מחפש משחק הישרדות על אי בודד - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש משחק הישרדות על אי בודד


o07

Recommended Posts

עדיף משחק עם גרפיקה יותר מתקדמת.

שיחקתי minecraft. :silly:

אני הלכתי אחורה בגרפיקה אחרי ששיחתי minecraft והתחלתי לשחק dwarf fortress . אגב תודה על הlink ל stranded אני אבדוק אותו.

אותי פחות מעניין הגרפיקה ויותר מעניין המשחקיות. בקשר לdead island לא הבנתי מה המשחק הזה בכלל אז בכלל לא התעניינתי בו.

יש עוד משחק survival שאני משחק בtheme של survival שנקרא unreal world RPG או בקיצור URW . המשחק מקבל עידכון כל שנה בערך במשך כ10-15 שנים. זה בגדול משחק rogue like בו צריך פשוט לשרוד כמה שיותר זמן. לרוב צדים בו חיות ומשתמשים בפרווה/עור שלהם וגם בשר (לפעמים יותר ממה שאתה יכול לסחוב). חייבים להתכונן לחורף שבוא אפשר למות מחשיפה לקור. צריך לאסוף ,לשמר אותו ולרוב ולשים אותו במרתף .יש גם אופציה לבנות גדר עם מלכודות ועם מערכת כזאת אפשר לתפוס גם חיות בחורף. עוד אופציה זה להשיג לדייג פסיבי. אחת הדרכים הטובות לשרוד בחורף היא דייג אבל עדיין אם אין לך בית לגור בו יהיה לך קשה (כל הזמן להדליק מדורות - ישגע אותך). הdemo של המשחק מאפשר לך לשחק איזה כמה ימים. גרסה אחת עולה איזה 3$ , גירסה עם כמה עדכונים זה משהו כמו 5 והמחיר לכל החיים זה משהו כמו 50 דולר (פעם זה היה פחות וזה מה שיש לי) . בכל מקרה הצייד בגרסאות הקיימות קצת קשה יותר מבעבר כי החיות בורחות בו והן רצות מהר.

היה איזה משחק ישן שהיה לי על אי בודד והוא היה די נחמד ושיחקתי בו עד שמיציתי אותו. יש בשם שלו survival או משהו כזה. אני חושב שיש לי עדיין את הדיסק איפהשהו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

dead islandהוא משחק זומבים באי נופש

פשוט יתפרצה מחלה שגרמה להרבה מהאנשים באי לאפוך לזומבים

ואתה צריך להשלים משימות שאנשים ששרדו נותנים לך וכמובן לשרוד

לטעמי ונתתי למשחק כמה שעות הוא משעמם מאוד -אבל הוא כן משחק ישרדות באי בודד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שמשחק zombies נחשב למשחק השרדות.

בכל מקרה בקשר לURW פעם הוא בכלל לא עבד בלי אמולטור אבל המפתח חידש את המשחק לעבוד בסביבת .זה נכון שהגרפיקה לא משהו אבל היא מספקת כי הרבה משחקי rogue like עובדים בascii וזה באמת יכול להיות בלתי נסבל לשחקנים שלא רגילים לזה. URW הוא בבסיסו משחק הישרדות לא שזה כלכך קשה אבל אם תעשה פאשלות התוצאה יכולה להיות קטלנית ביותר (פעם חפרתי בור עם יתדות ובטעות קפצתי פנימה :lol: ) . יש עוד עניין שהשמירות של המשחק מתנפחות לגודל של 300 מגה אבל עדיין יש שיפור יחסית לגרסה הקודמת שהיו לה הרבה מאוד קבצים קטנים . עדיין יש במשחק הרבה אפשרויות והוא גם יחסית ראליסטי.

dwarf fortress הוא בגדול RTS שבו אתה שולט על גמדים שעושים את כל העבודה השחורה כמו לחפור וכו ולרוב הgoblins באים לתקוף אותך מדי פעם אז זה לא בדיוק משחק השרדות . אתה צריך אוכל ושהגמדים יהיו שמחים (שלא ישתגעו ויתחילו להרוג אחד את השני) אבל הוא הרבה יותר מגוון מminecraft. עכשיו המפתח עובד להכניס undead וvampires משהו מטורף. יבואו לך לטירה גמדים שהם בעצם ערפדים ומדי פעם יקרו דברים מענינים ;) . הוא היה צריך לפתח מערכת secret identity בשביל זה כי ערפדים לא מזדקנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שמשחק zombies נחשב למשחק השרדות.

RE עד קוד וורוניקה היו משחקי הישרדות

לא נתנו לך הרבה תחמושת לפחות לא ברמות הרגילות והיתי צריך לשרוד וליתקדם קדימה

רק יותר מאוחר הם אפכו ליותר אקשן מישרדות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...