עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by daniel89,

    אני צריך עזרה בלעשות מחדש את המקשים בGTA san andreas. עשיתי צילום מסך של המקשים ואני רוצה שתגידו לי מה לשנות כדי שיהיה לי נוח לשחק והכי פשוט. ועוד שאלה... איך אפשר לשנות את המהירות רק במשחק ולא דרך לוח בקרה... (אם אפשר) שהעכבר יזוז יותר לאט? הינה צילום מסך: http://www.2send.us/uploads/51b0f23378.bmp תודה לעוזרים וסליחה על השאלה המטומטמת פשוט כל מה שאני משנה זה מבטל לי משהו אחר וזה משגע אותי, דניאל.

    • 1 תגובה
    • 4.4k צפיות
  2. Started by IlanF,

    http://store.steampowered.com/app/211720/ אז סוף סוף שוחרר הDLC למחשב אחרי חודש וקצת של המתנה, אבל מה נסגר עם המחיר? עוד מישהו חושב שהמחיר קצת גבוה מידי לDLC? אני אישית לא מתכוון לקנות אותו ברגע זה, אני אחכה שהמחיר ירד קצת לרמה שפויה יותר בשביל DLC

    • 8 תגובות
    • 4.4k צפיות
  3. ניסינו שאני יעשה הוסט והוא יתחבר אליי וגם להפף ורושם לנו פיילד תו קונקט! ואם חברים אחרים זה עובד.....ואאין לימ ושג מה עושים!

    • 4 תגובות
    • 4.4k צפיות
  4. מקור

    • 29 תגובות
    • 4.4k צפיות
  5. Started by tal_levi1000,

    קוראים לו NFS CARBON הוא ככל הנראה יצא רק לקונסולות (כולם) PS3 PS2 XBOX X360 WII PSP DS GC מה שמוזר זה שאני לא מצליח למצוא אם הוא יצא למחשב מוזר שמשחק כזה יצא לכל הקונסולות שקימות ולא ל PC ועדיין אין תאריך יציאה למישהו יש עוד מידע? נשמח לשמוע

    • 59 תגובות
    • 4.3k צפיות
  6. Started by zombie,

    בשעה טובה עברתי מPS4 ל PC ואני רוצה להמשיך במחשב מהמקום שבו הפסקתי בPS4, אשמח אם תעזרו לי למצוא שמירה מהרגע בו *אזהרת ספויילר * *טרוור מגלה את החבר המשותף בקבר * בינתיים הצלחתי למצוא רק שמירות של 100% סטורי מוד. בתודה רבה מראש!

    • 6 תגובות
    • 4.3k צפיות
  7. Rockstar Games מציגה את השיפורים הצפויים בגרסה החדשה של הלהיט שלה - ברזולוציית 4K כמובן לכתבה

  8. לכל המעוניינים https://www.origin.com/en-ie/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/standard-edition

    • 10 תגובות
    • 4.3k צפיות
  9. ערב טוב! קניתי היום את המשחק לי ולאחי, מההתלהבות והאי תאימות של האגו שלי עם המסך הקטן של אחי הרגתי חבר לקבוצה בסיבוב הראשון שלי עכשיו אני מתקין את המשחק אצלי (ומה זה פאקינג פאטצ' של 4GB? מה קרה לימים שבהם היית קונה דיסק, מתקין ומשחק?) ולפני שאני נכנס ברצינות למשחק רציתי לדעת קצת על כללי התנהגות מקובלים כדי לא לצאת טרול. אני חדש לגמרי בסידרת הBATTLEFIELD לכן לא לבנות על נסיון קודם.

    • 42 תגובות
    • 4.3k צפיות
  10. Started by rony1880r,

    היי שיחקתי במשחק הזה את השלבים הראשונים , הגרפיקה בין הגבוהים ביותר שראיתי בכל משחק עד היום , ברגע שאני מגדיר על גבוהה מאוד אז יש מין איטיות כזו לאחר כ10 דקות , משהו לא בסדר עם המשחק שנראה שהוא טוען יותר יותר זיכרון , המשחקיות יפה ויש המון סירטונים בכל שלב , לפי דעתי זה משחק שמתאים יותר לקונסלות ולא לPC , אפילו שהורדתי הגדרות לבנוני גם יש את התופעה הזו , בסך הכל נראה לי משחק בסיגנון של גוד אוף וואר . רוני

    • 26 תגובות
    • 4.3k צפיות
  11. Started by LazyBoy,

    עם יציאת ויסטה לאוויר העולם, יגיע דור חדש של משחקים. אנו ננסה (בעזרתכם) לרכז פה את כל המידע לגביהם. *שימו לב* המשחקים הרשומים פה הם כאלה שידוע בוודאות שהם תומכי DX10/SM4.0. לא קשה לנחש שמשחקים עתידיים כמו Assassins Creed לדוגמא, יתמכו גם בDX10 - אבל - כל עוד זה לא פורסם רשמית לא נרשום את המשחק פה. משתמשים אשר מעוניינים להוסיף משחק לרשימה מתבקשים ליצור קשר בהודעה פרטית עם AtR או TeaTime או איתי. ההודעה חייבת לכלול את הפרטים הבאים: שם המשחק, החברה המפתחת, תיאור קצר (עד כמה שידוע בזמן כתיבת ההודעה), ותמונות אם יש כאלה. והכי חשוב - המקור לידיעה שמאשרת שהמשחק תומך בDX10/SM4.0 Hellgate: London (NAMCO BANDAI Games America) An action-RPG that combines the depth of…

    • 0 תגובות
    • 4.3k צפיות
  12. Started by KingYes,

    שלום לכולם, אני לא מרגיש אתגר במשחקי אסטרטגיה, הכוונה שלי - אני לא יודע איך לשחק את זה כמו שצריך. נגיד במשחק Red Alert 3. בשלבים הראשונים זה לא כזה קשה. אבל כאשר אני מגיע לשלבים קצת (ואני מדגיש קצת!) יותר מתקדמים - זהו. בקושי מצליח לשרוד. אני יודע שזה קצת טיפשי לכתוב הודעה בנושא הזה, אבל אני באמת רוצה לדבר מה הרעיון של המשחק. על איזה כיוון חשיבה אני אמור לחשוב בשביל לנצח. כיום מה שאני עושה, זה פשוט בונה את הבתים שיש לי ב"מלאי" ואז קונה כמה שיותר חיילים, טנקים, מטוסים.. מה שלא יהיה. ואז שיש לי ממש המון אני שולח הפצצות.. וכבר בחצי הדרך רובם מתים לי. נגיד במשחקי גוף-ראשון (בדומה ל-COD5 ו-Crysis), אני מרגיש את האתגר בכך שאני מכוון בזמן ומדויק ככל שאני יכול לראש של האנשים…

    • 38 תגובות
    • 4.3k צפיות
  13. Started by BamBalidor,

    שלום אני קניתי שרת משחק של באטל פייליד 24 אנשים הוא פתוח לכולם אם הגנות תוכנות אדמין פהנל ניהול ועוד השרת תשחק א ת כל סוגי המודים ואת כל סוגי המפות יש לנו גם טיימספיק 3 שמפורסם בתוך השרת אז יאלה תיכנסו ותהנו

    • 17 תגובות
    • 4.3k צפיות
  14. Started by ofeky1,

    משהו מכיר אם אפשר להוריד או לקנות את המשחק הישן והטוב סוניק למחשב?? פשוט נוסטלגיה!! תודה מראש!

    • 30 תגובות
    • 4.3k צפיות
  15. Started by MiniMizer,

    אתמול יצאה (באופן לא רשמי כמובן) הגרסה החדשה של משחק הכדורגל הכי פופולרי בעולם. השינויים להלן: Re-invented gameplay gives you more precision and control with the new open passing system. Total customization. All-new tackling and referee model -the timing and angle of your tackles determines success or a potential card from the referee. Over 75 licensed national teams and 16 licensed leagues including the English Premier League, German Bundesliga, Spanish Premier League, the French LNF, and Major League Soccer (MLS). FIFPro License,including all the names and likenesses of FIFPro's member player associations. The ONLY game that gives you the chance to qualify…

    • 5 תגובות
    • 4.3k צפיות
  16. Started by matani122,

    אני מחפש משחקים בדיוק כמו DMC: Devil May Cry + PROTOTYPE משחקים שאתה לאט לאט משיג עוד מתקפות, עוד יכולות, ושיש סיפור מעניין [ העדפה למשחקים עם איכות טובה ]. משחקים ששיחקתי בסגנון: DMC Devil May Cry // DMC 4 The Legend Of Korra // Castlevania lords of shadow 2 // Dark siders 2 // The Amazing Spiderman // Shadow Of Mordor// Metal Gear Rising: Revengeance Witcher 3 Wildhunt // Prototype 1-2. מקווה לקבל המלצות טובות

    • 20 תגובות
    • 4.3k צפיות
  17. Started by Nightbeat,

    הסתדרתי... אוברקלוק של 800MHZ למעבד והפריימים כבר קפצו מ60 ל120.

    • 1 תגובה
    • 4.3k צפיות
  18. Started by dennis14,

    http://www.rockpapershotgun.com/2012/08/28/skyrim-hearthfire-trailer/ תוספת משעממת מאד לדעתי, ממש להכניס את SIMS לתוך SKYRIM. מאכזב מאד.

    • 9 תגובות
    • 4.3k צפיות
  19. Started by yanushka,

    מאיפה ניתן להוריד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 4.3k צפיות
  20. Started by Zeev86,

    רק מחמש מטר אני מסוגל לפגוע בנשק ההתחלתי. אני כבר ארבע שעות מנסה לפתוח את הנשק הבא. מה לעזאזל? וזה לא שאני איזה נוב במולטי אני כבר יותר מעשור משחק במשחקי יריות. מה לעזאזל? הRECOIL שלו פשוט מטורף.

    • 36 תגובות
    • 4.3k צפיות
  21. Started by k340,

    שלום, בזמן האחרון קצת עבר לי החשק מלשחק במשחקי FPS ומירוצים. רציתי למצוא משהו בסגנון Titan Quest. הציעו לי בעיקר משחקים כמו Diablo (שד"א, שמעתי משהו על 3). התקנתי Diablo II אבל בגלל שלא מזמן כבר שיחקתי בו די הרבה, מהר נמאס לי. לכן, אשמח לקבל המלצות למשחקי RPG. תודה, נתנאל מרדכי. *עריכה: שכחתי לציין, שאין לי כרטיס מסך חזק במיוחד. יש בבעלותי nVidia GeForce 6800GS. לכן אני מבקש משחקים שירוצו לי טוב על הכרטיס מסך. תודה.

    • 37 תגובות
    • 4.3k צפיות
  22. אני לא יודע האם זו מתיחת אחד באפריל או לא, אבל... [h=1]Goat Simulator[/h] Goat Simulator is the latest in goat simulation technology, bringing next-gen goat simulation to YOU. You no longer have to fantasize about being a goat, your dreams have finally come true! WASD to write history. Disclaimer: Goat Simulator is a completely stupid game and, to be honest, you should probably spend your money on something else, such as a hula hoop, a pile of bricks, or maybe pool your money together with your friends and buy a real goat. Key Features: You can be a goat Get points for wrecking stuff - brag to your friends that you're the alpha goat Steam Workshop support - make y…

    • 21 תגובות
    • 4.3k צפיות
  23. אז ? הסקר מדבר על משחקי מחשב בלבד !

    • 64 תגובות
    • 4.3k צפיות
  24. אהלן לגולשי הפורום, כמו ששמתם לב, שמנו לעצמנו מטרה ב-HWzone והיא להשקיע יותר בקהילת הגיימרים, והצעד הנוכחי שלנו הוא לערוך תחרות StarCraft II פתוחה ונושאת פרסים בחסות חברת Gainward העולמית ואתר הזרגלינג החלטנו לערוך את טורניר ה-StarCraft II הגדול ביותר שהיה בישראל, גם מבחינת היקף הפרסים, וגם מבחינת המשתתפים. אנחנו מקווה שכולכם קראתם את ההודעה הראשית ואם ברשותכם עותק של StarCraft ואתם חושבים שיש לכם סיכוי (או סתם בא לכם להשתתף בהגרלה הפתוחה) נרשמתם לטורניר דרך אתר הזרגלינג. בדיון הזה יפורסמו החוקים המלאים של הטורניר, ייתפרסם מידע בנוגע לשידורים חיים ו-VODs, תאריכים של משחקים עם פרופיל גבוה ועוד. כמו כן, זאת הבמה בשבילכם להביע חוות דעת בנוגע לטורניר, לשאול שאלות ולהתעניי…

    • 18 תגובות
    • 4.3k צפיות
  25. זה הגירסה החדשה של PCSX2 הוא העלה ל TUBE הדגמה של זה עם כרטיס מסך ONBOARD, לכן זה לא חלק

    • 49 תגובות
    • 4.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים