עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לא ידעתי שViva Pinata גם יגיע אבל בתצוגה של מיקרוסופט בE3 זה הוכרז רישמית - http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=18811 טוב אני הולך לעבודה ואני מקווה שאני יחזור אני יוכל ליצפות בווידיאו של שלושת החברות הגדולות(נינטנדו\מיקרוסופט\וסוני)

    • 39 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by JohnnyBravo,

    http://www.mediagame.co.il/details.asp?id=4009

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by taltola,

    אי אפשר לעשות כולם נגד הנאצים האלו? זו דוגמא מהיום:

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. כמו ששמעתם (או שלא), יצא WAR3 (בהוצאת "Razor 1911"). מישהו כבר הספיק להוריד ? אולי תוכלו לספר בקצרה האם יש הבדל בין גרסת הבטא ששוחררה לבין הגרסה הנ"ל? (אל תשאלו איפה משיגים :-X , אבל שיהיה בהצלחה) ;D

    • 25 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by IPIP,

    שמתי את כל ההגדרות על הכי גבוהה שאני שם את ההגדרה Reflection Resolution על הכי גבוהה זה נראה ככה: http://www.fastup.co.il/images/69746975.jpg ושאני עושה OFF הגרפיקה על הפנים. בקיצור אני רוצה שהמשחק יהיה על הההגדרות הכי גבוהות מה אני צריך לעשות? המחשב שלי: Windows Xp Professional Sp3 Intel Core i3-2100 @ 3.10GHz 3.0 Ram Amd Radeon hd 6800

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by Monte,

    בימים האחרונים נתקלנו אנחנו חברי הצוות בשלל שחקנים חדשים שלא מוכנים לכבד את חוקי הקהילה. אשכול זה נועד לכל השחקנים, ומטרתו להבהיר כמה נקודות. 1. אנחנו קהילה תחרותית. בקהילה מסוג זה אין מקום לבעיות משמעת כאלה ואחרות. אנחנו לא נתמודד עם בעיות משמעת. שחקן יוזהר לפני באן, 3 פעמים לפחות, ואם ידרוש יוכל לשוב לשרת הטימספיק להבהרת הבאן בלבד. חובה על כל השחקנים לקרוא את החוקים טרם השתתפות במשחק, אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש. 2. אנחנו לא נקל בעונשים שנקבעו. האדמינים הם שחקנים ותיקים, שמעריכים נכונה את מידת העונש. שחקנים שחשים שעונשם לא מוצדק מוזמנים לפנות לאדמין או מנהל בסטים, ואני אבדוק אישית את האירוע. אם לאחר ישיבת הנהלה נקבע כי העונש הוא מוצדק, העונש ישאר כפי שהוא. 3. זכותו ש…

    • 3 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%aa%d7%92%d7%a2%d7%92%d7%a2%d7%aa%d7%9d-wolfenstein-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%91%d7%9e%d7%90%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91/

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by gtx980sli,

    אני מרבה לשחק באונליין של gta v ואני נתקל בלי סוף באקרים . בערך אחד מחמש יש אקר שהורס תסשן . הם יוצרים מדורות על אנשים והורגים אותו או הופכים את כולם לדולפינים . יש דרך להחמק מהם? שנית אחד האקרים שפך עלי מליוני דולרים ואני רמה 14 . יש דרך לשרוף את הכסף? איך אפשר לפרוץ את השרתים של המשחק בקלות כזאת?

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. Started by klayton,

    ז'אנר: Survival Horror פיתוח המשחק: Zombie Studios הפצה: Konami Digital Entertainment Inc. מנוע: Unreal Engine 3 תאריך יציאה: 23 Oct 2009 פלטפורמות: PC, XBOX360, PS3 על המשחק: "שלום, אני רוצה לשחק משחק" אתם מוצאים את עצמכם בתוך חדר לא ידוע וחשוך, אתם מרגישים טעם של דם בפה ומשהו כבד מחובר לכם לגולגולת. לפתע אתם רואים טלויזיה ישנה נדלקת ודמות מזוויעה של בובה צצה על המסך. אחרי מונולוג קצר אתם מגלים שאתם משתתפים במשחק אכזרי שבו אתם צריכים לצאת ממלכודת שיכולה לתלוש לכם הראש מהמקום. במשחק שמבוסס על סדרת סרטי האימה של המסור, אתם תשחקו אתם הבלש דויד טאפ שאיבד את שותפו בסרט הראשון כאשר נתקל בjigsaw, בסרט אנחנו רואים את טאפ אחרי שאיבד את שפיותו גם בגלל מותו של שותפו וגם ב…

    • 14 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by RG HD,

    סרטון מה אתם חושבים על הנושא?

  11. Started by David :o,

    HwZOne Night Cup 3Vs3 שלום לכלל שחקניי B02 . " חופש משעמם !!!!! אז אנחנו נעשה לילה לבן " .... ברצוננו להודיע על פתיחת קאפ מהנה וחדש , HwZOne Night Cup בלילה בין חמישי לשישי 10/04-11/04 יתקיים קאפ 3 נגד 3 , הקאפ יתחיל בלילה של יום חמישי בשעה 20:00 וימשך עד שימשך !! שבסופו יתקיים גמר מקום 1 מקבלים CAMO לבחירתם !! פרס קטן וחמוד שיכול לתרום :t2819: חוקים : *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 15 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 15 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שה…

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by RGod,

    הייתי רוצה לדעת מתי יוצא המשחק סוף סוף תודה .

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. Started by vincecarter,

    אני מכוון מאיפה מורידים? האם המשחק חימני או שעולה כסף? האם יש כמה גרסאות? אם כן אז מה ההבדל בין הגרסאות. ואם יש רשתים טובים שאפשר לשחק בהם ברשת? כלומר אם יש זמינות להצתרף למשחק והפינג יהיה נמוך ולא יהיה לאגים. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. Started by mMmSaK,

    שלום לכולם יש לי שאלה בנוגע לאחת המשימות במשחק הסבר על המשימה: אומרים לך לשים C4 על משאית תדלוק ואז לעלות למגדל מים גבוה ולחכות לשיירה שמגיעה מישהו יודע מה צריך לעשות במגדל מים שהשיירה כבר מגיעה? זה כל הזמן עושה לי משימה נכשלה וזה מוזר מצד אחד אומרים לי לא לתקוף ושיש משימה נכשלה אומרים לי מתחת לתקוף את השיירה לפני שעושים עלייה מארב

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  15. Started by antisnap,

    *לינק צונזר, פרסום קהילה מתחרה יפה מאוד אופיר שאתה פורץ לילדים לסטים וגונב להם.

  16. מה זה ה-Punkbuster ב-Battlefield 2142 שמעיף אותי כל הזמן מסרבר? בתודה, רועי.

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  17. Started by zoyaniv,

    שלום הגעתי לשלב שאני צריך לחסל את האח של המאפיונר בנמל הרגתי את כולם בנמל אבל אני לא מוצא את האדם שאני צריך להרוג מצאתי גם את הרכב שלו אבל אותו אני לא מוצא

    • 18 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by lompy,

    מחפש המלצות למשחקי התגנבות או לפחות משחקים שזה אחד האלמנטים החזקים בהם הנה רשימה של משחקים טובים שאני זוכר ששיחקתי , אשמח להמלצות נוספות hitman splinter cell assassin creed manhunt Deus Ex spies must die thief

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by הדוד משה,

    ואני בדיוק קיבלתי את ההזמנה שלי. אבל אני מוכרח לשדרג את הגרוטאה קודם בכל מקרה זה עושה רושם של משחק ממש ממש טוב, מי שלא תפס לעצמו Callsign ("ניקניים" בשפת המשחק) מוזמן עכשיו! אני לא לבד שם אני מקווה... ;D

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by omri_ro,

    שלום אני מחפש איזה משחק מעניין (משהו בסגנון WORLD OF GOO, MACHINARIUM ודומים) ממש לא חייב להיות חדש.

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. Started by url,

    אני ממליץ פה על משחק נחמד שמצאתי השבוע ברשת בטח מלא אנשים כבר מכירים אותו אבל לאלה שלא זה משחק פלאש שבו אתה מגלם את דמותו של מוכר פלאפל לחוץ שמנסה לרצות את לקוחותיו כדי שלא יתעצבנו ויקרעו לו ת'צורה :AR15: אחלה משחק להעביר בו כמה דקות של שעמום ביחוד לאלה שחולמים להיות מוכיר פלאפל בעתידם אפשר לשחק אותו ברשת אבל עדיף להוריד אותו למחשב את שני הדברים אפשר לעשות בכתובת הבאה בהצלחה ;D ;D ;D

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  22. Started by jackhammer,

    שלום לכולם כן אני יודע שזה משחק ישן נזכרתי שאף פעם לא סיימתי אותו עד הסןף אז החלטתי לנסות. כבר סיימתי מלא משימות והתקדמתי די הרבה במשחק אבל באחת המשימות עפתי למים אז עשיתי LOAD משמירה קודמת (היחידה שיש לי), רשום LOAD SUCCESSFUL אבל המסך נהיה שחור ולא קורה כלום. חיפשתי קצת בגוגל אבל כל המקרים שאנשים אומרים שזה קרה להם זה היה בגלל שהם שמרו במפעל גלידות הזה. אני שמרתי בVERCETTI ESTATE (האחוזה הגדולה באי הזה באמצע המפה). ניסיתי להתקין את המשחק על מחשב שני ולהעביר את השמירה אבל אותו דבר קרה לי..... יש למישהו רעיון איך לפתרון את זה? אני יודע שזה משחק ישן אבל אולי מישהו מהותיקים פה זוכר אם היה לבעיה הזאת פתרון... תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  23. טוב,עכשיו כש-BF2142 קרוב מתמיד,ואחרי שהתנסיתי בדמו והשתכנעתי,אני סבור שאני אקנה את המשחק השלם... מכיוון ואני מקווה שאני לא היחיד שחושב ככה,חשבתי לתומי לעשות קנייה קבוצתית דרך אחת מחנויות המשחקים בארץ [פריק או אולגיימס] בזמנו,כאשר Unreal tournament 2004 יצא,אירגנו דרך אתר GAMER ו-VGAMES קנייה קבוצתית שהכילה בסביבות ה-40 איש...ככה יצא ששילמנו מחיר נמוך בהרבה [המחיר המקורי היה 230,אנחנו שילמנו 175+קיבלנו פאד לעכבר של UT במתנה] באופן עקרוני-הייתי פונה לאתר עם קהילה יותר ייעודית לעניין [כדוגמאת קהילת BATTLEFIELD בגיימר],אבל מבדיקה קצרה אפשר להשתכנע ש-90% מהקהילה לא מעוניינים בכלל לקנות את המשחק [בייחוד קהילת גיימר,שהם ממש נגד BF2142],לכן חשבתי שאולי אפשר לארגן את כל העסק דרך א…

    • 39 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by MishaK,

    אחד ה-משחקים הטובים ביותר ששוחררו לאוויר העולם ניתן עכשיו להורדה חינם מהרשת, תהנו! נוסטלגיה...

    • 17 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by fish,

    איזה משחק יותר כבד call of duty 1 או fear?

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים