Velvet Assassin - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Velvet Assassin - הדיון הראשי


David_Beckham

Recommended Posts

92951895327front.jpg

היכנסו לנעליה של ויילוט סאמר, מרגלת בריטית יפהפיה שעוזרת להביס את הגרמנים במהלך מלחמת העולם השניה, במשחק התגנבות חדש ומרשים

ויילוט סאמר גדלה באנגליה וזכתה לילדות עליזה במשפחה טובה. היא התחילה את הקריירה שלה במכון יופי, אך כשפרצה מלחמת העולם השניה בחרה לעשות הסבת מקצוע ולעבור ללונדון על מנת לעזור בפיתוח כלי מתקדמים למלחמה בגרמנים. לא עבר זמן רב עד ששירות הביון הבריטי הבחין בכישוריה: יופי, גמישות ותשומת לב מרובה לפרטים.

ויילוט גויסה ל-MI6 על מנת לשרת כמרגלת על אדמת האויב ולתרום מיכולותיה בשעתן הקשה ביותר של בעלות הברית. מוטיבציה לא הייתה חסרה. היא איבדה את בעלה, טייס בריטי, בקרבות הקשים מעל שמי ברלין ודודתה הקרובה נהרגה באחת ההפצצות הראשונות של הגרמנים. האובדן הקשה השאיר רק ברירה אחת להביא לנצחונם של בעלות הברית ולהציל את אירופה ממשטר האימים של היטלר.

קרדיט ל-Gamer

חברה מפתחת: REPLAY STUDIOS

חברה מפיצה: SOUTH PEAK GAMES

ז'אנר: פעולה-התגנבות מגוף שלישי

תאריך יציאה: 28.4.09

זמין ל: XBOX360 ,

תמונות

2wpo0fd.jpg

34hfmvr.jpg

55jkv5.jpg

nwd3tg.jpg

Minimum System Requirements

OS: XP/Vista

Processor: 4 @ 3 GHz

Memory: 512 MB

Hard Drive: 5+ GB Free

Video Memory: 256 MB (nVidia 6800)

Sound Card: Compatible

DirectX: 9.0c

Keyboard & Mouse

DVD Rom Drive

האתר הרשמי:

http://www.velvetassassin.com/

טריילרים:

http://www.gametrailers.com/player/46752.html

http://www.gametrailers.com/player/47671.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק ממוצע +

בתור ישראלי זה נחמד לשחק בו רק בגלל שהוא מראה נקודת מבט קצת ששונה מ "אמריקאים נכנסו הרגו את כולם וסיימו את המלחמה" שאנחנו רגילים עד כה ממשחקי הWW2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אתן לך ביקורת תמציתית , המשחק לא מושקע יותר מדי 80% מהפעולות אתה עושה בלחיצת עכבר כאילו המתכנת התעייף באמצע , אין שם שום דבר מהנה במיוחד בטח לא שווה קניה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במבט ראשוני על המשחק זה נראה רעיון לא רע מלחמת העולם ה2 עם ניחוח מעט שונה ממה שהינו רגילים עכשיו זה בא בצורת התגנבויות .

אחרי שהמשחק נפתח ואתם מתחיילים את סדרת ההתגנבויות הראשונה שלכם שזה בעצם גם המדריך אתם מבינים כמה המשחק בנאלי טקטיקת ההתגנבויות משעממת ולהקשיב לקולות הגרמנים לא עשה לי טוב ממש ,הרגשתי מחוץ למשחק האמת והסביבה היא החלק היותר חלש במשחק.

הגרפיקה של המשחק בסדר קשה להגיד עליה יותר מזה [הדברי הנורמלי במחינה גרפית במשחק הוא אפקטי צל/ואור] בכל מקרה זה היה מרצה אותי אם המשחק היה יוצא כמה שנים קודם מה לעשות שיש משחקים גדולים ממנו כיום שמציגים גרפיגה מרהיבה אז יש רף מסוים ,ניסתי להתעלם מענין הגרפיקה ולבדוק את ענין ה גם שמה היתה אכזבה כנראה לשומרים עין ביונית או משהו כזה אחרי שכביכול התגליתי לעניהם וברחתי לסימטה חשוכה איזה פלא אחד הצליח לראות אותי ממרחק לא מבוטל ולירות בי.

ניסתי להתעלם גם מזה אבל זה שוב הכה בי האזורים ברחבי המשחק לא מושקעים אין לך בסביבה עזרים שיעזרו לך להתגנב כמו שצריך[כיבוי אורות/להתלות על דברים וכו'] או שהכי פשוט לראות ערך SC .

בכל מקרה Velvet Assassin ניסה לעשות מה שמשחקים קודמים עשו והצליחו להציג משחק התנגוביות משובח כמו Thif/splinter cell ולא הצליח כלל.

למה כן:? אם המחשב שלכם דור 2004 וקיבלתם דיל למשחק ב10$ תנסו

למה לא? הוא שום דבר יותר ממה שמשחקים קודמים עשו וישנים ממנו, צריך לשחק בסדרת SC לראות מזה משחק התגנבויות מושקע, ודוקא במשחק שמתימר להיות משחק התגנבויות אני מצפה שהסביבה תהיה קצת יותר שימושית ולא רק נוף+גרמנים .

לסיכום: Velvet Assassin הוא מייצג של כישלון במיוחד בקטע של הסביבה והאיטלגנציה ,שלא תבינו אותי לא נכון המשחק נראה לא רע כלל אבל זה לא מספיק וזה באמת מה שהיה פחות חשוב לי במשחק ,המשחק היווה אכזבה בשבילי חשבתי שסוף סוף יצא מתחרה ראוי לסדרת SC כנראה שאצתרך לחכות עוד כמה שנים שזה יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

\/ \/

מסכים איתך בכל מילה גם אני בדקתי את המשחק

גרפיקה נחמדה לא יותר מזה

הגיימפליי לא משו בכלל כמו שאמרו פה באמת חוץ מללחוץ ctrl ולחצן העכבר אתה לא עושה יותר מזה במשחק .

וזהו בעיקרון.

רעיון יפה שלא יושם כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת גם דעתי. אחרי משחקי SPLINTER CELL שהעלו את הרמה גבוה, להוציא משחק התגנבות כזה טיפשי נראה לי מיותר לגמרי. האינטילגנציה של המחשב כאן לא קיימת בכלל, הם פשוט הולכים ממקום למקום כמו הרוחות רפאים בפקמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת גם דעתי. אחרי משחקי SPLINTER CELL שהעלו את הרמה גבוה, להוציא משחק התגנבות כזה טיפשי נראה לי מיותר לגמרי. האינטילגנציה של המחשב כאן לא קיימת בכלל, הם פשוט הולכים ממקום למקום כמו הרוחות רפאים בפקמן...

+1

ממש בזבוז זמן... חוץ מגראפיקה נחמדה ולראות את הסוכנת רצה בכותונת לילה אין ממש תוכן במשחק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא משחק נחמד אני חושב, לא מדהים, לא באותה רמה כמו ספלינטר סל או היטמן (למרות שהבנתי שחלק מהמפתחים של המשחק באו מהצוות שיצר את היטמן) אבל לא רע.

אמנם לאויבים יש אינטיליגנציה מלאכותית באותה רמה של החיילים הגרמנים בסרט "סודי ביותר"

http://www.youtube.com/watch?v=wSFS2pFjHzc&feature=related

:silly:

אבל לפחות המשחק די מאתגר, לפחות ברמת הקושי הגבוהה, בעיקר בגלל שאין אפשרות לשמור והאויבים אמנם טפשים אבל לפחות קשוחים.

הצחיק אותי אגב שבהתחלה דווקא הופתעתי שיש משחק מחשב שבו הגיבורה הראשית לא בעלת גוף של שחקנית פורנו (כמו לארה קרופט) או לובשת ביגוד מאוד מינימלי (כמו כמעט כל גיבורה במשחק מחשב) - עד הפעם הראשונה שהשתמשתי ב bullet time :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...