עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DS,

    הכוונה לשאלה זה: אם אני משתמש בצ'יטים אני גיימר גרוע? עד עכשיו אני לא זוכר משחק שלא עברתי בלי צ'יטים :'( אבל אני רוצה להיות טוב באמת. אני רוצה לשחק עוד פעם ב SA ולעבור אותו בלי צ'יטים אה ואם נגיד במשחק אני אחפף איזה משימה או 2 עם צ'יטים זה נקרא שאני גרוע? :-\

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  2. אין ברשותי את הקונסולה - מעוניין להריץ את המשחקים על המחשב במקום.... מישהו מכיר אמולטור שעובד ל- XBOX360 ?

    • 6 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. Started by Rise<3,

    פרגנו בלייק אם אהבתם

    • 3 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. עדכון אחרי ששיחקתי עכשיו בגרסת ניסיון של wow היה לי נורא קשה וגם אין לי סבלנות לטייל בעולם ולחפש כל מיני דברים הבנתי שזה לא בשבילי,אז אני מחפשת משחק און ליין קליל יותר ולא מסובך כמו wow. שיהיה חינמי. וגראפיקה יפה תודה.

    • 24 תגובות
    • 3.3k צפיות
  5. אני מעוניין לרכוש מסך 50 אבל אין לי מושג למה לצפות. אני בדרך כלל משחק סימולציות של מטוסים (כולם) ו-FPS נפוצים. אשמח אם מישהו שעשה זאת יוכל לספק תיאור מה רואים ומה לא. (לא קונסולות !!!!) תודה

    • 13 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. כל אחד יכתוב את משחקי האסטרטגיה שהוא הכי אהב עם דירוג 1 generals 2 red alert 2 3 Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 2 4 Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 5 c&c 3 6 company of heroes 7 Age of Empires III 8 age of mythology 9 Act of War

    • 23 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה…

    • 17 תגובות
    • 3.3k צפיות
  8. Started by Sculpy,

    שלום לכולם פונה כאן למי שמשחק ARK אני כבר מעל לכמעט שנה מנהל שרת ARK ישראלי השרת אופס ב8.4 (לא הולך להתאפס בשנה הקרובה) שיושב בישראל לשרת יש ביקורות טובות מזמין אותכם להצטרף להלן פרטים על השרת שם השרת: NESTA [PVP] 5x ALL https://www.facebook.com/NestaOnline/ דף הפייסבוק Diffculty: 5x Gathering 5x leveling 5x Taming Type: Full PVP no rules (most of the server is friendly) Daily active admins (Naseem, Sculpy) Teamspeak server: 216.72.36.123 password: lol2k Server Settings 5x Experience 5x Gather 5x Tame 1.0 Egg Laying Interval 10x Mating Interval 10x Baby Mature Speed 10x Egg Hatch Speed old schoo…

    • 1 תגובה
    • 3.3k צפיות
  9. Started by vk,

    מי שלא קיבל מפתח לבטא, כנסו לפה, דברו בצט או שלחו אימייל ותגידו שקיבלתם קוד בטא והוא לא עובד. תדביקו אחד מהקודים האלה בבקשה: https://twitter.com/Titanfallgame/status/434894493997752321/photo/1 אם אתם בצ'ט, יביאו לכם קוד במקום. שלחתי בקשה באימייל וקיבלתי את המשחק ישר לאוריגין.

    • 8 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. Started by David Ell,

    מטורף!!

    • 0 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. Started by Judas Iscariot,

    על המשחק: המשחק הוא משחק תפקידים פתוח לשחקן יחיד(בדומה לElder Scrolls) המתרחש בעולם ימי-בניימי ריאליסטי. המיוחד במשחק הינו הפתיחות יוצאת הדופן שלו, העובדה שהעולם הוא חי ונושם, מערכת הקרבות המיוחדת והעובדה כי הוא פותח על ידי צוות של בעל ואישה(!) מטורקיה(!). אתר הבית: http://www.taleworlds.com/ תיאור המשחק: Mount&Blade הינו ההגדרה של משחק "אינדי", משחק שפותח תחילה על ידי בעל ואישה מטורקיה - שהקימו סטודיו בשם TaleWorlds. הסטודיו תפח לאחרונה למימדים מפלצתיים ממש של 7(!) עובדים. Mount&Blade נמצא בפיתוח כבר מספר שנים וככזה הגרפיקה שלו די זוועתית, אך מדובר במשחק עם חווית משחקיות יחסית יוצאת דופן. אחד הדברים היותר מגניבים במשחק היא שיטת ההפצה שלו, ב"טעם של פעם". …

  12. שם הקבוצה qTp-Gaming שחקנים/Roster Divine Venomous Vaxum XenNon Weezye Divine - http://steamcommunity.com/profiles/76561197992458414 Venomous - http://steamcommunity.com/id/vnms/ Vaxum - http://steamcommunity.com/profiles/76561198016093003/ XenNon - http://steamcommunity.com/id/yaniv545/ Weezye - http://steamcommunity.com/id/weezy_e/ איש קשר: ג'אק 0545530053 jack_lvy@hotmail.com איש קשר שני: נדב 0527500765 nadav.gartner@gmail.com

    • 16 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. Started by galCool,

    אני רוצה משחק כמו farcry שיהיה הרבה אויבים ולא קל מידי... וגם עם גרפיקה טובה.. תודה!!1

    • 48 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. Started by crowbar87,

    התקנתי את המוד דרך NMM וניסיתי גם התקנה ידנית. בשני הפעמים הFollowers שלי לא מחכים ולא עוזבים אותי. אני אומר להם wait here והם עדים הולכים אחרי וכשאני אומר להם לעזוב אותי, אחרי שאני רושם בקונסול את הפקודה show playerfollowercount אני עדין מקבל ערך 1. מישהו ניתקל בתופעה?

    • 0 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. יש לי אותו , זה בקובץ RAR והוא שוקל 200 מגה ביט אחרי החילוץ זה שוקל 2 ג'יגה ביט זה הורדה דרך Rapidshare וזה מוריד מהר מאוד עריכה : size: 2,82 GB size (packed): 191,5 MB format: ISO language: English http://rapidshare.de/files/31392638/Nfs_Carbon_Demo.rar Password: Royal תהנו

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  16. Started by ag43,

    http://www.eurogamer.net/articles/2014-12-06-day-of-the-tentacle-special-edition-announced-for-playstation-and-pc הגיע הזמן. הקווסט המצחיק ביותר אי פעם. סיימתי אותו שוב בפעם המי-יודע-כמה לפני חודש. מסתבר שגם עוד חודש וחצי יוצאת הגרסה המחודשת לקלסיקה נוספת של לוקאסארטס- גרים פנדנגו.

  17. Started by e-r-a-n,

    אני מכריז בזאת לאחר כמעט חצי יום שכל חמש דקות אני עושה רפרש ל ISONEWS לעמוד המשחקים, ולפני מספר רגעים, המשחק יצא!!!!!!!!! אני אנסה לדווח בקרוב איך המשחק ;D

    • 34 תגובות
    • 3.3k צפיות
  18. לראשונה בעולם - משחק מחשב שיוצר במיוחד לאליפות עולם - והוא כולו בחינם! הכירו את TrackMania Nations, משחק המכוניות החדש מבית Nadeo. איך משחקים? והאם יש שרת ישראלי? (כן!) היכנסו! כאמור, לראשונה בעולם, מפתחת משחקים עולמית בשם Nadeo, חברה יחד עם יצרנית כרטיסי המסך מהגדולות בעולם Nvidia, ועם אליפות העולם במשחקי מחשב ESWC, והתוצאה: משחק שכולו חינם, עם טורניר באליפות העולם - ופרסים על סך 40,000$. TrackMania Nations הינו משחק מכוניות מרובה משתתפים, המבוסס על שרתים מקומיים, כאשר כל השרתים מחוברים לשרת המרכזי של Nadeo, וכל שחקן מקבל דירוג שנשמר לו. במשחק תוכלו להתחרות נגד מכוניות בשרת אחד, להתעופף לשמיים, לנסוע תלויים מהשרת, והכי טוב? לבנות מפות בקלות יחסית. המשחק הושק במיוחד…

    • 10 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    עד כמה שאני זוכר זה בשלב 3 חלק ראשון, שבו צריך לתפוס טרמפ חינם על משאית כדי להכנס לבסיס, השאלה איך עולים על המשאית המסריחה הזאתי? מאחור: אי-אפשר. לקפוץ על הגג: הזונות במגדלים רואים אותי ואני קופץ על המשאית והיא רחוקה מדי. אני מסה לעמוד מאחוריה והזונות עדיין איך שהוא רואים אותי!!!!!!!!! אני לא יכול לראות בהם כי החלאות צריכים לפתוח את הדלת למשאית, שאני אמור להיות איך שהוא עליה.... מצד שני אסור לי גם להפעיל את ההזעקה! אני יודע שזה בטח איזה דבר אינפנטילי, אבל זה פשוט התחיל לעלות לי על העצבים. ולמי שהולך לשאול: כן אני הורג את החייל והקציין בבית שעל פניו חולפת המשאית, בלי שהשומרים יבחינו בי.

    • 18 תגובות
    • 3.3k צפיות
  20. Started by morans,

    היי חברים!! סיימתי אתמול את COD5 צריכה רעיונות למשחקים חדשים בסגנון הזה. תודה לעוזרים מורן

    • 34 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. קניתי גייםפאד כפול ומחפש משחקים שאפשר לשחק אחד נגד השני או באותו זמן ולא פסילה פסילה...... סוג המשחקים: הכל. תודה רבה מראש! אני ממש מעריך את זה! אתם אנשים טובים! כבוד!

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות
  22. Started by ndv,

    כותרת

    • 24 תגובות
    • 3.3k צפיות
  23. לא יודע למה אני פותח את זה פה, לא רק שזה לא שייך לבאטלפילד ספציפית, זה אפילו מתאים יותר לפורום פסיכולוגיה מאשר משחקים אבל אני מאמין שאתם מתמודדים עם זה לפעמים. מדי פעם פשוט אני לא מרגיש מה הולך סביבי. ביחוד על מפה חדשה. ממש צריך להסתכל כל שניה על המפה המוגדלת ולהזכר מה הולך כאן. או לדוגמא התמודדות עם מספר מטרות : אם אני מתחיל לירות על אחד מהם שעם הגב אליי, ומישהו אחר בא ויורה עליי, במקום לעבור אל הסכנה האמיתית אני מנסה לסיים את ההוא שהתחלתי. אין כזה הרבה זמן כמובן לחשוב במצב כזה, ברגע שאני נזכר במודע שאני מנסה לשפר את הבעיה הזו, אני כבר מת מזמן. או לדוגמא, אם אני רץ לבניין למשל, ועוד חצי צעד אני בתוך הבניין, ומישהו מהצד מתחיל לירות עליי, אני יכול לפעמים לעצור כמו טמב…

    • 22 תגובות
    • 3.3k צפיות
  24. Started by Born2Kill,

    שלום רב, קצת רקע... התקנתי Windows 10 insider לאחרונה וגם BF4. ההתקנה עברה בהצלחה, אך משום מה שאני מתחיל משחק תוך מס' שניות אני עף מהשרת כשהבעיה היא בפאנקבסטר. עשיתי עידכון לפאנקבאסטר כאן וגם לא עזר. למישהו יש פיתרון לעניין?

    • 5 תגובות
    • 3.3k צפיות
  25. Started by 104952,

    יש לי גרסה של MK3 , על דיסק. מקורי. התקנתי אותו על המחשב שיש לי כעת, והוא מצליח להריץ אותו אבל תמיד באיזשהו שלב של המשחק - הוא נתקע ועף לי מהחלון. דבר ראשון שעשיתי זה לבדוק אם יש שריטות בדיסק, הייתה שריטה קטנה. אז ביקשתי מחבר שלי שיתן לי לבדוק את הגרסה שלו , וקורה בדיוק אותו הדבר. הצעד הבא שעשיתי היה להתקין את המשחק על מחשב אחר , לצערי המחשב שהתקנתי עליו היה לו מעבד P3, והמשחק עבד עליו מעולה , כעט המחשב הזה נהרס ואין לי איך לשחק. מכך אני יכול ללמוד שכנראה המחשב שיש לי עכשיו מהיר מדי בשביל המשחק...מה שממש מוזר זה שהמשחקים MK1 וMK2 שהם על בסיס דוס, עובדים יפה על XP. וMK3 שהוא על בסיס חלונות לא עובד. עכשיו, אני מנסה לחפש אימולטור שיפעיל לי את MK3 בצורה חלקה כאילו אני משתמש ב…

    • 40 תגובות
    • 3.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים