עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by penny,

    ראיתי שיצאו פרטים על ut2 ut2 זה uw או שזה משהו אחר לגמרי?

    • 23 תגובות
    • 4.9k צפיות
  2. Started by huber,

    שלום חברים. אני מעוניין לשחק בהרחבה הנ"ל, אף לצערי השמירות שלי אבדו. חיפשתי ברשת ויש לא מעט שמירות, הבעיה שכולן לא מתאימות (או חזקות מידיי בצורה שמורידה לגמרי את ההנאה מהמשחק, או עם בחירות שלא מתאימות לי כגון הבחירה להפוך לערפד וכו). אני מחפש שמירה שבה סיימו את קו העלילה המרכזי, גילו את רב המפה, יש בה לפחות בית אחד מאובזר כהלכה ודמות חזקה (שיריון דיאדרי ונשק דיאדרי) אבל לא בהגזמה יתרה (לא כמעט בלתי פגיעה). יש למישהו שמירה שכזו?

  3. קודם כל, ת'רד זה לא נפתח ביוזמה סתמית, הת'רד נפתח ברשות אחד המנהלים. הרבה בזמן האחרון מתחילים לדבר על משחקים ישנים, בזמן האחרון צצו ת'רדים ודיבורים על משחקים ישנים. שוב, באישורו של אחד ממנהלי מהאתר: משחקי נוסטלגיה - הת'רד הרשמי קודם כל, רציתי בראש כל הדיון, לפרסם את האתר החדש שפיתחתי בימים אלה (ואני עדיין מפתח - אתר גדול בדרך). לאתר קוראים NostalGames (נוסטלגיימס -בעברית), הוא יעסוק במשחקים ישנים. ניתן להוריד כל משחק ישן, ולשחק בו שוב. כמובן, שמשחקים ישנים כבר לא עובדים על Windows XP. באתר תוכלו למצוא פתרון שהוכח כעובד להפעלת משחקים ישנים. כתובת האתר: http://www.nostalgames.net להלן 3 סיקורים של משחקים ישנים, מתוך האתר. ההורדות והסיקורים האחרים, באתר: שם:…

    • 23 תגובות
    • 4.9k צפיות
  4. Started by Pilp3l,

    היי חברים , המחשב שלי עבר לאחרונה שדרוג רציני המטרה שלי שהוא יוכל להריץ פיפא 15 וג'יטיאיי. המפרט שלי הוא כדלקמן: מעבד core i7 860 כרטיס מסך r9 280x זיכרון 8gb ran. כשאני נכנס לדמו של פיפא 15 המשחק מתחיל לצלוע לי , הכוונה שאי אפשר בכלל לעשות משחק כל הזמן יש תקיעות קטנות כאלה שמטריפות את השכל ): התקנתי את כל הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך ללוח אם ולdirect x וגם עשיתי את כל העדכונים הדרושים של הווינדוס אני ממש לא יודע מה עוד אפשר לעשות כרגע.. אשמח אם למישהו כאן תהיה איזו הברקה בנדון תודה רבה מראש (:

    • 11 תגובות
    • 4.9k צפיות
  5. Started by taltola,

    היי חברים, מחר מתחילה הבטא הפתוחה של forza motorsport 6 מישהו יודע מהיכן יהיה ניתן להוריד את המשחק?

    • 7 תגובות
    • 4.9k צפיות
  6. מחר תתחיל ה - alpha של המשחק בדקו את תיבת המייל שלכם כך תראה ההזמנה: *מקבלי ההזמנות הם בעלי רמת veteran גבוהה. *ה-alpha של המשחק תארך שבועיים. אתם מוזמנים לספר לנו האם קיבלתם הזמנה.

    • 71 תגובות
    • 4.9k צפיות
  7. טכנאי חומרה מוביל חושף דוח מדאיג המצביע על כך שהתדרדרות המתכת הנוזלית במערכת הקירור היא אינה שאלה של "אם" אלא "מתי". הממצאים מראים כי גם דגמים חדשים יחסית סובלים מהתחמצנות והיווצרות "נקודות יובש" קריטיות על המעבד, כאשר סוני עצמה כבר מבצעת שינויים שקטים בפס הייצורלכתבה

  8. Started by Reze,

    יש לי את המשחק התחלתי לשחק וישר על ההתחלה הייתי צריך להרוג אחרי זה אחד אמר לי ללכת לאיזה מקום ולא הבנתי לאן .. מישהו יכול להסביר לי מה הולך במשחק הזה כי הרמתי מלא נשקים שאומרים לי שאני צריך STRANGH 250 או 120 ויש לי רק 100 ועליתי לרמה 2 הרגתי כמה מפלצות ליד הבתים והSTRANGH לא עולה ... אז מישהו יכול להסביר לי את הבסיס של המשחק תודה לעוזרים ... מצטער על החפירות..חח {אני פשוט לא טוב באנגלית ממש ולא רשום כלום הוא רק מדבר....}

    • 52 תגובות
    • 4.9k צפיות
  9. Started by DezireMaker,

    סליחה על התקיעות שיש בקטנה מידי פעם בסרטון, הרינדור דפוק.. ​

  10. סיימנו את שנת 2008 לצערי היו הרבה ציפיות מהשנה הזאת לגבי המשחקים שיוצאים לשנה הנל אבל היו הרבה אכזבות מה לדעתכם המשחק באמת שמתאים לזכות במשחק השנה מכל הבחינות

    • 43 תגובות
    • 4.9k צפיות
  11. מדובר במשחק ARPG מגוף שלישי המתרחש במאדים 200 שנה בעתיד לאחר שהקשר עם כדוה"א נותק למשך יותר מ - 100 שנה והמים הפכו לנדירים מאד, מעין שילוב של עתידני ופוסט-אפוקליפטי מבחינת אווירה. במשחק נשחק אסיר (קצת בדומה לגוטיק הראשון). אתר המשחק - http://mars.spiders-games.com/ http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-15-upcoming-action-rpg-mars-war-logs-announced http://www.dsogaming.com/news/sci-fi-rpg-mars-war-logs-unveiled/ http://www.gamebanshee.com/news/109139-mars-rises-from-the-dead-as-mars-war-logs.html כתבת בקרוב מפורטת ראשונה - http://www.gaminglives.com/2012/08/29/mars-war-logs-preview/ ואחת נוספת קצרה - http://www.hookedgamers.com/pc/mars_war_logs/preview/article-1…

    • 16 תגובות
    • 4.9k צפיות
  12. ​חוקי הפורום

    • 4 תגובות
    • 4.9k צפיות
  13. Started by ColdRiot,

    אני שם לב שכולם כבר עברו לשחק בBF4 אבל האם עדיין יש כאלה שמשחקים בBF3 אם כן תשלחו הודעה ונפתח פלאטון או משהו כזה .. תוסיפו אותי בבאטלוג: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ColdRiot/

    • 16 תגובות
    • 4.9k צפיות
  14. Started by e.t,

    חוץ מהשרת של Vgames , יש עוד שרתים מקומיים? ובכלל שרתים מומלצים אחרים? (למה כולם מחסלים אותי בשניות? ) עד שבשעה טובה הצלחתי להתחבר למשחק רשת...... מז"ט לעצמי.

    • 25 תגובות
    • 4.9k צפיות
  15. Started by aviel3634,

    מה קורה חברים ובוקר טוב סרטון עריכה קצר שלי אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים בתגובות , אני מקווה שתאהבו ואם אתם חדשים בערוץ ואתם אוהבים אותו אתם מוזמנים להרשם ולהנות מסרטוני BF4 שעומדים לצאת

    • 0 תגובות
    • 4.9k צפיות
  16. Started by 3emi,

    http://store.steampowered.com/universe/ http://store.steampowered.com/app/353370/ http://store.steampowered.com/app/353380/ אפשר לראות בתמונות גם משקפי מציאות מדומה בשם HTC Vive שאומרים שאפילו יותר טובים מ oculus rift http://store.steampowered.com/sale/steam_machines

    • 23 תגובות
    • 4.9k צפיות
  17. Started by J0HNiE,

    מונטאג' ראשון שלי, קרדיט ענק ל MkUltra על העריכה והעבודה הקשה ממליץ לכולם לראות ב Original אם אתם יכולים, ואם לא אז ב 1080p כי ב 720p האיכות חרא תודה לyoutube J0HNiE: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/J0HNiE MkUltra: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/MkUItra

    • 7 תגובות
    • 4.9k צפיות
  18. Started by coorva,

    אודה מאוד למי שיוכל להסביר בצורה מפורטת ככל האפשר, כיצד מפעיעלים צ'יטים במישחק. תודה

    • 3 תגובות
    • 4.9k צפיות
  19. Started by dviriko10,

    Hello everyone, I made trades for a long time and never fell for scam. Yesterday, a friend of mine was in my house and made a trade from my steam with someone scam him and took all the skins and knives on my inventory total of 423$. I hate to ask this because I know it's rude and wrong but it's my only hope to get somthing back. I'm going to be happy if you guys give me a small donation, something you dont need or even if you have a surplus of skins. You can write inappropriate comments and that's fine, I understand that, but it's my only hope to start somehow even if i'm humiliating myself. Thank you guys for reading this text, have a great day. My trade link: ht…

  20. Started by FrozenStorm,

    מרפרור קצר בפורום לא ראיתי הרבה משתמשים שקנו מחנויות כאלה.. בכל מקרה אני ממליץ לכם על החנויות האלה: http://www.onlinekeystore.com/home.php http://www.g2play.net/store/ למען הסר ספק מ OnlineKeySore רכשתי: Battlefield: Bad Company 2 Battlefield 3 Premium Battlefield 4 + China Rising DLC (בהזמנה מוקדמת) מ G2Play רכשתי: Call of Duty: Modern Warfare 2 Battlefield Bad Company 2 Vietnam Battlefield 3 Limited Edition אני מסתכל איפה יותר זול באותו יום וקונה. כולם עבדו נפלא, זה פשוט כל כך זול ונוח בצורה מגוחכת שאני לא מבין למה כולם להוטים לקנות מOrigin. החנויות האלו מאוד אמינות ומתוחזקות (קיימות כמה שנים טובות) ובדרך כלל שולחות במייל תמונה סרוקה של CD-KEY מקורי וחדש לחלוטין (במקר…

    • 12 תגובות
    • 4.9k צפיות
  21. hmmm yeah... מתברר שבהארדליין הוסיפו מערכת DRM חדשה שעוקבת אחר שינויים במערכת המחשב, לאחר מספר שינויים משמעותיים אתה נחסם ל- 24 שעות. http://www.guru3d.com/news_story/ea_infects_battlefield_hardline_with_new_ghastly_drm.html טוב זה לא שכל משתמש רגיל יעשה מספיק שינויים משמעותיים במחשב שלו שיחסמו אותו, אבל עדיין... עוד סיבה למה אני לא הולך לקנות את המשחק...

    • 4 תגובות
    • 4.9k צפיות
  22. Started by MishaK,

    הבכן בשעה טובה שיחקתי וכמעט סיימתי את Postal2:AW.. אבל עדיין לא הצלחתי למצוא איך משתינים שם? זה מבאס.. אי אפשר לכבות את עצמך כשאתה בוער... מישהו מצא לזה פתרון?

    • 44 תגובות
    • 4.9k צפיות
  23. אהלן, זה משחק ממש ישן, אני עוד זוכר ששיחקתי את זה על מחשב NEWRON של חבר מתקופת תרפ"ח בערך. משחק מדליק כמו שודדי ים שיש לו משימות, זהו משחק פלטפורמה ממה שאני זוכר, אבל הקטע הוא שהדמות הראשית היא חתול שלבוש בתור שודד ים והאוייבים שלו הם כלבים, אני מחפש את המשחק הנ"ל לאחי כי זה משחק שהוא יאהב. תודה!

    • 4 תגובות
    • 4.8k צפיות
  24. Started by ShacharP,

    שלום לכולם! מה זה השטויות האלה? לא מזמן קניתי מחשב די מכובד למשחקים GTX 970 I5 4590 8GB RAM, המחשב הזה מריץ לי בלי בעיה BF4 בלי שום דרופים. התחלתי לשחק WD יש דרופים מציקים כאלה אפילו לא על הגדרות ממש גבוהות. זו בעיה ידועה שהמשחק חרא מהבחינה הזאת? יש משהו שניתן לעשות על מנת לתקן את זה? קניתי מערכת כזאת בשביל להיות מסוגל להריץ את זה על הגדרות גבוהות למה שאני יצטרך להתפשר ולהוריד הגדרות (גם זה לא ממש עוזר לגמרי)

    • 26 תגובות
    • 4.8k צפיות
  25. [glow=red,2,300]Company of Heroes - Tales of Valor[/glow] תאריך יציאה 09.04.2009 סיווג משחק אסטרטגיה בזמן אמת פיתוח Relic Entertainment הפצה THQ מנוע משחק Essence Engine מצבי משחק שחקן יחיד, משחק רשת פלטפורמות מחשב אישי מדיה DVD האתר הרישמי: http://community.companyofheroesgame.com/company-heroes-tales-valor Company Of Heroes או בשמו המקוצר CoH הינו יצירת מופת בתחום ולא עוד סתם משחק מהשורה. בעזרת מנוע פיזיקלי וגראפי אימתני תכנסו לשדה הקרב ותרגישו את החוויה של המלחמה הגדולה בשיא הריאליזם ובשיא היופי. בנוסף,היוצרים יצרו בינה מלאכותית מושקעת וחזקה,האויבים שלכם יגיבו לכל מהלך שלכם בקלות וכך גם החיילים שלכם. CoH מתאפיין בהאנשה של החיילים,…

    • 25 תגובות
    • 4.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים