עם איזה דמות אתם משחקים? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עם איזה דמות אתם משחקים?


Googleness

Recommended Posts

עשיתי פעם את המשימה הראשית עם לוחם היה משעמם....

לאחרונה התקנתי שוב את המשחק ואני משחק עם דמות של גנב עם מיקס של Stealth וArchery, הפסיכוט הזה מחסל במכה כמעט כל דבר (יש לי את הX3 נזק בעץ של Archery).

חשבתי לשחק עם Mage אבל ממה שהבנתי הקסמים לא משתדרגים עם העליית רמות של הדמות ואז ברמות הגבוהות זאת בעיה וסכין פשוטה עושה יותר נזק מהקסם הכי חזק.

בקיצור איזה דמות אתם משחקים בשביל הכיף ואיזה גילדה אתם עשיתם ראשונה בשביל ציוד\משימות\בונוסים שונים וכו'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי פעם את המשימה הראשית עם לוחם היה משעמם....

חשבתי לשחק עם Mage אבל ממה שהבנתי הקסמים לא משתדרגים עם העליית רמות של הדמות ואז ברמות הגבוהות זאת בעיה וסכין פשוטה עושה יותר נזק מהקסם הכי חזק.

יש איזה מוד שמסדר את זה, אם אני לא טועה balanced magic, או אם יש לך SkyRE או מוד דומה, אמור ליהיו שם משהו שגם מתקן את זה.

אני כרגע משחק קוסם, אבל להגיד את האמת, השתעממתי מזה. אין לך robes שונים להשיג (אין שום דבר יותר טוב מה- archmage robes), אין לך יותר מידי נשקים, והכל בעצם אותו הדבר אצלו.

אז מה שקורה כרגע, אחרי הביקור בסולסת'היים, ושהוא ראה את היופי של ה Stalhrim ומה שאפשר ליצור ממנו, הקוסם שלי התאהב בשריונות כבדים, חרבות מעוטרות ביד אחת ובשנייה קסמי destruction, לומד את מלאכת יצירת שריונות ונשקים וכמובן לכשף אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם הגנב \ קשת \ אלכימאי רמה 22 שלי כל קרב או מבוך די משעממם ומסתכם בלהתגנב ולחסל בשקט את כולם ובמידה ומישהו מסתער עליי > 2 חרבות\פגיונות עושים ממנו סושי.

אז התקנתי את המוד הזה Balanced Magic וגם את Apocalypse Spell Package , כדי לסדר את כל נושא הקסמים במשחק. התחלתי מחדש עם אלטמר ועשיתי ממנו Pure Mage, רק בגדים בלי שיריונות ומיקס של כל הקסמים...

עם המודים כל מערכת הקסמים ממש ממש ממש ממש כיפית ונוחה, בנוסף כל קרב הוא מיקס של כל העצי קסמים מה שיוצר איזה מעניין ומגוון וכל קרב נראה אחרת.

Illusion פשוט ענק ברמה מטורפת.. הקסם רמה 1 שמקבלים בהתחלה פשוט מצחיק... מקילומטר אפשר לצלוף ולגרום לכל האויבים להילחם אחד בשני ואז לרסס אותם עם Flames והם נשרפים כמו כלום... תענוג...

יש עוד הרבה דברים שנתקלתי בהם אבל עד כה היה כיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אם אתה רוצה להמשיך עם קוסם אתה יכול להתמקד בדברים חוץ מדסטרקשן, כמו לדוגמא זימון או אלטרשן (למרות שאני לא יודע כמה זה יעיל נגד "בוסים", אבל יש שם קסמים מאד טובים נגד כל השאר בערך).

אחרת אתה יכול לקחת סכין להתאמן בהתגנבות, עם הפרקים הנכונים זה עושה המון המון נזק - גם יכול להיות מאתגר ואולי כיף אם אתה באיזה מערה עם קווסט להתגנב בלי להרוג אף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

alteration זה קסמים הגנתיים בעיקר, ברמות הגבוהות יותר יש לל כמה קסמים בודדים שכן יכולים לעזור לך בקרבות.

conjuration בהחלט יכול ליהיות שימושי, follower ועוד ייצור מזומן (או שניים עם הperk המתאים) ואתה יכול בכיף לשבת מאחור, להטיל paralyseים ולצחוק צחוק מרושע

:silly:

אבל אם אתה לא בקטע הזה, גם conjured weapons זה אחלה :)

ב- illusion יש כמה קסמים נחמדים אם אתה רוצה לנסות לשחק stealth mage

וכמובן שאתה גם יכול תמיד לשלב כמה קלאסים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה מאוד זמן שיחקתי Bosmer שבעיקר השתמשתי בקשת וב-stealth עם שלוב של illusion spells מאד מאד מהנה. עכשיו אני משחק נורד פשוט עם גרזן שזה גם כיף והרבה יותר פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 2 חודשים מאוחר יותר...

builds שונים בסקיירים זאת המומחיות שלי!, אני לא רוצה לצאת כאן מתלהב או משהו אבל אני עולה על הבילדים הכי טובים ומגניבים ואני ייתן לך כמה:

הראשון והיחסית הכי משעמם זה האססין בדרק ברדרהוד.

נקרו- בין הבילדים הכי מעניינים מהנים ומגניבים שיש!, בעזרת שימוש של כמה מודים מהנקסוס (לא חובה) אפשר להנות ממש, הנקרומנסר npc שיש במשחק חלשים ולא מראים באמת את הכוח שיש לקוסם כזה, הנקרומנסר מתמקד במוות ותחיית המתים,שימוש בSPELLS להחזיר מתים לחיים שיעשו את כל העבודה בשבילך ולראות בנדיט חזק רץ להרוג אותך ואז אתה מחייה שלושה dragurs והוא בורח זה הרגשה נפלאה! בילד באמת מעניין ממליץ לכולם בחום.

ilussion assasin- הבעיה בקוסם בסקיירים שהדרך היחידה להרוג כמעט היא שימוש ב- destruction אז לא! הבילד הזה זה assasin שמתמקד בSNEAK ONE HANDED ILUSSION בשימוש של קסמים כמו INVISABILLTY הכי פחות שימושי אבל אין דבר יותר כיף כמו לראות את הבעל החדש רוצח את אישתו מול 20 אנשים על במה ענקית בדם קר בלי שום סיבה! פשוט נפלא! שימוש בקסמים של CALM ו-FURY שגורמים ליריב או להתקיף את מה שהכי קרוב אליו או להיות רגוע ולא להתקיף אף אחד כולל אותך בילד מאוד מומלץ.

הבילד המיוחד השלישי והאחרון בתגובה החופרת הזאת- אני מסכים כשאתה אומר שלוחם זה משעמם,אין מה לעשות, עד שהתחלתי לחשוב מחוץ לקופסאת הLORE של סקיירים- ORC עם HEAVY ARMOR ו-TWO HANDED זה משעמם, אבל כשאתה מוסיף לזה ENCHANTING ו-SMITHING ובעיקר והכי חשוב ומהנה בבילד הזה (גם מאוד לא צפוי) ALTERATION בום MIND BLOWN נכון? חחחחח הגזמתי סליחה, אבל ברצינות, כשאתה מוסיף ללוחם שהוא TANK סוס אמיתי קסם כמו STONEFLESH שמעלה לך את הARMOR RATING ב60 אתה מקבל TANK מטורף לגמרי שרוצח בקלות כל מה שיש בדרכו אם זה VAMPIRE LORD ואם זה WEREWOLF או אפילו WEREBEAR. כרגע זה הבילד שאני משחק בו ואני פשוט לא יכול להפסיק זה כלכך כיף לראות בנדיט מנסה להרוג אותך וחותך אותך וחותך עוד פעם ועוד פעם עד שנגמרת לא הSTAMINA ולך לא ירד קמצוץ חיים ואתה פשוט מוריד אותו בשתי מכות. הבילד לדעתי הכי מומלץ שיש אחרי הNECROMANCER אבל מאוד מומלץ שימוש של מודים ואם מישהו צריך עזרה באיזה מודים לבחור שישלח לי הודעה לפרטי אני כבר משחק סקיירים 4 שנים רצוף אני מכיר כמעט הכול

סליחה על החפירה לא היה לי על מי להוציא את זה והנה הוצאתי מרגיש נהדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...