כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
כמה הנחה ivory נותנת בעת הקנייה.?
-
- 15 תגובות
- 7.8k צפיות
-
-
חברה שלי התגייסה לפני כשבועיים בערך וכרגע היא בטירונות בצריפין [בה"ד 11 אם זה רלוונטי] והאי ביקשה ממני לברר בקשר לבוחן "אין לי ארץ אחרת" מכל אחד פה שיש לו שמץ של ידע על הבוחן, ידע על המבנה דברים חיוניים וכו'... או אפילו הפנייה לפורומים אחרים שהם בעלי מידע חיוני זה. תודה רבה לכם !
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
חופש הגדול ואני נרקב בבית ומשעמם אז אני מחפש ספר פנטזיה\מגע בידיוני אבל של יכלול מלא פרטים (לא סובל שמכניסים לסיפור הרבה דברים ויוצרים סלט). שהעלילה תהייה טובה ועמוקה אבל של היה כבד כמו לשמל שר הטבעות וכאלה אני יותר בכיוון של "המשחק של אנדר" וכאלה... תודה
-
- 70 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=6153021917561387332 או שכל אחד יכול להכין בבית?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאיפה אפשר להשיג את השיר החדש על חיזבאללה?? הוא שייך לאיזה מישהו ולהקת הפיונירים(חלוצים) הולך ככה בערך: "יאללה יא נסראללה, יקח אותך אינשאללה, נחזיר אותך לאללה, עם כל החיזבאללה" תוה לעוזרים!!
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תוסף בפיירפוקס שמציג RSS..בכל מקרה..רציתי RSS של חדשות...ושמתי לב שבנענע/וואלה/YNET/דבקה אין RSS.. מישהו יכול להמליץ לי על אתר חדשות טוב שאפשר להוסיף אותו לRSS?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתם מרגישים באיטיות בלתי נסבלת בגלישה באתר של ג'ימייל ובמשיכת מיילים מחשבון הג'ימייל שלכם לאחרונה?
-
- 8 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום. מישהוא יכול לתת לי שמות של שירים כדאי שאני יוכל להוריד אותם. פשוט קניתי mp3 ואין לי שירים. אני אוהב שירים בסיגנון כזה......... לא עצוב או ישראלי. בלועזית (אתם יודעים כל השאקירות האלה והמאדונה הזאת). אז..........תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הייייייייייייייייי כולם דודה (שלי ) עוד מעט באה לארץ לחופשה קצרה והיא רוצה להביא לנו קצת בגדים (פולנים, מה לעשות!? אבל העיקר הכוונה) עכשיו פעם אחרונה היא שלחה לי איזה ארמני והסתדרנו איכשהו לפי הגבוה אבל הוא עוד לא הגיע לארץ ואמור להגיע בימים הקרובים, אבל עדיין חולצה זה פחות בעיה הקטע הוא שמכנסיים צריך להיות יותר מדוייק ואין לי מושג אם אני מידה 29-30 ב"לי קופר" בארץ, איזה מידה אני יהיה ב"לי וויס" או "ארמני" בניו יורק....אם למישו פה יש מושג ויכול לעזור בבבקשהההה.... ועוד משו המידות של "לי קופר" זה מידות סטנדרטיות אז יש על מה לדבר אבל אבא שלי לובש שטויות שאין להם סטנדרט ("זיפפר" אם מישו מכיר) אז איך אני יכול להגיע לאיזה מידה הוא כמו שצריך?? בתודה עידו
-
- 0 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שאלה בכותרת תודה מראש לכל מי שיענה.
-
- 9 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אולי מישהו זוכר את שם השיר שחלק מהמילים שלו הם: כל היום אני חושב עלייה עלייה מנסה ל.....
-
- 5 תגובות
- 731 צפיות
-
-
עדיף אם יש בyoutube כי יש שם מלא אבל אני לא מכיר שם וזה יקח שעות לחפש כמה מעניינים אני מחפש בסגנון של ניגון מהיר כזה על הגיטרה אולי משהו בסגנון של זה? http://www.avoided-destiny.com/Paper%20Mario%20GMS/31gustygulch.mp3 זה גם נחמד
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
תביאו לכאן הוכחות משוערות שהאמריקאים לא נחתו על הירח ( תמונות , וידאו)
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך אני יכול להשיג אותם או ליבא אותם מחו"ל http://www.shopadidas.com/product/index.jsp?productId=2197885&shopGroup=R&cp=2039765.2019615&parentPage=family&colorId= אני מת להביא אותם
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אממ אני מחפש בעיקר חניות כמו frozencpu הם שולחים לארץ ? מה עם גב טק ? נעלמו מן העולם ? יש לכם חניות אמינות ששולחות ישירות לארץ ולא עושת בעיות עם המכ''ס וככה ? תודה
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
סתם חשבתי יהיה נחמד לפתוח דיון על סרטונים מצחיקים ב YouTube זה אחד קורע :]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
2100 ש"ח זה התקציב שאני מקבל בסוף השבוע הזה אחרי שבועיים של עבודה משעממת. וככה יש לי מסך 19" CTR שמן אני חולה על מכוניות ורק בן 16 ו4 חודשים למרות שאבא גם חולה מכוניות והוא נותן לי לנהוג... אבל חשבתי לקנות עם הכסף ככה.. או מסך 19" LCD 2MS משהו טוב לפנים או הגה מקצועי עם כיסא מקצועי אתם יודעים כמו אמיתי 700 ש"ח + רמקולים של LOGITEC החדשים אלה שעולים 2400 ש"ח אני יביא אותם מחו"ל ב 900 ש"ח ו500 ש"ח יהייה לי לבזבז על עוד משהו או לשמור לכרטיסי המסך החדשים ... או כמובן לבזבז על משהו אחר.. אשמח לשמוע חוות דעת והתיעצות
-
- 31 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב אז כידוע ע"פ הדת אלוהים \ אלילים \ WHAT EVER ברא את כל המערכת שבא אנו חיים (ויכול להיות לא רק אנחנו - חייזרים חח) עכשיו נישאלת השאלה ומי ברא את האלוהים?ואם באמת יש לאלוהים בורא אז מי ברא את הבורא? וכך הלאה? מאיפה כולם הגיעו? SNOW
-
- 124 תגובות
- 8.9k צפיות
-
-
האם המחירים ב ebay הם אמיתים או שזה סתם איזה פרסום מעפן של החברה בשביל הלקוחות יש שם מכוניות כמו ford mustang ב 76 אלף ש"ח ודגם חדיש ותותח איך זה יכול להיות?@! ולא נדבר על המחשבים מחשב עם מערכת SLI במחירים כמו 9/10 אלף :\ ספק 600OCZ AMDFX-62 2GB 500GB מארז לא רע :\ למשהו יש הסבר הגיוני או שהמחירים בארץ סתם ככה גבוהים במיוחד ?@!#!@%!^
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מטורפים האמריקאים האלה... בשביל אנשים שאין להם מספיק כסף להאמר אמיתי יש ערכה שגורמת לכל חיפושית ישנה להיראות כמו האמר http://www.wombatcar.com/photos.html
-
- 7 תגובות
- 914 צפיות
-
-
יש מילה שמשמעותה שיגעון גדולה מישהוא פה יודע אולי את המילה הזו ועוד ביטוי ששכתי איך אומרים אותו משמעותו עליה(סיבה) למלחמה תעזרו לי בבקשה מי שיכול
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
-
-
א. מישהו מוכן להסביר לי איפה בתוך המכשיר נמצאות התמונות שצילמתי (כדאי שאני יעביר אותן למחשב בעזרת ה P2kCommander) ? ב. מאז שעשיתי משהו ב P2KTOOLS אני יכול לראות את התפריט הראשי במכשיר כרשימה ולא כאייקונים וגם האפשרות של "התאמה אישית" נעלמה ... מה לעשות ? ג. ניסיתי עכשיו להתקין את MPT מהדיסק המקורי ותראה את ההודעה שזה עושה לי : http://img162.imageshack.us/img162/5596/mptnk6.th.jpg מה עושים ? תודה רבה לכל מי שעונה ... הפלאפון הזה כבר מבאס אותי :'(
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-


