משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שיחקנו בסבבה שלנו PU, הבאתי שחקנים למשחק שיחקנו כולנו עם חברים, אפילו עשינו שידור בכדי שהקהילה הישראלית תראה שיש משחקים ואנשים משחקים והכל פורח לאט לאט. סיימנו את המשחק והכל היה טוב ישבנו בטים ספיק ועשינו סיכום כזה מה היה וקטעים מהמשחק, היה כיף. אמרנו טוב, נעשה עוד אחד, בא אדון מנהל cortex, ילד שאני לא כל כך אוהב, שמתי עין על זה, לא דיברתי אליו והוא לא דיבר אלי. שיחקנו בWARMPUP טיפה, הרגתי אותו, זרקתי לו מילה בצחוק : "איזה אימר אתה cortex" והוא זורק לי, קוויזה, אתה לא שחקן אתה, אתה לא זה ואתה לא זה, מתחיל לגדף אותי עם הקול המוזר שלו. לא נשארתי שקט והתחלתי לחקות אותו, התחיל לקלל אותי והמשיך והמשיך, פתאום היה שקט, שמתי לב שהוא העביר אותי לסאב רום ונתן לי קיק מהשרת. אני לא …
-
- 2 תגובות
- 3k צפיות
-
-
gta liberty city stories ה GTA החדש ? מתי תצא .?
-
- 28 תגובות
- 3k צפיות
-
-
ב HWZONE פורסם משחק רשת " איקרים " נרשמתי באינטרנט למשחק .. המשחק פשוט ענק !!!!! ממש כיף לשחק !!!!! מי שלא נרשם מפסיד (: http://ikariam.co.il/
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
משחק RPG , (סולו וקואו-אופ) נראה כמו שילוב של DIABLO בעולם עתידני של CYBERPUNK נראה מענין מאוד, אני בצעתי כבר PRE-ORDER ב STEAM
-
- 1 תגובה
- 3k צפיות
-
-
EliteMu | Easy Server | . - יום ראשון בשעה : השרת נפתח כבר בואו והצטרפו אלינו פרטי השרת ♦ אקספי: 9999X ♦ עונה: 4 פרק 6 ♦ פעילות: 24/7 ♦ אחוז נפילה: 80% ♦ אחוז שילוב יהלומים: 90% ♦ נקודות לרמה : 20\18 ♦ ללא לאגים מובטח ♦ חנויות קלות ♦ ספוטים קלים ♦ יש סומונר פקודות לשחקנים ♦ AddAgi - העלאת זריזות . ♦ AddStr - העלאת כוח . ♦ AddVit - העלאת חיים . ♦ AddEne - העלאת אנרגיה . ♦ AddCom - העלאת פיקוד . ♦ PkClear - ניקוי רוצח . ♦ Online - בדיקת מחוברים . ♦ Reset - עשיית ריסט . מערכות בשרת ♦ מערכת גיאמים - רואים בלון , עריכת פקודות לגיאם , שגיאם רושם רואים את שמו . ♦ מערת פקחים - רואים בלון לקח , עריכת פקודות לפקח . ♦ מערכת חדשות - תוכלו לראות הודעות ועידכונים בשרת ( אוטומטי )…
-
- 1 תגובה
- 3k צפיות
-
-
reinho - STEAM_0:1:26232059 h4cker - STEAM_0:0:28804605 lyNinho - STEAM_0:0:26332973 SUPERby - STEAM_0:1:20633247 d4ceux - STEAM_0:1:25014787 reinho מאשר
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
התעוררתי בעתיד? אני לא מבין איך הבנאדם נותן בקורת על המשחק בכלל. http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=505339 [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 3k צפיות
-
-
1) http://i.imgur.com/Ddw6r.jpg 2) http://i.imgur.com/8UKKK.jpg 3) http://i.imgur.com/3Zu3D.jpg יש לשלוח תשובות אלי בהודעה פרטית עם השם שלכם, עד לתאריך 3/1/12 התשובות לקבוצה 1 הן: 1) http://i.imgur.com/qG0zO.jpg 2) http://i.imgur.com/3CXFk.jpg 3) http://i.imgur.com/ViajC.jpg סה"כ ענו 21 אנשים (קדימה אפשר עוד להשתתף!): 19 אנשים קיבלו 3 נקודות. אחד קיבל 2 נקודות. ועוד אחד קיבל נקודה.
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אז אמנם זה לא MW2 אבל אני מקווה שתהיה היענות (: המשחק ביושוק 2 יצא לרכישה מוקדמת בסטים כאשר ארבעה רישיונות עולים 33.75$ דולר כ"א במקום 45 ברכישה מוקמת ו50 ברכישה רגילה כלומר 125 שקל למשחק ביושוק 2 ובנוסף מקבלים גם עותק של ביושוק הראשון אני והמשתמש asafgolan מחפשים עוד שני אנשים שיקנו איתנו את המשחק הכוונה שלי היא לקנות בעצמי את המשחק מסטים ולשלוח את המשחקים (ביושוק 1+2) לכל מי שהעביר אליי תשלום איך נעביר את הכסף נוכל לסגור בינינו ברגע שנדע שיש לנו ארבע אנשים אני מבין שיש פה בעיה של יושר שכן אתם לא מכירים אותי ואני לא אתכם לכן אני מציע למי שרוצה ומוכן לבוא אליי הביתה ולראות את ההזמנה מתבצעת ואותי שולח לחשבונו את המשחקים כמובן שאני גם פתוח להצעות אחרות …
-
- 21 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש משחק של מירוץ מכוניות למחשב. אבל אני בכלל לא מכיר. מישהו יכול להמליץ לי על משחק טוב? ורק אם אפשר... שיהיה דגש על המירוץ ולא נגיד על משימות וכאלה אבל בכללי הכל טוב.
-
- 24 תגובות
- 3k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/features/6177688/index.html?tag=topslot;title;2&om_act=convert&om_clk=topslot
-
- 22 תגובות
- 3k צפיות
-
-
תודה :lsvader:
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום חברים, בזמן הקרוב יוצאים כמה משחקים "חמים", אני עדיין לא סגור לגמרי מה אני לוקח. ASSASSINAN'S CREED וקרייסיס יוצאים עוד חודש ושבוע, HOMEFRONT שגם עושה קצת באז יוצא עוד חודש בדיוק. ופורטל שאמור לצאת בערך עוד חודשיים. כרגע נראה לי שאני אלך על: פורטל בטוח ו-ACBH כנראה, את קרייסיס אולי יותר מאוחר השנה, ועל HOMEFRONT אני אחשוב רק אחרי שיצא, מה אתם קונים?
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הוכרזה גרסה חדשה למשחק בשם The Elder Scrolls® Online: Tamriel Unlimited, הגרסה הזו תצא ל- PS4 ול- XONE ב- 9 ליוני השנה ולמחשב האישי והמאק ב- 17 למרץ השנה. הגרסה החדשה תכלול micro transactions על בסיס כסף הנקרא "crowns" ויבוטל התשלום החודשי, המשחק יהיה רק בתשלום בודד ויחיד. בנוסף יהיה ניתן לרכוש מנוי ESO Plus בתשלום חודשי אשר ייתן בונוסים במשחק ואקסטרה crowns כל חודש שתוכלו לבזבז ב- Crown Store. לפוסט המלא באתר elderscrollsonline.com
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
כנראה הסרטון שביקשו ממני הכי הרבה עד היום! שמח שהוא סוף סוף מוכן, וגיליתי הרבה דברים מעניינים בזמן ההכנה.
-
- 5 תגובות
- 3k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6137219.html נראה לי שאני קונה, בשביל 40$: וגם DVD עם תוספות וסרטים על מאחורי הקלעים, איזה השקעה...
-
- 28 תגובות
- 3k צפיות
-
-
זה המונטאג' הראשון או השני שלי(לא זוכר P: ) בכל מקרה אשמח לתגובות בונות אם יש לכם הצעות לאו דווקא לעשות יישר דיסלייק, תגובות בונות יעזרו יותר מלהגיב "לא אהבתי" או כל מיני שטויות כאלו... מקווה שתהנו !
-
- 4 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני נמצא בעיר San Fierro, ואני הגעתי למשימות של Wooze(אני חושב שככה השם שלו, זה מופיע במפה באות W), אחרי מספר משימות אני מגיע לשם שוב, וכשאני נכנס לעיגול האדום בכדי לעשות את המשימה זה מכניס אותי לסרטון, ובסרטון הבוס הזה שואל אותו (Carl) אם הוא יודע לשחות, והוא עונה לו לא, יוצא מהסרטון ואומר לי שאני צריך ללמוד לשחות יותר טוב, ואין לי מושג איך ללמוד לשחות, מישהו יכול לעזור לי בבקשה? אני העלתי את המצבים ככה: http://img479.imageshack.us/img479/3863/239jj.jpg
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
בזמן שמרבית היריות בגוף ראשון בשנות ה-90 הסתפקו בחיקוי הנוסחה של דום, הגיע דוכס אחד עם ג'ט-פק, משקפי שמש וגישה בלתי מתנצלת שלימדה את תעשיית הגיימינג שסביבה אינטראקטיבית ואישיות צבעונית חשובות לא פחות מכוונת הנשקלכתבה
-
- 1 תגובה
- 3k צפיות
- 2 followers
-
-
היי טוב כמו שכתוב בכותרת אני מחפש המלצות למשחקים שאני אוכל לשחק עם חברים במיני לאן פארטי עם 4 שחקנים, אני מעדיף שהמשחק יהיה FPS, משהו עם פעולה והריגות, אני לא צריך את המשחק הכי כבד בעולם ( אחד מהחברים בעל 6600GT ואני א רוצה להעמיס על המחשב שרת ), זה כמובן ממש יעזור ויהיה מצוין אם במשחק יהיה אפשרות לשים בוטים כי אנחנו רק 4 ( ואל תמליצו על CS בבקשה ) תודב רבה, יובל
-
- 34 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אם ההבטחה הגראפית של השנה אצלכם היא דום3 שימו לב למשחק הבא, קוראים לו CRYFAR והוא יוצא ברבעון הרביעי של השנה. הינה תמונות:
-
- 38 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר למצוא את דום 2 או רק את ה-WAD שלוכי אני חייב אותו
-
- 9 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
מי שקונה את הסרט ריו מקבל קוד שיכול להפעיל עוד עשרה מסכים נוספים מי יודע כיצד ניתן להפעיל את הקוד
-
- 0 תגובות
- 3k צפיות
-
-


