עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by amisu,

    Two Worlds 2 5.10 Gothic 4 12.10 Fallout new Vegas 19.10 Fable 3 26.10 צריך לפנות זמן והרבה.. ולשחק פחות SC2..

    • 32 תגובות
    • 4.2k צפיות
  2. נראה פשוט מעולה E3 09: Multiplayer Trailer Surviving arctic air raids is the only beginning in a new dawn of multiplayer. SD http://www.gametrailers.com/video/e3-09-battlefield-bad/49570 HD http://www.gametrailers.com/video/e3-09-battlefield-bad/49569

    • 40 תגובות
    • 4.2k צפיות
  3. Started by MORIDIN,

    כן י?צ?א GTA3 למחשב..

    • 20 תגובות
    • 4.2k צפיות
  4. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    טוב, התחלתי לשחק מאקס-פיין והגעתי לשלב של הנמל, שצריך לקחת את האונייה של הרוסי... דבר אחד לא ברור לי במשחק הזה: יש לו עלילה טובה, בעיקר הקומיקסים שיש באמצע, אבל מעבר לזה אין בו הרבה. זה משחק עם עלילה טובה, רק שבאמצע יש קטעי קישור של קרבי יריות וקצת מחשבה לאן לקפוץ ולאן ללכת, אבל מעבר לזה אין הרבה במשחק. קרבי היריות והקטעים שהמשתתף לוקח בהם חלק נראים כמו קטעי קישור סתמיים, שכאילו נותנים לשחקן להשתתף בעלילה. אם שואלים אותי: אני לא יודע מה כל הרעש שעושים סביב הMax Payne הזה, לדעתי זה סתם סערה בכוס מים.

    • 45 תגובות
    • 4.2k צפיות
  5. Started by Ilu,

    שם הקבוצה eNigmatic חברי הקבוצה דניאל "iluminate" http://steamcommunity.com/profiles/76561198033076000/home רום toxiz גל MHRX אלכס "shuby" שרון kafkaf סטים ID (כל השחקנים יאשרו הגעה מבקשים לשריין לנו מקום !! ) iluminate http://steamcommunity.com/profiles/76561198033076000/home MHRX http://steamcommunity.com/id/engmw2 toxiz http://steamcommunity.com/profiles/76561198051660213 shuby http://steamcommunity.com/id/ShuBya578 kafkaf http://steamcommunity.com/profiles/76561198052963670 איש קשר : דניאל מספר פלאפון : 0503494265 אימייל : danielbarak18@windowslive.com איש קשר שני : גל מספר פלאפון : 0524401444 אימייל : mhrxpd@gmail.com אם יש משהו לשנות נא להודיע

    • 27 תגובות
    • 4.2k צפיות
  6. הסוף הכי מדהים.... http://www.gamershell.com/download_18716.shtml

    • 62 תגובות
    • 4.2k צפיות
  7. איזה משחקים נראה לכם יש את הגרפיקה הכי טובה?

    • 43 תגובות
    • 4.2k צפיות
  8. Started by The Dom,

    משחק שאתה צריך לדבר בו עם אנשים כדי להשיג מידע ואז ללכת למקומות אחרים- להשתמש בחפצים. כמו monkey island

    • 47 תגובות
    • 4.2k צפיות
  9. יש לי לפטופ מצויין שמשרת אותי מספיק בשביל אינטרנט עבודות וכו', אך לא למשחקים כמובן המחשב דסקטופ שלי כבר עבר מן העולם והשאלה שלי היא אם אני רוצה משחקים האם עדיף לי לרכוש מחשב קומפלט באיזה 4000 ש"ח שאין לי כ"כ או קונסולה כמו PS2 שאביא מחו"ל ותהיה רק למשחקים וככה אני חוסך כסף תקנו אותי אם אני טועה נ.ב יש הבדל באיכות גרפיקה וסאונד שממש משפיע על ההתלבטות בין הקונסולה ל PC ??

    • 49 תגובות
    • 4.2k צפיות
  10. Started by lader,

    אם אתם מצפים למשהו אחר תרשמו ואני אוסיף לסקר

    • 54 תגובות
    • 4.1k צפיות
  11. הטיזר - הניתוח שלו - המשחק צפוי לצאת ב - 2015 ונמצא בשלב מוקדם יחסית של הפיתוח שלו. הנה כתבה עם מידע ראשוני על המשחק - http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/23/cyberpunks-a-sandbox-but-what-does-that-mean/ ריאיון עם המפתחים - http://www.pcgamer.com/2012/10/24/cd-projekt-red-interview-cyberpunk-2077-witcher-2-piracy-windows-8-and-more/ כתבות נוספות: http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-19-what-we-know-about-cd-projekt-reds-cyberpunk-2077-game-so-far http://www.fmvmagazine.com/?p=12987 http://www.examiner.com/article/cyberpunk-2077-story-and-setting-details-revealed http://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-in-depth-trailer-analysis-and-new-details http://…

  12. Started by DOGMA,

    The Hardware: 1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD 2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing 3. Customizable face plates to change appearance 4. 3 USB 2.0 ports 5. Support for 4 wireless controllers 6. Detachable 20GB drive 7. Wi-Fi ready Custom IBM PowerPC-based CPU - 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each - 2 hardware threads per core - 1 VMX-128 vector unit per core - 1 MB L2 cache CPU Game Math Performance - 9 billion dots per second Custom ATI Graphics Processor - 500 MNz - 10 MB embedded DRAM - 48-way parallel floating-point shader pipelines - unified shader archite…

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. Started by stone cold,

    • 51 תגובות
    • 4.1k צפיות
  14. Started by The Grey Matter,

    תמונות ראשונות מתוך Half Life 2.. ואם זה נכון זה נראה מדהים! (למרות איכות הסריקה הנמוכה) לעמוד (בגרמנית)

    • 32 תגובות
    • 4.1k צפיות
  15. Started by dennis14,

    הנה ראיון עם המפתחים - http://gamelitist.com/2012/02/an-interview-with-fatshark-about-krater/ ראיון קודם המציג את המשחק - http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=18891 סרטון - http://www.giantbomb.com/victor-magnuson-gives-you-the-low-down-on-krater/17-5670/ אתר המשחק - http://www.kratergame.com/

    • 21 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. Started by djelectric,

    לתשומת ליבכם http://www.rockstargames.com/newswire

    • 29 תגובות
    • 4.1k צפיות
  17. Started by FatallChill,

    אני מחפש כבר הרבה זמן משחק מכות טוב כמו THE RAGE אם מישהו מכיר עדיף משחק שאפשר לשחק שתי שחקנים מישהו מכיר אחד טוב?

    • 31 תגובות
    • 4.1k צפיות
  18. Started by Greg#,

    בנאדם ניהל והוריד לעצמו גישות ונתן לעצמו כבוד(אני), בזמן שעשו איתו מהלך מסריח, הייתי יכול לדפוק את הTS בשנייה אבל פעלתי בכבוד. נכון שקיללתי את פדידה, והגיע לו אין מה לעשות כי אפילו את הכבוד הורידו לי(לפני שקיללתי). אז הוא קילל את חברי ההנהלה שגם ככה עשו כמה מהלכים מלוכלכים שם. סה"כ רוצה שיורידו לי את הבאן. יורידו לא יורידו החלטה שלכם. אני סתם נמצא בBAN LIST. בכל מקרה גיוס עוד שבוע Drinking till I throw up, I dont give a fuck Not sure that I'll make it home depending on my luck It won't be my first, nor will be my second I do what I want, bitches calling me a legend Drinking till I throw up, drinking till I die All my life feels like I'm living in a lie So …

    • 32 תגובות
    • 4.1k צפיות
  19. Started by gabbay,

    אני יודע שלא כלכך מתעסקים בפורום הזה בWOW אבל אין חברה בעולם חוץ מBLIZZARD שעושה סרטים כאלה

    • 29 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים... יש לי עכבר חדש G700 שאני ממש אבל ממש מרוצה ממנו, במיוחד שעלה לי חצי מחיר. השאלה היא כזו ? כאשר אני מנסה להתמקד במטרה ממש רחוקה הנקודה של הכוונת זזה לי בקפיצות קטנות, מה שמקשה עלי להנעל ממש על המטרה לטווחים הארוכים. האם גם אצליכם זה ככה או שיש דרך להתגבר על זה? יש את הכיוון של ה-DPI ויש את ה-REPORT RATE שלא ממש הבנתי מה זה ???

    • 32 תגובות
    • 4.1k צפיות
  21. Started by אSף,

    אני לא ילד(ואפילו לא נער...למעשה אני די זקן ) אבל אני אוהב משחקים שמכניסים אותך למתח... יש המלצה למשהו כזה מהזמן האחרון(נניח, השנה האחרונה)?

    • 24 תגובות
    • 4.1k צפיות
  22. מאמר מאוד מעניין על הנושא שבכותרת http://www.playfuls.com/news_05311_Analysis_Did_Consoles_Kill_the_PC_as_a_Gaming_Platform.html

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  23. אני באמת מתרגש שהפרק הזה קיים! כשהתחלתי עם "אולדסקול" לא דמיינתי בכלל שאוכל להראות לכם את כל זה. חשבתי שלא אראה עותק אמיתי של המשחק הזה אף פעם! ​

    • 15 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by davidcohen,

    אל תדאגו אחים שלי, יצאה דרך להפעיל את halo2 על XP... ברגע שאני ידע בדיוק שזה עובד אני יתן פה את ההסבר אתמול לא היה לי כל כך הרבה זמן אבל הצלחתי להיכנס להתקנה ללא שום בעיה עד יום ראשון הקרוב אני יודיע אם זה באמ עובד, ואם כן אני יחלוק איתכם את זה אל תתיאשו

    • 30 תגובות
    • 4.1k צפיות
  25. Started by X_Dror,

    מישהו מנסה לגנוב את ההצגה ל-DOD:S... : http://www.fileplanet.com/157205/download/Call-of-Duty-2-Demo-%5BSingle-Player%5D http://www.gamershell.com/download_10902.shtml http://files.gaminghorizon.com/cod2demo.exe http://www.3dgamers.com/news/more/1096482945 http://files.filefront.com/Call_of_Duty_2_Single_Player_Demo/;4182131;;/fileinfo.html

    • 48 תגובות
    • 4.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים