IQPC-אני לא חושב שאתם יודעים מה הכוונה ב"הזמנה" - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC-אני לא חושב שאתם יודעים מה הכוונה ב"הזמנה"


TheReaper

Recommended Posts

בדיוק כמו אותו פרק בסיינפלד גם IQPC כנראה לא יודעים מה ההגדרה של "הזמנה"

בסוף השבוע שעבר ביצעתי הזמנה דרך האתר למארז CM 690 (אפילו פתחתי על זה נושא)

אז חיכיתי לאישור הזמנה שלהם (טלפונית וגם דרך האתר)

וביום שני אחר הצהריים מתקשרים אליי (אני מזכיר, זה ערב חג) אומרים לי שיהיה אפשר לאסוף אותו רק ביום חמישי או שישי עד 12

עבר ראש השנה וביום חמישי לא הייתה לי אפשרות להגיע לאשדוד

אז האבא עשה טובה ונסע בעצמו לאשדוד ביום שישי(היום)

הוא מגיע לחנות, והפתעה! המארז שלי נמכר למישהו אחר כי עבר יותר מידי זמן

והם הציעו לי 590+משלוח בחינם עד הבית ואמרו שה690 לא יגיע עד החודש הבא (אנחנו ב3 לחודש היום לעזאזל)

אז אולי צריך לתקן את ההגדרה של "הרבה זמן"?

עברו בדיוק 2 ימי עבודה (אפילו לא 2 שלמים) מאז ההודעה... ועכשיו אני צריך לחכות חודש שלם בשביל להשיג את המארז?

אז לא, אני לא מחכה חודש... אני קונה את המארז ביום ראשון מKSP בראשון כי אני לא צריך אחריות על המארז והמחיר שלהם אפילו נמוך ב10 שקל מIQPC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

S:

לא טיפוסי לשמוע דברים כאלו, אבל.... wtf

יומיים עבודה והעלימו אותו? x_X

אגב, בלי שום קשר למקרה שלך- אני ממליץ לך לקחת את ה 590 בכל מקרה. הרבה יותר מוצלח מה 690 לדעתי, ה 690 מגעיל למדי X:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, מסתבר שמי שהיה בחנות באותו הזמן היה המנכ"ל בעצמו-מנשה פרץ

מקרה מצער, באמת לא יפה מצידם.

הרי שילמת על המוצר כבר, זה לא נותן להם זכות למכור אותו למישהו אחר ולגרום לך לחכות חודש.

אני הייתי בודק אפשרות לתביעה קטנה, במיוחד שוב כי שילמת עליו כבר והוא רק חיכה שתבוא לאסוף אותו.

וזה שהם בחרו להתמקם בסוף העולם הם צריכים להתחשב בכך שלא לכולם יש זמן להשקיע כמה שעות בלהגיע אליהם.

בכל אופן, התגובה שרציתי לכתוב היא -

" מנכ"ל " ?? זו כולה חנות מחשבים, מה כל אחד שפותח עסק נהיה מנכ"ל? :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל אופן, התגובה שרציתי לכתוב היא -

" מנכ"ל " ?? זו כולה חנות מחשבים, מה כל אחד שפותח עסק נהיה מנכ"ל? :lol:

אם מדובר בחנות אחת, ואדם מסוים הוא הבכיר ביותר בה- אז כן, הוא מנכ"ל.

אתה גם יכול לפתוח דוכן לימונדה ברחוב שאתה העובד היחיד בו, כל עוד זה עסק רשום, ואתה המנהל הכללי שלו- אתה המנכ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שילמתי על זה

זה אמור להיות איסוף עצמי+תשלום במזומן

אבל זה עדיין לא נותן לגיטימציה למכור את המארז

אני באמת לא יודע מה ההגדרה של "הזמנה" בחנות הזאת !

אבל כל עוד לא שילמת שקל על המארז "ההזמנה" שביצעת שווה בערך לבירור אם אם המוצר קיים במלאי פיזית בחנות !

וכל עוד לא השארת ערבון על המארז אז אין שום סיבה שהוא יחכה לך בחנות כשמישהו בא ושם כסף על השולחן ולקח אותו, הרי אין שום התחייבות שלך כלפי החנות שבאמת תגיע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אתה ממש טועה. אם אתה מזמין מוצר, מסמן שאתה מעוניין באיסוף עצמי ותשלום במקום, מהחנות אומרים לך שהמוצר מחכה לך, אז כשאתה מגיע לחנות אתה מצפה למצוא אותו שם! זה לא שאמרו לו שהמוצר במלאי וכל הקודם זוכה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:hizuk:

כל עוד לא היה קשר טלפוני שהבחור התקשר לחנות או שהחנות התקשרה לבחור וההזמנה אושרה אז באמת אי אפשר לבוא בתלונות, אבל ברגע שאמרו לו שהמארז מחכה לו ושהוא יכול לבוא בחמישי או שישי, זה ממש חוצפה למכור את המארז למישהו אחר ואפילו לא להודיע ללקוח שהוא צריך לחכות

המארז הזה נפוץ, יש חנויות אחרות (כמו KSP שאמרת למרות שאני לא בעד לתת פרנסה לחברה הזאת בגלל הצורה שהם מתייחסים ללקוחות ולאחריות-שירות) שיש להם את המארז במלאי ואתה יכול לבוא לקחת או לקבל עד הבית עם משלוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני באמת לא יודע מה ההגדרה של "הזמנה" בחנות הזאת !

אבל כל עוד לא שילמת שקל על המארז "ההזמנה" שביצעת שווה בערך לבירור אם אם המוצר קיים במלאי פיזית בחנות !

וכל עוד לא השארת ערבון על המארז אז אין שום סיבה שהוא יחכה לך בחנות כשמישהו בא ושם כסף על השולחן ולקח אותו, הרי אין שום התחייבות שלך כלפי החנות שבאמת תגיע!

בולשיט, בכל חנות במדינה הזו אתה יכול לבצע הזמנה לפני שאתה משלם, וברגע שביצעת- המוצר מוסר מיידית מהמלאי. ככה אני תמיד עושה, כי אני משלם מזומן.

בד"כ שההזמנה יקרה מבקשים לקחת מקדמה של 10%, ומבחינתי זה הוגן לחלוטין, אבל לא זה הנושא. (ולא, 300-400 שקל לא נחשב "יקר", אני מדבר על סכומים מעל 1000)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת, שמעציב מאוד לקרוא את הפוסט הזה. IQPC דווקא מהמוצלחים יותר כיום ברמת השירות.

קשה למצוא חנויות בישראל עם רמת שירות נאותה.

המקרה שמתואר בפוסט הוא חמור ביותר - המינימום שיכלו לעשות זה ליצור קשר ולוודא אם אתה מגיע או לא.. !!

אני קניתי ב-IQPC את המחשב האחרון שלי (בסביבות מאי), וקיבלתי שירות מצוין (למרות שבפועל יצא שגבו ממני 25 ש"ח יותר ממה שסוכם, אבל בקטנה).

ביום שישי האחרון התקשרתי למנחם ב- 9:00, וביררתי זמינות של מספר רכיבים שרציתי לקנות (בסכום של כאלף ש"ח ויותר, לא הזמנה קטנה) - השארתי טלפון והוא הבטיח ליצור קשר תוך שעה. עברה השעה עשר, וגם אחת עשרה, אין צלצול. בפועל גם לא יכולתי להגיע לאשדוד באותו יום, אז גם לא התקשרתי לברר - אבל חבל.

זה מצטרף למקרה מאכזב נוסף בו המלצתי לחברה טובה לרכוש לאחיה מחשב שלם מהם. בניתי לה מפרט, והיא הזמינה אותו בשלמותו מ-IQPC, לרבות הרכבה והתקנת מעה"פ .

המחשב הגיע אליה במשלוח, וכשניסתה להדליק אותו קיבלה הודעת No System Installed. הנחיתי אותה בטלפון איך לפתוח את המחשב, ובירור קצר הראה שהדיסק הקשיח מנותק מספק הכוח.. נו באמת!!

אני מקווה שזה לא סימן לנפילה בחנות מצוינת זאת, אלא צירוף מקרים אומלל שלא יחזור על עצמו...

מישל, נציג החנות פה בפורום - אם אתה קורא, אנא העבר מסר למנחם, חבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...