כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
החלטתי שאני חייב לשתף אותכם במה שקרה לי היום בעבודה בעיקר בעקבות ההלם התרבותי שזה כלל שעד עכשיו למען האמת אני בשוק ולא האמנתי שמישהו מסוגל לדבר אלי ככה. אז ככה, אני מלצר בגן אירועים באזור השרון (מקום נחמד מאוד, באמת) והיום הייתה לנו חתונה של זוג מהדרום שבא אלינו בהתראה של הרגע האחרון בגלל המלחמה (הם סגרו על האירוע ממש בתחילת הפסקת האש אז הם כבר היו חייבים לקיים אותו אצלנו). שנגמרה הקבלת פנים וניגשתי לשולחנות שלי (לקראת סוף החופה) ישב שם אדם חובש כיפה בן 25-30 שאיך שהגעתי התחיל לצעוק עלי שהוא חייב סלט רגיל (סלט ערבי - עגבניות, מלפפונים וכל השטויות הרגילות) עכשיו אנחנו מטבח רציני עם מנות איכותיות ואנחנו לא מחזיקים שטויות כאלה שדי מעליבות את השף הפלצן שלנו. הלכתי למארגן …
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
נמכר עקב התנגשות עם הראוטר ... לצערי http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=1950245&SalesCatID=1
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
אני רוצה להביא למישהו ליום הולדת 7 דיסקים עם תוכן כלשהוא. אני רוצה לסדר את זה בצורה יפה, יש לכם רעיונות? חשבתי לקנות 7 קופסאות כמו של משחקי מחשב, או 4 כפולים, ולהדפיס עליהם, אבל זה לא יצא ממש יפה (זה יראה כמו הדיסקים שמוכרים בתחנה מרכזית) יש אפשרות לקנות קייס או משהו ל7/8 דיסקים בדיוק?
-
- 0 תגובות
- 795 צפיות
-
-
שלום, קניתי (יותר נכון קנו לי ) ראפיד שר (COM) ואני פשוט לא מצליח להוריד על יותר מ-60 שיש לי חבילה של 3 מגה אינטרנט. משהו פה ממש מסריח. על Free אני מוריד על המהירות הזאת. מה לעזעזל קורה פה?! תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש עצות כלשהן לטיפול וטיפוח שיער ארוך? (אני רוצה לגדל שיער ארוך)
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
את הראשון לא הצלחתי בשום דרך שניסיתי של אינטגרציה בחלקים את השני פשוט לא הצלחתי
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
-
כל החלקים בני שנה וחצי עם אחריות מ-IQPC. ימכרו באריזה המקורית. מעבד: Intel E2160 + קירור מאד איכותי של Zalman לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3P - מאד איכותי, יסופק עם כל הכבלים + אריזה מקורית זיכרון: G.SKILL 2GB 800MHZ, תיזמונים 4.4.3.5 (גרסה נדירה) + אריזה מקורית כמובן יש גם אחריות. כמה אפשר לבקש?
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
המחירים אצלהם הרבה יותר נמוכים מאשר בסופר פארם,אפריל וכו'... למה זה? הסחורה שלהם בכלל אורגינלית?
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כנסו לאתר הבא: http://www.speakeasy.net/speedtest/ בחרו ב-LOS ANGELES. והעתיקו את התוצאה שקיבלתם (למטה) וכתבו מה החבילה שלכם ודרך איזה ספק ותשתית אתם גולשים. שימו לב לכמה דברים: 1. יש לבחור כולם באותו שרת - LOS ANGELES - כדי שההשוואה תהיה נכונה 2. שאין צריכה של רוחב הפס שלכם בזמן הבדיקה (שלא תהיה ברקע תוכנת שיתוף קבצים, לא להוריד משהו או לטעון אתר בו זמנית וכו') 3. יש לכתוב כמובן באיזה חבילה אתם גולשים אם אתם לא מבצעים את הסעיפים האלו עדיף שלא תשתתפו, כי התוצאות יהיו לא אמינות. למשל: Netvision, Cable, 3Mbps/278kbps Download Speed: 290 kbps (36.3 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 269 kbps (33.6 KB/sec transfer rate)
-
- 30 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שם הקסם: 3 card monte שלום לכולם חברה חייבים ללמוד את הקסם.. יש מדריך ? סרטון ? תשטפו את כולם.. http://il.youtube.com/watch?v=Tbxn26yZqmE
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אז לכול מי שהבגרות שלו בספרות מתקרבת הנה שתפו כאן את דרכי הלמידה שלכם וכן חומרי לימוד online עם דגש על הפואנטות\מוטיבים\דרכי עיצוב ולמה לעזאזל משרד החינוך רצה שנלמד את הסיפור הזה (קרי על מה הוא יכול לשאול) תודה ד"א האם קראתם את הספרים או שזה מיותר ועדיף להתמקד בסיכומים עם נקודות המפתח בכול סיפור?
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=52798 רואים שהוא גיימר. כנראה הוא סוגר את הארון, מדליק רמקולים על פול ווליום (השכנים לא שומעים ), נכנס ל-COD5 ומתחיל להיכנס לאווירה חייה (שטח אש!).
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
...
-
- 4 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום, שמעתי על האתר הזה: http://www.designer777.com/ מחבר, אני רוצה להזמין משם דברים,אבל חושש כי ראיתי שהם משתמשים בווסטרן יוניון להעברת כספים ולפי מה שהבנתי עושים בעזרתם הרבה הונאות.אם יש כאן מישהו שיותר מנוסה בקנייה דרך האינטרנט יוכל לעזור לי להבין מה הולך עם האתר הזה,אודה לו מאוד. תודה מראש,עומר
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
היה פה ת'רד אחד כזה בעבר, הגיע הזמן לעוד אחד ;D מה לדעתכם הפרסומת הטובה ביותר שקיימת כרגע, שמצליחה להעביר מה שהיא מנסה? לדעתי, בלי שום ספק, אלו הפרסומות של Ubisoft למשחק Rayman Raving Rabbids (כל הסדרה.) לדוגמה- תורכם
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בכיתה יא' והחלטתי לעשות פסיכומטרי.. הגעתי למסקנה הזאת אחרי חשיבה והבנה שהבית ספר כבר לא מאתגר אותי בכלל (סיימתי בגרות במתמטיקה בכיתה י' כבר). עכשיו השאלה היא איזה קורס הוא הכי טוב? של איזה חברה? רק קורסים שנמצאים באזור רחובות (עדיף בתוך רחובות אם יש). ועוד שאלה קצת כללית.. נראה לכם שזה מוקדם מדי לעשות פסיכומטרי? או שאין אם זה בעיה?
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בדיוק סיימתי לצפות בשני הפרקים הראשונים של העונה החדשה, ואני חייב לציין שהאכזבה די קשה :-X. הסדרה הולכת בכיוון של נמלטים, סמולוויל וכל סדרה אחרת שנחשבה בהתחלה לאיכותית, ואז החליטו לז**** את האמא שלה במריחה של עונות מיותרות. כבר לא מצפה להמשך הפרקים של "גיבורים" אפילו, כנראה תמשיך באותו קו מטומטם, מריחה מיותרת וסתמית. הסדרה "אבודים" היא הדבר הדפוק הבא.
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
-
היום במזל טוב קיבלתי מחשב חדש איך אני יכול לבדוק אם כל הרכיבים שהזמנתי הם מה שיש לי כרגע במחשב והאם כל המהירויות (הזיכרון RAM וכאלה...) הוא כמו שהיה במפרט שלי? תודה!
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
מה קרה לאתר DX? הוא לא עובד אצלי, אצלכם עובד? http://www.dealextreme.com/
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
היי התחלתי לאחרונה ללמוד גיטרה קלאסית ;D אני לומד עם מורה פרטי (אחלה מורה וגם גר ממש קרוב אליי, מרחק הליכה ממש). והוא מורה רציני שמלמד תווים, שיטות וכו' וכו'. יש לי כמה שאלות רק, קודם כל, זה תמיד כזה קשה בהתחלה?! ??? כלומר, אני מרגיש שהאצבעות שלי (יד שמאל) ממש נקרעות (לא נורא, אבל קצת כואבות אחרי הרבה נגינה). נוסף לכך, מרגיש שלא מצליח לפרוט כמו שצריך, כלומר שצריך ללחוץ E ואז A ואז D נניח, שאצבע אחת עולה על המיתר האחר וכו', לכולם זה ככה בהתחלה? ואיך משתפרים? איך מגיעים למצב שאני מוציא ממש טוב כל צליל מבלי לעלות על המיתרים שליד ועם ללחוץ כמו שצריך עד הסוף? (הרבה פעמים לא לוחץ מספיק ואז גם יוצא צליל לא נקי כזה). גם האחיזה עצמה קצת קשה לי עדיין (כלומר יד שמאל, ולאחוז…
-
- 11 תגובות
- 970 צפיות
-
-
לא ברור לי באיזה דרך לפתור את זה , האם לעשות עץ ? או שפשוט לכפול 0.8 ב 0.75 ? תודה לעונים
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
טוב, מאחר והיה לי זמן פנוי עכשיו עשיתי בדיקה קטנה אני עכשיו במצב כזה הוט - 3 ממירים, חבילת בסיס + 3 חבילות = 269ש"ח תשתית - 1.5/512 = 69ש"ח נטויזיון - 1.5/512 = 72 ש"ח בזק = 50~ש"ח סה"כ = 460 ש"ח אחרי שיחה לנטויזיון והוט יצאתי עם ההצאות הבאות: נטויזיון - חבילת 5/500 במחיר של 59 ש"ח עם חודשיים חינם הוט - חבילת טריפל ל3 שנים עם כל הערוצים, טלפון לייט ו5/500 ב-363 ש"ח סה"כ - 422 ש"ח מה אתם אומרים? שווה את זה או שלהתווכח איתם עוד?
-
- 5 תגובות
- 831 צפיות
-


