המלצה למשחקים לשני שחקנים (CO-OP) - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למשחקים לשני שחקנים (CO-OP)


ggg123

Recommended Posts

Resident Evil 5 בדיוק בנוי ל-COOP של שני אנשים. רק שים לב שהוא קצר, ואם אתה חוזר אחורה על שלבים הוא נהיה מאד קל אפילו על הרמה הכי קשה. אחרי שמכירים את המשחק מומלץ לפתוח שמירה חדשה ולשחק על Veteran בלי לחזור אחורה על שום שלב ובלי לשמור ולצאת אף פעם (רק שמירות אוטומטיות ורק להמשיך מהשמירה האחרונה כל פעם שמשחקים). אם אתם ממש רוצים אתגר אחרי זה אז אפשר ליצור דמות חדשה ושהשני שכבר סיים את המשחק על Veteran יפתח משחק ב-Professional וזה בעצם יאפשר לו לפתוח גם משחק ב-Professional עם הדמות חסרת הציוד שלו ותוכלו שניכם לשחק ב-Proffessional עם דמויות בלי ציוד מה שיהיה מאתגר ביותר. מומלץ כמובן רק אחרי שכבר עשיתם את זה ב-Veteran. עוד אתגר פחות קשה זה כשאתם עושים את זה ב-Veteran בלי לחזור אחורה - לא לברוח לבוס הראשון עם הגרזן, אלא להרוג אותו (אם נגמר הזמן מיד לצאת מהמשחק עם alt+F4 לפני שזה שומר ולחזור לנסות שוב), ולבוס עם התולעים לתת את המכה האחרונה עם יריות. יש פרסים כספיים על זה, לא משתלמים במיוחד אבל פיצוי על הכאב ראש של להרוג אותם ככה :) אם תעשו לפחות חלק ממה שכתבתי המשחק יחזיק לכם מעמד יותר מיום וחצי, אחרת הוא ממש קצר וקל.

Arma 2 זה סבבה - אומנם מגוון הדברים שאתה יכול לעשות עם שני אנשים די מוגבל אבל עדיין יותר ממה שרוב המשחקים יתנו לך לעשות...

World of Tanks beta אבל צריך לחרוש הרבה כדי להגיע לטנקים טובים, ותכל'ס platoon זה מקסימום 3 למרות שאפשר גם ב-2. המשחק עצמו זה 15 על 15 ואפשר ליצור platoon עם חברים של עד 3 טנקים שתמיד יצאו ביחד באותו צד. אם לא בא לכם לחרוש יותר מדי ורוצים לשחק בכל זאת מומלץ שאחד ייקח טנק קל ומהיר (מומלץ leopard) ושהשני ייקח ארטילריה, ככה אחד מגלה מטרות בשביל השני. אבל בגדול גם עם זה יש השקעה לא קטנה של זמן כדי שהטנקים שלכם לא יהיו גרועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תריץ חיפוש קטן ותראה מה לטעמך:

Lord Of The Rings: The Return Of The King

Lord Of The Rings: Conquest

Get Medievel

Gears Of War

Jack JazzRabbit 2

Kane & Lynch: Dead Men

Serious Sam: The First+Second Encounter (לא בגירסאות ה-HD)

Street Fighter 4

Left 4 Dead (צריך להוריד איזה מוד כדי לאפשר מסך מפוצל)

Blur

FlatOut 2

וכמובן , Pro Evolution, Virtua Tennis ושאר משחקי הספורט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

galzohar, תודה רבה. Resident Evil 5 נשמע מצויין, אבל השאלה שלי האם ה CO-OP הוא דרך הרשת או שניתן לשחק שני שחקנים על המחשב? (ז"א אחד עם מקלדת ואחד עם גיימפאד למשל).

G-Man , תודה גם לך, אני אבדוק את המשחקים.

לגבי VIRTUA TENNIS , יש לי בעיה איתו. הורדתי את גרסת 2009 אבל אני לא מצליח לשחק שני שחקנים. המשחק כן מזהה את הגיימפאד ואת המקלדת אבל במסך בחירת השחקנים אני יכול לבחור רק שחקן אחד וכתוב WAITING FOR PLAYER TWO אך לא ניתן לעשות דבר (לא עם המקלדת ולא עם הגיימפאד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Rainbow Six Vegas 2

אחד המשחקים המושלמים לקואופ.

סיימתי אותו עם חבר (קמפיין וחצי+ מלא משימות -טרוריסט האנטר)

מה גם שהוא עולה היום 36 ש"ח בסטים

http://store.steampowered.com/app/15120/

קואופ אדיר!

* אתה אפילו יכול לשתול תמונת פנים שלך בדמות שאתה משחק (באמצעות המצלמת אינטרנט):

39233_1519041369569_1040563949_3401663_1127124_n.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון ל-RE5 יש מסך מפוצל בקונסולות אבל במחשב אין אפשרות כזו. בכל מקרה, שים לב שאם אתם משחקים גם ביחד וגם בנפרד, לפני שאתם מתחברים אחד אל השני יש להיכנס למסך של הציוד ולהוריד את כל הציוד מהדמות שאותה אתה לא משחק, אחרת יש סיכוי טוב שהמשחק יתרסק איך שאתה מתחבר. כמובן שאם משחקים רק ביחד ולא בנפרד אז אין את הבעיה הזו. הגרפיקה של המשחק די מרשימה אז כדאי לשחק על 2 מחשבים ולא בקונסולה עם מסך מפוצל.

אם אתה מחפש משחקים של מסך מפוצל למחשב יהיה לך קשה למצוא משהו יותר מודרני מ-Sonic 2 או Liero...

ב-Arma 2 גם-כן אפשר לשים תמונת פנים שלך, רק לפי מה שהבנתי זה לא כזה פשוט ליצור קובץ תמונה שיראה טוב במשחק, ולא כל שרת מאשר את זה (כלומר מעיף אותך אם הקובץ תמונה שלך מעל גודל מסויים, והרבה שרתים מגדירים את הגודל המכסימלי להיות 0...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...