עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום לכל העולים לשלב הפלייאופס של ליגת HWZONE CSGO! פה תמצאו מתי תשחקו ונגד מי, בשלבי הPlayoffs! כל המשחקים הם BEST OF 1 למעט הגמר שהוא BEST OF 3! אז בלי הרבה דיבורים הנה המשחקים שנקבעו. המנצחים יופיעו בירוק. להלן המשחקים: כל המשחקים יתחילו בשעה 21:00 למעט הגמר. 24/08/2014 ברקט 1: Teletubbis In Action VS. The Oprah Show ברקט 2: OWLS IN UNIFORMS VS. Teamspirit (^המשחק הוקדם ל19:00^) -- 25/08/2014 ברקט 3: Team-Hax VS. Effective5 - 27/08/2014 המנצחים של יום מספר 1 עולים לברקט 4: The Oprah Show VS. TeamSpirit -- 28/08/2014 המנצחים של ברקט 3 נגד המפסידים של ברקט 4: Effective5 VS. TeamSpirit --- משחק הגמר!! - משחק זה יתחיל בש…

    • 0 תגובות
    • 3.2k צפיות
  2. Started by AvlK,

    שלום חברים מישהי שאני מכיר רוצה לקנות עבור הילדים שלה קונסולה, הראיתי לה את הכתבה הזו: http://hwzone.co.il/hardwareguidesthe_ultimate_console_killing_pc_build_guide/ וזה די שינה את דעתה לטובת מחשב, השאלה שלא ידעתי לענות היא האם קיימים חיישני קינקט\תנועה כדי לדמות עוד יותר את החוויה של הקונסולה כי אין לי מושג? וגם דעה עד כמה זה ידידותי למשתמש הרגיל שאין לו מושג יותר מדי לשחק על המחשב עם אביזרים של קונסולה? ואם למישהו יש מה להמליץ מעבר או לתת עצה בעניין זה יתקבל בברכה. תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. Started by aviel3634,

    עוד סרטון שלי והפעם לא מונטאג' החלטתי לעשות משהו שונה סרטון קצרצר של טרולינג אני מקווה שתאהבו ולחדשים שלא מכירים אותי מוזמנים להסתכל בערוץ ולראות את הסרטונים שלי

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  4. Started by dennis14,

    http://www.gametrailers.com/player/47238.html תהנו. אני אישית מאד מחכה למשחק.

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  5. Started by Gal&Gal,

    אני לא יודע מי פה משחק אבל יש קהילה קטנה ברשת מישראל , ועוד יותר גדולה משאר העולם שמשחקים בבטא של המשחק הזה הוא ממש טוב ומי שאוהב משחקי יריות מאתגרים בו המשחקיות מתגמלת עבודת צוות וחשיבה טקטית ורוצה לשמור על הכסף בארנק (חינם) מוזמן לחפש ב STEAM ולהוריד ולהתקין העדכון היה של משימה חדשה ומפה חדשה , ממש טובים , יש מישהוא בפורום שגם משחק?

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  6. Started by marik,

    שלום רב. יש לי בעייה בכמה משחקים נותן לי הודעת שגיאה :BINKW32.DLL במחשב הישן אם WIN XP PRO עבד הכל תקין. אם המחשב החדש לא הולך הנה המפרט הבה: INTEL I5 ASUS P577 2GB DDR 1333MHZ 500GB *2 HD RAID GEFORCE 260 GTX WIN 7 64BIT ULTIMA אשמח מאוד לקבל תגובות תודה

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. לרגל הגעת מחשב הגיימינג החדש שלי (ראו מפרט) - נשאר לי רק לקנות מסך. לא אסטרטגיה או RPG. משהו עם אקשן ועלילה מעניינת אבל בלי בלבולי מוח מיותרים. אהבתי את SCCT , MAX PAIN II ו-HITMAN. מחפש משהו יותר SCIFI תודה מראש לכולם.

    • 39 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by slim_shady,

    אז ברצוני לברר איזה משחק של blizzard חברי הפורום רוצים לקבל ראשון. אני אישית את דיאבלו כמו שהבנתם מי שקרא פעם ת'רד שנפתח על דיאבלו בפורום. אגב StarCraft:Ghost בתיכנונים ליציאה ככה שאני לא יודע בדיוק איך זה מסתדר אבל נראה כבר.

    • 38 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. Started by barg12345620,

    שלום לכולם! הרשו להציג לכם אמיו חדש, את אמיו איקס! בשנה האחרונה הרבה אמיואים נפתחים אך נסגרים לאחר חודש חודשיים מקסימום! אנחנו פה כדי להחזיר את הקהילה הגדולה של פעם וגם את הקהילה של הדור "החדש" תנסו ותעזרו לנו להקים את האמיו המצליח הבא! שרת האמיו הוקם על ידי 3 אושיות הרשת הגדולות בארץ שגדלו על אמיו ובברכתו של טומי מאמיו פורס! בשרתינו תוכלו למצוא חווית משחק מהנה ללא האקרים וללא באגים. פרטי השרת: * שרת עונה 4 קלה ומשופרת לקרבות באיכות כמו שכולם רוצים!* *מתחילים ישר פול ונכנסים לקרבות!* *האנטי האק חזק מאוד שחוסם 99% מתוכנות ההאקים שקיימות!* *שרת עם סחר ללא באגים וללא לאגים* *השרת בעל צוות אחראי ובוגר! בניגוד לרוב שרתי האמיו שקיימים * *מפה מיוחדת שהמפ…

    • 0 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. שם קבוצה : NOM.ESET חברי הקבוצה Lafa bibi wuff weezy norman אני לא בטוח מה אתה רוצה כsteamid (זה ששמים בESL ? , מספר הפרופיל ? , האיידי כדי להוסיף חברים ? ) אז אני שם את מספר הפרופיל LAFA http://steamcommunity.com/id/Lafush/ bibi http://steamcommunity.com/profiles/76561198019792584 wuff http://steamcommunity.com/profiles/76561197974903046/ norman http://steamcommunity.com/profiles/76561197965539102/ wez http://steamcommunity.com/id/weezy_e/ השחקנים יאשרו ואם לא התכוונת לID הזה זה יתוקן - רק לשריין לנו מקום. סקרין שוטים של כל השחקנים עם הניק של הקבוצה http://imageshack.us/g/408/bibil.jpg/ איש קשר - רפי 0524007256 Refael.Branch@ecitele.com איש קשר שני - שמואל 0547360…

    • 15 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by GooG,

    איפה הסרברים אני לא יכול לעמוד בזה יותר

    • 1 תגובה
    • 3.2k צפיות
  12. מהי כתובת האתר שממנה ניתן להוריד את המשחק של צבא ארה"ב????????

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    רציתי לדעת איך איעבוד אצלי פוסטל 2? (ראו מפרט)

    • 28 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. אני רואה משחקים והיוצרים אומרים שהם בשלב סופי ועושים לו פוליש? מה זה אומר???? ???

    • 14 תגובות
    • 3.2k צפיות
  15. Started by sagi_10,

    שלום אני פותח את התרד הזה בשביל שכל אחד יפרסם תמונות יפות שהוא צילם ממשחקים אז אני אתחיל: תמונה ראשונה:quake4 תמונה שנייה:quake4 תמונה שלישית: call of duty 2 [attachment deleted by admin]

    • 38 תגובות
    • 3.2k צפיות
  16. Started by SpiritKnight,

    דבר ראשון, תורידו מפה את הדמו. עכשיו, אם יש לכם בעיה של קריסה, תבדקו את הלינק הזה כדי לדעת איך לתקן אותה. עכשיו שעברנו את החלקים הטכניים, להתרשמות מהמשחק! אז ככה: יתרונות- גרפיקה אדירה(לפחות אצלי) פסקול מגניב(משנה למוזיקה מותחת בקטעי אקשן, מוזיקת התגנבות בקטעי היצמדות לקיר וכו') AI חכם ביותר- נלחמתי בשומר, כשיריתי הוא התחבא מאחורי הקיר, כשהפסקתי לירות ל5 שניות ככה הוא יצא והתחיל לירות! אפשרות איכותית ביותר- בני ערובה. אפשר לקחת כל אחד מהאזרחים במשחק(2 בדמו) ולהפוך אותם לבני ערובה. מ'זתומרת? שאתה לוקח אזרח, מצמיד לו אקדח לראש ומתחיל ללכת כשהוא מגן אנושי. שווה עוגיה ;D חסרונות- שליטה קצת מעצבנת, עד שמתרגלים. למה לעזאזל אני צריך לשלוף את האקדח כל פעם שאני רוצה ליר…

    • 21 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. Started by Monte,

    שלום לכל השחקנים. הסבו את תשומת ליבי לעניין הטיקרייט בשרתינו. דיון זה נועד להסביר מהו טיקרייט, וכיצד הוא משפיע על חויית המשחק. מנוע הסורסמוד פועל לפי טיקים (Ticks). כל פעם שטיק אחד עובד, העולם במשחק עבר ריפרש אחד. כלומר, כדי לשמור על דינאמיות המשחק (משחק דינאמי, רץ כמו וידאו ולא מקוטע או סטטי) השרת מרענן את עולם המשחק. כלומר, כל רענון הדברים שהיו לפי פיסיקה אמורים להתקדם או להשנות באופן מסויים משתנים. במילים יותר פשוטות, הטיקים פועלים במקביל לFPS. כמו שבסרטון יש פריימים (Frames), וכל פריים התמונה משתנה מעט כדי לצור תמונה נעה, כך מנוע הסורסמוד (שעליו פועלים כמה משחקים כולל csgo) שומר על ה"עולם הנע" שלו. במילים אחרות, ככל שיש יותר טיקים בשניה כך העולם חלק יותר, היריות …

    • 2 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. Started by YINON110,

    בע''ה, שלום חבר'ה, יש לי מעבד E8400 וכ.מסך ZOTAC GTX260, זכרונות 4GB. המחשב טרף כל משחק שהבאתי לו עד היום(כולל COD 4'5'6) בהגדרות הכי גבוהות וברזולוציה של 1920X1080. גם GTA עבד מעולה על ההגדרות הכי גבוהות, אבל בחודש וחצי האחרון התחילו לי מעין "תקיעות" כאלה במהלך המשחק בGTA, כלומר פתאום יש ירידות FPS לאיזה 3-2 שניות, לפעמים קריטי ולפעמים פחות. קצת מציק לי שזה קורה. אגב, זה לא קורה במשחקים אחרים. מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה? נ.ב, המחשב נקי מאבק לחלוטין.

  19. Started by nir natan,

    שלום לכולם!!! יש למישהו מושג מתי יוצא המשחק (שכתוב בכותרת) לפי מה שאני יודע הוא היה צריך כבר לצאת אבל לא ראיתי אותו באינטרנט (ובאימיול או שיש שם זיופים). אם למישהו יש מושג איך אני מוריד אותו ומאיפה תשאירו פה הודעה. ואם יש למישהו קישור לאימיול או לאתר כלשהו אני אשמח אם ישים, ואליי בטוח יצטרפו עוד אנשים לבקשה שלי.

    • 39 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by GameGems,

    מה הקשר בין הנמלולים לסדרת משחקי הפעולה הכי מצליחה שנוצרה? בואו לגלות לכתבה

    • 13 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by omers12,

    אהלן חברי הגיימרים! אתם מוזמנים לעשות לייק בפייסבוק או לעקוב בטוויטר אחר הארגון PwGaming הארגון עם השחקנים הכי מקצועים והכי טובים בישראל! תקבלו עדכונים לסטרימים כתבות והגרלות עם פרסים! תתמכו בנו להפוך את ישראל לחלק מקהילת הגיימינג העולמי! תודה מראש על התמיכה http://www.facebook.com/TeamPwR?ref=hl https://twitter.com/PwG_OfficialL

    • 0 תגובות
    • 3.2k צפיות
  22. Started by kricher,

    אדון פדידה היקר הביא לי ולמיכה באן מה ה-ts ל8 שנים אני רוצה מאדון פדידה שידוע מאד בספר החוקים שכתב בקהילה הזאת שיביא לי חוק אחד שאומר שמותר לו להביא לי באן ואם בכלל ל-8 שנים. חבל שנותנים לילדים מmw3 שאין להם מושג מהחיים שלהם לשלוט על כל הקהילה כולה ולתת לשחקנים שפי 10 יותר ותיקים ומשחקים יותר מהם ומכירים את הקהילה יותר מהם "Fadida": מה צריך חוקים? אנחנו דיקטטורה אני מקווה שתבינו מיהו ה"דיקטטור" ששולט בקהילה הזאת כי כנראה לא תראו אותי פה לפי אדון פדידה ל8 השנים הבאות תהנו.

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  23. Started by crowbar87,

    כשאני מסתכל על הטירה מסקיירים היא ניראת... קצת מוזר :-[ מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. האם המשחק Mortal Kombat vs DC Universe קיים גם בשביל מחשב PC תודה

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  25. Started by dennis14,

    זהו משחק אינדי שמומן לפני כמה חודשים ב - KS, הנה - http://www.kickstarter.com/projects/460738485/legends-of-aethereus-co-op-hack-n-slash-action-gam המטרה פה היא להציג קרבות מעניינים יותר (מבוססי תזמון ומושפעים מפיזיקה במקום נעילה אוטומטית ואנימציות שחוזרות על עצמן) ממשחקי תפקידים אחרים עם יותר אקשן ואינטראקציה עם הסביבה וכל זה בתוך עולם מעניין ומקורי (גם המקצועות במשחק מקוריים למדי). בנוסף לזה הולכת להיות מערכת יצירת ושדרוג נשקים/שריונות עמוקה במשחק שצפוי לכלול גם אופציית CO-OP. המשחק נמצא עכשיו בבטא סגורה שמשתתפים בה אלה שמימנו את המשחק. כתבה קצרה על המשחק - http://www.forbes.com/sites/erikkain/2012/08/07/a-brief-look-at-upcoming-indie-co-op-rpg-legends-of-aethereus/ אתר…

    • 6 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים