסיינפלד גם IQPC כנראה לא יודעים מה ההגדרה של "הזמנה" בסוף השבוע שעבר ביצעתי הזמנה דרך האתר למארז CM 690 (אפילו פתחתי על זה נושא) אז חיכיתי לאישור הזמנה שלהם (טלפונית וגם דרך האתר) וביום שני אחר הצהריים מתקשרים אליי (אני מזכיר, זה ערב חג) אומרים לי שיהיה אפשר לאסוף אותו רק ביום חמישי או שישי עד 12 עבר ראש השנה וביום חמישי לא הייתה לי אפשרות להגיע לאשדוד אז האבא עשה טובה ונסע בעצמו לאשדוד ביום שישי(היום) הוא מגיע לחנות, והפתעה! המארז שלי נמכר למישהו אחר כי עבר יותר מידי זמן והם הציעו לי 590+משלוח בחינם עד הבית ואמרו שה690 לא יגיע עד החודש הבא (אנחנו ב3 לחודש היום לעזאזל) אז אולי צריך לתקן את ההגדרה של "הרבה זמן"? עברו בדיוק 2 ימי עבודה (אפילו לא 2 שלמים)…
-
- 46 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
סתם רוצה לדעת עוד על היחידה הזו(שהיא די ענקית).
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אם למישהו יש או יודע איפו אפשר להוריד תביאו לי אני צריך ממש דחוף את זה למי שלא הבין אני בונה משחק דומינו במחשב - אני צריך את התמונות של כל קוביית דומינו כדי לעשות את המשחק תודה
-
- 3 תגובות
- 959 צפיות
-
-
האם המקלדת Illuminated Keyboard תגוייר ותכיל גם אותיות בעיברית או שמבאים אתה לארץ רק לשם קישוט המדפים ו"פוזה" של היבואן? מקווה ששאלתי בפורום הנכון, אם לא אז נא להעביר למקום המתאים.
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
יותר דם = יותר חמצן ? והאם בן גוריון סתם סטלן?
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ת'רד המלצות לשירים ישראלים לתפארת מדינת ישראל! היי חבר'ה שמתי לב בזמן האחרון שיש לי דיי בורות במוזיקה ישראלית, ואחרי הכול זה לא שאני לא אוהב שירים בעברית ואפילו נהנה מהם מאוד ברדיו או במסיבות ושאר אירועים ... (נותן מעיין אווירה שונה משירים לועזיים...) אז רציתי לקבל ממכם המלצות לשירים ישראלים מהתקופה האחרונה כולמר עד 3 שנים פחות או יותר (את הקלסיקות אני כבר מכיר) יותר בכיוון של שירים רגועים אבל גם קצביים יתקבלו בברכה. נ.ב לא מוזיקה מזרחית-דיכאונית (אלה אם זה ממש מצחיק ;D) תודה
-
- 19 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
רציתי ללמוד סינית, אבל אין לי זמן, וירדתי מזה. אני מחפש שפה שאוכל ללמוד לבד באמצעות קלטות לדוגמא, חשבתי על צרפתית, אבל אני לא יודע איך זה יעזור לי תכלס.. אני רוצה גרמנית, אבל הבנתי שזאת שפה קשה. אני לא רוצה ללמוד ערבית ורוסית... רעיונות?
-
- 27 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הייי אני יודע שיש כמה אתרים כאלו שאפשר להגדיר למה מה אני אוהב לשמוע כיום והם יבואו לי עם עוד הצעות אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על כמה כאלה בכיוון של רוק אבל לא כבד מידי אם למישהו פה יש המלצות אז הדברים שאני שומע היום זה בעיקר: the killers ill nino breaking benjamin the calling three door down the proclaimers (אני יודע שהסגנון לא ממש קשור אבל הסקוטים האלה מדהימים! :) ) תודה
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
לכל דף בפורומים לוקח יותר מדי זמן לעלות גם אצלכם? [בב"ל + הוט, 5Mb/512kb]
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מישהו יודע עם אתר שמפרסם קישורים ותכנים להורדה באתר עצמו אך הקישורים לא נמצאים על השרת שלהם אז הוא נחשב לחוקי? כלומר למי שלא הבין, נגיד שאני פותח אתר להורדות משחקים וכו' בהורדות ישירות/אימיול והקישורים שאני מפרסם הם לא על האתר שלי אלא על שרתים כמו RS וFF ,האם האתר שלי חוקי למהדרין ולא יהיה סכנה לעסק עם בתי משפט בעתיד?
-
- 6 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש סרטים וסדרות שצולמו בשיטת תמונה-אחר-תמונה, כמו סדרות של פלסטלינה עם הארנב הזה וגם סאות'פארק. אם למישהו יש ידע בנושא או שהוא אפילו מקצוען בזה, אני אשמח לחוות דעת ולהמלצות מה לקחת בחשבון כי אני מתכנן להשתמש בשיטה הזו. אני אשמח לקבל חוות דעת נוספות בנושא.
-
- 17 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
באתר שלהם כתוב שאם אמצא פרסום של מוצר יותר זול מאצלהם, הם ימכרו לי במחיר שמצאתי. יש מוצר מסויים שאני רוצה לקנות, ומצאתי חנות שמוכרת אותו ביותר זול. מישהו ניסה לבוא אליהם פעם עם המודעה ולנסות להוריד להם את המחיר?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אנשים יקרים, אם אתם מחפשים כלב\חתול, או מכירים מישהו שמחפש, אתם מוזמנים מחר ליום אימוץ בכלבייה העירונית ת"א, רחוב שי עגנון 1, פינת אבן גבירול מול מתחם רידינג, ת"א. 10:00-14:00 , 3.10.08 כלבים וחתולים רבים מחכים לבית חם, החורף מגיע.. *החניה ללא תשלום *צפו בסרטון: *פרטים נוספים באתר: http://homedog.co.il ותודה ל-HWZ על האישור לפרסום האירוע! שנה טובה לכולם [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
חשבתי אולי לעשות ורציתי לדעת על החברות השונות שמציאות את השרות הזה..
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-


