עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by TaMiRn2,

    יש לי גיטרה עם גשר צף והיא טיפה ישנה ולא עברה סט אפ כבר 6 שנים... עכשיו אני לא כל כך מנוסה ורציתי לדעת כמה זה בערך אמור לעלות... היו חברים שאמרו לי 150 שקל והיו שאמרו 400 שקל... אני צריך לדעת פחות או יותר כדי שלא יעבדו עליי וגם היה איזה אחד שהציע לי לעשות סט אפ אבל הוא צריך שאני אקנה מיתרים... אומרים שהוא טוב... כמה זה בערך אמור להוריד לי מהמחיר?

    • 9 תגובות
    • 4.3k צפיות
  2. Started by Born2Kill,

    http://www.crayonphysics.com/index.html אתה צריך לצייר "גשרים" וכו'.... על מנת שהעיגול האדום ייגיע לכוכב. ניתן להוריד באתר הזה רק את הדמו.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. שלום לכולם, אני טכנאי/חנות מחשבים קטנה, עצמאי, עוסק מורשה. לאחר שסיימתי את הלימודים, עובד מעל ל-3 שנים במעבדה בבית ובאתרי לקוחות. בגדול אני בד"כ עובד מול איסטרוניקס, טק דטה, מורלוי, תגה מגם, ויז'ואל, צג עליתה ואחרים.... אלו יבואנים שמייבאים לרוב סחורה רגילה ולא מה שמעבר... הבעיה צצה כאשר מעת לעת לקוחות המעוניינים במחשבים שהם פשוט...שקטים לגמרי או "מיוחדים". הדגש הוא על שקט לגמרי כברירת מחדל. ספק כח שקט, מאווררים שקטים, מארזים איכותיים. (אין לי טענות על רעש מהמאווררים שבאים עם מעבדי ה45 ננו) אשמח להמלצות מקולגות בתחום על יבואנים שמתמחים בתחום הנ"ל ושמוכרים ספציפית את מה שציינתי ו...כמובן שקהל היעד שלהם הוא דילרים בלבד, משמע חנויות וטכנאים. כמו כן אשמח להמלצות על מארזים/ס…

    • 0 תגובות
    • 998 צפיות
  4. Started by shuy,

    http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=609177&sid=127

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  5. Started by idofr,

    היי שלום לכולם קיבלתי את המחשב השין של סבא במטרה למכור אותו בתיקווה להרוויח כמה שקלים למישהו יש מושג כמה בערך שווה מחשב פנטיום 4 1.8 עם 1 גיגה של ddr 3200. לוח של אינטל (אני לא ממש זוכר איזה) עם כרטיס מסך OB בלי הארד-דיסק ובלי כוננים (חוץ מפלופי) תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    פעם ראיתי חתימות של אנשים שכתוב "XX ימים עד היום הולדת ה-XX" או "XX עד קבלת הרישיון". כאשר זה מופיע על ציר תהליך שכזה... מה כתובת האתר? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 786 צפיות
  7. נחשפתי היום לוירוס, גם באזור הפנים. יש לי כמה פצעי בגרות בודדים והשפתיים שלי יבשות, והבנתי שכך עובר הוירוס לגוף. האם אפשר למנוע את ההדבקות? הבנתי שאי אפשר לרפא, אבל אם אני אקח אנטיביוטיקה האם זה יעזור?

    • 19 תגובות
    • 4.4k צפיות
  8. שלום לכולם ניסיתי את כל האפשריות קניתי עוד טלפון לא עזר , יש הפרעות שאני מתקרב לחדר שלי... יש שם ראוטר אלחוטי ומחשב ... זהו ולפעמים יש הפרעות בסלון לא יודע למה זה ... הטלפון : Apx 7000IL Uniden עובד בתדר 1.8 והראוטר 2.4......... מה אפשר לעשות עם זה ?? תודה

    • 9 תגובות
    • 909 צפיות
  9. יש לי ערמה מפוצצת של דיסקים של חברות שאבא שלי עבד איתם וצריך עכשיו להעיף הכל ואי אפשר סתם ככה ליזרוק איך אפשר להרוס אותם בקלות איזה חומר יכול להרוס שיהיה אפשר להיות רגוע שהכל נעלם

    • 62 תגובות
    • 12.5k צפיות
  10. Started by marlboro,

    האם כל מכשיר חשמלי נטען צריך הטענה ראשונה ארוכה או שזה תלוי בסוג הסוללה

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  11. כפי שאתם יכולים לראות האדם הזה- JORDAN RUDESS , מחזיק איזה משהו מוזר כזה משום מה זה נראה לי מוכר , לא מצליח להיזכר אשמח אם תעזרו

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by M.o.D,

    אלן אני מחפש תמונות ברצולוציה ממש גבוהה , 5000 על 3500 פלוס מינוס , מי שהוא מכיר אתרים לגדלים כאלה?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by ORrrr,

    http://www.youtube.com/watch?v=u_iRSsDmEAI&feature=related :errrr:

    • 73 תגובות
    • 8.3k צפיות
  14. Started by 3d7,

    תגידו, איפה אני יכול למצוא רקעים ברזולוצייה גבוהה של ההפצצות של צה"ל בעזה? אני מחפש רקעים של עזה המופצצת עם פיצוצים ותמרות עשן, כמו שיש ברקעים בחדשות. למישהו יש משהו?

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. נניח שאני רוצה להתקבל לעבודה כלשהי ויש לי תואר ראשון במדעי המחשב עם ציונים דיי טובים האם המעסיק יסתכל לי על תעודת הבגרות בכלל? ואם כן, עד כמה זה ישנה? עכשיו נניח גם שהייתי בגאמא בצבא בנוסף לכל אני צריך תעודת בגרות? אני מניח שזה לא בהכרח אותו דבר בכל מקום, אבל בכל מקרה אם מישהו עונה אשמח גם לביסוס כלשהו תודה!

    • 29 תגובות
    • 4.9k צפיות
  16. Started by Vaz,

    אני מנסה להוריד כמה ימים קבצים מ megaupload מוריד לי על 5 קיי..? לכולם זה ככה ?

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    מה הרשימה שלכם? שלי שליחות קטלנית 2 בלק הוק דאון המסור 1-4 הנוסע השמיני 1-3 גלדיאטור בטמן מתחיל/האביר האפל הטורף 1-2 שתיקת הכבשים 1-4 יש עוד כמה כבר אזכר

    • 60 תגובות
    • 6k צפיות
  18. Started by the red dragon,

    אני מנסה להיכנס לYOUTUBE אבל זה לא נכנס זה טוען את האתר ולא נכנס, ניסיתי בשני הדפדפנים FIREFOX וEXPLORER בשניהם אותה בעיה מישהו אולי יודע מה הבעיה?

  19. Started by JohnnyBravo,

    סתם רציתי לדעת אם משהו בדק פעם מערכות של מקינטוש מבחינת ביצועים ומשחקים. למרות שלא נראה לי שיש הבדל,או שיש?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3654833,00.html כל תושבי הדרום, טווח של 40km, יקבלו 10 נקודות תוספת לציון, בנוסף להארכת זמן. מתאים רצח ;D

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  21. Started by shmelo,

    http://www.youtube.com/watch?v=aQZ8fmuBalI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wINZ8jcbMfU&feature=related

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. אני זוכר ששמעתי שב 2009 ייכנס חוק שיאסור על חברות לחייב לקוחות. זאת אומרת אין דבר כזה "תתחבר אלינו בסכום כך וכך והתחייבות לשלוש שנים/שנתיים/שנה" לגבי כל מה שהשתנה בסלולר אני יודע, אבל מה עם שאר החברות? בעיקר מעניין אותי איך זה עובד עם ספקיות אינטרנט. עדיין יכולים לחייב אותי כאוות נפשם?

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  23. http://elyon1.court.gov.il/files/08/280/111/s02/08111280.s02.htm אם מישהו יוכל למצוא את כתב העתירה המלא, אני אשמח.

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות
  24. תשארו בבית ביום הזה!!! ותפיצו הלאה: http://www.shvita_gilad.coo.co.il

    • 32 תגובות
    • 4.4k צפיות
  25. Started by J0n1,

    אני רוצה להזמין היום בשעה טובה את האייפוד שאני מצפה לו כ"כ הרבה זמן. ואני צריך לדעת איך זה נראה הכי נורמלי, כבר החלטתי על משפט לחרוט (בערך), אבל אני לא יודע איך לכתוב אותו: האפשרות הראשונה היא ככה: שימו לב לרוק&רול 1. 2. 3. שימו לב גם לLay במקום lay 4. משלכם http://store.apple.com/us/engrave/MB565LL/A?mco=MTcyODEwNg אני יודע שזאת התעסקות בקטנות אבל אני לא יודע איך זה נראה הכי נורמלי. תעזרו לי לבחור

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים