עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. 1. למישהו יש מושג מה אמורה להביעה השאלה "מלידה" ? 2. זה בסדר שאני מוחק דברים בטיפקס/מקשקש עם עט על משהו שכתבתי בטעות?

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  2. אני מתבלבל מידי פעם בזכר ונקבה, בעיקר בקטע של המספרים. אני מודע למה נכון ומה לא אבל רק בדיעבד, כאשר אני מדבר בצורה רציפה וזורמת אני לפעמים מתבלבל. אני יודע שאלה טעויות דיי נפוצות אצל המון אנשים אבל האם יש דרך טובה לזכור זאת?

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  3. Started by mc_elad,

    האם הסרט הוא שווה צפיה?? ואם יש לכם איזה סרט אימה טוב שראיתם מהשנים האחרונות בבקשה המליצו..אליו

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. כי יש לי פשוט בסביבות ה4-5 ראשים ואני רוצה לקנות רק 1 חדש מה אני יכול לעשות ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. החברות בדר"כ נותנות שנה אחריות על כ.מסך אבל יצרניות נותנות ואפילו מציינות זאת על האריזה שהם מספקות 3 שנים... אין איזה משהו שכן אומר שהחנויות צריכות לספק אחריות לכל אורך התקופה שהיצרנית אומרת..?

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  6. אני יודע שאפשר להוציא רישום פלילי (הוצאתי ואין לי שום דבר) אבל ראיתי שיש גם טופס שנקרא "אישור בדבר היעדר מרשם פלילי/תיקים תלויים ועומדים" מישהו הוציא את זה פעם? אם קיים איזה שהוא תיק סגור זה מונע את הוצאת הטופס? שאלה שנייה: עולה חדש שעבר את גיל הצבא זכאי לדמי אבטלה ושאר ההטבות להם זכאי מי שסיים צבא או שירות לאומי? התחלמתי ללמוד קצת את הנושא והבנתי שתושב חוזר (אזרח שהיה שנתיים+ בחו"ל וחוזר) זכאי לדמי אבטלה רק שנה אחת או משהו כזה, האם זה פחות ממה שזכאים לו חיילים משוחררים?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by Iko89,

    שלום, יום חמישי לפני יומיים הגעתי לנועה מחשבים במטרה לקנות GTX260 שבימצבע היתברר שאזל המלאי ולכן היתפשרתי ולקחתי 9800GTX+ עם קירור של AC, גרסאת OC, ושקר כלשהו נוסף בעיקרון, זה זה: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=4605 הוא הראה לי במחשב שזה הדגם שאלתי על הנחת מזומן והוא ענה לי "5 אחוז למזומן" המחיר היה 900 ש"ח, פחות 5 אחוז, 855 ש"ח. הוא עשה במחשבון ומילמל 855.. ואז אמר 870 .. הייתי דיי לא בפוקוס באותו זמן אז הוצאתי מהארנק 870 שילמתי ולקחתי את החבילה (דפק לי 15 שקל!) פתחתי את הקופסא וגליתי להפתעתי מס' דברים אלון המידע היא קרוע קצת והופתעתי לגלות שבאופן מוזר, חסר מאוורר .. כלומר, זה לא Accelero Xtreme כמו שמתואר באתר הרישמי של Inno3D ובנועה, זה קירור Twin Tu…

    • 58 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. Started by artyom,

    מאחר ואין ערוץ (רשמי) לאתר חשבתי שאני אפתח אחד, לדעתי יכול להיות נחמד אם יהיה ערוץ שיהיה לחברי הפורום איפה לבוא ולבקש עזרה בנושא כלשהו (למשל בנושא תקלות וכו'), לדבר על הנושאים השונים בפורום או סתם לדבר. מה שאני לא בטוח לגביו זה השרת, אני חושב שהרבה מהאנשים פה גיימרים אז בטח מלא משתמשים בquakenet... אז אני חושב שזה שרת טוב לפתוח בו את הערוץ, בנוסף לכך יש לQNET את כל הבוטים והנוחות הנדרשים כדי לנהל שרת וכו'... אם יש לכם הצעות וכו' אז תציעו ואל תתבישו (אולי לעבור לשרת אחר, הצעות לשיפור וכו') הערוץ הוא hwzone# וכולם מוזמנים להצטרף. בנתיים מה שעלינו לעשות זה לגייס כמה שיותר אנשים ולהשיג Q. (אולי יהיו שם אנשים שלא קשורים לקהילה או סתם אנשים, זה כדי שנשיג Q יותר מהר). irc://irc.…

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  9. Started by amir85,

    כמה סרטונים חמודים שלהם: פרק 1: פרק 2: פרק 3: פרק 4: http://www.youtube.com/watch?v=u14Yq0gHnC4 פרק 5:

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by moty2007,

    שלום לכולם . רציתי ליידע את כולכם שכדאי לבדוק את המפרט של המחשב כדי לראות אם באמת סיפקו לכם את מה ששילמתם עליו. אני אספר לכם מה קרה לי , הלכתי ביום שישי לקנות מחשב מ ZED מחשבים וקניתי מערכת מחשב שבה הובטח לי לוח אם INTEL עם מהירות של 1600 MHZ וזכרון 2048 של קינגסטון . כשהגעתי הביתה הופתעתי לגלות שהלוח אם שקיבלתי היה עם מהירות של 1333 MHZ בלבד ובנוסף הזיכרון היה מתוצרת SAMSUNG .אני חושב שזה חמור מאוד שדברים כאלה קורים ואני מתכוון לגשת לשם על הבוקר ביום ראשון ולקבל את כספי בחזרה ולהחזיר להם את המחשב .אני מתכוון בפעם הבאה שאני קונה מחשב ( ממקום אחר כמובן ) לבקש מהטכנאי לפתוח את המארז מיד אחרי ההרכבה כדי לראות במו עיניי שלא רימו אותי שוב ואני מציע גם לכם לנהוג כך. א…

    • 31 תגובות
    • 4.7k צפיות
  11. Started by TermiNal,

    אהלן, לצערי יש לי עוד יומיים בדיוק (עד יום ראשון) להגיש 5 בוקריפורטים או שהמורה לאנגלית מתחיל את ציון המגן שלי מ80.. עשיתי כבר אחת אבל אני לא עומד בקצב, אם מישהו בעל לב טוב יכול לתרום כמה מהBOOKREPORTS שהוא עשה אני אהיה בעננים.. תודה רבה!!!!!

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  12. Started by Iko89,

    תשמעו .. יש לי ידידה דיי טובה הכרתי אותה כי אמרו לי שהיא אוהבת אותי פעם .. (שנתיים בערך) ומאז הקשר שלנו התחזק אבל ממש ממש לא לכיוון של זוגיות .. בקיצור בזמן האחרון היא ממש סטוקרית לגביי איפה אני הולך, מתיי, איפה הייתי מתי חזרתי עם מי הסתובבתי וכד'.. דוגמא .. יום אחד בבצפר בסוף השיעור היא התקשרה אליי ולא עניתי כי נישארתי לדבר עם המורה אחרי זה חזרתי אליה והיא התחילה לצאת עליי "איפה הייתה ?! למה לא עניתה לי!? מה עשיתה ? מה התחלתה לסנן אותי?!" והיא גם זוכרת בצורה מפחידה את כל מה שאמרתי לה עליי.. ואמרתי הרבה .. חבר שלי אמר לי שהוא שמע מחברה טובה שלה שהיא אוהבת אותי .. ואני ממש לא רוצה להיות מעל ידיד שלה .. ד"א, היא פולניה.. מה אתם ממליצים לעשות?

    • 54 תגובות
    • 10.7k צפיות
  13. Started by avivlyaviv,

    אני צריך מוזיקת אימה, מפחידה. אם יש את הסאונד של מלתעות זה יהיה בול. גם הצעקה יהיה מתאים.

    • 6 תגובות
    • 4.7k צפיות
  14. Started by J0HNiE,

    אז ככה החלטתי לפתוח נושא שכל אחד ישים את הציטוטים הכי טובים שהוא נתקל בהם באתר bash.org. :xyxthumbs: :xyxthumbs: תפרסו 3 לכל הודעה, שלא יהיה ארוך ומציק לקרוא. :lol: :lol: :lol: יאללה תפרסו בהמוניכם

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני מחפש לקנות מטרונום פשוט לשימוש עם גיטרה באזור רמת גן הכי זול שיש הכי טוב תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  16. שלום לכולכם יש לי בעיה מאוד מוזרה... הטלפון של HOT עושה רעשים מתי שבא לו שאני מדבר עם מישהו פתאום יש הפרעות חזקות כאלה..... ולפעמים עובד בלי רעשים כאילו כלום... אתם חושבים שזה יכול לנבוע מהקו? או מהאזור? כי עשו לי בדיקות למודם והוא יצא תקין....

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  17. שלום! ביוני השנה ככל הנראה אני טס לארצות הברית(עם ההורים). יש כבר תכנון איפה לטייל. 3 ימים מהטיול יהיו באורלנדו. רציתי לשאול אתכם, איפה כדאי ליהיות באורלנדו, יש שם המון פארקים, וצריך לבחור איפה ליהיות. אז מה מומלץ שם? זה נסגר, עכשיו איפה כדאי ליהיות בוושינגטון ובניו יורק. יש הצעות? אריאל

    • 46 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. Started by BedB0y,

    מישהו יודע? מכיר? זה עולה כסף? ראיתי כמה אתרים שונים לזה..נראה לי מפוקפק..לא אמור להיות אתר יחודי לדבר הזה? 10x ;D

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. אוקיי אז ככה למי שקרא את העיתון גלובס , מגזין G , של שבוע שעבר אם אני לא טועה זה היה כתבה בנושא תיירות על איזה עיר/אזור בNEW YORK, זה היה אזור תיירותי כזה מושלג אני צריך תשם שלו תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  20. Started by p11ma,

    אהלן. ברצוני לקבל מידע על חנויות מחשבים שונות... עם אתריי אינטרנט להזמנה וירטואלית, לגביי השירות שלהם ואם תהיה בעיה ברכיב, שלא יתחמקו במתן אחריות... חנויות כמ SKYPC או IQPC וכו'...

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  21. יש איזה אתר שאני אמור להמנע מלהכנס אליו בשבוע האחרון. יש אפשרות בפיירפוקס פשוט לחסום אותו?נניח ואני אקליד והוא לא יתן לי. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by david32,

    אני די בטוח שהמקום של זה פה. כן כן , זה בדיוק מה שעינייכם רואות. גיימר סטלן כולשהו הפך את האקסבוקס 360 שלו לבאנג: (מקור http://xbox.joystiq.com/2009/03/12/achievement-unlocked-youre-a-stoner-with-a-destroyed-xbox/ ) אחת התגובות שם Maybe after the rrod, he decided to let it give him the reod, red eyes of dope

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  23. Started by emil57,

    בתחנה מרכזית ("החדשה") בת"א בקומה 6 פתחו דוכן העונה לשם 'רב קוו', ממה שהבנתי זה כרטיס שיחליף את הכרטיסיה לאוטובוס (בכל החברות) שנמצאת כיום בשימוש, או משו כזה.. כשעברתי ליד הדוכן ביקשו ממני להיצטלם (מכיוון שעל הכרטיס שינפיקו לך תיהיה התמונה שלך) ואמרו לי שעכשיו זה בחינם ובעוד כמה זמן הכרטיס - 'רב קוו' - יעלה כסף.. א. מזה הכרטיס הזה בכלל..? ב. לא מחרטטים לנו..? ג. נראה לכם שאותו כרטיס יופעל בעתיד בכל החברות? לאלו שיודעים במה מדובר האם באמת צריך לעשות את אותו כרטיס..? או שיהיו כמה אופציות איך ליסוע בתחבורה הציבורית..?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ag43,

    אני מעוניין לחבר את הIPOD שלי למערכת של המזדה 3. הבעיה היא שהמערכת מובנית ואני לא רואה אפשרות לחבר בצורה עקיפה. אשמח לדעת האם יש דרך להעביר כבל כדי לחבר IPOD ומכשירים בסגנון למערכת זו. אני לא רוצה לחבר משדר FM כי הבנתי שהאיכות שלו ממש נמוכה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. שלום. וויכוח שהתפתח בין המשפחה לאיכות היצור בארצות המזרח. האם באמת יש הבדל בין איכות היצור בארצות המזרח(סין,יפן,קוריאה,וויאטנם)ששווה לבדוק?

    • 24 תגובות
    • 4.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים