עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by alexpir,

    מישהו יודע כמה זמן נסיעה זה מתל אביב לעפולה?

    • 8 תגובות
    • 5.3k צפיות
  2. Started by SpiritKnight,

    שתי שאלות שהטרידו אותי בסופ"ש: 1) איך מגיעים חתולים לשזפון? 2) למה בקבוק קולה, שרוקנו ממנו את הקולה, שטפו אותו במים ומילאו אותו מחדש 2-3 פעמים במים, עדיין מפיק 'תסס' חלש כשפותחים אותו?

    • 25 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. Started by Jules Winnfield,

    אני צריך להגיע מתל אביב לכלא 6, איזה אוטובוסים לקחת? איפה בכלל הכלא נמצא? ואם מישהו יודע גם איך השהייה בפלוגה ג' אשמח אם יחלוק איתי קצת מהידע שלו.

    • 15 תגובות
    • 14.6k צפיות
  4. Started by ralf7253,

    זה שאלה ככה בכללי כי עוד לא החלטתי שאני באמת רוצה לקבל פטור אלא יותר את האופציה. מישהו יודע למי צריך לפנות כדי להתחיל את התהליך? אולי חלק כלשהוא במשרד הבטחון?

    • 11 תגובות
    • 5.6k צפיות
  5. כל פעם שאני מנסה לנקות נשארים סימנים שמפריעים לראייה. איך אפשר לנקות בצורה חלקה?

    • 10 תגובות
    • 15.4k צפיות
  6. Started by alexpir,

    היתי בצו ראשון לפני שלושה חודשים ונתנו לי פרופיל 97 היום קיבלתי מכתב שאני צריך להתייצב בלשכה שלהם ב17.7 לבדיקות עכשיו אני רוצה להתגייס לשח"מ .. מה אני צריך לעשות בשביל כל זה ? הבנתי שצריך פרופיל 64 בשביל זה, איך אני מוריד את הפרופיל שלי ל64? תעזרו לי, לא באלי שידחפו אותי עכשיו לקרבי וזהו .. מה אני יכול לעשות בשביל להוריד פרופיל וללכת לשח"מ ??!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אתה הזבוב , ברגע שאובמה מפסיק לנענע את האצבעות לחץ על העכבר וברח . http://www.microsheep.com/obama-vs-fly.html

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by MasterDK,

    היי, עד לא מזמן השתמשתי ב FF והגופנים נראו שם ממש אחלה, ועכשיו עברתי לכרום והגופנים ממש מקשים את הקריאה של אינדקס הפורומים (בהודעות עצמן זה בסדר), חשבתי אולי זה בעיה של כרום אז נכנסתי מ IE8 ומסתבר שזה אותו הדבר. האם יש דרך לשנות את זה? תודה רבה מראש ומצטער עם הפורום הלא נכון (כנראה).

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  9. Started by whitiger19,

    אחרי חודש שהייתי בו יותר מדי "במחשבות", ודי בדיכי, לא אכלתי יותר מדי, היום אני סתם, בודק את מצב הגוף, אני רואה את כל הצלעות! יאו אני משתגע אני נראה כמו איזה אנורקס עכשיו, אחרי כל השנתיים האלו שהייתי במכון, לא מאמין פשוט. קיצ'ר אני חייב להשמין, לא אכפת לי משריר או שומן, פשוט חייב להשמין!! סתם רציתי להוציא את זה :-X

    • 158 תגובות
    • 13.9k צפיות
  10. אין לי מה להגיד. אחת מהסדרות אנימציה הכי מצחיקות שראיתי בחיים שלי. סדרה בת 7 פרקים קצרים על 2 בנים של מחבל שכל מה שמעניין אותם זה משחקי מחשב ואינטרנט. האנימציה מצויינת, הבדיחות קורעות וכל פרק פשוט מתעלה על קודמו. פרקים 6 ו-7 פשוט פסיכים לגמרי ברמת ההשקעה בהם. פרק 1 פרק 2 פרק 3 פרק 4 פרק 5 פרק 6 ופרק 7 הפסיכי לגמרי http://www.youtube.com/watch?v=rdTHvpkTWHk&feature=related תהנו ;D

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. זה נכון שאם שולחים לי לשם כסף אני יכול להוציא אותו לבנק רק אם יש לי חשבון בארה"ב? אני מקווה שלא..

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. שלום לכולם! לאחר שכל החברים שלי כבר קיבלו זימונים שונים ומשונים לצבא והתחלתי להרהר למה אני לא מקבל שום דבר, היום בדואר חיכו לי שתי מעטפות: טופס מועמדות למסלולים "שחקים" ו"חבצלות", וזימון לכנס בנושא העתודה. דיברו איתנו גם בבי"ס על זה, על היתרונות של המסלול הזה, אבל שמעתי גם שאחת הבעיות הגדולות היא הפרש הגילאים - נכנסים לאוניברסיטה כשכולם גדולים מאיתנו בכמה שנים, ושמעתי שיש כל מיני בדיחות על עתודאים אז... מה כדאי לי? אני בטוח הולך לכנס בכל מקרה אבל האם כדאי לי להמשיך עם זה?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. אהלן, לאחרונה החלטתי לקפוץ שלב במגיטרה והחלטתי שהגיע הזמן להתחיל להקליט את עצמי כדי להרכיב מנגינות. [לא תמיד אפשר לנגן עם עוד מישהו] בכל אופן, תהיתי האם ידוע לכם איזו תוכנת הקלטה מומלצת? חוצמזה, האם יש למישהו הצעה למיקרופון שהוא טוב + - [ולא המיקרופונים ב-30 שקל שמוכרים בחנויות כמו אופיס דיפו] ?

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  14. Started by Boxster,

    אהלן רציתי לשאול אם יש פה חבר'ה שמתעסקים בטורנטים? רציתי לפתוח פורטל רציני של טורנט ישראל ובעצם יהיה שם רק הורדת משחקים, רציתי לדעת אם יש פה חבר'ה שגם יודעים לעלות טורנטים בעצמם לאתרים... שבוע מצוין וחופשה מהנה

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  15. Started by Lanzar,

    http://stage.co.il/Stories/616037 תיראו עד הסוף...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם, אני בדרך לשיפוץ הבית ולפי התוכניות המחשב שלי יהיה ממוקם בצידו של קיר אחד שלהחדר על שולחן העבודה שלי, והמטרה היא שהוא יהיה מחובר אל הטלוויזיה ממוקמת המרכז של הקיר שלידו, המחשב מיועד לשמש גם כmediacenter וגם כמחשב אישי, הוא יהיה מחובר לסראונד וישמש לכל צורכי המחשוב שלי, גלישה צפייה בסרטים - HD - מוזיקה מחשחקים ועוד הבעיה נוצרת כשאני לא יכול לקבוע את "מרכז הכובד הטכנולוגי של החדר" במיקום אחד מכיוון שאני צרך גם עמדת עבודה וגם HTPC ולא מעוניין בשני מחשבים, מה הפתורות שאתם יכולים להציע לי לבעיה זו

    • 5 תגובות
    • 723 צפיות
  17. יש כאן מרחיבי אלק' ? מה אתם אומרים שיהיה ? ניראה לכם יהיה מימושים של פליפ לופים בעזרת שערים ?

    • 1 תגובה
    • 720 צפיות
  18. Started by KiDi,

    מעבדי אינטל Core i7 920, s1366, 8MB לוחות אם למעבדי אינטל GIGABYTE EX58-UD3R s1366 Core i7, Intel X58, DDR3 2000+, 3xPCI-E זכרונות DDR III 1333Mhz 3x1GB OCZ Platinum XTC Triple Channel דיסקים קשיחים Hitachi DeskStar 320GB 7200RPM 16MB SATA II כרטיסי מסך Zotac 9400GT Synergy 512MB GDDR2 DX10 HDTV DVI PCI-E כרטיסי קול On Board 7.1 Channel Audio צורבים LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA ציוד רשתות On Board 10/100/1000 מארזים Apollo AP-02 Midi Black Case With Handle (No PSU) ספקי כוח Golden Tiger 550W Real, 12cm Fan (24pin מצטער שזה לא ממש מסודר, זה העתק מהאתר של KSP המפרט הזה עולה 3540, שזה נראה לי ממש זול.. שווה קנייה או שיש קאץ'?

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  19. אני מסיים עכשיו י'א , ותכננתי כבר בקיץ להתחיל ללמוד לפסיכומטרי , ללכת לאיזה קורס טוב ושאם אני אקבל ציון נמוך יהיה לי זמן לעשות שוב את הפסיכומטרי עוד בי'ב. אתמול מישהו אמר לי שהמורה של אח שלו שלומד בלחמן, אמר שאסור לגשת לפסיכומטרי בכיתה י'ב. האם זה נכון?

    • 115 תגובות
    • 11.6k צפיות
  20. Started by approx,

    לא מצאתי כותרת מתאימה אז ככה אני צריך רעיון לכיסוי עמוד בטון באמצע חדר איזה רעיון עיצוב מגניב

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  21. Started by IG,

    לכול מי שמכיר ומשחק- שאלה: האים זה רק אני או שרשימת "fight" וה"ROB" לא התעדכנו מאתמול?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by composite,

    אני מעוניין להזמין משם מספר אלבומים (קנייה לא קטנה), דרך כרטיס אשראי... הם אמינים? ניתן לסמוך עליהם? עריכה: ומה לגבי discclub.co.il? ראיתי שגם להם יש את כל האלבומים שבהם אני מעוניין. תודה

  23. כמו הכותרת .. שירים מומלצים בכל הקטגוריות אנא לא להספים ולא לדבר על שירים שמרו על תראד נקי ייאלה המלצה ראשונה : מושיק עפיה שובר שתיקה.

    • 36 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. שלום, אני בן 16 ועדיין לא קיבלתי צו ראשון אבל אף פעם לא מוקדם להתחיל להתכונן;] אני רוצה להיות ביח' מחשבים בצה"ל כמו שהבנתי הדבר נקבע לפי הקב"א, הפרופיל והראיון האישי. בקשר לקב"א: אני סיימתי כיתה י' השנה ואני עובר שנה הבאה לאקסטרני, אני עושה 5 יח' מתמטיקה, 5 יח' אנגלית ו-10 יח' מחשבים. (לא בגרות מלאה אך ורק את המקצועות הנ"ל) זה ישפיע על הקב"א שלי? זה יוריד לי? אם כן, כמה? ומה ההשלכות? אני גם מתכנן להרשם למכללת ג'ון ברייס או לאוניברסיטה הפתוחה לפני הצו ראשון אפילו. בקשר לפרופיל: יש לי אלרגיה מאוד חמורה לאבק ולשינויי מזג האוויר, יש לי רישום שיש לי דלקת בברכיים, אסטמה (קלה לדעתי) ועוד ועוד דברים ובעיות רפואיות מפה ועד הודו. זה מספיק כדי לקבל פרופיל 64 ומטה? אם ל…

    • 22 תגובות
    • 3.5k צפיות
  25. שלום לכולם, מחפש המלצות לסרטי אקשן טובים כמו: חטופה, b13, המשלח 1-3 ועוד.... תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 6.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים