עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. יש לי שאלה בקשר ליס(אני לא דיוע איך זה אצל הוט) הממיר שלהם מתחבר מהחיבור בקיר, בכבל לבן רגיל(כמו הכבלים הישן של הממיר שמתחברים לטלוויזיה) שמעביר גם קול וגם ווידאו על אותו כבל. עכשיו אם אני אחבר לכבל הזה ממיר HD אז השידורים שיוצגו בטלוויזיה יהיו באיכות HD אז למה מאז ומתמיד, לא עשו יציאה של הכבל הזה מהממיר לטלוויזיה? הרי הכבל הזה הוא באיכות HD, והוא החיבור הכי איכותי שיש(אם הוא מעביר HD) כבר במשך שנים.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אהלן, סבא וסבתא הזמינו אותי לנסוע איתם לטיול באיטליה מכמה ימים לפני כיפור ועד אחרי סוכות (הקרובים), כאשר ביום כיפור עצמו נהיה בסיינה. חשבנו על פירנצה, לוקה, פיזה ועוד כמה ערים, אבל אני צריך לבוא עם רעיונות כדי שהטיול יהיה מעניין בשבילי, אני למען האמת צריך להחליט האם אני בכלל נוסע או שומר את הכסף לטיול אחר באירופה בעתיד (סבא מוכן לזה). הטיול הזה ישלב בין השאר גם חלקים של טיול שורשים אבל רציתי לנסות לוודא שיהיה לי כמה שיותר מעניין. אני לא חובב אומנות גדול וגם נופים של מבצרים עתיקים משעממים אותי יחסית מהר. חיפשתי קצת באינטרנט על דברים מעניינים שאפשר לעשות ולא מצאתי מי יודע מה דברים שמתאימים. בין השאר חשבתי ללכת להופעות בזמני החופשי , אבל אני מחפש תעסוקה לימים שלמים, משהו ש…

    • 7 תגובות
    • 893 צפיות
  3. Started by ZiX,

    לעסק של אבא שלי יש היום אתר אינטרנט ... האתר כמעט ולא פעיל.. היה להם הסכם אחסון עליו לשנה (כלל את הבנייה של האתר והכל.. ) קיצר רוצים 200 שקל לחודש , זה המון כסף.. בלי להכנס יותר מדי לפרטים אני בטוח שזה מחיר לא סביר ... גם אם יש לו שרת מטורף שהוא מאכסן עליו.. הוא בטוח לא צריך כזה... אני צריך אחסון מינימלי ל200 כניסות בחודש פחות או יותר , ושטח של 100 מגה בערך... עניין הבטיחות לא כזה חשוב (לא שזה נעים שפורצים לך כן?) אבל ברמת העקרון אין שם שום דבר סודי , לא כרטיסי אשראי לא סיסמאות לא שום דבר מיוחד.. למישהו יש נסיון בענין ויכול להמליץ לי על חברה טובה (יציבות האתר זה דבר חשוב למשל) וזולה?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. אני מחר טס לצפון איטליה (מילאנו) ואני מתעניין אם יש משהו בסגנון של זה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=165958.0 בדקנו בהתחלה אפשרות לשכור פרארי אבל זה לא מציאותי מבחינת מחיר ושאר ירקות תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. אני מחפש שימושון למועדפים בדפדפן פשוט נמאס לי כל כמה זמן להכין אחד ואז לעדכן אותו ואני תמיד שוכח לגבות אותו כשני לא עובד על מחשב שלי (אני לא גדול במיוחד על תוספי סינכרון) חיפוש מהיר בGOOGLE החזיר לי את זה http://www.koka.co.il שזה מצוין רק שאני מחפש מקום שבו השימושון מפורסם כRSS FEED (או LIVE BOOKMARK איך שחלק אוהבים לקרוא לזה ) או שכקובץ HTML שאני אוכל פשוט להכנס לאתר להוריד ולעשות IMPORT ישירות לדפדפן מישהו מכיר ?

    • 5 תגובות
    • 741 צפיות
  6. Started by sergames,

    אני קם בבוקר ומשוטט כהרגלי באינטרנט ולפתע צצה פרסומת מעצבנת של מחשב נייד שהובילה אותי לדף הזה: https://ssl.1buy1.co.il/auction.asp?id=21436 יש שם 2 הצעות בלבד ככה שאם ניקח את המקרה הגרוע ביותר, שני ההצעות הללו הן על סך 99.00 ש"ח ו 98.99 ש"ח מכאן אפשר להניח שאם נשים 3 הצעות לכל היותר (20 ש"ח להצעה) אז נשלם בסך הכל 158.98 ש"ח על מחשב נייד (+ משלוח) עכשיו השאלה שלי זה למה לא שמים הצעות על המחשב למרות שזה משתלם? (תיאורטית)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by חן מ,

    שלום לכולם רציתי לדעת משהו:האם באילת משחקי מחשב זולים יותר מאשר במקומות אחרים בגלל העיניין שאין מעם?או שמעלים את המחיר באיזה פי 2 בגלל שאין מעם ואז זה כבר לא משתלם לקנות שם משחקים? תודה לילה טוב

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  8. http://www.tvz.co.il/?id=xYJoRg חה חה חה...

    • 8 תגובות
    • 787 צפיות
  9. למי נמאס מאידיוטים ישראלים על הכביש? לי!!! לפני חצי שעה הקפצתי חבר מהעבודה לבית. נסיעה של רבע שעה. ברבע שעה כמעט שברתי את המראה ברכב מרוב עצבים. אני נוסע בכביש ישר בתוך העיר כביש של 70. אני נמצא בימין ואחרי צומת יש נתיב בימין הנהג שמתמזג לתוך הנתיב הראשי. קיצר אני נוסע בסבבה ופתאום איזה אידיוט קופץ לתוך הנתיב שלי בלי לאותת. לא מאותת מילא, אבל לפחות תלחץ על הגז יא חתיכת מפגר. אבל לאאאאאא בואו ניסע על 50 בכביש של 70. אני מתחיל עקיפה, מסתכל במראה ואיזה בת אלף זונות מסנוורת אותי. למה כל כך קשה לא להדליק אורות גבוהים בפאקינג נסיעה עירונית?!?! למה?!?!?! אני מרוב עצבים לוחץ בעדינות על ברקס, נכנסה מאחוריה ומתחיל לסנוור אותה. דווקא. איך מרגישים?! כיף?! היא מנסה לברוח, אני לוחץ על …

    • 91 תגובות
    • 8.1k צפיות
  10. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים, לפני כמה ימים באה אלי מכרה שלי שלומדת לתואר ראשון באוניברסיטת חיפה והציעה לי לתרגם לה מאמרים מאנגלית לעברית. הרמה שלי באנגלית טובה מאוד, ואני מתמודד עם הטקסט בקלות יחסית (מה שתוקע אותי זה מושגים טכניים). הבעיה היחידה היא שאין לי ניסיון בזה בכלל, ולכן אני אשמח לקבל מכם קצת הכוונה... כמה לוקחים על עבודה מהסוג הזה? (שוב אני מדגיש שלמרות הרמה הגבוהה שלי באנגלית אין לי ממש נסיון בתרגום). גובים תשלום per דף מתורגם (עברית) או דף שאני מקבל לתרגום (אנגלית)? איך מקובל להגיש את התרגום? מודפס באיזה פונט? גודל כתב? אם מישהו שהתעסק עם זה יוכל לתת לי כמה תשובות או טיפים אני אודה לכם מאוד... תודה אנשים...

    • 18 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by רומן גרוס,

    מה ההבדל בין הנדס"ק לדאו גונס ? מישהו יודע ?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  12. Started by Rule The Pc,

    אני טס לגרמניה עוד שלושה שבועות והבנתי שיש מקומות שאפשר להשכיר רכבי ספורט בשביל נהיגה במסלול. מישהו מכיר דבר כזה בגרמניה?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by lol_minbet,

    איש הכרטיסי מסך מי חטף אותו?

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  14. שידרגתי ל2.5 מגה. איך אני בודק שזה עודכן?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Roshes12,

    היי אני מחפש אופניים לספינינג(אופני כושר) עד 1000 ש"ח משהו טוב לא יותר מדיי משוכלל ולא יותר מדיי יקר ושיהיה עמיד רציתי להתייעץ עם חברים פה בפורום שרכשו אופניים לאותה מטרה ויכולים להמליץ על חברה טובה ושאלה נוספת אליכם : האם יש הבדל בין אופני ספינינג לאופני כושר ולאופני משענת? כי באתרים שאני מחפש יש את שלושת הסוגים תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  16. Started by bentins,

    המחשב הנייד שלי החליט לא להידלק. שלחתי אותו לתיקון. הבחור במעבדה אמר לי שהבעיה היא בלוח האם ושצריך להחליף אותו. (זה היה לפני שבוע). היום התקשר אלי הבחור ואמר לי שהלוח הגיע והוא מתקין אותו. אח"כ הוא שאל אותי מה הסיסמת כניסה של ה BIOS שלי? נראה לי תמוה מאחר ועד כמה שאני יודע BIOS הוא חלק מהלוח-אם, לא? ואם הוא צריך את הסיסמא כדי להגיע אליו אזי הוא הצליח להפעיל את הלוח אם המקורי שלי ומכאן שיש מצב שהוא אמור להיות תקין לא?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Avi Levin,

    בתור מתאבק, לא היה לי אף פעם צורך להתאמן עם משקולות בגלל השרירים הטבעיים שהיו לי תוך כדי האימונים. כעת, אני לא מתאבק יותר, ואין לי צורך בזריזות ומהירות, אז החלטתי להתאמן עם משקולות. אני 1.80 ושוקל 77 ק"ג, בדחיקת חזה אני מרים 80 ק"ג, וזה אחרי כמעט חודש שאני מתאמן פעמיים בשבוע על החזה (דחיקת חזה, משקולות במשקל 20 ק"ג ליד - הרמה בשכיבה - פרפר, פרפר בישיבה). בעיקרון התחלתי מ-35 ק"ג, בתוך שבוע עליתי ל-60 ק"ג, ובתוך שבועיים ל-80 ק"ג, זה המשקל המקסימלי שאני יכול להרים. האימון שלי מתבסס על כך: סט 1: 65 ק"ג 8 פעמים סט 2: 72.5 ק"ג 5 פעמים סט 3,4,5: 80 ק"ג 3 פעמים. קיבלתי ייעוץ על השיטה הזאת מבחור שמתאמן ביחד איתי, השאלה היא האם התוכניות הזאת מתאימה לצורך העלאת משקל מקסימלי ו(לפי הש…

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by EasyPooper,

    אהלן חבר'ס. עלתה לי בראש השאלה-האם 70 כפיפות בטן לדקה זה אפשרי? בבית הספר ובצבא אני רואה שזה הפך לנורמטיב. אם כן התוכלו לעזור לי בעצתכם אילו תרגילים עלי לעשות בשביל להגיע לתוצאה זאת. עכשיו אני במצב שאני עושה 50-60 כפיפות בטן בדקה ו55-50 כפיפות בטן בדקה עם צלחת של 10 קילו... אבל אני לא מצליח להעלות את המהירות. האם לא חובה לרדת עד הסוף? האם המספר הזה הוא בכלל כפיפות בטן ללא תמיכה ברגליים? תודה לעוזרים

    • 53 תגובות
    • 11.4k צפיות
  19. Started by psychuil,

    אשמח אם תוכלו ליישב ויכוח שיש לי עם חבר. ניתנה לנו השאלה "מי מבין הבאים הוא התקן פלט?" כשרק אחת מהתשובות נכונות. האופציות: א. כרטיס מסך. ב. כרטיס קול. ג. רמקול. אשמח אם תוכלו להסביר גם את תשובתכם.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Avi Levin,

    קבעתי עם בחורה לראות סרט אצלי בבית- יש טלוויזיה, יש מערכת קולנוע, יש ספה נוחה מה שחסר זה סרט טוב. למישהו יש המלצה לסרט בסגנון של Twilight? הצעתי לה את הסרט אבל היא אמרה שהיא צפתה בו כבר.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by חן מ,

    שבוע טוב! אני לא מבין משהו:אני אף פעם לא אהבתי ולא אוהב כל כך לראות טלוויזיה,ותמיד יותר מעדיף מחשב אני כן מאוד רוצה לראות יותר טלוויזיה וסרטים,אבל לא מצליח לעשות זאת איך אפשר לעשות את זה? תודה

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by amir85,

    יצאה לי להתקל בטרילר לסרט TRON החדש ואני לא יכול להפתר מהתחושה שכבר ראיתי את זה ... אבל אם זה גרסאה חדשה לסרט ישן אני ממש לא מצליח להזכר איך קוראים לו, יש למישהו כאן מושג? http://www.youtube.com/watch?v=I6jfm0hq0bk

    • 6 תגובות
    • 948 צפיות
  23. שלום רב, החלטתי שאני רוצה ללמוד ערבית. מה התוכנה הטובה ביותר ללימוד ערבית? או שמא יש דרך טובה יותר (חינמית, או כמעט חינמית) ללמוד ערבית במינון לימוד של כמה שעות בשבוע. (קורס למשל, לא מתאים לי בגלל חוסר הגמישות בשעות ובמחיר). התקנתי את התוכנה Rosetta Stone, שהמליצו לי עליה. האם מישהו התנסה בתוכנה? האם יש למישהו משהו טוב יותר? רק להדגיש, אני מעוניין לדעת ערבית ברמה שאני יודע לקרוא ולכתוב (לא ספרות ערבית או משהו כזה, אלא ברמה של לקרוא ולהבין טקסט פשוט), לדבר עם אנשים ברחוב, ושאם אני אשמע שיחה בין 2 דוברי ערבית, שאני אבין אותה בצורה טובה. אני מוכן להשקיע זמן, אך הלימוד יתבצע כמה שעות בשבוע. תודה מראש, MODY

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים