משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
עד לפני יומיים המשחקים האלה עבדו כמו שצריך...פתאום היום אני ואחי גילינו שבשני המשחקים יש בעיה מוזרה: מס' שניות לאחר שמתחילים את המשחק (בשניהם), לא משנה אם זה skirmish או Campaign, היחידות שלנו מתפוצצות וכתוב Game OVER... זאת אומרת שכמעט מההתחלה השחקן "מפסיד"....אני מניח שזה כתגובה למשהו חדש שהותקן על המחשב... הדברים היחידים שעשיתי היו: התקנת NERO התקנת SP1 לwindows xp הפעלתי הגדרות בrefresh force לתיקון הRR התקנתי RENEGADE (גם של westwood) והמרתי את הכוננים מFAT32 ל-NTFS. עכשיו אני מניח שזה לא האפשרות האחרונה כי כל השאר עובד בסדר ולא מתפוצץ עד כמה שידוע לי ... האם ייתכן וזהו באג ב-SP1?
-
- 9 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
זה מה שמופיע אצלי כרגע: Contrast Dishonored Metro: Last Light System Shock 2 The Elder Scrolls V: Skyrim S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat Psychonauts RAGE Prince of Persia: The Sands of Time The Walking Dead Borderlands 2 Fallout: New Vegas Singularity Child of Light Gunpoint Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist BioShock 2 Deus Ex: Game of the Year Edition Quake 4
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
המפרט: Intel P4 3.0 512MB ddr Raedon X600PRO 128mb זהו לא צריך עוד דברים.. אה ואני משחק על רזולוציה 800*600 ששום פילטר ושמתי את הFRAME LIMITER על OFF מה הבעיה פה?
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אהלן אנשים אני רוצה להמליץ לכם פה על קהילת סאס גו שווה במיוחד יש שם גייל יש שם סארף ופאן וגם ארנה וריטייקס! בנוסף יש ws! וגם נייפים! השם של הקהילה היא AlonDaPro תחפסו www.alondapro.co.il בגוגל תכנסו תרשמו ותהנו! בנוסף הקהילה מחפס חברי צוות חדשים (אדמינים) לכל אחד יש סיכוי להגיש מעמדות לאדמין !!! ואולי גם לעלות! יום טוב לכולם!
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
עכשיו נזכרתי במשחק ONI אז התקנתי אותו ואני רואה זה משחק טוב מי פה עוד זוכר את המשחק הזה ? ;D
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הורדתי לפיפא 2005 שדרן ספרדי ... אתם גם יכולים למצוא את ההורדה פה http://www.socceraccess.net/ עכשיו חליצתי את הקבצים אבל ניסיתי להבין ממה שהוא אומר .. בקובץ הסבר Comentarios en Espaסol para FIFA 2005 (Manolo Lama y Paco Gonzבles) ------------------------------------------------------------------- Autor: Mundo FIFA Sitio web: http://mundofifa.fifala.com INSTALACION ----------- 1. Descomprime el contenido del archivo en la carpeta data/audio de FIFA 2005. 2. A la hora de jugar selecciona el idioma espaסol, y listo! 3. En caso de que no tengas el idioma espaסol disponible, o no escuches los comentarios dentro del juego, intenta cambiandole el nombre a los archivos: pbp_spa…
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הגדרתי את הגרפיקה עם הGeForce experience, וזה נתן לי מקסימום בכל ההגדרות.. כשאני נכנס לקרב אני מרגיש איטיות כזאת.. אז הורדתי פילטר ל txaa נמוך.. הורדתי פילטרים יותר ממה שה experience. מגדיר.. ואני עדיין חווה קצת איטיות במשחק. למישהו היה התנסות עם המשחק הזה על כרטיס 770? למה אני צריך לצפות? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי, 1. איך אני יודע מה יותר אפקטיבי: base damage או critical damage? 2. האם דמות battleworn יכול להשתמש ב radiant damage או poison damage 3. אם יש לי שני קמעות של base damage האם ה base damage הכולל יהיה סכימה של שניהם? 4. האם מישהו כאן חווה ירידה במשחקיות עם התקנת הגירסה החדשה על נקסוס 5? נראה לי שקצת מקרטע עכשיו... תודה, אופיר
-
- 0 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
עבור אחייני הקטן, איך להפעיל Cheat-ים למשחק Wolfenstein 2009 במעה"פ Windows 7 x64. ניסיתי לגגל ולהיעזר אך שום דבר לא עובד תחת Windows 7 x64. מישהו יודע ??
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני משחק בBF4 בסוני 4 ורציתי לדעת אם יש עוד ישראלים פעילים פה ובנוסף האם שרת ישראלי לסוני 4 זה בגדר חלום ?
-
- 10 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אחרי שבשנה שעברה הוציאו את Star Wars: Empire at War, משחק RTS מבוסס סדרת מלחמות-הכוכבים, חוזר סטודיו Petroglyph, אשר הוקם בשנת 2003 מיוצאי סטודיו Westwood המפורסם, עם משחק אסטרטגיה חדש - Universe at War: Earth Assault. המשחק החדש, שאין לו שום קשר עם Star Wars, יופץ על ידי Sega ויצא למחשב האישי לקראת סוף השנה האזרחית. המשחק החדש, שאמור להיות הראשון מני רבים בסדרת הדגל החדשה של הסטודיו, עוסק בפלישה של תרבות חייזרית בשם "ההיררכיה" לכדור הארץ. "ההיררכיה" משעבדים את הגזע האנושי לעבודה במכרות, כשרק השחקן יכול להסיר את עול העבדות ולהחזיר מלחמה. Universe at War נשמע בהתחלה כמשחק RTS סטנדרטי למדי, אך יש בו נופך טקטי דינמי במיוחד שהופך אותו לשונה: כל היחידות במשחק ניתנות לשינוי וש…
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
נראה לי יהיה נוח לרכז את כל הכינויים של כולם (ובאיזה שרת הם) בדף אחד במקום על פני 8 דפים (נא לא להתבלבל בין השם משתמש לשם של השחקן) nick:firefox03 server: north east level:30
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
פתחתי את המועדון הראשון בישראל במשחק motor city, פרטים נוספים ניתן למצוא בפורום הרשמי בiGames http://www.igames.co.il/cgi-bin/forums/YaBB.pl?board=MCO
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
!השינוים הבולטים ביותר זה ש FIM-92 STINGER בקושי ננעל על מטוסים ומסוקים, ו USAS-12 סורס באופן משמעותי.
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני משחק בהמון משחקי רשת. אבל רק באחד מהם (סליחה, 2) אף פעם לא הבנתי למה אני מפסיד כללל כך המון נגד שחקנים אחרים. למה אני מתחיל לירות במישהו שהוא עם הגב אלי, ו80% מהסיכוי שהוא יספיק להסתובב ולהרוג אותי, כשאני מוציא עליו מחסנית שלמה. ואז, כששידרגתי את הכרטיס מסך במחשב שלי, פתאום הכדורים שלי התחילו לפגוע בשחקנים אחרים. פתאום אני מנצח לרוב בהיתקלויות עם שחקנים מהקבוצה השניה. מישהו יכול להסביר לי למה מנוע המשחק הזה כל כך שונה ממשחקי רשת אחרים? אני משחק במשחקי רשת כבר קרוב לעשרים שנה. אבל אף פעם לא הרגשתי שעל מנת לנצח, סליחה, שיהיה לי איזשהו סיכוי מול היריבים שלי במולטיפלייר, אני צריך להשקיע אלפי שקלים על כרטיס מסך, מדי שנה.
-
-
-
אני דיי חדש בקטע של כל הסימים ורציתי לדעת איך מרוויחים במשחק כסף כי כל מה שלי יוצא זה להפסיד כסף והרבה :-\.... אז עם יש לכם רעיונות תשובות ושיטות תחלקו אותם איתי... בבקשה!!! :saint: תודה מראש לכל העוזרים
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני כמו רבים גם התאכזבתי מהדמו, מהמצלמה המעצבנת, מהבנייה האיטית של היחידות שהורגים תוך שנייה, מזה שהמשחק עובד גרוע בלי שום סיבה נראית לעין, ומרמת הקושי הכללית של המשחק, אחרי שעברתי את המשימה הראשונה בדמו (אחרי שעתיים של משחק) לא תרחטי אפילו לנסות את השלב השני ופשוט עזבתי את המשחק באכזבה אחרי יומיים קראתי במקרה נושא שמישהו פתח ב-gamespot על המשחק ואמר לתת לו עוד צ'אנס ושאחרי שלומדים איך לשחק זה הרבה יותר כיף החלתתי לעשות את זה למרות שלא באמת חשבתי שזה ישנה את דעתי שיחקתי מחדש בשלב הראשון של הדמו הפעם במקום לבנות 4 וחצי תחנות כוח ומפעל אחד בניתי תחנת MASS בכל מקום שאני יכול ומספיק תחנות כח שתמיד אהיה לי מעל 0, בניתי 4 מפעלי אדמה על 2 engineer על כל אחת והוצאתי צבא של 70 …
-
- 36 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
התחלתי לשחק היום במשחק הזה ואני חייב לציין - פשוט אדיר ! עשיתי את הקמפיין כדי להכיר את הסביבה והנשקים וכו', ובמשימה השלישית זו עם היפנים על האי - אני כל פעם מפסיד!! יש איזו אסטרטגיה שניסיתם להלך לכם טוב או איזושהיא שיטה? שמתי לב שאני לא מצליח לכבוש עמדות ניטרליות עם דגל לבן או עמדות אוייב למרות שאני ממש מתחת לדגל... מה אני צריך ללחוץ בשביל לכבוש אותו? תודה
-
- 36 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קניתי את המשחק בסטים והוא לא נפתח לי, אין שום הודעת שגיאה. לא קורה שום דבר. אשמח לעזרה, תודה
-
- 10 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://kotaku.com/5977246/were-hearing-about-layoffs-big-trouble-at-gas-powered-games-days-after-launch-of-11-million-kickstarter http://www.kickstarter.com/projects/gaspoweredgames/wildman-an-evolutionary-action-rpg/posts/388863 לחברה לא נשאר כסף לשלם לעובדים עד סיום ה KICKSTARTER, כרגע נשארו בחברה הבעלים (Chris Taylor) וכמה אנשים בודדים. בהודעה האחרונה שלו הוא שואל אם כדאי להמשיך את ה KICKSTARTER ובהתאם לתוצאות אולי להחזיר את העובדים או לבטל הכל ולסגור את החברה.
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אז ידענו שלCELL יש YEILDS נמוכים מאוד (כמות המעבדים התקינים שיוצאים מכל וופר) , אז לא התפרסמו נתונים רישמיים, אז היום גם זה השתנה: http://www.tgdaily.com/2006/07/14/ten-to-twenty-percent_yields_for_cell_in_ps3/ היילדס עומדים על 10%!!! לטובת אלו שאין להם פרופורציות, מעבד רגיל עומד על עד 80% , IBM מייצרת את המעבדים שלה ב95%. מה שזה אמור, שאם הם לא ייפתרו את זה עד נובמבר (מה שכנראה לא יקרה) , לא רק שהם לא יוכלו להוזיל את הקונסולה אלא שהם יצתרכו לייקר אותה. לשם השוואה, מעבד כמו קונרו שעומד על 85% ונמכר ב300$~ , יצתרך לעלות יותר בסביבות ה2000$ ביילדס של 10%.
-
- 37 תגובות
- 2.8k צפיות
-


