משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אם אני מוריד משחק שאין אותו יותר בחנויות ולא מוכרים אותו בכלל בשום מקום ( משחק ישן מלפני שנה שנתיים), זה נחשב גם גניבה?
-
- 26 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני אישית לא מיציתי את BF3 , ומחכה לכמה עדכונים לBF4 שיהיה יותר מאוזן ועם פחות באגים , מה אתם אומרים רעיון טוב?
-
- 12 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני משחק במשחק כבר כמה שעות וזה פשוט מחרפן אותי שאני מוריד מחסניות של רובי צייד עם קליבר גבוה או כדורי שוטגאן לתוך הפרצוף של אויבים ללא מגן מטווח אפס וזה מזיז להם כאילו פיצצתי להם חצ'קון על הפנים... זה כבר מעצבן בגלל החוסר ראליסטיות המוחלט. גם אם הנשקים שלי לא משודרגים כל כך זה עדיין לא הגיוני שכולם יהיו כל כך עלובים בזמן שמחוררים לי את הצורה מכל הכיוונים! מה גם שיש לי באג במערכת השמירה שכל פעם שאני מעלה זה כאילו מופיע לי שנייה אחרי הנקודה ששמרתי ואז איך שאני מתחיל לזוז אני חוטף איזה רימון או בקבוק מולוטוב לפרצוף או שהאוויב כבר מופיע לי מול הפרצוף. זה הגיוני כל הדברים האלה?
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
המשחק הוא מעין 2d dota למי שמכיר. טריילר: http://www.youtube.com/watch?v=4NootvRYOm4 משחק אקשן תחרותי. עשוי ברמה מאוד גבוהה. easy to learn, hard to master. הקהילה של המשחק מאוד נעימה ובוגרת אחד ה-'nauts הוא leon the chameleon... והוא צרפתי. בסוף שבוע הקרוב המשחק יהיה פתוח לכולם free weekend, והוא גם יימכר במחיר מבצע של 5$. 5$ על המשחק הזה זו פשוט גניבה... באמת חבל לפספס את ההזדמנות. פרטים נוספים על הסופשבוע חינם: http://www.destructoid.com/free-weekend-of-awesomenauts-on-steam-238673.phtml שימו לב כמה הכתב אוהב את המשחק... קליפ בונוס..: פשוט תענוג של משחק. חובה לבדוק.
-
- 16 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני עושה את כל המשימות וזה לא עובר לי עיר??? איך עוברים עיר???
-
- 6 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
קבלו את פני קול אוף דיוטי החדש, שמתרחש בשנת 2060 ויציע משחק Co-Op עלילתי, בתוספת מכניקות תנועה ויכולות התאמת דמות ונשק מתקדמות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%9b%d7%a8%d7%96%d7%94-%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%9c-call-of-duty-black-ops-3/
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אופנת חידוש המשחקים מהעבר נמצאת בשיאה, ואנחנו כאן בכדי לספר לכם על עוד כמה פרוייקטים שלכל חובב גיימינג ראוי לחלום עליהם לכתבה
-
- 12 תגובות
- 2.7k צפיות
- 2 followers
-
-
http://www.gamespot.com/features/6202552/index.html?om_act=convert&om_clk=picks&tag=picks;title;1 אין ספק שPC חזק מנצח לא שזה כזה חשוב ומאוד אהבתי את זה -
-
- 29 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
חגיגת ההשקה של המשחק Battlefront 2 הפכה במהירות לזירת התנגחות חסרת תקדים בין הגיימרים למפיצות המשחקים אודות הלגיטימציה לרכישות דמויות הגרלה בכסף אמיתי המובנות בתוך הכותרים - ונראה כי ידם של השחקנים היא על העליונה, לפחות באופן זמן לכתבה
-
- 16 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
אני יודע שיש דיון ראשי למשחק אבל הסיבה היא שאני פותח את זה היא כי אני רוצה להבהיר נקודה ממש חשובה. אני לא יודע אם זה החוצפה הישראלית או כול דבר אחר אבל יש אנשים שצריך פשוט לשרוף אותם חיים ואחד מאותם האנשים הוא במקרה האדמין של השרת HWZONE, בחור חביב בשם mishax1 או יותר נכון ילד מסכן בן 14 שלא יודע לשחק. לא,זה לא קרה בשרת של HWZONE,אלא בשרת של ALPHA,אחרי שהרגתי אותו KILL אחרי KILL,ככול הנראה הילד הקטן שעדיין לא ירדו לו הביצים חטף NERD RAGE,והתחיל לכתוב ישר שאני ציטר ויש לי אימבוט,איך שנכנס האדמין של השרת ALPHA,הוא פנה עליו ואמר לו שאני ציטר,שלא לדבר על הקללות שהוא זרק עליי במשך חצי שעה.. אני לא בא לבכות או משהו יש לי עוד הרבה שרתים לשחק בהם,אבל בסך הכול רק רוצה להסדיר בפניכ…
-
- 16 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני התקנתי את הרמקול במחשב אם אני מדבר אני יכול לישמוע את עצמי! אבל איך אני עושה שיהיה גם ב-Counter-Strike איך? ??? תודה מיראש! ;D
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש מישהו שמארגן או יודע על התארגנות לקניה קבוצתית? זה אמנם לא פופולארי כמו STARCRAFT, אבל בטח יש כמה אנשים בפורום שמעוניינים במשחק.
-
- 13 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מפתחת אינדי חדשה וצנועה מציגה משחק אסטרטגיה בזמן אמת אשר מעמיד פנים כאילו שנות התשעים מעולם לא עזבו אותנו לכתבה
-
- 16 תגובות
- 2.7k צפיות
- 1 follower
-
-
מתי זה צריך לצאת? שמעתי שירדו מהסיגנון של אנדרגראונד(נראה לי שזה יהיה יותר טוב)
-
- 25 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
טוב אז הדמו החדש של "שדה קרב" נראה מדהים אבל ברשת זה על הפנים ! מלא ניתוקים ופינגים לא יציבים. אנא חלקו איתי את החויות הטובות והרעות שלכם עם התופעה
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
המשחק הגיע כבר לכמה מקומות אני בקרוב יקבל אותו מישהו כבר שיחק ויכול לתת ביקורת קטנה?
-
- 13 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני צריך ת'קודים של gta san andreas בבקשה דחוף תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
לי יש את הכרטיס תראו במפרט .מה שתראו במשחקים האם יש את זה לכולם?ואני מגדיש שזה על הגדרות הכי גבוהות וגם AA על 4 או 6 ותמיד יש לי את הדברים האלה בכל המשחקים וזה מעצבן רצח לא יודע מה לעשות. [במחשב הקודם שלי שהיה לי נוודיה fx6800gs ולא היה לי את הטשטשים האלה] ועוד שאני זז זה גם זז כזה.אז אולי ככה זה בכרטיסי ati? נסיתי גם דרייורים ולא עזר.לא יודע מה לעששות כבר. ובמשחקי אסטרטגיה אני בכללל משתגע רואים את זה יותר מגעיל.[הפיפא שמתי עכשיו תראו איזה איכות חרא 10.2.07] [attachment deleted by admin]
-
- 39 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לפורום hwzone - cs:go אני חדש בקהילה הזאת אבל בקאנטר זה כבר סיפור אחר , אני שחקן עתיק ימים עוד מתקופת גרסאת 1.3 , ואפשר להגיד שאני יחסית מוכר , לאור ביקורי במירק , וקבוצות העבר שכנראה רובכם לא שמעתם עליהן כי לא הייתם במשחק. כל מקרה , בזמן האחרון יצא לי לחזור קצת לשחק אבל בגרסה החדשה cs:global offensive יחד עם עוד חבר שמשחק ביוזר אז מדי פעם הוא מוריד אותי בדרגות אבל לא נורא. כיום אני נע תלוי כמה אני משחק בין הדרגות LE ל LEM , ואני חושב שאני ההוכחה שאפשר לשחק עם מחשב נייד ועדיין להגיע לרמות יחסית גבוהות. עם fps 60. על כל פנים , הכנתי סרטון קצר באיכות לא משהו , מקווה שתאהבו ממליץ לצפות בסרטון , לנסות לנתח אותו ולהבין מה עשיתי לשחקנים עצמם , במיוחד בקטע הראשון. …
-
- 0 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום חברים הפעם כמו תמיד העלאתי מונטאג' , אבל לא רגיל רוב המונטאג'ים שלי ושל השאר הם עם מוסיקה "אפיקית" "מלחיצה" או מוסיקת טריילר, החלטתי לקחת סיכון אני מאמין שרובכם לא יאהבו כי זה מוסיקה יחסית שונה ואני לא הכי טוב בלערוך עם מוסיקה כזאתי אבל אני מקווה בלב שלם שתאהבו וכמובן אם אהבתם אתם מוזמנים לתת לי לייק וסאב אני מאוד יעריך את זה *עריכה- 200SUB אני מוציא עוד מונטאג' המשך צפייה מהנה
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
תכנסו תיראו ותשפיעו ! אם אי אפשר לפנות לנציגי ישראל של התחרות נפנה אל הממונים אליהם, תשקיעו דקה מזמנכם זה בשביל כולנו ! http://www.atzuma.co.il/csgoisrael
-
- 1 תגובה
- 2.7k צפיות
-
-
מדובר במוד להאלף לייף 2 הגרפיקה לא מדהימה אבל זה לא כזה חשוב כאן. המוד נמצא כרגע במקום השלישי במצעד הזה-Half-Life 2 Top 100 http://topsites.moddb.com/all/?game=61 משחק מ-מ-כ-ר ביותר ,תשאלו את MESATLA המשחק הינו מולטיפלייר בלבד והוא ניתן להורדה חינם כמובן מפה: http://halflife2.filefront.com/file/Pirates_Vikings_Knights_II_Modification_Client_File;74424 מי שרוצה לתקתק הורדה שיוריד באמצעות BitTorrent http://www.gameupdates.org/details.php?id=1023 זה האתר של המוד: http://www.pvkii.com/ כל מה שצריך זה חשבון ב-STEAM וכמובן מנוע סורס. למי שלא מכיר,המשחק מורכב משלוש קבוצות-ויקינגים,פירטים ואבירים שמתחרים האחד מול השני מול השלישי . המשימות הן פשוטות יחסית אבל כיפיות …
-
- 31 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יצא היום לקהל הרחב הדמו של המשחק , בגרסאת ה PC וה XBOX (מחר PS3). זה בכל אופן ההצהרה, כשאני מנסה להוריד את הדמו מ Steam הוא משום מה לא נותן לי, לחצן ריק. יש לעוד מישהו את הבעיה הזאת ? הבנתי ששווה להוריד את הדמו, המשחק אמור להיות טוב.
-
- 28 תגובות
- 2.7k צפיות
-


